quote:Op zondag 29 mei 2005 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ah hier zijn jullie
obli bedankt?
gaat ze weg dan?
Ach ja je hebt het verdiendquote:Op zondag 29 mei 2005 18:26 schreef Oblivion het volgende:
En ooooooooooh wat goed een afscheidstopic...![]()
We wachten af wie de volgende Mod wordt.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:02 schreef Oblivion het volgende:
Ach ja....
Deze had ik heel niet gezien...quote:Op zondag 29 mei 2005 13:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom stop je Obli?
Hoeveel tijd vraagt het Modjes schap dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:30 schreef Oblivion het volgende:
Ik stop, omdat ik nog maar weinig tijd heb,
Dat ligt aan jezelf een beetje, ik vond het nodig veel online te zijn terwijl CUL dat niet echt nodig heeft.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd vraagt het Modjes schap dan?
Ik heb dit topic nog maar net ontdektquote:Op zondag 29 mei 2005 18:26 schreef Oblivion het volgende:
Gewoon doen, MMM... Wie weet..![]()
En ooooooooooh wat goed een afscheidstopic...![]()
![]()
Oke duidelijk alleen wat is regelmatig?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf een beetje, ik vond het nodig veel online te zijn terwijl CUL dat niet echt nodig heeft.![]()
Maar je moet wel regelmatig online zijn. Anders kan je het beter niet doen.
Overdag wordt bij mij al moeilijk.........quote:Op zondag 29 mei 2005 21:52 schreef Oblivion het volgende:
Tja, gewoon een oogje in het zeil houden....
Beetje overdag, 's avonds... Etc etc...
Hoe lang geleden had je hem gebakken?quote:
Open een topic erover zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:31 schreef Euc- het volgende:
Pppiiieeeetttt is teruuggg!!!!!
Idd ook gezien!! Hij lurkt dus wel mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:31 schreef Euc- het volgende:
Pppiiieeeetttt is teruuggg!!!!!
Grillen met knoflook?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:54 schreef Chielus het volgende:
Mensen , ik heb kalfsschnitsels wat moet ik er mee doen...
ideeen altublieft....
Tis gewoon met veel peper gebakkengeworden, samen met asperges.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Grillen met knoflook?
En dan wat gebakken champignons erbij
Wie is eigenlijk dat vrouwtje in je usericon?
Ik heb net een paar honderd euro teruggekregen van de belastingdienst. Voorlopig nog even een dierbare vriendquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef Oblivion het volgende:
(*@#$^@()*$^@~#_($^~@_(*&^@_(*^%@*$@_($&^@#$*&
Zo dat deed zeer...![]()
KUT KUT KUT KUT en LUL belastingdienst!
*broek omhoog trekt!![]()
Jaha, maar wat ze nog niet weten is dat ik nu aan de beurt ben...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb net een paar honderd euro teruggekregen van de belastingdienst. Voorlopig nog even een dierbare vriend
Sta pas op de vierde plekquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:32 schreef Arcee het volgende:Fok!topposter top 100 Culinesse à gogo mei 2005
001. 795 Oblivion
002. 554 BBQ-kip
003. 443 MissyMirjaM
004. 380 Martijn_77
Ja, skiet eens op man!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:10 schreef Euc- het volgende:
148 pas? ;/
Hoezo, ben jij zo'n ondeugende poster opde rest van het forum?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:
He Obli even een vraagje moet je je als mod nu ook anders gedragen op de rest van het forum?
Denk je echt?quote:Op veel plaatsen komt een zwak zonnetje door de bewolking heen. In het
westen en noordwesten van het land wordt deze bewolking geleidelijk aan
dikker en neemt de kans op onweersbuien verder toe. Elders in het land
kan de zon er de komende uren nog aardig doorkomen en warmt het flink
op. Zomerse temperaturen rond 25 graden kunnen dan makkelijk gehaald
worden. In het zuidoosten en oosten kan het nog wat warmer worden. Pas
in de middag en avond neemt ook daar de kans op onweer toe. Bij de buien
is ook hagel mogelijk en er kunnen zware windstoten voorkomen. Bovendien
kan er lokaal wateroverlast ontstaan. De wind is eerst zwak en enigszins
veranderlijk, maar draait in later op de dag naar west tot zuidwest en
neemt dan flink toe. Aan de kust tot krachtig.
Ik ben lekker met mijn zus gaan bellen terwijl zij met haar handen in van alles zat te peuren en te wroeten, blehquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:23 schreef Chielus het volgende:
Gadverdamme die lelijk heks is weer aan het koken op RTL 4 en het ziet er weer niet uit wat ze maakt.
Chielus en ik hebben een gezamenlijke hekel aan dat mensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:19 schreef Oblivion het volgende:
Ik moet dat ook eens gaan bekijken....![]()
Zoals jullie het over dat mens hebben...![]()
Ik ga zo even opzoeken wie dat is, ken ik niet geloof ik...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:24 schreef Chielus het volgende:
Ik wacht met smart weer op morgen ochtend, Saterday Kitchen op de BBC met Anthony Worrall Thompson
Wat wat wat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef Oblivion het volgende:Ik heb gewoon voor het eerst op de FP gepost...
![]()
![]()
Geinig...![]()
Morgen lekker uitgebreid boodschappies doen op de markt en lekker koken en zondag naar een verjaardagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Oblivion het volgende:![]()
Aaaaaaaaah donder en bliksem....![]()
*sipt aan tia...
Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
Neuj, kom net van een begrafenis, moet zometeen weer werken, net als morgen en zondag.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Oblivion het volgende:![]()
Aaaaaaaaah donder en bliksem....![]()
*sipt aan tia...
Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
He bah, er zijn leukere dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef Chielus het volgende:
[..]
Neuj, kom net van een begrafenis, moet zometeen weer werken, net als morgen en zondag.....![]()
Oh, das weer minder dan...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef Chielus het volgende:
[..]
Neuj, kom net van een begrafenis, moet zometeen weer werken, net als morgen en zondag.....![]()
In een feestlokatie, horecagelegenheid waar je kunt trouwen, voor familiefeesten, vergaderingen,feesten etc. (Ik vind partycentrum, of zalencentrum eigenlijk niet het juiste woord)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He bah, er zijn leukere dingen![]()
Waar werk jij nou eigenlijk Chielus?
We hebben gegeten bij Hemlocks. Dit is het restaurant wat hoort bij het partycentrum waar wij ons huwelijk gevierd hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:20 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd!
Wat heb je allemaal gegeten!? Vertel!![]()
Gefeliciteerd Euc!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:21 schreef Euc- het volgende:
Ik ben geslaagd
Voor mn bedieningsexamen, een 7
Ja, en te laat...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Together-Alone het volgende:
Ik zie nu pas dat CUL een nieuwe mod nodig heeft.
Ja, tot het nagerechtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:44 schreef Oblivion het volgende:
Hebben jullie allebei hetzelfde gegeten trouwens?
Had je intresse dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Together-Alone het volgende:
Ik zie nu pas dat CUL een nieuwe mod nodig heeft.
Nou, misschien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, tot het nagerecht![]()
[..]
Had je intresse dan?
Ben benieuwd wie het gaat worden....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, misschien.Ik ben sowieso gek op koken, en gek op fok. Goede combinatie iig.
![]()
Ja ik nu ook. Ik zie net ook tot mijn verbazing dat Piet terug is, dus misschien..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie het gaat worden....
Ja Piet kon gewoon niet zonder fok!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja ik nu ook. Ik zie net ook tot mijn verbazing dat Piet terug is, dus misschien..![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:13 schreef Auticia het volgende:
Oblivion! Jammer dat je gaat, maar heel, heel veel plezier gewenst met wat je allemaal gaat doen!.
Als het goede wijn en cognac geweest is is dat niet ergquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef karper het volgende:
Net terug uit parijs culinair verslag volgt nog.
kan wel vertellen dat er veel gedronken is![]()
Lekker ga vanavond uit eten met mijn ouders en of ander bazaar achtige eettent in Rotterdamquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:17 schreef Oblivion het volgende:Vanavond lekker sashimi en japans gebakken ossehaas...
Oh ik kan me daar zoooooooooo op verheugen....
Moet iedereen zich netjes aankleden, tafel gezellig dekken...
Drankje erbij...![]()
Beetje Noord Afrikaans geloof ik alles is er ook Hallalquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:25 schreef Oblivion het volgende:
Oh, wat voor eten serveren ze daar?
F5quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:05 schreef Oblivion het volgende:
Leuk, wel verslag doen he?
Ben benieuwd.
Wat gaan jullie onder downtime doen?
We zijn bij de bazar in Rotterdam geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:05 schreef Oblivion het volgende:
Leuk, wel verslag doen he?
Was idd erg gezellig en de moeite waard. Ga er wel naar toe als je veel honger hebt want je krijgt genoeg!!!quote:
Jij... jij... SC-addict.quote:
Waren met zijn zessen dus er was genoeg te proevenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:53 schreef Oblivion het volgende:
Ja, zo doen wij het ook altijd Martijn, lekker van elkaar bordje eten...![]()
Ja, eigenlijk allemaal andere gerechtenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:02 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, heerlijk en allemaal verschillende gerechten dus?
Ik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 01:02 schreef Oblivion het volgende:
Lekker hoor... Ik mag dat toch graag doen, heel veel proeven.![]()
Ja, en de toiletten zitten beneden in de kelder net als de grote keuken.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:11 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij heb ik daar ook wel eens gegeten...
Was er een soort kelder?
Ja, beneden kun je ook eten. Er hangen ook allemaal lampen in de opening tussen de kelder en de begaande grondquote:Op zondag 5 juni 2005 01:15 schreef Oblivion het volgende:
Maar kan je beneden ook eten?
Hotel weet ik niks van, maar dat kan natuurlijk...
Ik kwam om te eten...![]()
Idd. Hebben voor- hoofd- en nagerecht op maar dat was idd erg veelquote:Op zondag 5 juni 2005 01:20 schreef Oblivion het volgende:
Dan ben ik daar ook eens geweest.
Was inderdaad goed te doen, en je krijgt grote schalen!![]()
was idd niet zo duur was goed te doenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:23 schreef Oblivion het volgende:
En is niet zo duur... Als ik het me goed herinner....![]()
A, BBQ-kip kent het ook al.......quote:Op zondag 5 juni 2005 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Bazar leuk!
Is een hotel en restaurant in elkaar en een erg leuker/lekkere tent
Ben er vaak geweest met studiegenootjes
Straathoek that is. Ik vind de Bazar eigenlijk een beetje te veel gehyped. Een beetje kitscherig naar mijn mening.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:27 schreef shredder het volgende:
Ha, Martijn, ik zat gewoon bij je om de hoek.
Woon je dan om de hoek daar? Iets verder op zit ook nog een goede Griek!!quote:Op zondag 5 juni 2005 01:27 schreef shredder het volgende:
Ha, Martijn, ik zat gewoon bij je om de hoek.
Proost MMMquote:Op zondag 5 juni 2005 01:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
halo. hebben jullie ook zon leueavondgead
Geen sorry zeggen..quote:Op zondag 5 juni 2005 01:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, dat ging niet hlejemaal goed.
sorry:{
Dat staat ook op mijn lijstje...quote:Op zondag 5 juni 2005 01:33 schreef shredder het volgende:
Ik heb om half tien nog gedimsumt in R'dam.
Waar?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:33 schreef shredder het volgende:
Ik heb om half tien nog gedimsumt in R'dam.
Oke, dan woon je best centraal. Mijn vrouw heeft 2 jaar in Alexander gewoondquote:Op zondag 5 juni 2005 01:43 schreef shredder het volgende:
[..]
Grand Palace (naast doelen) . Schoonzus woont in Rotterdam Centrum, lucky bastard.
Even gezocht en natuurlijk weet ik wie het isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:24 schreef Chielus het volgende:
Ik wacht met smart weer op morgen ochtend, Saterday Kitchen op de BBC met Anthony Worrall Thompson
We hadden hier een Joegoslavische restaurant met daarvan heeft de eigenaar wat problemen met de Fiod gekregen en nu hebben we hier in de buurt helemaal geen Joegoslavische eetgelegenheden.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Binnenkort wil ik weer eens naar het Joegoslavische restaurant in Wageningen
Ja, dat klopt maar je hoeft niet altijd iets duurs te doen om toch te genieten!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben hier in de stad ook een Joegoslavisch (nou ja, ik geloof Macedonisch) restaurant. Gaan we ook snel een keer naartoe. We streven er nu naar elke week wel iets 'lekkers' te gaan doen: of uit eten, lunchen, iets te eten halen, enz. Hebben het een hele tijd wat krapper gehad, en het is best lekker als je er dan weer van kan gaan genieten
Nee, dat is helemaal waar hoor. En uit eten gaan is ook niet altijd duur (zeker bij ons 'vaste' restaurantje, we waren gisteren voor twee pannenkoeken en twee drankjes nog geen vijftien euro kwijt)! Maar we houden er allebei van en hebben het een hele poos niet aangedurfd, dus vandaarquote:Op zondag 5 juni 2005 11:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt maar je hoeft niet altijd iets duurs te doen om toch te genieten!
Ja maar als het dan weer kan waarder je het meer.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar we houden er allebei van en hebben het een hele poos niet aangedurfd, dus vandaar
En weer nuchter?quote:
Wat had je op?quote:
Dus ik moet niet vragen aan jou welke wijn het precies was?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit was een zoete witte. ik vind zoete wite wijn erg lekker, maar laatst had ik rood geproefd, en dievond ik ook wel lekker
heb verder nietzoveel verstandvan wijn hoor
Oke, maar hij smaakte goed dus!!quote:
Waar gebruik jij ze dan voor?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:58 schreef Chielus het volgende:
ik ken ze wel, ik koop ze wel eens op de markt, kweet alleen niet hoe ze heten
Zijn ze dan ook nog groter te krijgen?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is volgens mij een puntpaprika, als ik het zo zie. Op de markt in elk geval te vinden![]()
en lekker als je hem vult met roomkaas of een gehaktmengsel
he-neuken of palm?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Mag ik een biertje?
Ik weet het niet er zijn meer kanshebbers en ik heb nog geen berichten gezien. Dus we wachten maar gewoon afquote:Op zondag 5 juni 2005 20:43 schreef Joene het volgende:
Wanneer wordt je blauw martijn?
Euh, geen van beide, doe maar een Dentergems of hoegaarden, lekker fris, zonder citroen voor mij.quote:
Niet aan de wijn Piet?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, geen van beide, doe maar een Dentergems of hoegaarden, lekker fris, zonder citroen voor mij.
He Obli nog blauw zie ik!quote:
Oei een heel goed jaar......quote:
Ik wel heb al vaker naar een port staan te kijken van mijn geboortejaar. Maar die zijn behoorlijk duur.quote:
Ja eigenlijk wel of olijfjes....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Hoort er bij Port dan geen lekker stukje kaas
quote:
Dank je helaas is mijn Port op en moet ik nog nieuwe gaan halen dus aan kaas heb ik ook niet veel....quote:
Volgt het voorbeeld van Obli. Moet morgen weer werkenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef Oblivion het volgende:
Ik geef jullie wel de sleutel van de bar, want deze gastvrouw gaat slapen...![]()
Lekkere gastvrouw ben je danquote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef Oblivion het volgende:
Port is voor iedereen....
*glaasje inschenkt!
Ik geef jullie wel de sleutel van de bar, want deze gastvrouw gaat slapen...![]()
Weet je waar ik heel goed in ben? Stroopwafels eten!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef Euc- het volgende:
Ik heb vandaag sinds lange tijd weer eens pannekoeken gebakken! (ik kan ze nog steeds goed omdraaien in de lucht)
Om dan vervolgens bier te drinken?quote:
Zo dat heb ik nooit gekunnen. Moet ik toch ook maar eens leren....quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef Euc- het volgende:
Ik heb vandaag sinds lange tijd weer eens pannekoeken gebakken! (ik kan ze nog steeds goed omdraaien in de lucht)
Nee, voor mij geen bier. Liever een Tia Lusso of gewoon een Rose of Witte wijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om dan vervolgens bier te drinken?
![]()
dat is makkelijk, gewoon eens wat beslag maken, aan allebei de kanten aanbakken (om het te leren) en gaan gooien. Niet bang zijn redelijk wat kracht te gebruiken, je hebt heel wat nodig om dat ding goed de pan uit de lucht in te krijgen! Doe het desnoods in de tuinquote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo dat heb ik nooit gekunnen. Moet ik toch ook maar eens leren....
Ja, maar als ik ze bak blijven ze ook wel eens aan de plan plakken hoe voorkom je dit dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
dat is makkelijk, gewoon eens wat beslag maken, aan allebei de kanten aanbakken (om het te leren) en gaan gooien. Niet bang zijn redelijk wat kracht te gebruiken, je hebt heel wat nodig om dat ding goed de pan uit de lucht in te krijgen! Doe het desnoods in de tuin
nooit last van gehad..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ze bak blijven ze ook wel eens aan de plan plakken hoe voorkom je dit dan?
Oke zal ik eens proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
nooit last van gehad..
Doe er gewoon boter in, middelmatig vuur, beslag erin, omdraaien wanneer de pannekoek aan de bovenkant compleet droog is, af en toe voorzichtig schudden. Werkt prima
Zo heeft de -inmiddels- ex van mn vriendin zich mateloos populair gemaakt bij zn schoonmoeder door een pannenkoek aan haar pas geverfde plafond te plakkenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
dat is makkelijk, gewoon eens wat beslag maken, aan allebei de kanten aanbakken (om het te leren) en gaan gooien. Niet bang zijn redelijk wat kracht te gebruiken, je hebt heel wat nodig om dat ding goed de pan uit de lucht in te krijgen! Doe het desnoods in de tuin
Dat is wel goed voor de relatie met je schoonfamiliequote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo heeft de -inmiddels- ex van mn vriendin zich mateloos populair gemaakt bij zn schoonmoeder door een pannenkoek aan haar pas geverfde plafond te plakken
Ik dacht dat ik erin bleef![]()
Mooi, maar ik vind de originele speedmaster iets tijdloos hebben dat deze mist...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:48 schreef Euc- het volgende:
hehe
Kom ik nu net dit horloge tegen:
[afbeelding]
Ik wou dat ik geld had
(Iemand niet 3000 euro teveel?)
Rond elf uur hustle op ned2, eerst nog wat studeren!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, of gaan zitten voor de film op veronica zo..
*twijfelt*
Ik vi nd de originele speedmaster echt lelijk, de seamaster bond daarintegen..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Mooi, maar ik vind de originele speedmaster iets tijdloos hebben dat deze mist...
Piet, tijd geleden. Weet je nog dat ik al die assesments moet doen? Ik heb inmiddels beide stages gekregen en neem die van de investment bank in Londen. Heel relaxed; hard werken en wat centen binnenkrijgen! Hoe gaat het met de 'offshore'? (Je weet dat de echte offshore nog altijd plaatsvindt op zeequote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om dan vervolgens bier te drinken?
![]()
Ai, meningsverschil! Ik had hem bijna gekocht, uiteindelijk niet gedaan vanwege het glas. Dat van de speedmaster is vanwege de vorm niet van safier te maken en slijt behoorlijk...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik vi nd de originele speedmaster echt lelijk, de seamaster bond daarintegen..![]()
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, anders zou de wereld maar saai wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ai, meningsverschil! Ik had hem bijna gekocht, uiteindelijk niet gedaan vanwege het glas. Dat van de speedmaster is vanwege de vorm niet van safier te maken en slijt behoorlijk...
Ik ga over twee weken naar Londen voor een tijdje. Voor die tijd moet ik eigenlijk alles nog regelen en ondertussen tentamens doen. Geloof me, mijn uurtjes zijn aaneen geregen...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, anders zou de wereld maar saai worden![]()
Trouwens, waarom kom jij volgende week maandag niet naar de uitzending van Fok Radio? Lijkt me leuk om je eens te ontmoeten, en nu bbq kip niet kan is er een plekje over![]()
helaasquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken naar Londen voor een tijdje. Voor die tijd moet ik eigenlijk alles nog regelen en ondertussen tentamens doen. Geloof me, mijn uurtjes zijn aaneen geregen...
Ben idd ook wel benieuwd naar de personen achter de fokkers. Ben benieuwd wat voor beeld jullie van mij hebben en of ik dat bevestig....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef Euc- het volgende:
Trouwens, waarom kom jij volgende week maandag niet naar de uitzending van Fok Radio? Lijkt me leuk om je eens te ontmoeten, en nu bbq kip niet kan is er een plekje over![]()
Ja, stage van drie maandjes. Na een paar jaar studie wel even toe aan een (tijdelijk) nieuwe omgeving!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef Euc- het volgende:
[..]
helaas
Op stage naar Londen of wat las ik?
Dank je voor het tippen Obli had hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef Oblivion het volgende:
Voor Martijn! : Bazar - restaurant/hotel in Rotterdam
Normaal wel, toevallig deze keer gemist, was druk bezig met koken, eten en na-tafelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Herrie in de keuken was leuk
Kijken jullie dat ook????
Welcome to the real world...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Euc- het volgende:
ja idd, helaas..
Ik heb net mijn examen menutje gekookt, (2 vingers in de neus hehe )
Vanmiddag ook bij de slachter geweest om 5 tournedotjes te halen, "29.40 alstublieft" "Wablief?"
Ik wist wel dat het duur was, had op rond de 20 euro gerekend, maar zo duur..
Ik heb de hele avond lekker zitten borrelen bij een vriendin van me, die ontzettend haar best heeft gedaan om lekker te koken voor onsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Wat let je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:04 schreef karper het volgende:
ik wil terug naar Frankrijk op een parkeerplaats een stokbroodje eten voor de eifeltoren tonijn salade maken en broodjes brie eten in het hotel
ik wil leven in de kelder's van pommery me te pletter zuipen aan champagne en daarna eten bij la continale
Frankrijk ik hou van je![]()
Ja, het was écht mooi geworden hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[late reatie] Ja altijd als het kan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
nou weining eigelijk maar als ik daar ben en ga rond reizen voor eten kom ik nooit meer thuis dit is geen grap wil er al tijden wonen,en me gled verdienen in de keuken daar.quote:
gewoon terug gaan! krijgt zonder pardon een nieuwe fles! en mochten ze zeiken zeg ze even dat ze hun blauwe boekje wat beter moeten lezen speel het desnood via de bedrijfslijder.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:52 schreef Chielus het volgende:
tja, naar de AH, en dan dit verhaal vertellen? ik vrees dat ik niet geheel geloofwaardig over kom, maar ik ga het toch maar proberen.
Frankrijk mooi land alleen jammer dat er Fransen wonen!!quote:
Ja dat soort problemen hebben Marokkanen hier ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik kan de Franse keuken ook echt wel waarderen. Al de Fransen doen nog al arrogant naar buitenlanders en willen je niet snappen als je iets anders spreekt als Frans.
Een kennis van me rijdt regelmatig heen en weer om wijn en vlees te halenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga in Frankrijk wel graag boodschappen doen. hebben ze veel meer en vele lekkerdere dingen als hier in de supermarkt.
Heb er wel eens overgedacht om in een weekend op en neer te rijden gewoon om boodschappen te doen.
Denk dat ik het deze vakantie ook eens ga doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een kennis van me rijdt regelmatig heen en weer om wijn en vlees te halen
tja, dat soort dingen moet je ook niet vertellen, maar gewoon van genieten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef Rio het volgende:
Kilo'tje lamsrack gehaald. EUR 47,40 alstublieft.
Mijn vriendin zakte bijna in elkaar, hehe. Maar wel lekker. Alleen niet te vaak doen.
Heb ik laatst gedaan. Hier: http://80.92.67.227/auchanroncq/ om precies te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Denk dat ik het deze vakantie ook eens ga doen
ik wist niet eens dat je daart ook kon eten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef NoSigar het volgende:
Nou, laatst waren een aantal collega's gaan Borrelen in de Ierse pub hier (Korte Heuvel in Tilburg) en de dag erna warn er vier ziek of zo. Misschien lag dat wel aan de drank alleen maar er zijn vermoedens dat het ook aan het eten gelegen kan hebben.Oppassen dus met die Ieren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |