abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27575580
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd en tis zo lekker om als t enorm druk is bij de Alpha ergens anders op t terrein rond te lopen, nergens wachten bij t bier overal rustig vooraan kunnen staan in andere tenten
Inderdaad, vorig jaar was 't heerlijk rustig tijdens Franz Ferdinand, goede zet om die weer te boeken....heb ik weer een heerlijk rondzwerf uurtje in m'n programma.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 juni 2005 @ 13:48:33 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27575691
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Inderdaad, vorig jaar was 't heerlijk rustig tijdens Franz Ferdinand, goede zet om die weer te boeken....heb ik weer een heerlijk rondzwerf uurtje in m'n programma.
toen lag k heerlijk in t zonnetje op de heuvel anast de Alpha met een biertje, dat was sowieso een beetje dag lam hangen op de berg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27575697
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Korn heeft al eens de zaterdag afgesloten
Korn is qua populariteit, zeker onder 't Lowlandspubliek, echt stukken minder dan dat ze een paar jaar geleden waren. Die zullen misschien leuk 's middags ergens in de Alpha ofzo, maar zullen op zeker niet afsluiten...of 't aanbod aan grote acts moet heel matig zijn dit jaar
quote:
en de Foo Fighters zijn ook niet bepaald main stream
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 juni 2005 @ 13:52:46 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27575839
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Korn is qua populariteit, zeker onder 't Lowlandspubliek, echt stukken minder dan dat ze een paar jaar geleden waren. Die zullen misschien leuk 's middags ergens in de Alpha ofzo, maar zullen op zeker niet afsluiten...of 't aanbod aan grote acts moet heel matig zijn dit jaar
[..]

zou dus een aardige degradatie zijn, van Aflsuiter naar middag act. Van mij mag er nogwel een danceact bij als dagafsluiter, dat doet t altijd goed
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27576082
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zou dus een aardige degradatie zijn, van Aflsuiter naar middag act.
Shit happens, Slash stond ook gewoon als tweede op de Alpha vorig jaar....
quote:
Van mij mag er nogwel een danceact bij als dagafsluiter, dat doet t altijd goed
Van mij mag elke dag afgesloten worden met een dance-act. Dat blijf ik toch gewoon het leukste einde van een dagje Lowlands (en de leukste opening van een nachtje Lowlands) vinden. Doe mij naast de Prodigy nog maar lekker iets als Underworld, Basement Jaxx en/of Fatboy Slim erbij.

Jammer dat 2 Many Dj's niet meer voor een groot publiek willen draaien, die waren echt geweldig als afsluiter van Werchter vorig jaar...al dachten ze daar zelf anders over, dat was wel andere koek dan de blammage van de White Stripes op Lowlands.....of gingen we het daar niet meer over hebben
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 juni 2005 @ 14:04:13 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27576240
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Shit happens, Slash stond ook gewoon als tweede op de Alpha vorig jaar....
[..]

Van mij mag elke dag afgesloten worden met een dance-act. Dat blijf ik toch gewoon het leukste einde van een dagje Lowlands (en de leukste opening van een nachtje Lowlands) vinden. Doe mij naast de Prodigy nog maar lekker iets als Underworld, Basement Jaxx en/of Fatboy Slim erbij.

Jammer dat 2 Many Dj's niet meer voor een groot publiek willen draaien, die waren echt geweldig als afsluiter van Werchter vorig jaar...al dachten ze daar zelf anders over, dat was wel andere koek dan de blammage van de White Stripes op Lowlands.....of gingen we het daar niet meer over hebben
ja Slash klaagde in een interview dat hij al jaren niet meer bij daglicht had opgetreden en dat hij het maar niets vond
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27576283
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja Slash klaagde in een interview dat hij al jaren niet meer bij daglicht had opgetreden en dat hij het maar niets vond
Slash moet niet huilen, want hij staat gewoon weer met daglicht op Fields of Rock dit jaar.
pi_27576865
voor Slash is het toch altijd avond, z'n haar hangt toch voor zijn ogen
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:23:59 #109
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_27576954
The Arcade Fire.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_27577702
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:21 schreef ruud_fr het volgende:
voor Slash is het toch altijd avond, z'n haar hangt toch voor zijn ogen
Zijn ogen welke de meeste tijd ook nog een verscholen gaan achter een donker zonnebril
pi_27577772
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zijn ogen welke de meeste tijd ook nog een verscholen gaan achter een donker zonnebril
En die toch al schaduw hebben van z'n hoge hoed
pi_27578069
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dan tovert ie mischien bij fields of rock wel opeens de nacht uit zijn hoge hoed
pi_27578297
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

dus wat zeikt ie dan
offtopic: kaarten voor Roskilde zijn binnen
pi_27579123
Wel vet dat royksopp komt
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:02:09 #115
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_27584181
roisin murphy , le peuple de l'herbe , vooral op roisin had ik gehoopt

en korn kan ook best leuk worden
pi_27585276
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

toen lag k heerlijk in t zonnetje op de heuvel anast de Alpha met een biertje, dat was sowieso een beetje dag lam hangen op de berg
Whehe, zondag hè...ik was ook bekaf, ook omdat ik niet geslapen had.

Le Peuple De L'herbe Die had ik laatst nog moeten missen Ik hoop dat ze op zondag laat in de middag komen. Chillen in de Bravo (waarschijnlijk)
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_27588153
quote:
Alkaline Trio in de Melkweg
Gepost door: Marz667 - 2005-06-02 16:17:18 - Bron: Vagrant Records
Op de website van het label van Alkaline Trio kunnen we zien dat deze band op woensdag 24 augustus zal optreden in de Melkweg in Amsterdam. Informatie over de v.v.k. is bij ons (nog) onbekend.
Bron: http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=1787

Ze staan ook op Reading, dus grote kans dat ze ook op lowlands komen
  donderdag 2 juni 2005 @ 22:49:20 #119
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_27592577
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat soort bandjes zijn natuurlijk best leuk, maar daar hou je 50.000 man niet mee bezig, dan heb je 200 tenten en 5.000 bandjes nodig voor een drie daags Lowlands. 't Leuke aan Lowlands is juist de verhouding tussen 't aantal grote, middelgrote en kleine bandjes en de overige leukigheden als (straat)theater, cabaret, film, kunst e.d. En die verhouding zal dit jaar gewoon weer net zo zijn als altijd, dus er zullen nog een stuk of wat grote acts komen, een hoop kleine acts en vooral de 'middelgrote' acts mis ik nu nog een beetje.....en de DJ's voor 't nachtprogramma natuurlijk....
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar daarom heb je ook meerdere optredens per dag en tijdens Korn hoop ik wel dat er wat anders te doen zal zijn....(Al betwijfel ik dat dat niet zo zal zijn...
Van mij mogen ze voor de nacht wel een foute 80's platen sessie houden, lijkt me lachen!
Qua grote/middelgrote blijf ik hopen op Ocean Colour Scene, Life of agony, Weezer, Nine inch nails (voor jou dan) en Tom McRae....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 2 juni 2005 @ 23:12:07 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27593253
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel gelijk in. Maar daarom heb je ook meerdere optredens per dag en tijdens Korn hoop ik wel dat er wat anders te doen zal zijn....(Al betwijfel ik dat dat niet zo zal zijn...
Van mij mogen ze voor de nacht wel een foute 80's platen sessie houden, lijkt me lachen!
Qua grote/middelgrote blijf ik hopen op Ocean Colour Scene, Life of agony, Weezer, Nine inch nails (voor jou dan) en Tom McRae....
idd die jaren 80 avond/nacht was lachen, vooral ook die beelden uit die tijd en de reacties daarop
de gemene mixmeester mogen van mij ook weer een tent tot 5 uur krijgen de Grolsch ofzo
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27594337
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gemene mixmeester mogen van mij ook weer een tent tot 5 uur krijgen de Grolsch ofzo
Die waren er toch 2 jaar geleden? Stond je het ene moment een foute evergreen mee te blairen, draaide ze daarna The Cmical Brothers. Fantastisch!!!!!!!!!!!

Een leuke 80ies avond is ook wel leuk.
pi_27616668
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:

[..]

Qua artiesten die waarschijnlijk reeel zijn als optie zouden ze me hier blij mee maken:

Leuke dance-acts als afsluiter: Basement Jaxx, Underworld en eventueel als 1 van die 2 geen zin heeft Fatboy Slim

Alpha Acts: Nine Inch Nails (Trent cancelt de Australische tour maar lekker ), Iggy Pop , QOTSA, Manic Street Preachers, New Order, Outkast, Kraftwerk

Andere dingen: Lacuna Coil (zitten vlak voor LL in Duitsland), Mos Def, Redman (de 14e komt nieuwe album uit), Dizzee Rascal (graag nog een keer svp), Transplants, Turbonegro, Goldfrapp, Thievery Corporation, Alec Empire, Aphex Twin, Goldie Lookin' Chain en Roni Size

Voor 't DJ-programma graag: Carl Cox , Miss Kittin op herhaling en dan mag ze the Hacker ook wel meenemen van me, Tiga mag proberen er dit jaar wel te zijn en 2 Many Djs zou koel zijn

En als kleine onbekende graag: Do Me Bad Things, staan ook op Pukkelpop en ik heb ze onlangs gezien in een bijna lege Nighttown Basement en 't lijkt me een leuke band voor 1 van de kleine podia

Jammer genoeg niet: System of a Down en Life of Agony (zitten in de VS dan )
En beter hebben ze snel 't nieuwe album klaar en komen ze als surprise-act: Depeche Mode

En dit is de laatste keer dat ik een wishlist neerpleur
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:38:11 #123
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_27617153
@ SB:
Ocean colour scene is nog vrij ten tijde van LL, dus wie weet!

Manics is zeker niet onmogelijk...Teenage fanclub mag trouwens ook wel en voor de rest kan ik me wel redelijk ik jouw keuzes vinden en anders:Je moet toch ook een keer slapen en eten..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 juni 2005 @ 19:45:54 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27617409
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Die waren er toch 2 jaar geleden? Stond je het ene moment een foute evergreen mee te blairen, draaide ze daarna The Cmical Brothers. Fantastisch!!!!!!!!!!!

Een leuke 80ies avond is ook wel leuk.
ze zijn er elk jaar, afgelopen jaar idd na de CB volgens mij, superfeest altijd met die gasten, amar ze moeten in de Grolsch aangezien ze dan tot 5 uur door kunnen gaan
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 juni 2005 @ 19:48:06 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27617478
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 19:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Voor 't DJ-programma graag: Carl Cox , Miss Kittin op herhaling en dan mag ze the Hacker ook wel meenemen van me, Tiga mag proberen er dit jaar wel te zijn en 2 Many Djs zou koel zijn
Miss Kitten Carl Cox mag dan wel in iets groters als de Bravo anders wordt t veel te druk. Don Diablo mag ook wel weer op herhaling, dat was vorig jaar
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')