Ja ik nu ook. Ik zie net ook tot mijn verbazing dat Piet terug is, dus misschien..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie het gaat worden....
Ja Piet kon gewoon niet zonder fok!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ja ik nu ook. Ik zie net ook tot mijn verbazing dat Piet terug is, dus misschien..![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:13 schreef Auticia het volgende:
Oblivion! Jammer dat je gaat, maar heel, heel veel plezier gewenst met wat je allemaal gaat doen!.
Als het goede wijn en cognac geweest is is dat niet ergquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:25 schreef karper het volgende:
Net terug uit parijs culinair verslag volgt nog.
kan wel vertellen dat er veel gedronken is![]()
Lekker ga vanavond uit eten met mijn ouders en of ander bazaar achtige eettent in Rotterdamquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:17 schreef Oblivion het volgende:Vanavond lekker sashimi en japans gebakken ossehaas...
Oh ik kan me daar zoooooooooo op verheugen....
Moet iedereen zich netjes aankleden, tafel gezellig dekken...
Drankje erbij...![]()
Beetje Noord Afrikaans geloof ik alles is er ook Hallalquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:25 schreef Oblivion het volgende:
Oh, wat voor eten serveren ze daar?
F5quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:05 schreef Oblivion het volgende:
Leuk, wel verslag doen he?
Ben benieuwd.
Wat gaan jullie onder downtime doen?
We zijn bij de bazar in Rotterdam geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:05 schreef Oblivion het volgende:
Leuk, wel verslag doen he?
Was idd erg gezellig en de moeite waard. Ga er wel naar toe als je veel honger hebt want je krijgt genoeg!!!quote:
Jij... jij... SC-addict.quote:
Waren met zijn zessen dus er was genoeg te proevenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:53 schreef Oblivion het volgende:
Ja, zo doen wij het ook altijd Martijn, lekker van elkaar bordje eten...![]()
Ja, eigenlijk allemaal andere gerechtenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:02 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, heerlijk en allemaal verschillende gerechten dus?
Ik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 01:02 schreef Oblivion het volgende:
Lekker hoor... Ik mag dat toch graag doen, heel veel proeven.![]()
Ja, en de toiletten zitten beneden in de kelder net als de grote keuken.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:11 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij heb ik daar ook wel eens gegeten...
Was er een soort kelder?
Ja, beneden kun je ook eten. Er hangen ook allemaal lampen in de opening tussen de kelder en de begaande grondquote:Op zondag 5 juni 2005 01:15 schreef Oblivion het volgende:
Maar kan je beneden ook eten?
Hotel weet ik niks van, maar dat kan natuurlijk...
Ik kwam om te eten...![]()
Idd. Hebben voor- hoofd- en nagerecht op maar dat was idd erg veelquote:Op zondag 5 juni 2005 01:20 schreef Oblivion het volgende:
Dan ben ik daar ook eens geweest.
Was inderdaad goed te doen, en je krijgt grote schalen!![]()
was idd niet zo duur was goed te doenquote:Op zondag 5 juni 2005 01:23 schreef Oblivion het volgende:
En is niet zo duur... Als ik het me goed herinner....![]()
A, BBQ-kip kent het ook al.......quote:Op zondag 5 juni 2005 01:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Bazar leuk!
Is een hotel en restaurant in elkaar en een erg leuker/lekkere tent
Ben er vaak geweest met studiegenootjes
Straathoek that is. Ik vind de Bazar eigenlijk een beetje te veel gehyped. Een beetje kitscherig naar mijn mening.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:27 schreef shredder het volgende:
Ha, Martijn, ik zat gewoon bij je om de hoek.
Woon je dan om de hoek daar? Iets verder op zit ook nog een goede Griek!!quote:Op zondag 5 juni 2005 01:27 schreef shredder het volgende:
Ha, Martijn, ik zat gewoon bij je om de hoek.
Proost MMMquote:Op zondag 5 juni 2005 01:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
halo. hebben jullie ook zon leueavondgead
Geen sorry zeggen..quote:Op zondag 5 juni 2005 01:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, dat ging niet hlejemaal goed.
sorry:{
Dat staat ook op mijn lijstje...quote:Op zondag 5 juni 2005 01:33 schreef shredder het volgende:
Ik heb om half tien nog gedimsumt in R'dam.
Waar?quote:Op zondag 5 juni 2005 01:33 schreef shredder het volgende:
Ik heb om half tien nog gedimsumt in R'dam.
Oke, dan woon je best centraal. Mijn vrouw heeft 2 jaar in Alexander gewoondquote:Op zondag 5 juni 2005 01:43 schreef shredder het volgende:
[..]
Grand Palace (naast doelen) . Schoonzus woont in Rotterdam Centrum, lucky bastard.
Even gezocht en natuurlijk weet ik wie het isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:24 schreef Chielus het volgende:
Ik wacht met smart weer op morgen ochtend, Saterday Kitchen op de BBC met Anthony Worrall Thompson
We hadden hier een Joegoslavische restaurant met daarvan heeft de eigenaar wat problemen met de Fiod gekregen en nu hebben we hier in de buurt helemaal geen Joegoslavische eetgelegenheden.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Binnenkort wil ik weer eens naar het Joegoslavische restaurant in Wageningen
Ja, dat klopt maar je hoeft niet altijd iets duurs te doen om toch te genieten!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben hier in de stad ook een Joegoslavisch (nou ja, ik geloof Macedonisch) restaurant. Gaan we ook snel een keer naartoe. We streven er nu naar elke week wel iets 'lekkers' te gaan doen: of uit eten, lunchen, iets te eten halen, enz. Hebben het een hele tijd wat krapper gehad, en het is best lekker als je er dan weer van kan gaan genieten
Nee, dat is helemaal waar hoor. En uit eten gaan is ook niet altijd duur (zeker bij ons 'vaste' restaurantje, we waren gisteren voor twee pannenkoeken en twee drankjes nog geen vijftien euro kwijt)! Maar we houden er allebei van en hebben het een hele poos niet aangedurfd, dus vandaarquote:Op zondag 5 juni 2005 11:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt maar je hoeft niet altijd iets duurs te doen om toch te genieten!
Ja maar als het dan weer kan waarder je het meer.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar we houden er allebei van en hebben het een hele poos niet aangedurfd, dus vandaar
En weer nuchter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |