Je hebt ook geen printje gemaakt of het elders opgeslagen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, ik heb daar echt de ballen verstand van. Ik weet wel dat dat ergens in mijn aangifte staat. Maar die probeer ik net te openen, waarop ik de melding: "Het object waarnaar 'C\WINDOWS\Desktop\Aangifte 2004.lnk' refereert is verwijderd of niet toegankelijk."Ik heb helemaal niks verwijderd...
En bij de Belastingdienst mogen ze absoluut geen uitspraken doen over informatie die in mijn eigen aangifte staat. :') Dan moet ik schriftelijk een kopie aanvragen.
Ik heb het gewoon opgeslagen op mijn PC, maar blijkbaar is er iets vaags gebeurd. Ik vul hem gewoon nog een keertje in en dan weet ik het. Zoveel is er voor mij niet in te vullen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:59 schreef Alicey het volgende:
Je hebt ook geen printje gemaakt of het elders opgeslagen?
Een wat?quote:Heb je trouwens een bonenteller voor belasting? Dat scheelt ook een hoop.
Dat scheelt.. Ik werd er wel een beetje gek van. Vooral omdat de ondernemers-aangifte niet alle rekenmogelijkheden biedt die de particulieren-aangifte heeft. Sommige dingen moest ik dus ook nog met de hand berekenen.. Balansen en wvlr's inkloppen, met een rekenturk aan de slag om ziektekosten (wat cumulatief best een aanzienlijk bedrag werd) en drempels hiervoor te berekenen, belastingverrekeningen er bij, bijzondere aftrekposten.. En dan heb ik nog niet eens een koopwoning.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon opgeslagen op mijn PC, maar blijkbaar is er iets vaags gebeurd. Ik vul hem gewoon nog een keertje in en dan weet ik het. Zoveel is er voor mij niet in te vullen.
Een administratief onderlegd persoon. Bijvoorbeeld een accountant of administrateur.quote:Een wat?
Waar bestaan die inkomsten dan uit?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, aangifte deels nogmaals ingevuld en de inkomsten uit eigen woning zijn ¤ 165.
Ik ben zelf voldoende administratief onderlegd om dat te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:
Een administratief onderlegd persoon. Bijvoorbeeld een accountant of administrateur.
Je doet er nog veel andere dingen bij, dus ik denk het niet. Denkbeeldig lijkt het mij echter niet..quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De inkomsten uit de eigen woning worden volgend jaar door de verhoging van de WOZ-waarde ongeveer ¤ 360, dus dan kom ik op een totale bijverdienste van ¤ 2460, wat betekent dat ik nog ongeveer ¤ 7500 mag bijverdienen. Dat zal wel niet lukken als freelance vertaler.
Ik heb 'm in Polen grotendeels verbrast.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb m'n voorlopige teruggaaf al binnen
meteen doorgesluisd aan m'n klusjesmannen
Dat scheelt.. Als er veel is om in te vullen dan helpt het wel.. Scheelt al gauw een paar honderd euro.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben zelf voldoende administratief onderlegd om dat te doen.Er is bij mij echt weinig in te vullen, ik ben in tien minuten klaar.
Ik zit nog te wachten op de aanslag voor zowel 2003 als 2004.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb m'n voorlopige teruggaaf al binnen
meteen doorgesluisd aan m'n klusjesmannen
Gewoon een kwestie van goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
Je doet er nog veel andere dingen bij, dus ik denk het niet. Denkbeeldig lijkt het mij echter niet..
Overigens doe ik het zelf, maar heb wel een bonenteller achter de hand om lastige vragen te beantwoorden/uit te zoeken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben zelf voldoende administratief onderlegd om dat te doen.![]()
ik ook, even alle jaaroverzichten bij elkaar en invullen maar.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben zelf voldoende administratief onderlegd om dat te doen.Er is bij mij echt weinig in te vullen, ik ben in tien minuten klaar.
Je kunt natuurlijk stoppen als je over de grens gaat inderdaad..quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van goed in de gaten houden.
In mijn geval zijn die inkomsten gelijk aan het huurwaardeforfait. Wat dat is? Geen idee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Alicey het volgende:
Waar bestaan die inkomsten dan uit?
LOL. Ik heb er niet mee te maken en weet het ook niet. Als ik er mee te maken krijg zoek ik het vast wel uit, want ik kan er slecht tegen als er in een document dingen staan die ik niet begrijp maar wel zou moeten begrijpen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In mijn geval zijn die inkomsten gelijk aan het huurwaardeforfait. Wat dat is? Geen idee.
Denk niet dat ik er weer aan mee ga doen. Wordt een beetje vermoeiend zo langzamerhand. Altijd hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
Als je geen kinderwens hebt...
Er is weer eens zo'n topic.
Deze keer is het in R&P ipv OUD, en tot nu toe lijkt het nog redelijk genuanceerd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er weer aan mee ga doen. Wordt een beetje vermoeiend zo langzamerhand. Altijd hetzelfde liedje.
Is ook niet zo handig om een topic als dat tussen die ouderfundamentalisten te gooien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef Alicey het volgende:
Deze keer is het in R&P ipv OUD, en tot nu toe lijkt het nog redelijk genuanceerd.
Nee, maar wel een mooie opzet voor een rel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is ook niet zo handig om een topic als dat tussen die ouderfundamentalisten te gooien.
Ongeveer wel natuurlijk. Je vindt in ieder geval altijd dezelfde denkkaders een beetje terug..quote:Maar toch krijg je altijd dezelfde soort discussie, al dan niet genuanceerd.
Het is ook niet iets waar je je (imo) voor zou moeten verantwoorden. Mocht je ooit nog kinderen willen komt dat vanzelf wel, en anders blijft er nog een beetje ruimte over.quote:Ik heb zelf eigenlijk gewoon geen zin meer om mezelf te verantwoorden. Ik weet al zo ongeveer mijn hele leven dat het krijgen van kinderen iets is wat ik niet wil (ik zei het al toen ik een kleuter was) en wat anderen daarvan vinden is hun probleem.
Grove opmerking terug : Als je kind onder een vrachtwagen komt is je leven voor niets geweest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De ergste opmerking in dit kader vond ik wat iemand zei over dat je niet weet wat het leven echt inhoudt totdat je een kind krijgt.
Had ik die toen maar bedacht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:39 schreef Alicey het volgende:
Grove opmerking terug : Als je kind onder een vrachtwagen komt is je leven voor niets geweest.
2 can play that game.
Nee hoor, dan is 't er doorquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
Ach, nog een weekje, danst definitief over.
Die Jehova's worden ook steeds ergerquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zo, vandaag wezen rellen met de M.E. ! Was erg vet.
Site is hier ook down. Wat wil je weten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:58 schreef qu63 het volgende:
Kan iemand even qu63.nl checken? Ik kan hier de pagina niet opvragen, maar pingen werkt wel... kan wel bij t admin gedeelte komen....
gare site
ik heb net google AdSense erop gedaan en wilde kijken hoe het stond.. maar dat werkt dus niet geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Site is hier ook down. Wat wil je weten?
Vertelquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zo, vandaag wezen rellen met de M.E. ! Was erg vet.
je bent idd genaaid ipv gematst!quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net bij de C1000 iets gekocht van ¤ 1,07 (een zak Lay's Sensations Thai Sweet Chili om precies te zijn). Ik moest ¤ 1,10 betalen. Klopt dat nou eigenlijk wel? Ik bedoel, ze ronden af op een veelvoud van ¤ 0,05. Dan zou ik denken dat je afrondt naar de dichtstbijzijnde veelvoud van ¤ 0,05 en dat zou in dit geval ¤ 1,05 zijn. Waarom ronden ze het dan naar boven af?
Jaquote:
Ik zou de volgende keer een bivakmuts over je hoofd heen trekken. Kun je die chips gratis meekrijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net bij de C1000 iets gekocht van ¤ 1,07 (een zak Lay's Sensations Thai Sweet Chili om precies te zijn). Ik moest ¤ 1,10 betalen. Klopt dat nou eigenlijk wel? Ik bedoel, ze ronden af op een veelvoud van ¤ 0,05. Dan zou ik denken dat je afrondt naar de dichtstbijzijnde veelvoud van ¤ 0,05 en dat zou in dit geval ¤ 1,05 zijn. Waarom ronden ze het dan naar boven af?
Komt door de Europese Grondwetquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat lijk me nou nog eens een goed idee!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Haushofer het volgende:
Ik zou de volgende keer een bivakmuts over je hoofd heen trekken. Kun je die chips gratis meekrijgen.
Dat zal het zijn.quote:
Het verbaast me al niets meer als iemand dat als "argument" zou gebruikenquote:
Toch wel, voor het eerst in de geschiedenis van de EU:quote:Maar even serieus, over die Grondwet. Waarom zou ik volgens jou 'ja' moeten stemmen? De voornaamste reden dat ik 'nee' wil stemmen is gelegen in het feit dat er in die Grondwet met niet één woord zal worden gesproken over dierenwelzijn (stierenvechten, lange transporten, dwangvoederen van ganzen etc.).
Godsdienstige riten, culturele tradities en ragionaal erfgoed zijn, met andere woorden, belangrijker dan het feit dat dieren wezens met gevoel zijn. Dat betekent dat er niks gedaan kan worden aan stierenvechten, maar ook niet aan ritueel slachten (een nog veel groter en in omvang toenemend probleem imo). Ik vrees toch echt dat het dan een 'nee' wordt... Ik vraag me namelijk af of dit wel een stapje vooruit is. Het lijkt meer op een dode mus...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:26 schreef Doffy het volgende:
Toch wel, voor het eerste in de geschiedenis van de EU:
Artikel III-121
Bij de bepaling en de uitvoering van het beleid van de Unie op het gebied van landbouw, visserij,
vervoer, de interne markt, onderzoek en technologische ontwikkeling en de ruimte houden de Unie
en de lidstaten ten volle rekening met de eisen inzake het welzijn van dieren als wezens met gevoel,
onder eerbiediging van de wettelijke en bestuursrechtelijke bepalingen en de gebruiken van de
lidstaten, met name met betrekking tot godsdienstige riten, culturele tradities en regionaal erfgoed.
Uiteraard is hier discussie over, want voor sommigen is het glas halfvol ('eindelijk erkenning voor dieren in de europees verdrag!'), en voor anderen half leeg ('Ja maar op basis hiervan kunnen ze het stierenvechten niet verbieden').
Beiden hebben gelijk, maar ieder moet voor zich uitmaken wat beter is: een niet-perfect stapje vooruit, of helemaal niks.
Overigens: lange reistijden kunnen met dit artikel wel aangepakt worden, stierenvechten dus niet, en dat van die ganzen zou ik zo niet weten.
Als jij denkt dat dat iets of iemand helpt, dan zij dat zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Godsdienstige riten, culturele tradities en ragionaal erfgoed zijn, met andere woorden, belangrijker dan het feit dat dieren wezens met gevoel zijn. Dat betekent dat er niks gedaan kan worden aan stierenvechten, maar ook niet aan ritueel slachten (een nog veel groter en in omvang toenemend probleem imo). Ik vrees toch echt dat het dan een 'nee' wordt... Ik vraag me namelijk af of dit wel een stapje vooruit is. Het lijkt meer op een dode mus...
Ik weet niet of het iets of iemand helpt, maar ik ben altijd nogal een 'principiële stemmer'. Zo kan ik het voor 99% met een partij eens zijn, maar als er dan één standpunt is over een voor mij cruciaal onderwerp waar ik me hélemaal niet in kan vinden, dan gaat het feest niet door. Er zijn bepaalde onderwerpen waar ik heel veel belang aan hecht en op die onderwerpen moet het kloppen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef Doffy het volgende:
Als jij denkt dat dat iets of iemand helpt, dan zij dat zo
Maar hier zijn geen partij'en waar je voor of tegen kunt zijn. Dit document is zoals het is: na 4 jaar onderhandelen en 2 keer te zijn teruggestuurd door het EP is dit het document dat door 25 (!) landen is opgesteld. Natuurlijk is het op alle fronten een compromis. Spanje vond een artikel over dierenwelzijn prima, maar dat mocht natuurlijk niet ten koste gaan van hun cultuur (stierengevechten). Vandaar deze bepaling.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of het iets of iemand helpt, maar ik ben altijd nogal een 'principiële stemmer'. Zo kan ik het voor 99% met een partij eens zijn, maar als er dan één standpunt is over een voor mij cruciaal onderwerp waar ik me hélemaal niet in kan vinden, dan gaat het feest niet door. Er zijn bepaalde onderwerpen waar ik heel veel belang aan hecht en op die onderwerpen moet het kloppen.
Het gaat hier om een ethische kwestie, wat mij betreft zijn landsgrenzen dan van nul en generlei belang. Anders kunnen we dus ook roepen: "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de genocide in Sudan" of "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de martelingen op Guantanamo Bay". Ik weet het, ik mag dieren en mensen niet vergelijken, maar mijn punt is wel duidelijk denk ik. Als het om wreedheden en onethische zaken gaat, dan gaat dat imo ieder mens aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef Reya het volgende:
Ik zie eigenlijk ook niet in wat Nederlanders nu te maken hebben met stiergevechten in Spanje...
Het is alleen wat mij betreft een ander verhaal, omdat ons drugsbeleid niemand martelt of doodt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Doffy het volgende:
Maar hier zijn geen partij'en waar je voor of tegen kunt zijn. Dit document is zoals het is: na 4 jaar onderhandelen en 2 keer te zijn teruggestuurd door het EP is dit het document dat door 25 (!) landen is opgesteld. Natuurlijk is het op alle fronten een compromis. Spanje vond een artikel over dierenwelzijn prima, maar dat mocht natuurlijk niet ten koste gaan van hun cultuur (stierengevechten). Vandaar deze bepaling.
Op dezelfde manier zouden wij boos worden als de EU grondwet ons drugsbeleid onderuit zou schoffelen. Dat is van ons, daar heeft de rest van Europa niet aan te zitten. Dat geldt natuurlijk voor de spanjaarden net zo.
Definieer onethischquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het gaat hier om een ethische kwestie, wat mij betreft zijn landsgrenzen dan van nul en generlei belang. Anders kunnen we dus ook roepen: "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de genocide in Sudan" of "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de martelingen op Guantanamo Bay". Ik weet het, ik mag dieren en mensen niet vergelijken, maar mijn punt is wel duidelijk denk ik. Als het om wreedheden en onethische zaken gaat, dan gaat dat imo ieder mens aan.
Daar valt lang over te twisten. Maar het opzettelijk pijnigen van dieren zonder redelijk doel (zo staat het in de NL dierenwelzijnswet) lijkt mij in dit geval een goede richtlijn om handelingen als onethisch te bestempelen.quote:
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar stierenvechten zal hierdoor niet verdwijnen, dat zullen de Spanjaarden zelf moeten doen (en in dat land is het ook steeds controversieler, heb ik begrepen).quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het gaat hier om een ethische kwestie, wat mij betreft zijn landsgrenzen dan van nul en generlei belang. Anders kunnen we dus ook roepen: "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de genocide in Sudan" of "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de martelingen op Guantanamo Bay". Ik weet het, ik mag dieren en mensen niet vergelijken, maar mijn punt is wel duidelijk denk ik. Als het om wreedheden en onethische zaken gaat, dan gaat dat imo ieder mens aan.
Tja, misschien heb je daarin gelijk. En toch zou ik willen dat de EU soms wat meer guts had, juist op dat soort gebieden... Maar het is natuurlijk ook wel zo dat je dat soort dingen misschien niet van bovenaf op kunt leggen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef Doffy het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar stierenvechten zal hierdoor niet verdwijnen, dat zullen de Spanjaarden zelf moeten doen (en in dat land is het ook steeds controversieler, heb ik begrepen).
De bepalingen op zich zijn evenwel WEL goed om de bio-industrie aan te gaan pakken, en het vervoer diervriendelijk te regelen. In Nederland is dat al goeddeels zo afgesproken, maar met name in het voormalige Oostblok valt er op dat terrein nog veel winst te behalen. Dat maakt dit artikel mogelijk. Nee, het is nog niet het land van melk en honing, maar het is wel een stap in de goede richting. Ook voor de dieren.
Ook niet helemaal waarquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is alleen wat mij betreft een ander verhaal, omdat ons drugsbeleid niemand martelt of doodt.
Omdat wij als klein klotelandje niets voorstellen in deze wereld. Wij stellen economisch alleen nog iets voor als europees economisch blok. Daar heeft de EGST/EEG/EG/EU de laatste 50 jaar wel voor gezorgd. Maar zoals dat gaat met economische blokken: die worden vanzelf politiek. In die transitiefase zit de Unie nu. Want met steeds betere economische samenwerking, komt automatisch steeds meer uniforme regelgeving.quote:En als niemand wil dat de EU zich met hun land bemoeit, waarom doeken we die hele poppenkast dan niet op? Ik houd niet van compromissen.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar valt lang over te twisten. Maar het opzettelijk pijnigen van dieren zonder redelijk doel (zo staat het in de NL dierenwelzijnswet) lijkt mij in dit geval een goede richtlijn om handelingen als onethisch te bestempelen.
En de rijke Europese landen die bewust buiten de EU zitten dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:51 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar
[..]
Omdat wij als klein klotelandje niets voorstellen in deze wereld. Wij stellen economisch alleen nog iets voor als europees economisch blok. Daar heeft de EGST/EEG/EG/EU de laatste 50 jaar wel voor gezorgd. Maar zoals dat gaat met economische blokken: die worden vanzelf politiek. In die transitiefase zit de Unie nu. Want met steeds betere economische samenwerking, komt automatisch steeds meer uniforme regelgeving.
In landen met een liberaal drugsbeleid wordt doorgaans minder drugs gebruikt dan in landen met een streng drugsbeleid...quote:
Moet dat dan? We redden het op die manier al vele eeuwen.quote:Omdat wij als klein klotelandje niets voorstellen in deze wereld.
Ja, dat vind ik ook. Ik ben ook niet lyrisch over dit verdrag, want er kan mi. nog veel meer veel beter geregeld worden. Sterker, wat mij betreft worden we een federaal europa. Maar dat gaat velen veel te hard, en dat is denk ik maar goed ook.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, misschien heb je daarin gelijk. En toch zou ik willen dat de EU soms wat meer guts had, juist op dat soort gebieden...
Klopt. De schoen wringt soms. Je zou pas alles kunnen regelen in een volledig democratisch, federaal europa. Maar dat gaat nog wel een jaartje of 30 duren, voordat daar uberhaupt over gepraat gaat worden.quote:Maar het is natuurlijk ook wel zo dat je dat soort dingen misschien niet van bovenaf op kunt leggen...
Weet ik! Daarom moeten we ons beleid juist exporteren naar de rest van Europa!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In landen met een liberaal drugsbeleid wordt doorgaans minder drugs gebruikt dan in landen met een streng drugsbeleid...
Ja, maar de wereld verandert. We hadden een positie tijdens de Koude Oorlog, omdat de VS ed. ons nodig hadden tegen Rusland. Nu bestaat dat niet meer, en maakt de VS alleen de dienst uit. China is het nieuwe opkomende blok, en daartegen moet de EU ook een blok gaan vormen.quote:Moet dat dan? We redden het op die manier al vele eeuwen.
Bedoel je Zwitserland? Die bestaan op basis van hun bankgeheim, en meer niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef Reya het volgende:
En de rijke Europese landen die bewust buiten de EU zitten dan?
Een soort Verenigde Staten van Europa? Ik weet niet of ik dát nou wel zie zitten. Dat we alle culturen uiteindelijk doorelkaar flikkeren en eindigen met net zo'n nonsenscultuur als de VS.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:54 schreef Doffy het volgende:
Ja, dat vind ik ook. Ik ben ook niet lyrisch over dit verdrag, want er kan mi. nog veel meer veel beter geregeld worden. Sterker, wat mij betreft worden we een federaal europa.
Ejo, laat jij je hoofd es zien in kannibalen en je maakt mn dag weer goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Bedoel je Zwitserland? Die bestaan op basis van hun bankgeheim, en meer niet.
Noorwegen? Geen lid van de Unie, maar betalen jaarlijks wel een hoop geld aan de Unie, omdat ze profiteren van de samenwerking. De rest is wel lid
Ik denk niet dat het zo zou gaan, maar goed, ik loop hevig op de zaken vooruitquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een soort Verenigde Staten van Europa? Ik weet niet of ik dát nou wel zie zitten. Dat we alle culturen uiteindelijk doorelkaar flikkeren en eindigen met net zo'n nonsenscultuur als de VS.
Er was laatst op Radio 1 een docu waarin werd beweerd dat men in de andere landen van Europa ons beleid achter de schermen bejubelt, maar het wegens PR-redenen openlijk afkraakt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:56 schreef Doffy het volgende:
Weet ik! Daarom moeten we ons beleid juist exporteren naar de rest van Europa!![]()
De VVD had dus gelijk? Het gaat alleen maar om het voorkomen van oorlogen en het hebben van zoveel mogelijk macht?quote:Ja, maar de wereld verandert. We hadden een positie tijdens de Koude Oorlog, omdat de VS ed. ons nodig hadden tegen Rusland. Nu bestaat dat niet meer, en maakt de VS alleen de dienst uit. China is het nieuwe opkomende blok, en daartegen moet de EU ook een blok gaan vormen.
Ja baasquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:58 schreef Haushofer het volgende:
Ejo, laat jij je hoofd es zien in kannibalen en je maakt mn dag weer goed
Verbaast me niks. De cijfers zijn helder wat dat betreft. Maar Nederlanders zijn gewoon een relatief liberaal volkje, dus wij DOEN het, en de anderen DENKEN het. Komt nog welquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er was laatst op Radio 1 een docu waarin werd beweerd dat men in de andere landen van Europa ons beleid achter de schermen bejubelt, maar het wegens PR-redenen openlijk afkraakt.
De Europese Unie begon in 1951 als Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal, die als doel had om de industrieen van Duitsland en Frankrijk met elkaar te verstrengelen, zodat ze niet WEER een oorlog zouden beginnen. Dat was het begin van Europese samenwerking, en daaruit is de Unie gegroeid. Inmiddels is het wel iets meer dan het voorkomen van oorlogen, omdat onze economie er zwaar op leunt. Maar zo is het wel begonnen, ja.quote:De VVD had dus gelijk? Het gaat alleen maar om het voorkomen van oorlogen en het hebben van zoveel mogelijk macht?
Met die macht hangt ook onze welvaart, onze banen en onze toekomst samen. Het is niet altijd even feestelijk, maar helaas wel noodzakelijk.quote:Macht.
Als ik over dit soort dingen nadenk, komt er altijd een gedachte op die iets te maken heeft met een hutje en de hei. Mensen zijn uiteindelijk vrij walgelijke wezens.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:04 schreef Doffy het volgende:
Met die macht hangt ook onze welvaart, onze banen en onze toekomst samen. Het is niet altijd even feestelijk, maar helaas wel noodzakelijk.
Hmm ja, dat gevoel ken ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik over dit soort dingen nadenk, komt er altijd een gedachte op die iets te maken heeft met een hutje en de hei. Mensen zijn uiteindelijk vrij walgelijke wezens.
Haus doet het afaik interim Zelfs zonder dat hij het zelf wistquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Haus dat ging doen? Nou ja, ik wil niet iig
Als Haus of ik er mee ophoud, of de WFL'ers zo lastig worden dat er een trio-mod nodig is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wanneer zoeken ze nou eens een mod voor WFL?
Even ten overvloede wellicht, Lupje: ik walg van de manier waarop VVD (en CDA) mensen angst proberen aan te jagen. Historisch klopt 't misschien, maar 't is een vreselijke manier om mensen te bewegen om 'ja' te stemmen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De VVD had dus gelijk?
LOL zo vatte Haus het geloof ik wel in eerste instantie op ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mushroom management! Keep them in the dark, and cover them with shit!
Ik zou nog solliciteren ook, ware het niet dat ik nog steeds niet echt graag gezien ben in de crew, en dat ik ws te weinig affiniteit heb met SES en er ook te weinig komquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als Haus of ik er mee ophoud, of de WFL'ers zo lastig worden dat er een trio-mod nodig is.
Uiteraard mee eens. Volksmennerij. En gewoon te walgelijk voor woorden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:33 schreef Doffy het volgende:
Even ten overvloede wellicht, Lupje: ik walg van de manier waarop VVD (en CDA) mensen angst proberen aan te jagen. Historisch klopt 't misschien, maar 't is een vreselijke manier om mensen te bewegen om 'ja' te stemmen.
Die zijn niet nodig. WFL heeft al 2 keigoeie modsquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wanneer zoeken ze nou eens een mod voor WFL?
Laten we het erop houden dat ik lichtelijk verbaasd wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL zo vatte Haus het geloof ik wel in eerste instantie op ja.
Ik ben geen docent in wording meer. Tijdens de afgelopen maanden heeft zich bij mij het besluit gevormd om niet het onderwijs in te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:02 schreef Haushofer het volgende:
Die zijn niet nodig. WFL heeft al 2 keigoeie mods
[ronsel]
Maar ej, is SES niks voor jou, Lupa? Als docent in wording?
[/ronsel]
Mja, ik denk dat WFL prima met 2 mods verder kanquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als Haus of ik er mee ophoud, of de WFL'ers zo lastig worden dat er een trio-mod nodig is.
Dat is wel belangrijk, je zit er toch dagelijks mee. Welke fora zou je dan wel willen modden dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben geen docent in wording meer. Tijdens de afgelopen maanden heeft zich bij mij het besluit gevormd om niet het onderwijs in te gaan.
Maar ik kom zelden in SES. Ik wil best mod worden, ben ook al eens gevraagd. Maar ik wil mod zijn van een forum waar ik iets mee heb.
WFLquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef Haushofer het volgende:
Dat is wel belangrijk, je zit er toch dagelijks mee. Welke fora zou je dan wel willen modden dan?
Ik wil jouw strenge juf wel zijn hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:05 schreef Haushofer het volgende:
En wat heeft je bewogen om niet meer lerares te worden? Ik had je wel graag als lerares willen hebben hoor![]()
Ja,dat vond ik toendertijd echt een forumpje voor jou. Vooral je topic over seksuele ervaringen in de kindertijd was geniaal, alleen heb ik alleen maar wat lafjes meegelurkt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
WFL
Ik ben toen gevraagd voor SEX. Maar vreemd genoeg kom ik daar toch ook maar weinig.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil jouw strenge juf wel zijn hoor.
Ik heb nee gezegd. Als ze het nu hadden gevraagd had ik denk ik ja gezegd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef Haushofer het volgende:
Ja,dat vond ik toendertijd echt een forumpje voor jou.
Dat topic was me erg dierbaar.quote:Vooral je topic over seksuele ervaringen in de kindertijd was geniaal,
Nu is je kans!quote:alleen heb ik alleen maar wat lafjes meegelurkt.
En daar gaan we weerquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een juf die lijfstraffen toepast.Ik zal mijn lineaal meenemen naar de meet.
Mja, je weet waarschijnlijk al dat ik niet zo gauw persoonlijke dingen vertel op Fok!, dus je zult moeten wachten tot de meet. Gooi wat drank in me en ik vertel je alle doktertjesverhalenquote:
edit:-mijn msnquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, Haus en Doffy, hebben jullie eik MSN? Zo ja, waarom sta ik nog niet op jullie lijst?
Stuur je msn maar naar haushofer@fok.nlquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, Haus en Doffy, hebben jullie eik MSN? Zo ja, waarom sta ik nog niet op jullie lijst?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef Haushofer het volgende:
Mja, je weet waarschijnlijk al dat ik niet zo gauw persoonlijke dingen vertel op Fok!, dus je zult moeten wachten tot de meet. Gooi wat drank in me en ik vertel je alle doktertjesverhalen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef Doffy het volgende:
X
Mag ik de evolutionmaster ook in mn lijstje zetten?quote:
Het genoegen zou geheel mijnerzijds zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:21 schreef Haushofer het volgende:
Mag ik de evolutionmaster ook in mn lijstje zetten?
Staat in mijn profiel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:20 schreef Haushofer het volgende:
Stuur je msn maar naar haushofer@fok.nl![]()
Ik háát bellen. Maar chatten vind ik wel oké.quote:Alleen ben ik niet zo msn-erig, en da's eigenlijk net zo met bellen: ik heb liever iemand tegenover me als ik met een persoon zit te ouwehoeren.
quote:
Onder het motto 'WFL-regulars: spaar ze allemaal!'... komt ie!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:38 schreef qu63 het volgende:
*qu's adres*
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Onder het motto 'WFL-regulars: spaar ze allemaal!'... komt ie!
--toegevoegd
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik háát bellen. Maar chatten vind ik wel oké.
was t niet in een ander topic?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:41 schreef Yosomite het volgende:
Heel vreemd.
Verhaaltje over het behandelen van de VWO natuurkunde voor het eindexamen van a.s. vrijdag voor een aantal eindexamenkandidaten.
De vrees weg kunnen nemen.
De hele stof gerepeteerd in zo'n 10 uur. En iedereen met voldoende vertrouwen naar huis.
Zo rond 0:30 neergezet
volgende topic wordt gewoon "[TRU-LFC #95] bla bla bla "quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:56 schreef Yosomite het volgende:
Boycot van WFL door de servers.
Het wordt een < The Truth is in Here....> topic.
Het zijn vast gewoon hele lieve users die er zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat WFL prima met 2 mods verder kanSES doet het straks als het goed is ook met 2 mods, en dat is toch een stukje groter dan WFL.
Dat komt vast omdat samenwerken met ons zo leuk is.quote:Is de positie van WFL-mod dan zo gewild?
Als iedereen dat nou doet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een juf die lijfstraffen toepast.Ik zal mijn lineaal meenemen naar de meet.
Het staat bij deze vast dat Haus meedoet met de whisky-drinkers, en het tempo van de snelste aanhoudt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, je weet waarschijnlijk al dat ik niet zo gauw persoonlijke dingen vertel op Fok!, dus je zult moeten wachten tot de meet. Gooi wat drank in me en ik vertel je alle doktertjesverhalen
Let wel goed op of die gast geen dingen verzwijgt of anders voorstelt.. Hypotheekadviseurs zijn vaak ratten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, een medestudent komt om 09:00. We moeten aan het werk met een opdracht.
[/qiuote]
Ah, vandaar.Je hebt het echt te pakken.
![]()
[quote]
Maar er is wel iets leuks: vanmiddag om drie uur komt de hypotheekadviseur en gaan we bekijken of ik mijn hypotheek kan omzetten en extra kan bijlenen voor een nieuwe badkamer.
No worries, het gaat hier om een collega van mijn zusje. Lijkt me een prima verzekering.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:46 schreef Alicey het volgende:
Let wel goed op of die gast geen dingen verzwijgt of anders voorstelt.. Hypotheekadviseurs zijn vaak ratten.Heb je iemand aan wie je een second opinion kan vragen?
De kans van een verkeerd advies is dan een stuk minder, hij zal niet bewust een slecht advies geven in ieder geval.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
No worries, het gaat hier om een collega van mijn zusje. Lijkt me een prima verzekering.
Ok, je hebt dus ook iemand voor de second opinion.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn moeder is er trouwens ook bij aanwezig en die heeft er verstand van.
hee.. je hebt de mijne ook nog niet geadd..quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:16 schreef Alicey het volgende:
En nog een MSN-adresje wat ik niet had geadd.
Kolere.. Dan mag ik wel ijsjes gaan halen vanmiddag.. 30 graden buiten betekent over het algemeen 40-45 graden binnen hier.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, het wordt 25 tot 30 graden vandaag.
Die heb ik dan over het hoofd gezien.. Add me anders, dan zie ik het vanzelf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
hee.. je hebt de mijne ook nog niet geadd..
Kan even duren denk ik inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:07 schreef Bensel het volgende:
hehe.. misschien was het niet handig om alle reacties te laten zien in een fotoboek met meer dan 3000 reacties
Heb zelf ook wel es gehad dat je een post invoert en er de correcte verwijzing wordt gegeven, maar dat de post er dan niet neer wordt gezet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:41 schreef Yosomite het volgende:
Heel vreemd.
Verhaaltje over het behandelen van de VWO natuurkunde voor het eindexamen van a.s. vrijdag voor een aantal eindexamenkandidaten.
De vrees weg kunnen nemen.
De hele stof gerepeteerd in zo'n 10 uur. En iedereen met voldoende vertrouwen naar huis.
Zo rond 0:30 neergezet
Voer voor truth.. misschien is het de werk van de reptillians...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel es gehad dat je een post invoert en er de correcte verwijzing wordt gegeven, maar dat de post er dan niet neer wordt gezet.
Raaaaaaarrrrrrrrrrr
Ja maar we moeten #100 halen voor de meetquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:22 schreef Maethor het volgende:Alicey!
Doffy!
Bensel!
zo blijf je bezig natuurlijk
Ohja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja maar we moeten #100 halen voor de meet
sterfquote:
Hmm.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Heerlijk topic
Is de maan vanavond echt weg?
Iiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuwwwwwwquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
Ik had me zo verheugd op de meet-groepsknuffel![]()
Lezen is nog leuker kan ik je vertellenquote:
Hee, ik ben spiritueel hoor. Die knuffelen niet met wetenschappers. Dat vonkt teveel en kan brand veroorzakenquote:
Het bevestigt ook helemaal niet mijn beeld van TRUquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Heerlijk topic
Is de maan vanavond echt weg?
Ik blus je welquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef ReCreative het volgende:
Hee, ik ben spiritueel hoor. Die knuffelen niet met wetenschappers. Dat vonkt teveel en kan brand veroorzaken.
Tja op inzicht heb ik je zelden kunnen betrappen dus ook mijn beeld ligt gelukkig niet in scherven nu.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Doffy het volgende:
Het bevestigt ook helemaal niet mijn beeld van TRU
Maar ik ben niet wakker.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lezen is nog leuker kan ik je vertellen
Je bent ook alleen maar spiritueel als het je uitkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee, ik ben spiritueel hoor. Die knuffelen niet met wetenschappers. Dat vonkt teveel en kan brand veroorzaken.
Wat ben je aan het trollen liv.. Zeg eens tegen tante alicey wat er is?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tja op inzicht heb ik je zelden kunnen betrappen dus ook mijn beeld ligt gelukkig niet in scherven nu.
Ik ben altijd spiritueelquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
Je bent ook alleen maar spiritueel als het je uitkomt.
Ah wat lief! Je bent dus ook spiritueel tegen wetenschappers.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ben altijd spiritueel. Maar ik heb niks tegen groepsknuffels hoor
.
Waar troll ik nu weer? Ik haat simpelweg mensen met een bekrompen blik richting Tru zeker als ze uit de WFL hoek komen want die zouden beter moeten weten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Wat ben je aan het trollen liv.. Zeg eens tegen tante alicey wat er is?
Dat was in ieder geval duidelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar troll ik nu weer? Ik haat simpelweg mensen met een bekrompen blik richting Tru zeker als ze uit de WFL hoek komen want die zouden beter moeten weten.
Rekening houden met anderen wordt niet verplicht, maar het feit dat het niet verplicht is betekent niet dat je er dan niet naar zou hoeven handelen. Ikzelf zie het als een vorm van makkelijk een derde partij opzadelen met iets wat hun probleem niet zou behoren te zijn. De wetenschap als geloof zien of "geloven in de wetenschap" vind ik teveel suggestie wekken dat de wetenschap iets absoluuts en permanents is. Een topic over je stelling is allicht interessant.quote:En over je stelling dat het asociaal is:
Dit is toch het subforum der rationalisten? Ieder voor zich en Freud legt het wel uit? Van wie moet je sociaal zijn? God? Of is dit het moment waarop een pijnlijke confrontatie volgt tussen het beweren te geloven in de wetenschap maar er stiekem toch niet naar handelen? (Ik doel niet direct op jou heur tis meer in het algemeen). Misschien open ik er een topic over maar wat is jullie mening?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
Tja op inzicht heb ik je zelden kunnen betrappen dus ook mijn beeld ligt gelukkig niet in scherven nu.
Beetje lichtgeraakt, livje?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef livEliveD het volgende:
Waar troll ik nu weer? Ik haat simpelweg mensen met een bekrompen blik richting Tru zeker als ze uit de WFL hoek komen want die zouden beter moeten weten.
Ik wil ook gevraagd wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
WFL
Ik ben toen gevraagd voor SEX. Maar vreemd genoeg kom ik daar toch ook maar weinig.
Mooi zoquote:
Zo wordt wetenschap toch vaak gezien? Als iets dat absoluut is! En doch handelen ze er niet naar. Waarom heb je er problemen mee dat je een derde partij ergens mee opzadelt? Het zijn toch stofjes in je hoofd? Wie ben je verantwoording schuldig? En het argument dat je ook niet zou willen dat de ander het zou doen vind ik klets want anderen doen het niet! Je zegt toch ook niet tegen een Jehova: Wat nou als iedereen bij iedereen ging aanbellen?quote:Rekening houden met anderen wordt niet verplicht, maar het feit dat het niet verplicht is betekent niet dat je er dan niet naar zou hoeven handelen. Ikzelf zie het als een vorm van makkelijk een derde partij opzadelen met iets wat hun probleem niet zou behoren te zijn. De wetenschap als geloof zien of "geloven in de wetenschap" vind ik teveel suggestie wekken dat de wetenschap iets absoluuts en permanents is. Een topic over je stelling is allicht interessant.
Welke WFL'ers maken zich daar volgens jou schuldig aan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Zo wordt wetenschap toch vaak gezien? Als iets dat absoluut is!
Leven en laten leven, een variant van het door jou gewraakte argument. Anderen doen het niet, wellicht om dezelfde reden. Op die manier kan door een interactie iedereen tevreden zijn.quote:En doch handelen ze er niet naar. Waarom heb je er problemen mee dat je een derde partij ergens mee opzadelt? Het zijn toch stofjes in je hoofd? Wie ben je verantwoording schuldig? En het argument dat je ook niet zou willen dat de ander het zou doen vind ik klets want anderen doen het niet!
Het zou wel een goeie zijn.quote:Je zegt toch ook niet tegen een Jehova: Wat nou als iedereen bij iedereen ging aanbellen?
Deze assumptie wordt wel vaker verkeerd gemaakt. Fel uit de hoek komen betekent niet dat ik lichtgeraakt ben, althans dat geldt voor mij. Fel reageren is simpelweg een manier om de andere partij in een zo'n kort mogelijke tijdsduur te vertellen hoe je ergens over denkt. En zoals je aan je vorige post kan zien werkt dat primaquote:
Dat hangt er maar net vanaf wat je doel isquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
En zoals je aan je vorige post kan zien werkt dat prima
Ik ga hier geen rijtje namen noemen maar als ik de gemiddelde discussie hier zie tussen geloof en wetenschap dan bekruipt me toch het gevoel dat veel alleen in dingen geloven als deze bewezen zijn. Ergo: Wees zwaar egoistisch want dat is het beste voor je en past prima in je levensvisie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Welke WFL'ers maken zich daar volgens jou schuldig aan?
Een soort balans? Ja blijkbaar. Van buitenaf gezien erg maf. Aan de andere kant zeggen mensen wel meer dingen terwijl ze iets anders denken en uiteindelijk een derde ding echt gaan doen.quote:Leven en laten leven, een variant van het door jou gewraakte argument. Anderen doen het niet, wellicht om dezelfde reden. Op die manier kan door een interactie iedereen tevreden zijn.
Truth afkraken vind ik niet erg. Ik dump hier zelf een topic neer. Doe het dan echter wel onderbouwd! Of niet maar dan krijg je tegengas om je als een soort, hoe zal ik zeggen, ruis van de lijn af te halen. Das meteen me antwoord en doel Doffyquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef Bensel het volgende:
Hee, Liv.. je moet toch toegeven.. het is wel leuk om truth een beetje af te kraken
Nee das prima maar ik heb geen 'mening' van jou gelezen over Tru deze ochtend heurquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef Bensel het volgende:
sorry hoor, dat ik niet zweverig ben.. Nu alles weer goed?![]()
Nouja, als je het wetenschappelijk bekijkt is dat ook onjuist. In kleine groepen leven lijkt het meest succesvol te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga hier geen rijtje namen noemen maar als ik de gemiddelde discussie hier zie tussen geloof en wetenschap dan bekruipt me toch het gevoel dat veel alleen in dingen geloven als deze bewezen zijn. Ergo: Wees zwaar egoistisch want dat is het beste voor je en past prima in je levensvisie.
Wat dat betreft ben ik vaak een afwijking in de zin dat ik eerst iets doe, en pas daarna iets zeg of duidelijk maak wat ik denk.quote:Een soort balans? Ja blijkbaar. Van buitenaf gezien erg maf. Aan de andere kant zeggen mensen wel meer dingen terwijl ze iets anders denken en uiteindelijk een derde ding echt gaan doen.
nav een post over verdwijnende posts.. dus ik heb Truth wel bespot.. (hmm.. im my own devils advocate here..)quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:18 schreef Bensel het volgende:
[..]
Voer voor truth.. misschien is het de werk van de reptillians...
TRU heeft niet direct iets met zweverigheid te maken, al zitten er veel zweefkezen..quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef Bensel het volgende:
sorry hoor, dat ik niet zweverig ben.. Nu alles weer goed?![]()
Ik heb er vannacht in gepost.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
TRU heeft niet direct iets met zweverigheid te maken, al zitten er veel zweefkezen..
Ik werk full-time.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hey Alice!Ga je ook nog een beetje genieten van het mooie weer vandaag? Ja toch?
Ik denk het niet, maar het neemt niet weg dat ik vanavond ook nog even van het weer geniet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Vanavond jij even op een terrasje zitten?
de vorige keer dat we gingen groepsknuffelen, leidde dat tot opheffing van de slowchatquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Je moet ook niet in een SC knuffelen, maar IRL.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
de vorige keer dat we gingen groepsknuffelen, leidde dat tot opheffing van de slowchat![]()
<Wat door>quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:51 schreef het_fokschaap het volgende:
TRU is leuk, alleen slaan sommigen wat door
zelfs als er plausibele verklaringen zijn nog de minst aannemelijke verklaring naar voren schuiven
dat deden we toen ook bijna allemaal, en dat werd niet echt in dank afgenomenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet ook niet in een SC knuffelen, maar IRL.
Mij mag je IRL knuffelen hoor.. En de rest moet gewoon niet zeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat deden we toen ook bijna allemaal, en dat werd niet echt in dank afgenomen
Dat zijn altijd goede bakken ja, ik ken ze.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:04 schreef qu63 het volgende:
afgelopen week een brief gekregen van uwv, moest bellen tussen 10 en 11. ik net gebeld, heeft dat mens een vrije dag genomen!
tyf toch op stelletje k*t-instanties!![]()
![]()
neeeheee, in TRUquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:00 schreef Yosomite het volgende:
MIsschien dat ik een link hier zet als ik hem ergen ge-upload heb.
Uiteraard, uiteraard.quote:
Te laatquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef Yosomite het volgende:
Uiteraard, uiteraard.
In de daarvoor bestemde topics die aan de daarvoor bestemde criteria voldoen.
Mijn nederige excuses voor het teweeg brengen van deze schok, die tot hartverzakking leiden kan.![]()
(L)(K)(K) ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_L3Kk@H b3l@nGUh®iJk_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ (K)(K)(L)quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je in breezertaal 'lekker belangrijk' zou schrijven? Ik ben gekomen tot 'l3kk3r b3l4ngrijk'.
Don't ask.
Gooi er eens wat hoofdletters tussen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je in breezertaal 'lekker belangrijk' zou schrijven? Ik ben gekomen tot 'l3kk3r b3l4ngrijk'.
Don't ask.
die van mij is uitgebreiderquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:42 schreef Maethor het volgende:
Ik heb overigens een grote afkeer voor die taalmishandeling.
Je had de nieuwe WFL FAQ al gelezen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij wijze van hoge uitzondering plaats ik even een TVP om dit topic te volgen.
Ik ook uiteraard.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:42 schreef Maethor het volgende:
Ik heb overigens een grote afkeer voor die taalmishandeling.
Gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef qu63 het volgende:
(L)(K)(K) ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_L3Kk@H b3l@nGUh®iJk_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ (K)(K)(L)
http://www.dopetown.com/fun/breezah.php , http://msn.tweakzone.nl en wat aanpassingen
Ik ben de beroerdste niet hoor, maar van Haushofer misschien wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, nee. Krijg ik nu een note?
Slap hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet hoor, maar van Haushofer misschien wel.
Ik heb even gewezen op de nieuwe FAQ, want het staat er pas een paar dagen in.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Maethor het volgende:
[..]
Slap hoor.Nu gaat iedereen weer tvp's plaatsen, want bij Lupa wordt er ook niet ingegrepen.
Iets zinnigs zeggen blijft het beste i.p.v. tvp's.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, verwijder mijn TVP maar, anders wordt iedereen jaloers. Ik zeg zometeen wel even wat zinnigs.
En wij wachten jaar, na jaar, na jaar....quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zeg zometeen wel even wat zinnigs.
het is een algemene regel die al veel langer bestaatquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb even gewezen op de nieuwe FAQ, want het staat er pas een paar dagen in.Na een tijdje gaan we er wel van uit dat het voor iedereen duidelijk is.
Klopt, er zijn echter 2 dingen die meespelen:quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is een algemene regel die al veel langer bestaat
Op zich een redelijk unieke afwijking, maar algeheel komt het best vaak voor.. Ik ken ook iemand die maar 2 vingers en 2 tenen heeft..quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zich een redelijk unieke afwijking, maar algeheel komt het best vaak voor.. Ik ken ook iemand die maar 2 vingers en 2 tenen heeft..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:59 schreef Yosomite het volgende:
En wij wachten jaar, na jaar, na jaar....![]()
Ik kom ook maar niet, geloof ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Het is jammer dat je niet op de meet komt, anders ging ik je in elkaar slaan!
Wat deed jij toen je zag dat ik geen enkele note had?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet hoor, maar van Haushofer misschien wel.
gaan wij wel een mini queen-meet doenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:22 schreef Haushofer het volgende:
Wat deed jij toen je zag dat ik geen enkele note had?
Dan moet je gewoon ff er een neer zetten
Omarm het. De puurheid van vriendjespolitiek. Zo basic. Om van te houdenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Maethor het volgende:
Slap hoor.Nu gaat iedereen weer tvp's plaatsen, want bij Lupa wordt er ook niet ingegrepen.
Mja het is een gevoelig onderwerp blijkbaar. Maar het zet mensen hopelijk tot nadenken. Overigens stem ik SP dus ik heb een groot geweten blijkbaarquote:
Jij bent een mod, Lupa is reviewer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat deed jij toen je zag dat ik geen enkele note had?
Lupa mag nog wel even een braaf imago houden.quote:Dan moet je gewoon ff er een neer zetten
met de aanname dat SP stemmers een groot geweten hebben ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:36 schreef livEliveD het volgende:
Overigens stem ik SP dus ik heb een groot geweten blijkbaar
Nee, bij geboorte.quote:
Dat las ik ja. MIsschien gaan we ook wel naar 6 tenen toe uiteindelijk.quote:Het komt niet vaak voor dat ze ook nog allemaal volledig volgroeid zijn natuurlijk.. das nu juist t unieke bij dit jochie
Ik heb al aangevuld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet eens in een SC, het is in het topic over waarom ongelovigen naar hun geweten luisteren! Je verpest mijn reputatie!
Geen idee. Ik ben zelf SP-lid.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja het is een gevoelig onderwerp blijkbaar. Maar het zet mensen hopelijk tot nadenken. Overigens stem ik SP dus ik heb een groot geweten blijkbaar
Hence de S van sociaal. Gezien mijn opleiding stem ik mezelf nadelig omdat ik simpelweg meer belasting zou moeten betalen omdat ik bij de hoge verdieners ga horen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
met de aanname dat SP stemmers een groot geweten hebben ?
mja, de S van sociaal kan iedereen in z'n naam zetten. Geen woorden, maar dadenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hence de S van sociaal. Gezien mijn opleiding stem ik mezelf nadelig omdat ik simpelweg meer belasting zou moeten betalen omdat ik bij de hoge verdieners ga horen.
Een bitter einde.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb ik onlangs zo hard gestreden voor mijn noteloze status...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |