pispalen klaarzettenquote:
Dat kan ik beter aan jou vragen!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef Kletz het volgende:
Waar gaat het over!!! mensen ik wil vette bands. En tot nu toe is het bagger.
Waar zijn de tijden met de vans warped tour. De tijden dat Rykers met Madball en Agnostic Front en Sick of it all op lowlands stonden.
Zit niet te emmeren over vroeger man. Agnostic Front, die zijn inmiddels opa. Als het je niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef Kletz het volgende:
Waar gaat het over!!! mensen ik wil vette bands. En tot nu toe is het bagger.
Waar zijn de tijden met de vans warped tour. De tijden dat Rykers met Madball en Agnostic Front en Sick of it all op lowlands stonden.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Zit niet te emmeren over vroeger man. Agnostic Front, die zijn inmiddels opa. Als het je niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.
Ja, jij boft met je LL-debuutquote:Op maandag 6 juni 2005 12:13 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
![]()
Maar wat ik wel wilde zeggen was: Ik vind het wel leuk dat je van alles wat krijgt, zelfs Bluegrass! En leuke songwriters![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Zit niet te emmeren over vroeger man. Agnostic Front, die zijn inmiddels opa. Als het je niet bevalt dan blijf je toch lekker weg.
Ben je aan het solliciteren voor een fok knok, ipv een fok meet.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Van agnostich front heb je gelijk. Maar dat blijf maar weg is toch zo triest. Rot jij toch op met al die bagger die nu komt. Slaat toch nergens op vent. En ja vroeger was alles beter. Accepteer het nou maar gewoon.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:11 schreef GLO het volgende:
[..]
Fields Of Rock en Amsterdam Roots liggen in de bedoeling, hangt van tijd + geld af. En jij?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga jij eigenlijk ook nog naar anderen festivals GLO?
Rockin' Parkquote:Op maandag 6 juni 2005 12:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Fields Of Rock en Amsterdam Roots liggen in de bedoeling, hangt van tijd + geld af. En jij?
*Jaloers*quote:Op maandag 6 juni 2005 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rockin' Parken Rock Werchter
en daarvoor zijn de kaartjes al gekocht
![]()
rest van het jaar geen eten, but who cares when music feeds you well enough?![]()
ik weet hetquote:Op maandag 6 juni 2005 12:57 schreef RidgeForrester het volgende:
Ik heb Agnostic Front een aantal maanden geleden nog gezien in de Melkweg en die gasten werden door één van hun voorprogramma bands (DieCast) volledig weggespeeld!![]()
http://mp4.centurymedia.com/audio/diecast_firedamage.mp3
als jij niet zo liep te zeiken, had ik je ook wel lief gevondenquote:
Blue Highways is toch al geweest?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
*Jaloers*
Ik moet het doen met Blue Highways, Take Root en LL.. ook niet verkeerd vin ik zelf![]()
* Sack_Blabbath pakt de popcorn erbijquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef Kletz het volgende:
[..]
als jij niet zo liep te zeiken, had ik je ook wel lief gevonden![]()
Jammer dat ik nog op mijn werk zit, anders was een biertje ook nog wel lekker geweest.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath pakt de popcorn erbij
haha ok het was niet echt om de opa pats mode aan te zettenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog op mijn werk zit, anders was een biertje ook nog wel lekker geweest.
[/Opa patsmode on]
Ik ga dit jaar voor de 12e keer![]()
Alleen jaar 1 niet geweest![]()
[/Opa pats mode off]
het is allemaal relatief natuurlijk.. sommige dingen waren toen beter, maar vroeger had ik geen geld om te gaan, nu wel. Nu heb ik een rijbewijs om er met de auto te komen, toen niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:16 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha ok het was niet echt om de opa pats mode aan te zetten. Maar alleen laten weten dat vroeger alles beter was
![]()
ach, ik bedoel meer mijn jaarlijkse ritueel.. waar ik Lowlands nu aan kan toevoegenquote:
Hey peaceman! Waar blijven je jubelantwoorden??? We wachten met smartquote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is allemaal relatief natuurlijk.. sommige dingen waren toen beter, maar vroeger had ik geen geld om te gaan, nu wel. Nu heb ik een rijbewijs om er met de auto te komen, toen niet.
Elke tijd heeft wel iets goeds![]()
Wacht maar tot je nog ouder wordt, dan ga je toch steeds meer naar vroeger verlangen. Het leven lijkt soms bijna wel echt op dat nummer van stef bos (papa) .quote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is allemaal relatief natuurlijk.. sommige dingen waren toen beter, maar vroeger had ik geen geld om te gaan, nu wel. Nu heb ik een rijbewijs om er met de auto te komen, toen niet.
Elke tijd heeft wel iets goeds![]()
Vanavond GLO, ben nu aan het werk, maar zo op het 1e gezicht ben je de grote winnaar hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey peaceman! Waar blijven je jubelantwoorden??? We wachten met smart
Ik verwacht het van niet. Het zal wel te maken hebben gehad met de minimale hoeveelheid bezoekers aan pinkop, waardoor men deze gang niet meer noodzakelijk vond om te maken?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:30 schreef Kletz het volgende:
ik zag trouwens bij pink pop geen gang meer in de pit zeg maar. Waar de security door heen liep om alles in de gaten te houden.
Zijn ze nu ook weg op lowlands? weet iemand daar meer van?
Toen mocht je zelfs nog crowdsurfen, oznder dat je kans liep om een dag van het veld gestuurd te worden.quote:
Zo lachwekkend die dance pubertjes, die met schone heel nette kleren daar rondlopen, daarom mis ik de modder op de grote paden ook, daar kon je nog wel eens per ongeluk iets te hard met je kisten in een plas stappen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Kletz het volgende:
de food fights in de pizza tenten!! Als je nu iets gooit krijg je security achter je aan of mensen beginnen te zeiken dat ze vies worden :S.
Dan moeten ze niet naar festivals gaan waarbij je weet dat je moet kamperen en er wat modder op het terrein kan rondslingeren. (helaas veel te weing tegenwoordigquote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef crossover het volgende:
niet iedereen vindt het leuk om vies te worden..
met jou kani k pratenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Festivals zijn net als sex: hoe viezer, hoe beter
Hoe oud was je zei je ook alweer?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo lachwekkend die dance pubertjes, die met schone heel nette kleren daar rondlopen, daarom mis ik de modder op de grote paden ook, daar kon je nog wel eens per ongeluk iets te hard met je kisten in een plas stappen.![]()
2 of 3 jaar geleden was er nog een geniaal KLB topic of zo overt LL en een kindje dat zat te klagen over de modder![]()
Sttt niet verder vertellen maar mijn geboortedatum klopt in mijn gegevens.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoe oud was je zei je ook alweer?
haha ik ben 25 hahaquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sttt niet verder vertellen maar mijn geboortedatum klopt in mijn gegevens.![]()
Maar omdat er hier mensen rondlopen die ook niet zo goed het aantal dagen tot lowlands kunnen aftellen zal ik hier ook maar verklappen 34
zelf met een paar vrienden ooit eentje in de stardish begonnenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Kletz het volgende:
de food fights in de pizza tenten!! Als je nu iets gooit krijg je security achter je aan of mensen beginnen te zeiken dat ze vies worden :S.
Die brug was inderdaad geniaal!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet naar festivals gaan waarbij je weet dat je moet kamperen en er wat modder op het terrein kan rondslingeren. (helaas veel te weing tegenwoordig).
Vroeger is er ook ooit een jaar geweest dat je op het festival over een brug moest lopen en mensen in het water lagen en modder aan het gooien waren naar iedereen die over de brug moest, en dat moest je wel anders kon je de alpha niet bereiken.![]()
Zelfs als je naar een gemiddelde diisco gaat is het zo'n teringbende op de vloer dat je broek ook een gedeelte langs je been zwart van de derrie wordt. En dan verwachten dat je 3 dagen kamperen je witte sneaker mooi wit houdt![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:18 schreef Basp1 het volgende:
2 of 3 jaar geleden was er nog een geniaal KLB topic of zo overt LL en een kindje dat zat te klagen over de modder![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:04 schreef LintuxCx het volgende:
[..]http://forum.fok.nl/showtopic.php/189638
* LintuxCx is boos dat hij zijn verlate lemming niet kan vinden.
Dat water wat daar lag hebben ze idd gedempt, ik weet alleen niet meer welk jaarquote:Op maandag 6 juni 2005 16:39 schreef RidgeForrester het volgende:
[..]
Die brug was inderdaad geniaal!![]()
Die is volgens mij na Lowlands '98 weggehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |