Ik ga over twee weken naar Londen voor een tijdje. Voor die tijd moet ik eigenlijk alles nog regelen en ondertussen tentamens doen. Geloof me, mijn uurtjes zijn aaneen geregen...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, anders zou de wereld maar saai worden![]()
Trouwens, waarom kom jij volgende week maandag niet naar de uitzending van Fok Radio? Lijkt me leuk om je eens te ontmoeten, en nu bbq kip niet kan is er een plekje over![]()
helaasquote:Op maandag 6 juni 2005 22:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken naar Londen voor een tijdje. Voor die tijd moet ik eigenlijk alles nog regelen en ondertussen tentamens doen. Geloof me, mijn uurtjes zijn aaneen geregen...
Ben idd ook wel benieuwd naar de personen achter de fokkers. Ben benieuwd wat voor beeld jullie van mij hebben en of ik dat bevestig....quote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef Euc- het volgende:
Trouwens, waarom kom jij volgende week maandag niet naar de uitzending van Fok Radio? Lijkt me leuk om je eens te ontmoeten, en nu bbq kip niet kan is er een plekje over![]()
Ja, stage van drie maandjes. Na een paar jaar studie wel even toe aan een (tijdelijk) nieuwe omgeving!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:02 schreef Euc- het volgende:
[..]
helaas
Op stage naar Londen of wat las ik?
Dank je voor het tippen Obli had hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:47 schreef Oblivion het volgende:
Voor Martijn! : Bazar - restaurant/hotel in Rotterdam
Normaal wel, toevallig deze keer gemist, was druk bezig met koken, eten en na-tafelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Herrie in de keuken was leuk
Kijken jullie dat ook????
Welcome to the real world...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:58 schreef Euc- het volgende:
ja idd, helaas..
Ik heb net mijn examen menutje gekookt, (2 vingers in de neus hehe )
Vanmiddag ook bij de slachter geweest om 5 tournedotjes te halen, "29.40 alstublieft" "Wablief?"
Ik wist wel dat het duur was, had op rond de 20 euro gerekend, maar zo duur..
Ik heb de hele avond lekker zitten borrelen bij een vriendin van me, die ontzettend haar best heeft gedaan om lekker te koken voor onsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Wat let je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:04 schreef karper het volgende:
ik wil terug naar Frankrijk op een parkeerplaats een stokbroodje eten voor de eifeltoren tonijn salade maken en broodjes brie eten in het hotel
ik wil leven in de kelder's van pommery me te pletter zuipen aan champagne en daarna eten bij la continale
Frankrijk ik hou van je![]()
Ja, het was écht mooi geworden hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[late reatie] Ja altijd als het kan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:01 schreef Bluezz het volgende:
nou weining eigelijk maar als ik daar ben en ga rond reizen voor eten kom ik nooit meer thuis dit is geen grap wil er al tijden wonen,en me gled verdienen in de keuken daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |