laatst nog me deconstruction tour. Geinig maar te vaak gezien. Als je van ska met punk houdt, prima bandje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef crossover het volgende:
Mad Caddies![]()
iemand ze ooit live gezien?
Ach, ik noemde gewoon wat onbekende bands op... hij zegt dat ie dat niet kentquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:19 schreef Kletz het volgende:
Rise Against heeft niks met FATA te maken en Mad Caddies in 1 zin met A Fire Inside is ook wel vaag.
Man verdiep je eens in dingen.
duidelijk de optie om je te verbreden en te verdiepen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:30 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Centraal punk / Hardcore Topic 18 : bound by wild desire![]()
Hmmmm 88 fingers louie klinkt tot nu toe als de punk die ik dus nog steeds niet leuk vindquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Kletz het volgende:
luister dan ff 88 fingers louie, Venerea, Voodoo glow skulls, satanic Surfers, no use for a name, Guttermouth.
Oja allemaal oude platen tjekken en niet de nieuwe.
Dan hebben wij duidelijk een andere smaakquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef Kletz het volgende:
ik heb et een paar keer beluisterd en neej ik vind het niet echt vet.
Ach kom op zeg... Full Circle en Straight Ahead zijn ook zeker geen harde kern! Da's gewoon punk... En niet veel meer dan dat... Raised Fist en Born from Pain, da's hardcore... Desalniettemin hoef je inderdaad niet te rekenen op Pennywise.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:16 schreef Kletz het volgende:
[..]
En tegen mij zeiken dat het niet tegen de HC aan ligt en jij alleen die laatste plaat van ze kent. Ben ik al gauw klaar met je
Ik mis Good Clean Fun!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Kletz het volgende:
luister dan ff 88 fingers louie, Venerea, Voodoo glow skulls, satanic Surfers, no use for a name, Guttermouth.
Oja allemaal oude platen tjekken en niet de nieuwe.
Ik heb niet gezegd dat Pennywise HC was. Ik zeg die liggen tegen de HC aan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:13 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ach kom op zeg... Full Circle en Straight Ahead zijn ook zeker geen harde kern! Da's gewoon punk... En niet veel meer dan dat... Raised Fist en Born from Pain, da's hardcore... Desalniettemin hoef je inderdaad niet te rekenen op Pennywise.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |