omg 10 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:52 schreef RidgeForrester het volgende:
[..]
Ik ga altijd van 10:00 tot 13:00 even naar Six Flags, wakker worden en schijten op een schone plee.
ik dat hij la via volta bedoeldquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:16 schreef crossover het volgende:
jullie hebben het over de efteling![]()
edit: alleen Blinker
Sleep is waste, dude! Sleep is waste!quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg 10 uur 's ochtends
[..]
ik dat hij la via volta bedoeld
half 10 / 10 uur wakker..kop uit de tent..jointje erin..biertje erbij. En dan maar schelden op alles wat langslooptquote:
idd.. Het valt vies tegen. Weet je hoeveel metal / Hardcore bands op tour zijn!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:36 schreef maniack28 het volgende:
Goh.... stonden al die bands al niet op 70%
Nu nog Opeth, Toy Dolls, Ska-p
Ik mis dus nog steeds de 'hardere' muziek, maar misschien komt dat nog wel
Dat is dus de reden waarom ik het tot nu toe tegen vind vallen. Als je ziet wat er nu tourt, hebben ze veel te veel "zachte" bandjes geboekt. Veel Britpop, veel poppy punk, veel songwriters, veel pop (wel alternatieve pop dan maar tochquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:41 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd.. Het valt vies tegen. Weet je hoeveel metal / Hardcore bands op tour zijn!!!
Moeten er toch een paar langs droppen in biddinghuizen vind ik!
ik wil soilwork en in flames!!!!!!!!!!! maar dat gaat denk ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:41 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd.. Het valt vies tegen. Weet je hoeveel metal / Hardcore bands op tour zijn!!!
Moeten er toch een paar langs droppen in biddinghuizen vind ik!
Direct is gewoon popquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:49 schreef crossover het volgende:
pennywise poppunkhaha sure, hoe noem je di-rect dan?
poppunk
En tegen mij zeiken dat het niet tegen de HC aan ligt en jij alleen die laatste plaat van ze kent. Ben ik al gauw klaar met je.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:06 schreef maniack28 het volgende:
nah, ik ken alleen From The Ashes, maar ik vind het sowiezo al niet zo leuk. Ik zal eens wat meer proberen te luisteren
Ze moeten Capdown en Strike Anywhere neerzetten, dat zijn gave bands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |