Zijn ze dan ook nog groter te krijgen?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is volgens mij een puntpaprika, als ik het zo zie. Op de markt in elk geval te vinden![]()
en lekker als je hem vult met roomkaas of een gehaktmengsel
he-neuken of palm?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Mag ik een biertje?
Ik weet het niet er zijn meer kanshebbers en ik heb nog geen berichten gezien. Dus we wachten maar gewoon afquote:Op zondag 5 juni 2005 20:43 schreef Joene het volgende:
Wanneer wordt je blauw martijn?
Euh, geen van beide, doe maar een Dentergems of hoegaarden, lekker fris, zonder citroen voor mij.quote:
Niet aan de wijn Piet?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, geen van beide, doe maar een Dentergems of hoegaarden, lekker fris, zonder citroen voor mij.
He Obli nog blauw zie ik!quote:
Oei een heel goed jaar......quote:
Ik wel heb al vaker naar een port staan te kijken van mijn geboortejaar. Maar die zijn behoorlijk duur.quote:
Ja eigenlijk wel of olijfjes....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Hoort er bij Port dan geen lekker stukje kaas
quote:
Dank je helaas is mijn Port op en moet ik nog nieuwe gaan halen dus aan kaas heb ik ook niet veel....quote:
Volgt het voorbeeld van Obli. Moet morgen weer werkenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef Oblivion het volgende:
Ik geef jullie wel de sleutel van de bar, want deze gastvrouw gaat slapen...![]()
Lekkere gastvrouw ben je danquote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef Oblivion het volgende:
Port is voor iedereen....
*glaasje inschenkt!
Ik geef jullie wel de sleutel van de bar, want deze gastvrouw gaat slapen...![]()
Weet je waar ik heel goed in ben? Stroopwafels eten!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef Euc- het volgende:
Ik heb vandaag sinds lange tijd weer eens pannekoeken gebakken! (ik kan ze nog steeds goed omdraaien in de lucht)
Om dan vervolgens bier te drinken?quote:
Zo dat heb ik nooit gekunnen. Moet ik toch ook maar eens leren....quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef Euc- het volgende:
Ik heb vandaag sinds lange tijd weer eens pannekoeken gebakken! (ik kan ze nog steeds goed omdraaien in de lucht)
Nee, voor mij geen bier. Liever een Tia Lusso of gewoon een Rose of Witte wijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om dan vervolgens bier te drinken?
![]()
dat is makkelijk, gewoon eens wat beslag maken, aan allebei de kanten aanbakken (om het te leren) en gaan gooien. Niet bang zijn redelijk wat kracht te gebruiken, je hebt heel wat nodig om dat ding goed de pan uit de lucht in te krijgen! Doe het desnoods in de tuinquote:Op maandag 6 juni 2005 19:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo dat heb ik nooit gekunnen. Moet ik toch ook maar eens leren....
Ja, maar als ik ze bak blijven ze ook wel eens aan de plan plakken hoe voorkom je dit dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
dat is makkelijk, gewoon eens wat beslag maken, aan allebei de kanten aanbakken (om het te leren) en gaan gooien. Niet bang zijn redelijk wat kracht te gebruiken, je hebt heel wat nodig om dat ding goed de pan uit de lucht in te krijgen! Doe het desnoods in de tuin
nooit last van gehad..quote:Op maandag 6 juni 2005 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ze bak blijven ze ook wel eens aan de plan plakken hoe voorkom je dit dan?
Oke zal ik eens proberenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
nooit last van gehad..
Doe er gewoon boter in, middelmatig vuur, beslag erin, omdraaien wanneer de pannekoek aan de bovenkant compleet droog is, af en toe voorzichtig schudden. Werkt prima
Zo heeft de -inmiddels- ex van mn vriendin zich mateloos populair gemaakt bij zn schoonmoeder door een pannenkoek aan haar pas geverfde plafond te plakkenquote:Op maandag 6 juni 2005 19:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
dat is makkelijk, gewoon eens wat beslag maken, aan allebei de kanten aanbakken (om het te leren) en gaan gooien. Niet bang zijn redelijk wat kracht te gebruiken, je hebt heel wat nodig om dat ding goed de pan uit de lucht in te krijgen! Doe het desnoods in de tuin
Dat is wel goed voor de relatie met je schoonfamiliequote:Op maandag 6 juni 2005 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo heeft de -inmiddels- ex van mn vriendin zich mateloos populair gemaakt bij zn schoonmoeder door een pannenkoek aan haar pas geverfde plafond te plakken
Ik dacht dat ik erin bleef![]()
Mooi, maar ik vind de originele speedmaster iets tijdloos hebben dat deze mist...quote:Op maandag 6 juni 2005 19:48 schreef Euc- het volgende:
hehe
Kom ik nu net dit horloge tegen:
[afbeelding]
Ik wou dat ik geld had
(Iemand niet 3000 euro teveel?)
Rond elf uur hustle op ned2, eerst nog wat studeren!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
hm, of gaan zitten voor de film op veronica zo..
*twijfelt*
Ik vi nd de originele speedmaster echt lelijk, de seamaster bond daarintegen..quote:Op maandag 6 juni 2005 21:27 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Mooi, maar ik vind de originele speedmaster iets tijdloos hebben dat deze mist...
Piet, tijd geleden. Weet je nog dat ik al die assesments moet doen? Ik heb inmiddels beide stages gekregen en neem die van de investment bank in Londen. Heel relaxed; hard werken en wat centen binnenkrijgen! Hoe gaat het met de 'offshore'? (Je weet dat de echte offshore nog altijd plaatsvindt op zeequote:Op maandag 6 juni 2005 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om dan vervolgens bier te drinken?
![]()
Ai, meningsverschil! Ik had hem bijna gekocht, uiteindelijk niet gedaan vanwege het glas. Dat van de speedmaster is vanwege de vorm niet van safier te maken en slijt behoorlijk...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik vi nd de originele speedmaster echt lelijk, de seamaster bond daarintegen..![]()
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, anders zou de wereld maar saai wordenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ai, meningsverschil! Ik had hem bijna gekocht, uiteindelijk niet gedaan vanwege het glas. Dat van de speedmaster is vanwege de vorm niet van safier te maken en slijt behoorlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |