Waar zie jij dat staan dan? Zijn speellijst loopt maar tot 11 juni.quote:
Ah je stelt me gerust.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef RidgeForrester het volgende:
Mwah, er zijn áltijd tot half juli kaarten geweest. Dit jaar loopt het écht niet harder als anders. Ze zijn volgens mij al héél blij als ze uitverkopen.
men, paniekzaaien is me beroepquote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:en daar zijn ze alweer de geruchten dat de kaarten bijna op zijn. Als het bijna uitverkocht is dan hoor je dat wel via de officiele kanalen.
is dit paniekzaaier zeker jouw kloon?quote:
WTF! Er zijn geen klonen van Toffe_Ellende. Klonen zijn voor mensen die in R&P een onderwerp willen aansnijden waarvoor zich schamen...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dit paniekzaaier zeker jouw kloon?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef paniekzaaier het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Green Day bevestigd is.
ga jij ook?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:49 schreef MaRySe het volgende:
nice
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef paniekzaaier het volgende:
Telt afquote:Op zondag 5 juni 2005 17:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ga jij ook?
nog 67 dagen tot de Lowlands vrijdag!
En nog geruchten of CoB?
Dan zou ik de betrouwbaarheid van jouw bron maar eens ernstig in twijfel brengen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef paniekzaaier het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zou ik de betrouwbaarheid van jouw bron maar eens ernstig in twijfel brengen.
Green Day speelt namelijk op 19 augustus in Houston, de 20ste in Dallas en de 21ste in San Antonio. Om dan Lowlands er nog ff tussendoor te doen lijkt me zelfs voor Green Day wat teveel van het goede.
nou ik ben blij dat je dat ff verduidelijkt, k dacht echt ff dat ze zouden komenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zou ik de betrouwbaarheid van jouw bron maar eens ernstig in twijfel brengen.
Green Day speelt namelijk op 19 augustus in Houston, de 20ste in Dallas en de 21ste in San Antonio. Om dan Lowlands er nog ff tussendoor te doen lijkt me zelfs voor Green Day wat teveel van het goede.
Ik tel er nog 75quote:Op zondag 5 juni 2005 17:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ga jij ook?
nog 67 dagen tot de Lowlands vrijdag!
hij gaat een goede week eerder alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |