Maar moet je dan perse iedere avond achter fok zitten?quote:Op zondag 29 mei 2005 11:39 schreef Joene het volgende:
is wel wat voor martijn
en 's morgens, 's middags en 's nachts.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar moet je dan perse iedere avond achter fok zitten?
Dat red ik niet met werk etc
sorry dat red ik niet heb ook nog een levenquote:Op zondag 29 mei 2005 13:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
en 's morgens, 's middags en 's nachts.
24/7
Knipoog van Dirkh niet gezienquote:Op zondag 29 mei 2005 13:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
sorry dat red ik niet heb ook nog een leven
Ja, dat wel maar kan iemand me dan wat meer uitleggen wat er verwacht wordt van en modje.quote:
je hoeft echt niet 24 uur per dag online te zijn martijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar kan iemand me dan wat meer uitleggen wat er verwacht wordt van en modje.
Dat je objectief kunt modereren.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar kan iemand me dan wat meer uitleggen wat er verwacht wordt van en modje.
Nou ga je gang zou ik zeggen...quote:
Ok slotje we zijn eruit.quote:
Ik beslis niks, maar je zou het kunnen proberen een solli in te sturen, tong...quote:
Ik wil gevraagd worden.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik beslis niks, maar je zou het kunnen proberen een solli in te sturen, tong...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |