Tis gewoon met veel peper gebakkengeworden, samen met asperges.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Grillen met knoflook?
En dan wat gebakken champignons erbij
Wie is eigenlijk dat vrouwtje in je usericon?
Ik heb net een paar honderd euro teruggekregen van de belastingdienst. Voorlopig nog even een dierbare vriendquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:31 schreef Oblivion het volgende:
(*@#$^@()*$^@~#_($^~@_(*&^@_(*^%@*$@_($&^@#$*&
Zo dat deed zeer...![]()
KUT KUT KUT KUT en LUL belastingdienst!
*broek omhoog trekt!![]()
Jaha, maar wat ze nog niet weten is dat ik nu aan de beurt ben...quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb net een paar honderd euro teruggekregen van de belastingdienst. Voorlopig nog even een dierbare vriend
Sta pas op de vierde plekquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:32 schreef Arcee het volgende:Fok!topposter top 100 Culinesse à gogo mei 2005
001. 795 Oblivion
002. 554 BBQ-kip
003. 443 MissyMirjaM
004. 380 Martijn_77
Ja, skiet eens op man!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:10 schreef Euc- het volgende:
148 pas? ;/
Hoezo, ben jij zo'n ondeugende poster opde rest van het forum?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:16 schreef Martijn_77 het volgende:
He Obli even een vraagje moet je je als mod nu ook anders gedragen op de rest van het forum?
Denk je echt?quote:Op veel plaatsen komt een zwak zonnetje door de bewolking heen. In het
westen en noordwesten van het land wordt deze bewolking geleidelijk aan
dikker en neemt de kans op onweersbuien verder toe. Elders in het land
kan de zon er de komende uren nog aardig doorkomen en warmt het flink
op. Zomerse temperaturen rond 25 graden kunnen dan makkelijk gehaald
worden. In het zuidoosten en oosten kan het nog wat warmer worden. Pas
in de middag en avond neemt ook daar de kans op onweer toe. Bij de buien
is ook hagel mogelijk en er kunnen zware windstoten voorkomen. Bovendien
kan er lokaal wateroverlast ontstaan. De wind is eerst zwak en enigszins
veranderlijk, maar draait in later op de dag naar west tot zuidwest en
neemt dan flink toe. Aan de kust tot krachtig.
Ik ben lekker met mijn zus gaan bellen terwijl zij met haar handen in van alles zat te peuren en te wroeten, blehquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:23 schreef Chielus het volgende:
Gadverdamme die lelijk heks is weer aan het koken op RTL 4 en het ziet er weer niet uit wat ze maakt.
Chielus en ik hebben een gezamenlijke hekel aan dat mensquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:19 schreef Oblivion het volgende:
Ik moet dat ook eens gaan bekijken....![]()
Zoals jullie het over dat mens hebben...![]()
Ik ga zo even opzoeken wie dat is, ken ik niet geloof ik...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:24 schreef Chielus het volgende:
Ik wacht met smart weer op morgen ochtend, Saterday Kitchen op de BBC met Anthony Worrall Thompson
Wat wat wat?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:33 schreef Oblivion het volgende:Ik heb gewoon voor het eerst op de FP gepost...
![]()
![]()
Geinig...![]()
Morgen lekker uitgebreid boodschappies doen op de markt en lekker koken en zondag naar een verjaardagquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Oblivion het volgende:![]()
Aaaaaaaaah donder en bliksem....![]()
*sipt aan tia...
Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
Neuj, kom net van een begrafenis, moet zometeen weer werken, net als morgen en zondag.....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:36 schreef Oblivion het volgende:![]()
Aaaaaaaaah donder en bliksem....![]()
*sipt aan tia...
Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
He bah, er zijn leukere dingenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef Chielus het volgende:
[..]
Neuj, kom net van een begrafenis, moet zometeen weer werken, net als morgen en zondag.....![]()
Oh, das weer minder dan...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:40 schreef Chielus het volgende:
[..]
Neuj, kom net van een begrafenis, moet zometeen weer werken, net als morgen en zondag.....![]()
In een feestlokatie, horecagelegenheid waar je kunt trouwen, voor familiefeesten, vergaderingen,feesten etc. (Ik vind partycentrum, of zalencentrum eigenlijk niet het juiste woord)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
He bah, er zijn leukere dingen![]()
Waar werk jij nou eigenlijk Chielus?
We hebben gegeten bij Hemlocks. Dit is het restaurant wat hoort bij het partycentrum waar wij ons huwelijk gevierd hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:20 schreef Oblivion het volgende:
Gefeliciteerd!
Wat heb je allemaal gegeten!? Vertel!![]()
Gefeliciteerd Euc!!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:21 schreef Euc- het volgende:
Ik ben geslaagd
Voor mn bedieningsexamen, een 7
Ja, en te laat...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Together-Alone het volgende:
Ik zie nu pas dat CUL een nieuwe mod nodig heeft.
Ja, tot het nagerechtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:44 schreef Oblivion het volgende:
Hebben jullie allebei hetzelfde gegeten trouwens?
Had je intresse dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Together-Alone het volgende:
Ik zie nu pas dat CUL een nieuwe mod nodig heeft.
Nou, misschien.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, tot het nagerecht![]()
[..]
Had je intresse dan?
Ben benieuwd wie het gaat worden....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:02 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nou, misschien.Ik ben sowieso gek op koken, en gek op fok. Goede combinatie iig.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |