Zijn ze dan ook nog groter te krijgen?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is volgens mij een puntpaprika, als ik het zo zie. Op de markt in elk geval te vinden![]()
en lekker als je hem vult met roomkaas of een gehaktmengsel
he-neuken of palm?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Mag ik een biertje?
Ik weet het niet er zijn meer kanshebbers en ik heb nog geen berichten gezien. Dus we wachten maar gewoon afquote:Op zondag 5 juni 2005 20:43 schreef Joene het volgende:
Wanneer wordt je blauw martijn?
Euh, geen van beide, doe maar een Dentergems of hoegaarden, lekker fris, zonder citroen voor mij.quote:
Niet aan de wijn Piet?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, geen van beide, doe maar een Dentergems of hoegaarden, lekker fris, zonder citroen voor mij.
He Obli nog blauw zie ik!quote:
Oei een heel goed jaar......quote:
Ik wel heb al vaker naar een port staan te kijken van mijn geboortejaar. Maar die zijn behoorlijk duur.quote:
Ja eigenlijk wel of olijfjes....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Hoort er bij Port dan geen lekker stukje kaas
quote:
Dank je helaas is mijn Port op en moet ik nog nieuwe gaan halen dus aan kaas heb ik ook niet veel....quote:
Volgt het voorbeeld van Obli. Moet morgen weer werkenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef Oblivion het volgende:
Ik geef jullie wel de sleutel van de bar, want deze gastvrouw gaat slapen...![]()
Lekkere gastvrouw ben je danquote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef Oblivion het volgende:
Port is voor iedereen....
*glaasje inschenkt!
Ik geef jullie wel de sleutel van de bar, want deze gastvrouw gaat slapen...![]()
Weet je waar ik heel goed in ben? Stroopwafels eten!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef Euc- het volgende:
Ik heb vandaag sinds lange tijd weer eens pannekoeken gebakken! (ik kan ze nog steeds goed omdraaien in de lucht)
Om dan vervolgens bier te drinken?quote:
Zo dat heb ik nooit gekunnen. Moet ik toch ook maar eens leren....quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef Euc- het volgende:
Ik heb vandaag sinds lange tijd weer eens pannekoeken gebakken! (ik kan ze nog steeds goed omdraaien in de lucht)
Nee, voor mij geen bier. Liever een Tia Lusso of gewoon een Rose of Witte wijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om dan vervolgens bier te drinken?
![]()
dat is makkelijk, gewoon eens wat beslag maken, aan allebei de kanten aanbakken (om het te leren) en gaan gooien. Niet bang zijn redelijk wat kracht te gebruiken, je hebt heel wat nodig om dat ding goed de pan uit de lucht in te krijgen! Doe het desnoods in de tuinquote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo dat heb ik nooit gekunnen. Moet ik toch ook maar eens leren....
Ja, maar als ik ze bak blijven ze ook wel eens aan de plan plakken hoe voorkom je dit dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
dat is makkelijk, gewoon eens wat beslag maken, aan allebei de kanten aanbakken (om het te leren) en gaan gooien. Niet bang zijn redelijk wat kracht te gebruiken, je hebt heel wat nodig om dat ding goed de pan uit de lucht in te krijgen! Doe het desnoods in de tuin
nooit last van gehad..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ze bak blijven ze ook wel eens aan de plan plakken hoe voorkom je dit dan?
Oke zal ik eens proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
nooit last van gehad..
Doe er gewoon boter in, middelmatig vuur, beslag erin, omdraaien wanneer de pannekoek aan de bovenkant compleet droog is, af en toe voorzichtig schudden. Werkt prima
Zo heeft de -inmiddels- ex van mn vriendin zich mateloos populair gemaakt bij zn schoonmoeder door een pannenkoek aan haar pas geverfde plafond te plakkenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
dat is makkelijk, gewoon eens wat beslag maken, aan allebei de kanten aanbakken (om het te leren) en gaan gooien. Niet bang zijn redelijk wat kracht te gebruiken, je hebt heel wat nodig om dat ding goed de pan uit de lucht in te krijgen! Doe het desnoods in de tuin
Dat is wel goed voor de relatie met je schoonfamiliequote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo heeft de -inmiddels- ex van mn vriendin zich mateloos populair gemaakt bij zn schoonmoeder door een pannenkoek aan haar pas geverfde plafond te plakken
Ik dacht dat ik erin bleef![]()
Mooi, maar ik vind de originele speedmaster iets tijdloos hebben dat deze mist...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:48 schreef Euc- het volgende:
hehe
Kom ik nu net dit horloge tegen:
[afbeelding]
Ik wou dat ik geld had
(Iemand niet 3000 euro teveel?)
Rond elf uur hustle op ned2, eerst nog wat studeren!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, of gaan zitten voor de film op veronica zo..
*twijfelt*
Ik vi nd de originele speedmaster echt lelijk, de seamaster bond daarintegen..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Mooi, maar ik vind de originele speedmaster iets tijdloos hebben dat deze mist...
Piet, tijd geleden. Weet je nog dat ik al die assesments moet doen? Ik heb inmiddels beide stages gekregen en neem die van de investment bank in Londen. Heel relaxed; hard werken en wat centen binnenkrijgen! Hoe gaat het met de 'offshore'? (Je weet dat de echte offshore nog altijd plaatsvindt op zeequote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om dan vervolgens bier te drinken?
![]()
Ai, meningsverschil! Ik had hem bijna gekocht, uiteindelijk niet gedaan vanwege het glas. Dat van de speedmaster is vanwege de vorm niet van safier te maken en slijt behoorlijk...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik vi nd de originele speedmaster echt lelijk, de seamaster bond daarintegen..![]()
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, anders zou de wereld maar saai wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ai, meningsverschil! Ik had hem bijna gekocht, uiteindelijk niet gedaan vanwege het glas. Dat van de speedmaster is vanwege de vorm niet van safier te maken en slijt behoorlijk...
Ik ga over twee weken naar Londen voor een tijdje. Voor die tijd moet ik eigenlijk alles nog regelen en ondertussen tentamens doen. Geloof me, mijn uurtjes zijn aaneen geregen...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, anders zou de wereld maar saai worden![]()
Trouwens, waarom kom jij volgende week maandag niet naar de uitzending van Fok Radio? Lijkt me leuk om je eens te ontmoeten, en nu bbq kip niet kan is er een plekje over![]()
helaasquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken naar Londen voor een tijdje. Voor die tijd moet ik eigenlijk alles nog regelen en ondertussen tentamens doen. Geloof me, mijn uurtjes zijn aaneen geregen...
Ben idd ook wel benieuwd naar de personen achter de fokkers. Ben benieuwd wat voor beeld jullie van mij hebben en of ik dat bevestig....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef Euc- het volgende:
Trouwens, waarom kom jij volgende week maandag niet naar de uitzending van Fok Radio? Lijkt me leuk om je eens te ontmoeten, en nu bbq kip niet kan is er een plekje over![]()
Ja, stage van drie maandjes. Na een paar jaar studie wel even toe aan een (tijdelijk) nieuwe omgeving!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef Euc- het volgende:
[..]
helaas
Op stage naar Londen of wat las ik?
Dank je voor het tippen Obli had hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef Oblivion het volgende:
Voor Martijn! : Bazar - restaurant/hotel in Rotterdam
Normaal wel, toevallig deze keer gemist, was druk bezig met koken, eten en na-tafelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Herrie in de keuken was leuk
Kijken jullie dat ook????
Welcome to the real world...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Euc- het volgende:
ja idd, helaas..
Ik heb net mijn examen menutje gekookt, (2 vingers in de neus hehe )
Vanmiddag ook bij de slachter geweest om 5 tournedotjes te halen, "29.40 alstublieft" "Wablief?"
Ik wist wel dat het duur was, had op rond de 20 euro gerekend, maar zo duur..
Ik heb de hele avond lekker zitten borrelen bij een vriendin van me, die ontzettend haar best heeft gedaan om lekker te koken voor onsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Wat let je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:04 schreef karper het volgende:
ik wil terug naar Frankrijk op een parkeerplaats een stokbroodje eten voor de eifeltoren tonijn salade maken en broodjes brie eten in het hotel
ik wil leven in de kelder's van pommery me te pletter zuipen aan champagne en daarna eten bij la continale
Frankrijk ik hou van je![]()
Ja, het was écht mooi geworden hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[late reatie] Ja altijd als het kan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
nou weining eigelijk maar als ik daar ben en ga rond reizen voor eten kom ik nooit meer thuis dit is geen grap wil er al tijden wonen,en me gled verdienen in de keuken daar.quote:
gewoon terug gaan! krijgt zonder pardon een nieuwe fles! en mochten ze zeiken zeg ze even dat ze hun blauwe boekje wat beter moeten lezen speel het desnood via de bedrijfslijder.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:52 schreef Chielus het volgende:
tja, naar de AH, en dan dit verhaal vertellen? ik vrees dat ik niet geheel geloofwaardig over kom, maar ik ga het toch maar proberen.
Frankrijk mooi land alleen jammer dat er Fransen wonen!!quote:
Ja dat soort problemen hebben Marokkanen hier ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik kan de Franse keuken ook echt wel waarderen. Al de Fransen doen nog al arrogant naar buitenlanders en willen je niet snappen als je iets anders spreekt als Frans.
Een kennis van me rijdt regelmatig heen en weer om wijn en vlees te halenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga in Frankrijk wel graag boodschappen doen. hebben ze veel meer en vele lekkerdere dingen als hier in de supermarkt.
Heb er wel eens overgedacht om in een weekend op en neer te rijden gewoon om boodschappen te doen.
Denk dat ik het deze vakantie ook eens ga doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een kennis van me rijdt regelmatig heen en weer om wijn en vlees te halen
tja, dat soort dingen moet je ook niet vertellen, maar gewoon van genieten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:18 schreef Rio het volgende:
Kilo'tje lamsrack gehaald. EUR 47,40 alstublieft.
Mijn vriendin zakte bijna in elkaar, hehe. Maar wel lekker. Alleen niet te vaak doen.
Heb ik laatst gedaan. Hier: http://80.92.67.227/auchanroncq/ om precies te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Denk dat ik het deze vakantie ook eens ga doen
ik wist niet eens dat je daart ook kon eten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:19 schreef NoSigar het volgende:
Nou, laatst waren een aantal collega's gaan Borrelen in de Ierse pub hier (Korte Heuvel in Tilburg) en de dag erna warn er vier ziek of zo. Misschien lag dat wel aan de drank alleen maar er zijn vermoedens dat het ook aan het eten gelegen kan hebben.Oppassen dus met die Ieren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |