gewoon doen, tis weer es wat anders. Je gaat eerst naar de surinaamse toko om het uit te proberen en dan ga je het zelf maken (hoewel de roti zelf daar waag ik me niet aan die koop ik gewoon).quote:Op maandag 23 mei 2005 16:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geloof ik nog nooit echt roti gegeten
lijkt me wel lekker
Nee, moet de recepten nog voorleggen aan de aardappelsalade kenner.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet je al welke van die aardappelsalades je gaat maken?
Ik ga van de week BBQ-en als het goed weer is en dan komt mijn Jamie-receptje weer op tafel staan hoor![]()
Heb je geen Cassis Ammerato Cassis is wel lekkerquote:Op maandag 23 mei 2005 21:06 schreef Euc- het volgende:
het bier is op, de supermarkt is dicht en de kroegen zijn dicht (maandag), aaaarg wat erg
Zou amarette cola lekker zijn?
Dat is wel erg.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:13 schreef Euc- het volgende:
helaas, wel sinas
Normaal doe ik altijd amaretto jus, maar das óók op
Witte en donkere Rum, whiskey, malibu, een of ander tofeelikeur, jeagermeister, mummelman (soort duitse nepvariant van jeager), champagne, apfelkorn, feigling, baileys, amaretto dus, champagne en een pak appelsap. En nog een heleboel drank die ik niet lustquote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is wel erg.![]()
Heb je nog andere drank in huis?
Dat is ook vlug Obliquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 03:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok Bluezz, nu wordt het echt té eng![]()
We hebben echt téveel gemeen![]()
Maar... vertel
Wat zijn jouw ervaringen/wensen etc?
Valt best mee hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef Euc- het volgende:
Ik kom volgensmij best wel over als een alcoholist![]()
cola/amaretto vind ik goed te doen, of je maakt een ouderwetse rum/colaquote:Op maandag 23 mei 2005 21:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Witte en donkere Rum, whiskey, malibu, een of ander tofeelikeur, jeagermeister, mummelman (soort duitse nepvariant van jeager), champagne, apfelkorn, feigling, baileys, amaretto dus, champagne en een pak appelsap. En nog een heleboel drank die ik niet lust
Cocktailsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef gr8w8 het volgende:
Is er eigenlijk al een aparte cocktail- topic? Dus niet voor alle standaard recepten, maar de wta apartere? Bijvoorbeeld de Braziliaanse Capeta (Gecondesneerde melk, honing, guarana poeder, Nesquik/cacao, Wodka, (Maracuja)vruchtensap & kaneel)?
Was vooral geintereseerd in de Cocktail van hollandse garnalen met huisgemaakte cocktailsaus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:53 schreef Euc- het volgende:
13 juni of wat was het?(Fok! Radio!)
Dan maak ik speciaal voor jou de bavarois wel
das waar, zijn 2 tafels van 2. Maar dat het wat minder is maakt in tijdsduur op de lange duurt niet veel uit. Je gebruikt toch (bijna) evenveel materialen, die je weer allemaal moet gaan verzamelen en afwassen. Of je dan 10 of 50 bospenen moet schillen is dan een verschil van 2 a 3 minuten. (op mijn tempo iig)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:19 schreef Charmian het volgende:
Voor hoeveel man moet je dat menu op je examen maken Euc? Lijkt mij dat het toch wel scheelt of je voor 4 of voor 20 man bospenen moet schillen, toch?
cocktailsaus is heel simpel zelf te maken hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Was vooral geintereseerd in de Cocktail van hollandse garnalen met huisgemaakte cocktailsaus.
hoe ga je die cocktail saus eigenlijk maken?
In welke verhoudingen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef Euc- het volgende:
cocktailsaus is heel simpel zelf te maken hoorJe maakt gewoon eerst mayonaise, daar doe je tomatenketchup, cognac, sherry, gemberstroop, paprikapoeder en een beetje citroensap bij en dit meng je goed met een garde. Je klopt wat room op, niet stijf maar een beetje zalvig/lobbig. Zodat je net je naam erin kan schrijven zeg maar. halfuurtje voor serveren doe je de twee door elkaar spatelen en je hebt je cocktailsausje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |