Het is een hotel/restaurant waar Noord-Afrikaanse gerechten geserveerd worden.Het is zeer betaalbaar, ben vaak te spreken over de dagschotel en wie er wat anders wil heeft de keuze uit verschillende lams-,vleesschotels, groenteschotels vaak geserveerd met couscous,rijst of gebakken aardappels en groene pepers.
De inrichting is vrij kitscherig, kleurig,maar trendy Oosters.Er schalt moderne, klassieke Arabische muziek (vaak ook andere genres) uit de speakers,soms storend,soms niet, maar dat mag de pret niet drukken,het draagt bij aan de oosterse sfeer.Tafels en stoelen staan behoorlijk dicht op elkaar,vanwege het hoge aantal bezoekers en als het buiten lekker weer is dan wordt er ook buiten geserveerd.Je kan met z'n tweeën aan tafel of met een grote groep die zich dan richting het souterrrain dienen te begeven.
De bediening is niet top, maar de schoonheid van sommige meisjes in de bediening maakt alles goed.Heb het vaak met hen te doen als ze met de grote zilveren schalen met eten moeten rondlopen.
Ik heb er heel vaak met veel plezier gegeten. Verwacht geen haute-cuisine, maar een gezellig avondje met partner, vrienden,familie, collega's kun je d'r zeker hebben !
Reserveer wel als je besluit in de Bazar te gaan eten,anders dien je minimaal twintig minuten bij de bar te gaan zitten,wachtend op het signaal van de manager die te kennen geeft dat er een tafel vrij is (zeker op donderdag t/m zaterdag)
Smakelijk eten!
[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 24-01-2004 20:32]
heb er al veel over gehoord, ben er alleen nog niet langs gegaan
quote:D'r worden voornamelijk gerechten geserveerd uit diverse Noord-Afrikaanse landen, maar ook Turkse gerechten zoals Turkse pizza's.
Op zaterdag 24 januari 2004 17:37 schreef Xlarge het volgende:
ik dacht dat het een turks restaurant was , ik wist niet dat het een 'noord afrikaans"restaurant was.
te druk, domme bediening en zo wanna-be hip dat ik geen couscous door mijn strot kreeg.
Grootste onzin restaurant in Rotjeknor
quote:Smaken verschillen!
Op zaterdag 24 januari 2004 17:42 schreef SHE het volgende:
Ik vond het echt rukte druk, domme bediening en zo wanna-be hip dat ik geen couscous door mijn strot kreeg.
Echt een leuke tent om in de zomer een hapje te doen als je geen haast hebt en eens zin hebt in lekker eten maar wel wat bijzonders.
Niet geschikt als je wat snel even wil eten, of als je onder het motto leeft wat de boer niet kent dat eet hij niet.
In de winter kom ik er nooit het is te ver uit het centrum om heen te hobbelen door het gure en koude weer dan gaat mijn voorkeur om een hapje te doen meer richting oude haven of stadhuis plein of de beurs natuurlijk
quote:Mee eens, maar toch valt het wel mee. De gerechten zijn absoluut niet spicy, veel groentes bij de schoteles die de gemiddelde Nederlander inmiddels wel kent. Ik ben zelf niet dol op de yoghurtsauzen bij het eten.
Niet geschikt als je wat snel even wil eten, of als je onder het motto leeft wat de boer niet kent dat eet hij niet.
quote:Bazar ligt toch niet ver van het cenrum?
In de winter kom ik er nooit het is te ver uit het centrum om heen te hobbelen door het gure en koude weer dan gaat mijn voorkeur om een hapje te doen meer richting oude haven of stadhuis plein of de beurs natuurlijk
Ik wil er ook nog een keer gaan ontbijten
Er is trouwens een tijd geleden een heel stuk over Bazar in een reisprogramma op Discovery geweest.
quote:Een jaar geleden volgens mij was er ook een programma (Zembla?) op de Nederlandse buis dat ging over de Bazar.
Op zondag 25 januari 2004 00:38 schreef Vava het volgende:
Er is trouwens een tijd geleden een heel stuk over Bazar in een reisprogramma op Discovery geweest.
quote:Hel multicultureel Rotterdam komt er over de vloer, een bonte stoet aan gasten om te bekijken en te beoordelen.
Op zondag 25 januari 2004 14:04 schreef YPPY het volgende:
En in de zomer is het lekker om in de zon buiten te zitten en mensen te kijken.
Misschien geen haute cuisine maar wel lekker en zeker niet weinig!!quote:Op zaterdag 24 januari 2004 17:25 schreef SKMbeat het volgende:
Ik heb er heel vaak met veel plezier gegeten. Verwacht geen haute-cuisine, maar een gezellig avondje met partner, vrienden,familie, collega's kun je d'r zeker hebben !
Ik sluit me hier helemaal bij aan!!!! Eens maar nooit weer.quote:Op zaterdag 24 januari 2004 17:42 schreef SHE het volgende:
Ik vond het echt ruk
te druk, domme bediening en zo wanna-be hip dat ik geen couscous door mijn strot kreeg.
Boven is gezelliger inderdaad. Wij hebben ook boven gezeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:28 schreef DrXLTrouble het volgende:
Wij gaan er regelmatig eten.
Probeer wel boven te zitten, in de kelder zit je soms tussen een paar grote gezelschappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |