quote:
inderdaad!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:03 schreef Kletz het volgende:
GVD meer METAL en PUNKROCK. Dit schiet niet op. Een dikke HC band mag ook nog wel komen ofzo.
Cool!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:08 schreef MofoF1 het volgende:
Trouwens, bevestigd op Lowlands.nl:
The Hackensaw Boys
Dan zit de band in Australie. Weinig kans dus...quote:Op maandag 30 mei 2005 10:14 schreef Roellio het volgende:
* Roellio zeurt door over Nine Inch Nails!
Killswitch Engage lijkt me meesterlijk om op LL te hebben.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:03 schreef Kletz het volgende:
GVD meer METAL en PUNKROCK. Dit schiet niet op. Een dikke HC band mag ook nog wel komen ofzo.
duidelijk!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Killswitch Engage lijkt me meesterlijk om op LL te hebben.
Ik heb er al zin in hoor!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:12 schreef koen_pijl het volgende:
Jij bent echt super man!!!! Ik vindtook dat ze niet zo moeilijk moeten doen en Jimi Hendrix gewoon moeten opgraven en tot leven moeten wekken!!!
Yeah en als support act nirvana erbijquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Yeah en als support act nirvana erbij![]()
En om het dan helemaal goed te doen vind ik ook dat de Doors ook nog even langs mogen komen.
Laten ze maar een rockheldenlegende avond maken in de alpha![]()
The Doors zou kunnen als in D21C (Doors of the 21st Century), is nog steeds erg goed! Het draait nu meer om de muziek (Vette keyboard en gitaarsolo's), en niet meer om het dronken gemekker van Jim....quote:Op maandag 30 mei 2005 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Yeah en als support act nirvana erbij![]()
En om het dan helemaal goed te doen vind ik ook dat de Doors ook nog even langs mogen komen.
Laten ze maar een rockheldenlegende avond maken in de alpha![]()
Ik vond het weer vorig jaar opzich best redelijk.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik wil.... Ik wil.... Ik wil mooier weer als vorig jaar want mooier weer komt de sfeer op de camping alleen maar ten goede.
(oke stiekem ook tvp)
Die haden toch vorig jaar los opgetreden op het terrein waar de dag erna bospop gehouden werd. Met als zanger die vent van de cult. Lang leve hammond orgelsquote:Op maandag 30 mei 2005 15:00 schreef Tu5 het volgende:
[..]
The Doors zou kunnen als in D21C (Doors of the 21st Century), is nog steeds erg goed! Het draait nu meer om de muziek (Vette keyboard en gitaarsolo's), en niet meer om het dronken gemekker van Jim....![]()
Klopt, daar ben ik geweest, Ik vond het echt een superoptreden en die 20 euro...tjah...kaartje had ik van mijn ouders gekregen...:)quote:Op maandag 30 mei 2005 15:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die haden toch vorig jaar los opgetreden op het terrein waar de dag erna bospop gehouden werd. Met als zanger die vent van de cult. Lang leve hammond orgels
Maar ik vond 50 euro voor een buitenoptreden van die band toch 20 euro teveel uitgemolken, daarom ben ik niet gegaan.
Ach en die fratsen van een stronken jim die hadden we waarschijnlijk toch niet gezien, die gebeuren alleen maar in de film. Alhoewel ik wel toen op pinkpop met de klimactie van de dronken / stonede zanger van thelenious monster ook filmwaardig gevonden had.
* Sack_Blabbath ookquote:Op maandag 30 mei 2005 10:14 schreef Roellio het volgende:
* Roellio zeurt door over Nine Inch Nails!
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb er al zin in hoor!Maar eerst Rockin' Park en Rock Werchter nog ff...
Ik vond het wat koud, ik kon niet echt buiten zitten omdat ik het te koud had. Kan ook aan mijn gezondheid destijds hebben gelegen maar volgens mij was het 2002 warmer en daardoor sfeervoller..quote:Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Ik vond het weer vorig jaar opzich best redelijk.
Alleen de vrijdag overdag was het weer bagger.
We waren al zeik nat toen we het terrein op kwamen.
Hebben gewacht met het opzetten van de tent totdat het gestopt was.
Eenmaal aan de tent begonnen, kwam de regen weer met bakken naar beneden.
Heel het weekend in een vochtige tent geslapen![]()
En ik naar Life of agony en Bright Eyesquote:Op maandag 30 mei 2005 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook.... maar we gaan ook nog eerst naar Rome en concert R.E.M. daar.
Mjah, vorige deel heeft het toch elf dagen uitgehouden, een stuk langer dan het deel daarvoor volgens mij. Maar iig heeft Roellio nu de OP!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:05 schreef MofoF1 het volgende:
Tyfus, wat gaat dat hard met die delen vandaag...
Nog 11 weken!
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:31 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Mjah, vorige deel heeft het toch elf dagen uitgehouden, een stuk langer dan het deel daarvoor volgens mij. Maar iig heeft Roellio nu de OP!
ja echt!!!!!quote:Op maandag 30 mei 2005 11:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Killswitch Engage lijkt me meesterlijk om op LL te hebben.
Ik wil wel ff voor je gaan kijken op Rockin' Park of RW als dat een troost voor je is, mochten ze niet komen...quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil wel ff voor je gaan kijken op Rockin' Park of RW als dat een troost voor je is, mochten ze niet komen...![]()
was niet lullig bedoeldquote:
NIN kan gewoon niet slecht zijn. Ik hoop gewoon maar op een clubtour in de winter ofzo. Want Lowlands zit er toch niet inquote:Op maandag 30 mei 2005 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
was niet lullig bedoeld, maar als ze dan heel slecht zijn, dan kan ik je dat vertellen en dan voel je je misschien beter
![]()
tja ik ken ze niet zo goed...(eigenlijk helemaal niet zo, alleen maar qua naamquote:Op maandag 30 mei 2005 22:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
NIN kan gewoon niet slecht zijn. Ik hoop gewoon maar op een clubtour in de winter ofzo. Want Lowlands zit er toch niet in![]()
Nine Inch Nails (2)quote:Op maandag 30 mei 2005 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik ken ze niet zo goed...(eigenlijk helemaal niet zo, alleen maar qua naam)
wat raad je me aan qua nummers van hun als niet-kenner? (mijn smaak zal je nu zo langzamerhand wel een beetje doorhebben) ben in elk geval het topic ff aan het lezen...quote:
Uhm, als NIN newbie is 't live-album "And All That Could Have Been" een leuke introductie met een beetje een doorsnee van wat ze hebben gedaan. En verder denk ik dat qua albums "The Fragile" het meest in jou straatje ligt. Qua losse nr's om te downloaden kopen zou ik je gewoon 't advies geven om willekeurig wat nr's te zoeken, de singles zijn 't meest toegangelijk en waarschijnlijk ook 't makkelijkst te vinden met die programma's die ik hier niet mag noemen...quote:Op maandag 30 mei 2005 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat raad je me aan qua nummers van hun als niet-kenner? (mijn smaak zal je nu zo langzamerhand wel een beetje doorhebben) ben in elk geval het topic ff aan het lezen...
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, als NIN newbie is 't live-album "And All That Could Have Been" een leuke introductie met een beetje een doorsnee van wat ze hebben gedaan. En verder denk ik dat qua albums "The Fragile" het meest in jou straatje ligt. Qua losse nr's om te downloaden kopen zou ik je gewoon 't advies geven om willekeurig wat nr's te zoeken, de singles zijn 't meest toegangelijk en waarschijnlijk ook 't makkelijkst te vinden met die programma's die ik hier niet mag noemen...
Kun je trouwens echt niet komen naar Rockin' Park?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, als NIN newbie is 't live-album "And All That Could Have Been" een leuke introductie met een beetje een doorsnee van wat ze hebben gedaan. En verder denk ik dat qua albums "The Fragile" het meest in jou straatje ligt. Qua losse nr's om te downloaden kopen zou ik je gewoon 't advies geven om willekeurig wat nr's te zoeken, de singles zijn 't meest toegangelijk en waarschijnlijk ook 't makkelijkst te vinden met die programma's die ik hier niet mag noemen...
Nope, geld is heel erg opquote:Op maandag 30 mei 2005 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kun je trouwens echt niet komen naar Rockin' Park?
verkoop je wat cd'squote:
zou gaaf zijn als Fatboy Slim komtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:40 schreef maniack28 het volgende:
Even niet zoveel tijd meer aan Lowlands besteed, maar de site is weer geupdateNiet veel boeiends te melden eigenlijk... behalve dat Placebo helemaal niet tourt (sabbatical year)...
gaandeweg. Lowlands heeft meestal niet erge haast....quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:54 schreef StofjeB het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe namen vrij? Iemand enig idee?
ben je weleens op Pukkelpop geweest?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:17 schreef Maquiladora het volgende:
Ik twijfel nog tussen helemaal niet gaan en Lowlands of Pukkelpop, hopelijk ben ik hier eind juli begin augustus uit. Het programma ziet er in ieder geval al veelbelovend uit
Ik zit er nu naar te kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:54 schreef StofjeB het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe namen vrij? Iemand enig idee?
Ah hierboven ook al gepost zie ikquote:De laatste weken druppelen we wat namen op de site, maar vandaag doen we het anders. Want 24 nieuwe namen, dat is niet druppelen, dat is een hele emmer leeggooien! Kijk bij het programma voor alle toegevoegde bands!
Ik heb zo'n idee dat Weezer nog wel eens kan komenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef maniack28 het volgende:
Toch moet ik zeggen, dat het me tot nu toe eigenlijk een beetje tegenvalt. Als je ziet wat ze qua keuze hebben, dan mis ik eigenlijk nog een hoop leuke dingen en zie ik teveel oude dingen terug. Wat ik persoonlijk zelf zou boeken als ik bij Lowlands werkte als boeker:
Amon Amarth, leuk vikingmetalbandje
Basement Jaxx, iedereen wil Basement Jaxx
Bloc Party, ipv Franz Ferdinand
Fatboy Slim, als Basement Jaxx niet komt of andersom natuurlijk
Iggy Pop, ouderwetse rock
Kasabian, de sensatie in Engeland op het moment
Me First And The Gimme Gimmes, punksensatie
Opeth, die horen gewoon op Lowlands te staan, dat is nou echt een pure Lowlandsband (bovendien zouden ze vorig jaar of dat jaar daarvoor komen)
Racoon, gewoon een goed bandje van eigen bodem
Ska P, laatste tour en ik heb nog geen ska gezien voorlopig
T. Raumschmiere, in tegenstelling tot andere dingen wel voor herhaling vatbaar, omdat zijn optredens altijd anders zijn (met band erbij dan natuurlijk)
Toy Dolls, voor een groot feest (ipv alweer Dropkick Murphys), de Toy Dolls zijn veel beter!!!!
Trail of Dead, geniale band
Underworld, wie wil ze niet zien?
Weezer, als vervanger van Live
INDERDAAD, wat baalde ik vorig jaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:25 schreef maniack28 het volgende:
Oeh en ik ben Thrice vergeten, die hebben wat goed te maken!!!!
Dus er is kans dat, naast The Prodigy, Fatboy Slim, Underworld, Audio Bullies, Kosheen en Aphex Twin komen....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:40 schreef maniack28 het volgende:
Even niet zoveel tijd meer aan Lowlands besteed, maar de site is weer geupdateNiet veel boeiends te melden eigenlijk... behalve dat Placebo helemaal niet tourt (sabbatical year)...
Ik heb me anders uitstekend vermaakt met Papa Roach (vervanger LP)quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:59 schreef InsaneM666 het volgende:
Lostprophets mogen van mij ook wel komen..vorig jaar moesten ze ook afzeggen..
Ane Brunquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:02 schreef peaceman het volgende:
Lowlands heeft vandaag een hele emmer namen via de website bekend gemaakt. Korn is de grootste en bekendste nieuwkomer. Kijk vlug maar eens naar het volgende rijtje namen:
Panteon Rococo, Amp Fiddler, Vive La Fete, Millionaire, Nine Black Alps, Le Peuple de I'Herbe, Roisin Murphy, Royksopp, the Others, Arcade Fire, Ane Brun, the Futureheads, Jamie Lidell en Fall Out Boy.
Naast deze bands werd deze week ook duidelijk dat cabaretiers Jan Jaap van der Wal en Dolf Jansen ook een bezoekje gaan wagen aan Lowlands.
bron: www.festivalinfo.nl
Van mij mogen Basement Jaxx en Fatboy Slim ook nog wel even toegevoegd worden... Gewoon puur om even lekker op uit je naadje te gaan!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:35 schreef peaceman het volgende:
Oke goede namen erbij gekomen. De grote namen weten we nu wel wat mij betreft. Vanaf nu alleen nog kleintjes graag...
Ik zeg ook niet dat t niet mag, maar ik zou t wel leuk vinden als er echt nog een paar leuke kleine bandjes komen, waarvan we over een paar jaar zeggen..Ja daar waren wij bij met 200 man....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:39 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Van mij mogen Basement Jaxx en Fatboy Slim ook nog wel even toegevoegd worden... Gewoon puur om even lekker op uit je naadje te gaan!![]()
idd, maar volgens mij de Alpha nu ook een heel eind gevuld hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat t niet mag, maar ik zou t wel leuk vinden als er echt nog een paar leuke kleine bandjes komen, waarvan we over een paar jaar zeggen..Ja daar waren wij bij met 200 man....
Dat soort bandjes zijn natuurlijk best leuk, maar daar hou je 50.000 man niet mee bezig, dan heb je 200 tenten en 5.000 bandjes nodig voor een drie daags Lowlands. 't Leuke aan Lowlands is juist de verhouding tussen 't aantal grote, middelgrote en kleine bandjes en de overige leukigheden als (straat)theater, cabaret, film, kunst e.d. En die verhouding zal dit jaar gewoon weer net zo zijn als altijd, dus er zullen nog een stuk of wat grote acts komen, een hoop kleine acts en vooral de 'middelgrote' acts mis ik nu nog een beetje.....en de DJ's voor 't nachtprogramma natuurlijk....quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat t niet mag, maar ik zou t wel leuk vinden als er echt nog een paar leuke kleine bandjes komen, waarvan we over een paar jaar zeggen..Ja daar waren wij bij met 200 man....
idd en tis zo lekker om als t enorm druk is bij de Alpha ergens anders op t terrein rond te lopen, nergens wachten bij t bier overal rustig vooraan kunnen staan in andere tentenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat soort bandjes zijn natuurlijk best leuk, maar daar hou je 50.000 man niet mee bezig, dan heb je 200 tenten en 5.000 bandjes nodig voor een drie daags Lowlands. 't Leuke aan Lowlands is juist de verhouding tussen 't aantal grote, middelgrote en kleine bandjes en de overige leukigheden als (straat)theater, cabaret, film, kunst e.d. En die verhouding zal dit jaar gewoon weer net zo zijn als altijd, dus er zullen nog een stuk of wat grote acts komen, een hoop kleine acts en vooral de 'middelgrote' acts mis ik nu nog een beetje.....en de DJ's voor 't nachtprogramma natuurlijk....
Ik weet zeker van niet, Prodigy speelt op de vrijdag.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik denk dat the prodigy de festivalhekkensluiter gaat worden. Laatste alpha act op zondag dus.
Korn heeft al eens de zaterdag afgesloten en de Foo Fighters zijn ook niet bepaald main streamquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef RidgeForrester het volgende:
FF hebben het nl. al een keer gedaan en Korn is niet 'mainstream' genoeg.
Inderdaad, vorig jaar was 't heerlijk rustig tijdens Franz Ferdinand, goede zet om die weer te boeken....heb ik weer een heerlijk rondzwerf uurtje in m'n programma.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en tis zo lekker om als t enorm druk is bij de Alpha ergens anders op t terrein rond te lopen, nergens wachten bij t bier overal rustig vooraan kunnen staan in andere tenten
toen lag k heerlijk in t zonnetje op de heuvel anast de Alpha met een biertje, dat was sowieso een beetje dag lam hangen op de bergquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inderdaad, vorig jaar was 't heerlijk rustig tijdens Franz Ferdinand, goede zet om die weer te boeken....heb ik weer een heerlijk rondzwerf uurtje in m'n programma.
Korn is qua populariteit, zeker onder 't Lowlandspubliek, echt stukken minder dan dat ze een paar jaar geleden waren. Die zullen misschien leuk 's middags ergens in de Alpha ofzo, maar zullen op zeker niet afsluiten...of 't aanbod aan grote acts moet heel matig zijn dit jaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Korn heeft al eens de zaterdag afgesloten
quote:en de Foo Fighters zijn ook niet bepaald main stream
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Korn is qua populariteit, zeker onder 't Lowlandspubliek, echt stukken minder dan dat ze een paar jaar geleden waren. Die zullen misschien leuk 's middags ergens in de Alpha ofzo, maar zullen op zeker niet afsluiten...of 't aanbod aan grote acts moet heel matig zijn dit jaar
[..]
Shit happens, Slash stond ook gewoon als tweede op de Alpha vorig jaar....quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]zou dus een aardige degradatie zijn, van Aflsuiter naar middag act.
Van mij mag elke dag afgesloten worden met een dance-act. Dat blijf ik toch gewoon het leukste einde van een dagje Lowlands (en de leukste opening van een nachtje Lowlands) vinden. Doe mij naast de Prodigy nog maar lekker iets als Underworld, Basement Jaxx en/of Fatboy Slim erbij.quote:Van mij mag er nogwel een danceact bij als dagafsluiter, dat doet t altijd goed
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Shit happens, Slash stond ook gewoon als tweede op de Alpha vorig jaar....
[..]
Van mij mag elke dag afgesloten worden met een dance-act. Dat blijf ik toch gewoon het leukste einde van een dagje Lowlands (en de leukste opening van een nachtje Lowlands) vinden. Doe mij naast de Prodigy nog maar lekker iets als Underworld, Basement Jaxx en/of Fatboy Slim erbij.
Jammer dat 2 Many Dj's niet meer voor een groot publiek willen draaien, die waren echt geweldig als afsluiter van Werchter vorig jaar...al dachten ze daar zelf anders over, dat was wel andere koek dan de blammage van de White Stripes op Lowlands.....of gingen we het daar niet meer over hebben
Slash moet niet huilen, want hij staat gewoon weer met daglicht op Fields of Rock dit jaar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja Slash klaagde in een interview dat hij al jaren niet meer bij daglicht had opgetreden en dat hij het maar niets vond
Zijn ogen welke de meeste tijd ook nog een verscholen gaan achter een donker zonnebrilquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:21 schreef ruud_fr het volgende:
voor Slash is het toch altijd avond, z'n haar hangt toch voor zijn ogen
En die toch al schaduw hebben van z'n hoge hoedquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn ogen welke de meeste tijd ook nog een verscholen gaan achter een donker zonnebril![]()
Dan tovert ie mischien bij fields of rock wel opeens de nacht uit zijn hoge hoedquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En die toch al schaduw hebben van z'n hoge hoed![]()
dus wat zeikt ie danquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En die toch al schaduw hebben van z'n hoge hoed![]()
Whehe, zondag hè...ik was ook bekaf, ook omdat ik niet geslapen had.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen lag k heerlijk in t zonnetje op de heuvel anast de Alpha met een biertje, dat was sowieso een beetje dag lam hangen op de berg
Bron: http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=1787quote:Alkaline Trio in de Melkweg
Gepost door: Marz667 - 2005-06-02 16:17:18 - Bron: Vagrant Records
Op de website van het label van Alkaline Trio kunnen we zien dat deze band op woensdag 24 augustus zal optreden in de Melkweg in Amsterdam. Informatie over de v.v.k. is bij ons (nog) onbekend.
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar daarom heb je ook meerdere optredens per dag en tijdens Korn hoop ik wel dat er wat anders te doen zal zijn....(Al betwijfel ik dat dat niet zo zal zijn...quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat soort bandjes zijn natuurlijk best leuk, maar daar hou je 50.000 man niet mee bezig, dan heb je 200 tenten en 5.000 bandjes nodig voor een drie daags Lowlands. 't Leuke aan Lowlands is juist de verhouding tussen 't aantal grote, middelgrote en kleine bandjes en de overige leukigheden als (straat)theater, cabaret, film, kunst e.d. En die verhouding zal dit jaar gewoon weer net zo zijn als altijd, dus er zullen nog een stuk of wat grote acts komen, een hoop kleine acts en vooral de 'middelgrote' acts mis ik nu nog een beetje.....en de DJ's voor 't nachtprogramma natuurlijk....
idd die jaren 80 avond/nacht was lachen, vooral ook die beelden uit die tijd en de reacties daaropquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar daarom heb je ook meerdere optredens per dag en tijdens Korn hoop ik wel dat er wat anders te doen zal zijn....(Al betwijfel ik dat dat niet zo zal zijn...![]()
Van mij mogen ze voor de nacht wel een foute 80's platen sessie houden, lijkt me lachen!![]()
Qua grote/middelgrote blijf ik hopen op Ocean Colour Scene, Life of agony, Weezer, Nine inch nails (voor jou dan) en Tom McRae....![]()
Die waren er toch 2 jaar geleden? Stond je het ene moment een foute evergreen mee te blairen, draaide ze daarna The Cmical Brothers. Fantastisch!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gemene mixmeester mogen van mij ook weer een tent tot 5 uur krijgen de Grolsch ofzo
Qua artiesten die waarschijnlijk reeel zijn als optie zouden ze me hier blij mee maken:quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar daarom heb je ook meerdere optredens per dag en tijdens Korn hoop ik wel dat er wat anders te doen zal zijn....(Al betwijfel ik dat dat niet zo zal zijn...![]()
Van mij mogen ze voor de nacht wel een foute 80's platen sessie houden, lijkt me lachen!![]()
Qua grote/middelgrote blijf ik hopen op Ocean Colour Scene, Life of agony, Weezer, Nine inch nails (voor jou dan) en Tom McRae....![]()
ze zijn er elk jaar, afgelopen jaar idd na de CB volgens mij, superfeest altijd met die gasten, amar ze moeten in de Grolsch aangezien ze dan tot 5 uur door kunnen gaanquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Die waren er toch 2 jaar geleden? Stond je het ene moment een foute evergreen mee te blairen, draaide ze daarna The Cmical Brothers. Fantastisch!!!!!!!!!!!
Een leuke 80ies avond is ook wel leuk.
Miss Kittenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor 't DJ-programma graag: Carl Cox, Miss Kittin op herhaling en dan mag ze the Hacker ook wel meenemen van me, Tiga mag proberen er dit jaar wel te zijn en 2 Many Djs zou koel zijn
Waar zie jij dat staan dan? Zijn speellijst loopt maar tot 11 juni.quote:
Ah je stelt me gerust.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef RidgeForrester het volgende:
Mwah, er zijn áltijd tot half juli kaarten geweest. Dit jaar loopt het écht niet harder als anders. Ze zijn volgens mij al héél blij als ze uitverkopen.
men, paniekzaaien is me beroepquote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:en daar zijn ze alweer de geruchten dat de kaarten bijna op zijn. Als het bijna uitverkocht is dan hoor je dat wel via de officiele kanalen.
is dit paniekzaaier zeker jouw kloon?quote:
WTF! Er zijn geen klonen van Toffe_Ellende. Klonen zijn voor mensen die in R&P een onderwerp willen aansnijden waarvoor zich schamen...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dit paniekzaaier zeker jouw kloon?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef paniekzaaier het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Green Day bevestigd is.
ga jij ook?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:49 schreef MaRySe het volgende:
nice
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef paniekzaaier het volgende:
Telt afquote:Op zondag 5 juni 2005 17:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ga jij ook?
nog 67 dagen tot de Lowlands vrijdag!
En nog geruchten of CoB?
Dan zou ik de betrouwbaarheid van jouw bron maar eens ernstig in twijfel brengen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef paniekzaaier het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zou ik de betrouwbaarheid van jouw bron maar eens ernstig in twijfel brengen.
Green Day speelt namelijk op 19 augustus in Houston, de 20ste in Dallas en de 21ste in San Antonio. Om dan Lowlands er nog ff tussendoor te doen lijkt me zelfs voor Green Day wat teveel van het goede.
nou ik ben blij dat je dat ff verduidelijkt, k dacht echt ff dat ze zouden komenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zou ik de betrouwbaarheid van jouw bron maar eens ernstig in twijfel brengen.
Green Day speelt namelijk op 19 augustus in Houston, de 20ste in Dallas en de 21ste in San Antonio. Om dan Lowlands er nog ff tussendoor te doen lijkt me zelfs voor Green Day wat teveel van het goede.
Ik tel er nog 75quote:Op zondag 5 juni 2005 17:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ga jij ook?
nog 67 dagen tot de Lowlands vrijdag!
hij gaat een goede week eerder alquote:
pispalen klaarzettenquote:
Dat kan ik beter aan jou vragen!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef Kletz het volgende:
Waar gaat het over!!! mensen ik wil vette bands. En tot nu toe is het bagger.
Waar zijn de tijden met de vans warped tour. De tijden dat Rykers met Madball en Agnostic Front en Sick of it all op lowlands stonden.
Zit niet te emmeren over vroeger man. Agnostic Front, die zijn inmiddels opa. Als het je niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef Kletz het volgende:
Waar gaat het over!!! mensen ik wil vette bands. En tot nu toe is het bagger.
Waar zijn de tijden met de vans warped tour. De tijden dat Rykers met Madball en Agnostic Front en Sick of it all op lowlands stonden.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Zit niet te emmeren over vroeger man. Agnostic Front, die zijn inmiddels opa. Als het je niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.
Ja, jij boft met je LL-debuutquote:Op maandag 6 juni 2005 12:13 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
![]()
Maar wat ik wel wilde zeggen was: Ik vind het wel leuk dat je van alles wat krijgt, zelfs Bluegrass! En leuke songwriters![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Zit niet te emmeren over vroeger man. Agnostic Front, die zijn inmiddels opa. Als het je niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.
Ben je aan het solliciteren voor een fok knok, ipv een fok meet.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Van agnostich front heb je gelijk. Maar dat blijf maar weg is toch zo triest. Rot jij toch op met al die bagger die nu komt. Slaat toch nergens op vent. En ja vroeger was alles beter. Accepteer het nou maar gewoon.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Fields Of Rock en Amsterdam Roots liggen in de bedoeling, hangt van tijd + geld af. En jij?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga jij eigenlijk ook nog naar anderen festivals GLO?
Rockin' Parkquote:Op maandag 6 juni 2005 12:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Fields Of Rock en Amsterdam Roots liggen in de bedoeling, hangt van tijd + geld af. En jij?
*Jaloers*quote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rockin' Parken Rock Werchter
en daarvoor zijn de kaartjes al gekocht
![]()
rest van het jaar geen eten, but who cares when music feeds you well enough?![]()
ik weet hetquote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik heb Agnostic Front een aantal maanden geleden nog gezien in de Melkweg en die gasten werden door één van hun voorprogramma bands (DieCast) volledig weggespeeld!![]()
http://mp4.centurymedia.com/audio/diecast_firedamage.mp3
als jij niet zo liep te zeiken, had ik je ook wel lief gevondenquote:
Blue Highways is toch al geweest?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
*Jaloers*
Ik moet het doen met Blue Highways, Take Root en LL.. ook niet verkeerd vin ik zelf![]()
* Sack_Blabbath pakt de popcorn erbijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef Kletz het volgende:
[..]
als jij niet zo liep te zeiken, had ik je ook wel lief gevonden![]()
Jammer dat ik nog op mijn werk zit, anders was een biertje ook nog wel lekker geweest.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath pakt de popcorn erbij
haha ok het was niet echt om de opa pats mode aan te zettenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog op mijn werk zit, anders was een biertje ook nog wel lekker geweest.
[/Opa patsmode on]
Ik ga dit jaar voor de 12e keer![]()
Alleen jaar 1 niet geweest![]()
[/Opa pats mode off]
het is allemaal relatief natuurlijk.. sommige dingen waren toen beter, maar vroeger had ik geen geld om te gaan, nu wel. Nu heb ik een rijbewijs om er met de auto te komen, toen niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:16 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha ok het was niet echt om de opa pats mode aan te zetten. Maar alleen laten weten dat vroeger alles beter was
![]()
ach, ik bedoel meer mijn jaarlijkse ritueel.. waar ik Lowlands nu aan kan toevoegenquote:
Hey peaceman! Waar blijven je jubelantwoorden??? We wachten met smartquote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is allemaal relatief natuurlijk.. sommige dingen waren toen beter, maar vroeger had ik geen geld om te gaan, nu wel. Nu heb ik een rijbewijs om er met de auto te komen, toen niet.
Elke tijd heeft wel iets goeds![]()
Wacht maar tot je nog ouder wordt, dan ga je toch steeds meer naar vroeger verlangen. Het leven lijkt soms bijna wel echt op dat nummer van stef bos (papa) .quote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is allemaal relatief natuurlijk.. sommige dingen waren toen beter, maar vroeger had ik geen geld om te gaan, nu wel. Nu heb ik een rijbewijs om er met de auto te komen, toen niet.
Elke tijd heeft wel iets goeds![]()
Vanavond GLO, ben nu aan het werk, maar zo op het 1e gezicht ben je de grote winnaar hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey peaceman! Waar blijven je jubelantwoorden??? We wachten met smart
Ik verwacht het van niet. Het zal wel te maken hebben gehad met de minimale hoeveelheid bezoekers aan pinkop, waardoor men deze gang niet meer noodzakelijk vond om te maken?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef Kletz het volgende:
ik zag trouwens bij pink pop geen gang meer in de pit zeg maar. Waar de security door heen liep om alles in de gaten te houden.
Zijn ze nu ook weg op lowlands? weet iemand daar meer van?
Toen mocht je zelfs nog crowdsurfen, oznder dat je kans liep om een dag van het veld gestuurd te worden.quote:
Zo lachwekkend die dance pubertjes, die met schone heel nette kleren daar rondlopen, daarom mis ik de modder op de grote paden ook, daar kon je nog wel eens per ongeluk iets te hard met je kisten in een plas stappen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Kletz het volgende:
de food fights in de pizza tenten!! Als je nu iets gooit krijg je security achter je aan of mensen beginnen te zeiken dat ze vies worden :S.
Dan moeten ze niet naar festivals gaan waarbij je weet dat je moet kamperen en er wat modder op het terrein kan rondslingeren. (helaas veel te weing tegenwoordigquote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef crossover het volgende:
niet iedereen vindt het leuk om vies te worden..
met jou kani k pratenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Festivals zijn net als sex: hoe viezer, hoe beter
Hoe oud was je zei je ook alweer?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo lachwekkend die dance pubertjes, die met schone heel nette kleren daar rondlopen, daarom mis ik de modder op de grote paden ook, daar kon je nog wel eens per ongeluk iets te hard met je kisten in een plas stappen.![]()
2 of 3 jaar geleden was er nog een geniaal KLB topic of zo overt LL en een kindje dat zat te klagen over de modder![]()
Sttt niet verder vertellen maar mijn geboortedatum klopt in mijn gegevens.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoe oud was je zei je ook alweer?
haha ik ben 25 hahaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sttt niet verder vertellen maar mijn geboortedatum klopt in mijn gegevens.![]()
Maar omdat er hier mensen rondlopen die ook niet zo goed het aantal dagen tot lowlands kunnen aftellen zal ik hier ook maar verklappen 34
zelf met een paar vrienden ooit eentje in de stardish begonnenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Kletz het volgende:
de food fights in de pizza tenten!! Als je nu iets gooit krijg je security achter je aan of mensen beginnen te zeiken dat ze vies worden :S.
Die brug was inderdaad geniaal!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet naar festivals gaan waarbij je weet dat je moet kamperen en er wat modder op het terrein kan rondslingeren. (helaas veel te weing tegenwoordig).
Vroeger is er ook ooit een jaar geweest dat je op het festival over een brug moest lopen en mensen in het water lagen en modder aan het gooien waren naar iedereen die over de brug moest, en dat moest je wel anders kon je de alpha niet bereiken.![]()
Zelfs als je naar een gemiddelde diisco gaat is het zo'n teringbende op de vloer dat je broek ook een gedeelte langs je been zwart van de derrie wordt. En dan verwachten dat je 3 dagen kamperen je witte sneaker mooi wit houdt![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Basp1 het volgende:
2 of 3 jaar geleden was er nog een geniaal KLB topic of zo overt LL en een kindje dat zat te klagen over de modder![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:04 schreef LintuxCx het volgende:
[..]http://forum.fok.nl/showtopic.php/189638
* LintuxCx is boos dat hij zijn verlate lemming niet kan vinden.
Dat water wat daar lag hebben ze idd gedempt, ik weet alleen niet meer welk jaarquote:Op maandag 6 juni 2005 16:39 schreef RidgeForrester het volgende:
[..]
Die brug was inderdaad geniaal!![]()
Die is volgens mij na Lowlands '98 weggehaald.
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:01 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik weet hetAF is een schijtband
maar voor lowlands wel gewoon lekker HC achtig
.Dat bedoel ik er mee te zeggen.
Ik zeg Trivium, Sengaia, 37 Stabwoundz, Born From Pain, Hell Within, Amon Amarth dat soort bands op lowlands.
Er is volgens mij nog weinig DnB geboekt, dus Roni maakt wel een kans. Stereo MÇ's lijkt me ook tof inderdaad!quote:Op maandag 6 juni 2005 19:10 schreef StofjeB het volgende:
Op Pukkelpop spelen onder anderen Stereo MC's en Danko Jones. Met name die eerste hoop ik ook op Lowlands te zien. En Roni Size ook. Any chance dat zij ook LL aan doen?
Danko Jones stond er vorig jaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:10 schreef StofjeB het volgende:
Op Pukkelpop spelen onder anderen Stereo MC's en Danko Jones. Met name die eerste hoop ik ook op Lowlands te zien. En Roni Size ook. Any chance dat zij ook LL aan doen?
waarom wel?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:05 schreef Ascaroth het volgende:
Ik zie Opeth nog best gebeuren ook. Vorig jaar moesten ze afzeggen, ze hebben dus wat goed te maken. En de 19e staan ze in Duitsland op een festival, dus waarom niet?
je kan best gelijk hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen!
10 weken + 5 dagen (4 inmiddels).
Je had sowieso kunnen nagaan dat 67 niet klopt. Want twee maanden is al 61 dagen...
combiticketquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:37 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik zal mijn ouders nog even lief aankijken voor mijn jaarlijkse combiticket
Ik ga altijd van 10:00 tot 13:00 even naar Six Flags, wakker worden en schijten op een schone plee.quote:
Ja, maar 1 sixflags kaartje is volgens mij nog duurder dan een combiticket.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef crossover het volgende:
kan je daar ook zonder combiticket heen en dan gewoon betalen?
Heerlijk en kots misselijk de Villa Volta ingaan (of hoe dat ding ook heet) kan ik iedereen aanradenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef RidgeForrester het volgende:
[..]
Ik ga altijd van 10:00 tot 13:00 even naar Six Flags, wakker worden en schijten op een schone plee.
Ik ben eens kneiterstoned 6 keer achter elkaar in de condor geweest!quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:04 schreef Blinker het volgende:
[..]
Heerlijk en kots misselijk de Villa Volta ingaan (of hoe dat ding ook heet) kan ik iedereen aanraden![]()
omg 10 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef RidgeForrester het volgende:
[..]
Ik ga altijd van 10:00 tot 13:00 even naar Six Flags, wakker worden en schijten op een schone plee.
ik dat hij la via volta bedoeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:16 schreef crossover het volgende:
jullie hebben het over de efteling![]()
edit: alleen Blinker
Sleep is waste, dude! Sleep is waste!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg 10 uur 's ochtends
[..]
ik dat hij la via volta bedoeld
half 10 / 10 uur wakker..kop uit de tent..jointje erin..biertje erbij. En dan maar schelden op alles wat langslooptquote:
idd.. Het valt vies tegen. Weet je hoeveel metal / Hardcore bands op tour zijn!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:36 schreef maniack28 het volgende:
Goh.... stonden al die bands al niet op 70%
Nu nog Opeth, Toy Dolls, Ska-p
Ik mis dus nog steeds de 'hardere' muziek, maar misschien komt dat nog wel
Dat is dus de reden waarom ik het tot nu toe tegen vind vallen. Als je ziet wat er nu tourt, hebben ze veel te veel "zachte" bandjes geboekt. Veel Britpop, veel poppy punk, veel songwriters, veel pop (wel alternatieve pop dan maar tochquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:41 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd.. Het valt vies tegen. Weet je hoeveel metal / Hardcore bands op tour zijn!!!
Moeten er toch een paar langs droppen in biddinghuizen vind ik!
ik wil soilwork en in flames!!!!!!!!!!! maar dat gaat denk ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:41 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd.. Het valt vies tegen. Weet je hoeveel metal / Hardcore bands op tour zijn!!!
Moeten er toch een paar langs droppen in biddinghuizen vind ik!
Direct is gewoon popquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:49 schreef crossover het volgende:
pennywise poppunkhaha sure, hoe noem je di-rect dan?
poppunk
En tegen mij zeiken dat het niet tegen de HC aan ligt en jij alleen die laatste plaat van ze kent. Ben ik al gauw klaar met je.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef maniack28 het volgende:
nah, ik ken alleen From The Ashes, maar ik vind het sowiezo al niet zo leuk. Ik zal eens wat meer proberen te luisteren
Ze moeten Capdown en Strike Anywhere neerzetten, dat zijn gave bands
laatst nog me deconstruction tour. Geinig maar te vaak gezien. Als je van ska met punk houdt, prima bandje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef crossover het volgende:
Mad Caddies![]()
iemand ze ooit live gezien?
Ach, ik noemde gewoon wat onbekende bands op... hij zegt dat ie dat niet kentquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef Kletz het volgende:
Rise Against heeft niks met FATA te maken en Mad Caddies in 1 zin met A Fire Inside is ook wel vaag.
Man verdiep je eens in dingen.
duidelijk de optie om je te verbreden en te verdiepen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Centraal punk / Hardcore Topic 18 : bound by wild desire![]()
Hmmmm 88 fingers louie klinkt tot nu toe als de punk die ik dus nog steeds niet leuk vindquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Kletz het volgende:
luister dan ff 88 fingers louie, Venerea, Voodoo glow skulls, satanic Surfers, no use for a name, Guttermouth.
Oja allemaal oude platen tjekken en niet de nieuwe.
Dan hebben wij duidelijk een andere smaakquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef Kletz het volgende:
ik heb et een paar keer beluisterd en neej ik vind het niet echt vet.
Ach kom op zeg... Full Circle en Straight Ahead zijn ook zeker geen harde kern! Da's gewoon punk... En niet veel meer dan dat... Raised Fist en Born from Pain, da's hardcore... Desalniettemin hoef je inderdaad niet te rekenen op Pennywise.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:16 schreef Kletz het volgende:
[..]
En tegen mij zeiken dat het niet tegen de HC aan ligt en jij alleen die laatste plaat van ze kent. Ben ik al gauw klaar met je
Ik mis Good Clean Fun!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Kletz het volgende:
luister dan ff 88 fingers louie, Venerea, Voodoo glow skulls, satanic Surfers, no use for a name, Guttermouth.
Oja allemaal oude platen tjekken en niet de nieuwe.
Ik heb niet gezegd dat Pennywise HC was. Ik zeg die liggen tegen de HC aan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:13 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ach kom op zeg... Full Circle en Straight Ahead zijn ook zeker geen harde kern! Da's gewoon punk... En niet veel meer dan dat... Raised Fist en Born from Pain, da's hardcore... Desalniettemin hoef je inderdaad niet te rekenen op Pennywise.![]()
![]()
![]()
Nee hoor, want das HC.quote:
In mijn hardcore periode vond ik dat inderdaad ook wel een leuke plaat, nu heel sporadisch nog... Leuk om een keer flink op uit je naad te gaan, door je kamer te stuiteren en al je woede de vrije loop te laten, maar nu... Nah... Doe mij maar een lekker mopje ska! Waarvan er overigens nog VEEL te weinig op LL staat! Beter gaan er nog even wat goeie ska/reggae bands bijkomen! Seeed en Panteon Rococo alleen zijn bij lange na niet genoeg om mijn honger te stillen! Ik wil Ska-P erbij, minimaal! The Slackers zouden een aangename verrassing zijn, en Toots & The Maytals, die een week vóór LL toch ook op Reggae Sundance spelen zouden ook zeker niet misstaan... MEER REGGAE EN SKA OP LOWLANDS!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:22 schreef Kletz het volgende:
[..]
Nee hoor, want das HC.
On the streets.... wel een leuke plaat.
bron?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
Bevestigd: Maximo Park, Tom Vek, Soulwax, Little Barrie, Ane Brun
Maximo Park: http://www.maximopark.com/maximopark/live.phpquote:
Nou, bij deze, ik ben één van de weinigen denk ik. Van Rap naar Punk, van Punk naar Hardcore, Van Hardcore terug naar punk, van punk naar ska, van ska naar reggae... Zoiets zal het geweest zijn denk ik, maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Kletz het volgende:
haha ik ging van ska naar punk, van punk naar hardcore en van hardcore naar metal core en van metal core naar metal.
Maar van hardcore naar ska haha. Nooit gehoord dat iemand zoiets had.
Ska p is geweldig! dat dan weer wel
die zullen dan geen plaatjes gaan draaien lijkt mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
Bevestigd: Soulwax
Vorig jaar dan goed uit je dak gegaan bij het oudhollands acid feestje in de india ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
als het maar bliepjes en piepjes heeft![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
[quote]
Toots & The Maytals, die een week vóór LL toch ook op Reggae Sundance spelen zouden ook zeker niet misstaan...
Heb de organsatie een mail gestuurd met dat verzoek, ze zouden hun best doenquote:MEER REGGAE EN SKA OP LOWLANDS!!!
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1801quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens nos.nl komt De Jeugd Van Tegenwoordig op Lowlands..
Watskeburt..
Wat gaan ze dan doen? Een uur lang Watskeburt spelen? Pfft.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:37 schreef icebliss het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1801
"Verder was te lezen op Teletekst dat De Jeugd Van Tegenwoordig ook een bezoekje aan Lowlands brengt."
![]()
Zowat de helft van de line-up heeft er de afgelopen 2 jaar ook al gestaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
alweer Soulwax, harhaling is oke maar niet van t jaar ervoor
Ja, eerst jaaaaaren wachten op die gasten en nu twee keer achter elkaar...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
alweer Soulwax, harhaling is oke maar niet van t jaar ervoor
Da's ook weer niet waar Ascaroth. Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:07 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Zowat de helft van de line-up heeft er de afgelopen 2 jaar ook al gestaan.
Ach, een beetje zeiken op de line-up hoort erbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:22 schreef GLO het volgende:
Da's ook weer niet waar Ascaroth. Overdrijven is ook een vak
Ach ja. En uiteindelijk gaan we straks toch weer allemaal helemaal losquote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:24 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ach, een beetje zeiken op de line-up hoort erbij.
Mjah, zo benik vorig jaar ook naar Ali B. wezen kijken gewoon voor de grap, en die vond ik zowaar toch wel goed toen!quote:
de spice girls kwamen ook weer bij elkaar zou dat ook niets zijn om toe te voegen aan de line up.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:00 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Mjah, zo benik vorig jaar ook naar Ali B. wezen kijken gewoon voor de grap, en die vond ik zowaar toch wel goed toen!![]()
Bevestigdquote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Er is volgens mij nog weinig DnB geboekt, dus Roni Size maakt wel een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |