In mijn hardcore periode vond ik dat inderdaad ook wel een leuke plaat, nu heel sporadisch nog... Leuk om een keer flink op uit je naad te gaan, door je kamer te stuiteren en al je woede de vrije loop te laten, maar nu... Nah... Doe mij maar een lekker mopje ska! Waarvan er overigens nog VEEL te weinig op LL staat! Beter gaan er nog even wat goeie ska/reggae bands bijkomen! Seeed en Panteon Rococo alleen zijn bij lange na niet genoeg om mijn honger te stillen! Ik wil Ska-P erbij, minimaal! The Slackers zouden een aangename verrassing zijn, en Toots & The Maytals, die een week vóór LL toch ook op Reggae Sundance spelen zouden ook zeker niet misstaan... MEER REGGAE EN SKA OP LOWLANDS!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:22 schreef Kletz het volgende:
[..]
Nee hoor, want das HC.
On the streets.... wel een leuke plaat.
bron?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
Bevestigd: Maximo Park, Tom Vek, Soulwax, Little Barrie, Ane Brun
Maximo Park: http://www.maximopark.com/maximopark/live.phpquote:
Nou, bij deze, ik ben één van de weinigen denk ik. Van Rap naar Punk, van Punk naar Hardcore, Van Hardcore terug naar punk, van punk naar ska, van ska naar reggae... Zoiets zal het geweest zijn denk ik, maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:53 schreef Kletz het volgende:
haha ik ging van ska naar punk, van punk naar hardcore en van hardcore naar metal core en van metal core naar metal.
Maar van hardcore naar ska haha. Nooit gehoord dat iemand zoiets had.
Ska p is geweldig! dat dan weer wel
die zullen dan geen plaatjes gaan draaien lijkt mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef SKa_BoSS het volgende:
Bevestigd: Soulwax
Vorig jaar dan goed uit je dak gegaan bij het oudhollands acid feestje in de india ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:05 schreef SKa_BoSS het volgende:
als het maar bliepjes en piepjes heeft![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:31 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
[quote]
Toots & The Maytals, die een week vóór LL toch ook op Reggae Sundance spelen zouden ook zeker niet misstaan...
Heb de organsatie een mail gestuurd met dat verzoek, ze zouden hun best doenquote:MEER REGGAE EN SKA OP LOWLANDS!!!
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1801quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens nos.nl komt De Jeugd Van Tegenwoordig op Lowlands..
Watskeburt..
Wat gaan ze dan doen? Een uur lang Watskeburt spelen? Pfft.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:37 schreef icebliss het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1801
"Verder was te lezen op Teletekst dat De Jeugd Van Tegenwoordig ook een bezoekje aan Lowlands brengt."
![]()
Zowat de helft van de line-up heeft er de afgelopen 2 jaar ook al gestaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
alweer Soulwax, harhaling is oke maar niet van t jaar ervoor
Ja, eerst jaaaaaren wachten op die gasten en nu twee keer achter elkaar...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
alweer Soulwax, harhaling is oke maar niet van t jaar ervoor
Da's ook weer niet waar Ascaroth. Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:07 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Zowat de helft van de line-up heeft er de afgelopen 2 jaar ook al gestaan.
Ach, een beetje zeiken op de line-up hoort erbij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:22 schreef GLO het volgende:
Da's ook weer niet waar Ascaroth. Overdrijven is ook een vak
Ach ja. En uiteindelijk gaan we straks toch weer allemaal helemaal losquote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:24 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ach, een beetje zeiken op de line-up hoort erbij.
Mjah, zo benik vorig jaar ook naar Ali B. wezen kijken gewoon voor de grap, en die vond ik zowaar toch wel goed toen!quote:
de spice girls kwamen ook weer bij elkaar zou dat ook niets zijn om toe te voegen aan de line up.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:00 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Mjah, zo benik vorig jaar ook naar Ali B. wezen kijken gewoon voor de grap, en die vond ik zowaar toch wel goed toen!![]()
Bevestigdquote:Op maandag 6 juni 2005 20:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Er is volgens mij nog weinig DnB geboekt, dus Roni Size maakt wel een kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |