pispalen klaarzettenquote:
Dat kan ik beter aan jou vragen!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef Kletz het volgende:
Waar gaat het over!!! mensen ik wil vette bands. En tot nu toe is het bagger.
Waar zijn de tijden met de vans warped tour. De tijden dat Rykers met Madball en Agnostic Front en Sick of it all op lowlands stonden.
Zit niet te emmeren over vroeger man. Agnostic Front, die zijn inmiddels opa. Als het je niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef Kletz het volgende:
Waar gaat het over!!! mensen ik wil vette bands. En tot nu toe is het bagger.
Waar zijn de tijden met de vans warped tour. De tijden dat Rykers met Madball en Agnostic Front en Sick of it all op lowlands stonden.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Zit niet te emmeren over vroeger man. Agnostic Front, die zijn inmiddels opa. Als het je niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.
Ja, jij boft met je LL-debuutquote:Op maandag 6 juni 2005 12:13 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
![]()
Maar wat ik wel wilde zeggen was: Ik vind het wel leuk dat je van alles wat krijgt, zelfs Bluegrass! En leuke songwriters![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Zit niet te emmeren over vroeger man. Agnostic Front, die zijn inmiddels opa. Als het je niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.
Ben je aan het solliciteren voor een fok knok, ipv een fok meet.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Van agnostich front heb je gelijk. Maar dat blijf maar weg is toch zo triest. Rot jij toch op met al die bagger die nu komt. Slaat toch nergens op vent. En ja vroeger was alles beter. Accepteer het nou maar gewoon.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Fields Of Rock en Amsterdam Roots liggen in de bedoeling, hangt van tijd + geld af. En jij?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga jij eigenlijk ook nog naar anderen festivals GLO?
Rockin' Parkquote:Op maandag 6 juni 2005 12:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Fields Of Rock en Amsterdam Roots liggen in de bedoeling, hangt van tijd + geld af. En jij?
*Jaloers*quote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rockin' Parken Rock Werchter
en daarvoor zijn de kaartjes al gekocht
![]()
rest van het jaar geen eten, but who cares when music feeds you well enough?![]()
ik weet hetquote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik heb Agnostic Front een aantal maanden geleden nog gezien in de Melkweg en die gasten werden door één van hun voorprogramma bands (DieCast) volledig weggespeeld!![]()
http://mp4.centurymedia.com/audio/diecast_firedamage.mp3
als jij niet zo liep te zeiken, had ik je ook wel lief gevondenquote:
Blue Highways is toch al geweest?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
*Jaloers*
Ik moet het doen met Blue Highways, Take Root en LL.. ook niet verkeerd vin ik zelf![]()
* Sack_Blabbath pakt de popcorn erbijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef Kletz het volgende:
[..]
als jij niet zo liep te zeiken, had ik je ook wel lief gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |