quote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, als NIN newbie is 't live-album "And All That Could Have Been" een leuke introductie met een beetje een doorsnee van wat ze hebben gedaan. En verder denk ik dat qua albums "The Fragile" het meest in jou straatje ligt. Qua losse nr's om te downloaden kopen zou ik je gewoon 't advies geven om willekeurig wat nr's te zoeken, de singles zijn 't meest toegangelijk en waarschijnlijk ook 't makkelijkst te vinden met die programma's die ik hier niet mag noemen...
Kun je trouwens echt niet komen naar Rockin' Park?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, als NIN newbie is 't live-album "And All That Could Have Been" een leuke introductie met een beetje een doorsnee van wat ze hebben gedaan. En verder denk ik dat qua albums "The Fragile" het meest in jou straatje ligt. Qua losse nr's om te downloaden kopen zou ik je gewoon 't advies geven om willekeurig wat nr's te zoeken, de singles zijn 't meest toegangelijk en waarschijnlijk ook 't makkelijkst te vinden met die programma's die ik hier niet mag noemen...
Nope, geld is heel erg opquote:Op maandag 30 mei 2005 22:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kun je trouwens echt niet komen naar Rockin' Park?
verkoop je wat cd'squote:
zou gaaf zijn als Fatboy Slim komtquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:40 schreef maniack28 het volgende:
Even niet zoveel tijd meer aan Lowlands besteed, maar de site is weer geupdateNiet veel boeiends te melden eigenlijk... behalve dat Placebo helemaal niet tourt (sabbatical year)...
gaandeweg. Lowlands heeft meestal niet erge haast....quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:54 schreef StofjeB het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe namen vrij? Iemand enig idee?
ben je weleens op Pukkelpop geweest?quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:17 schreef Maquiladora het volgende:
Ik twijfel nog tussen helemaal niet gaan en Lowlands of Pukkelpop, hopelijk ben ik hier eind juli begin augustus uit. Het programma ziet er in ieder geval al veelbelovend uit
Ik zit er nu naar te kijkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:54 schreef StofjeB het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe namen vrij? Iemand enig idee?
Ah hierboven ook al gepost zie ikquote:De laatste weken druppelen we wat namen op de site, maar vandaag doen we het anders. Want 24 nieuwe namen, dat is niet druppelen, dat is een hele emmer leeggooien! Kijk bij het programma voor alle toegevoegde bands!
Ik heb zo'n idee dat Weezer nog wel eens kan komenquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:16 schreef maniack28 het volgende:
Toch moet ik zeggen, dat het me tot nu toe eigenlijk een beetje tegenvalt. Als je ziet wat ze qua keuze hebben, dan mis ik eigenlijk nog een hoop leuke dingen en zie ik teveel oude dingen terug. Wat ik persoonlijk zelf zou boeken als ik bij Lowlands werkte als boeker:
Amon Amarth, leuk vikingmetalbandje
Basement Jaxx, iedereen wil Basement Jaxx
Bloc Party, ipv Franz Ferdinand
Fatboy Slim, als Basement Jaxx niet komt of andersom natuurlijk
Iggy Pop, ouderwetse rock
Kasabian, de sensatie in Engeland op het moment
Me First And The Gimme Gimmes, punksensatie
Opeth, die horen gewoon op Lowlands te staan, dat is nou echt een pure Lowlandsband (bovendien zouden ze vorig jaar of dat jaar daarvoor komen)
Racoon, gewoon een goed bandje van eigen bodem
Ska P, laatste tour en ik heb nog geen ska gezien voorlopig
T. Raumschmiere, in tegenstelling tot andere dingen wel voor herhaling vatbaar, omdat zijn optredens altijd anders zijn (met band erbij dan natuurlijk)
Toy Dolls, voor een groot feest (ipv alweer Dropkick Murphys), de Toy Dolls zijn veel beter!!!!
Trail of Dead, geniale band
Underworld, wie wil ze niet zien?
Weezer, als vervanger van Live
INDERDAAD, wat baalde ik vorig jaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:25 schreef maniack28 het volgende:
Oeh en ik ben Thrice vergeten, die hebben wat goed te maken!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |