Maakt niet uit vond het trouwens ook verbazend dat er twee soorten drank in gaan doe er zelf meestalmaar eentje inquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:32 schreef Euc- het volgende:
oh, ja dom van me dat ik dat niet zelf zag dat je dat vroeg
quote:Sophie Grigson
Daughter of legendary food writer Jane, Sophie Grigson has become a best-selling cookery writer and household name in her own right.
With fresh food as their cornerstone, Sophie’s recipes aren’t just delicious and inspirational - they’re simple, trustworthy dishes that you can prepare with confidence.
Sophie was drawn into the world of cookery through an interest in ethnic food shops. Soon she was starting to create her own recipes and writing food articles, inspired by her mother. She has gone on to contribute recipes and columns for national newspapers, present and appear on numerous TV series and of course write very successful cookery books in her own inimitable, accessible style.
Sophie’s TV career began in 1993 with the twelve part series Grow Your Greens, Eat Your Greens for Channel 4. In 2001 she won the Guild of Food Writers Cookery Journalist Award for writing in Country Living magazine.
Sophie continues to write regular features and recipes for Waitrose Food Illustrated, BBC Good Food, the Independent on Sunday and the London Evening Standard.
Her TV career continues to flourish with Grigson, Sophie Grigson’s Herbs, Sophie Grigson’s Weekends and Sophie’s Sunshine Food all showing on UKTV Food. Sophie is also a regular and valued guest on Great Food Live.
Sophie has two children and lives in Oxford.
Books
The First-Time Cook, 2004, Harpercollins
Sophie Grigson’s Country Kitchen, 2003, Headline
Organic, 2001 Headline, Co-Authored with husband William Black
Sophie Grigson’s Sunshine Food, 2000, BBC
Sophie Grigson’s Herbs, 1999, BBC
Fish, 1998, Headline, Co-Authored with husband, William Black
Sophie Grigson’s Taste Of The Times, 1997, Network Books
Sophie Grigson’s Meat Course, 1995, Network Books
Travels A La Carte, 1994, Network Books
Eat Your Greens, 1993, Network Books
Food for Friends, 1987, Ebury Press
Bron: http://www.uktvfood.co.uk/Index.cfm/uktvFoodPreview/Chef.Chef.shtml
jaja, die vergeten dat ook hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:14 schreef Oblivion het volgende:
Alsof mannen dat niet kunnen vergeten...![]()
Yuch, doe mij maar Nigella Lawson die kan lekker koken en d'r is nog wat om naar te kijken ook!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeiemiddag allemaal!
Dat vieze mens ik weer op tv, heb even wat info over haar opgezocht
Even een foto:
[afbeelding]
[..]
Je moet dan ook meer plaatjes radenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:25 schreef Oblivion het volgende:
Wij moeten nog beginnen...![]()
We zijn met z'n drieeen in slaap gesukkeld...![]()
Trusten Oblivion.quote:
Ik heb een keukenmes van Albert Heijn, van Henckels. Ik heb die trouw gezworen tot de dood ons scheidt...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:30 schreef karper het volgende:
[afbeelding]
geweldig mesje voor all hande klusjes.
koste ? onder de 10 euro!
1 woord: schort...!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
allemaal spetters rooie biet spul op mn shirt
ga ik dat er nog uitgewassen krijgen?
Barbequequote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:29 schreef Martijn_77 het volgende:
En wat gaan de Fokkers dit weekend maken?
Heb ik idd ook twee dagen aan een stuk gedaan.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Barbeque
Veel te mooi weer om te koken joh
Waarom stop je Obli?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:36 schreef Oblivion het volgende:
Nieuwe CUL-mod gezocht!
Kom op mensen, solliciteren!![]()
Je gaat gewoon stoppenquote:Op zondag 29 mei 2005 13:36 schreef Oblivion het volgende:
Nieuwe CUL-mod gezocht!
Kom op mensen, solliciteren!![]()
Idd wie o wie gaat haar waardige opvolger worden.......quote:
Ik nietquote:Op zondag 29 mei 2005 14:09 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd wie o wie gaat haar waardige opvolger worden.......
Ik ook. Is wel jammer dat ze stoptquote:Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben benieuwd wie er uit gaat rollen als opvolger voor Obli
Wil dit jaar ook meer gaan doen dan het standaard vlees uit de supermarkt op de BBQ gooien.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Vanavond bij mijn ouders, maar we hebben zelf ook een nep-Weber gekocht, kunnen we er weer een jaartje (of twee) tegenaan
Ik heb het voornemen hem dit jaar vaak aan te gooien, van de week maar even wat inspiratie halen uit de BBQ-topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |