Voer voor truth.. misschien is het de werk van de reptillians...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel es gehad dat je een post invoert en er de correcte verwijzing wordt gegeven, maar dat de post er dan niet neer wordt gezet.
Raaaaaaarrrrrrrrrrr
Ja maar we moeten #100 halen voor de meetquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:22 schreef Maethor het volgende:Alicey!
Doffy!
Bensel!
zo blijf je bezig natuurlijk
Ohja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja maar we moeten #100 halen voor de meet
sterfquote:
Hmm.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Heerlijk topic
Is de maan vanavond echt weg?
Iiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuwwwwwwquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
Ik had me zo verheugd op de meet-groepsknuffel![]()
Lezen is nog leuker kan ik je vertellenquote:
Hee, ik ben spiritueel hoor. Die knuffelen niet met wetenschappers. Dat vonkt teveel en kan brand veroorzakenquote:
Het bevestigt ook helemaal niet mijn beeld van TRUquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Heerlijk topic
Is de maan vanavond echt weg?
Ik blus je welquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef ReCreative het volgende:
Hee, ik ben spiritueel hoor. Die knuffelen niet met wetenschappers. Dat vonkt teveel en kan brand veroorzaken.
Tja op inzicht heb ik je zelden kunnen betrappen dus ook mijn beeld ligt gelukkig niet in scherven nu.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef Doffy het volgende:
Het bevestigt ook helemaal niet mijn beeld van TRU
Maar ik ben niet wakker.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lezen is nog leuker kan ik je vertellen
Je bent ook alleen maar spiritueel als het je uitkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hee, ik ben spiritueel hoor. Die knuffelen niet met wetenschappers. Dat vonkt teveel en kan brand veroorzaken.
Wat ben je aan het trollen liv.. Zeg eens tegen tante alicey wat er is?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tja op inzicht heb ik je zelden kunnen betrappen dus ook mijn beeld ligt gelukkig niet in scherven nu.
Ik ben altijd spiritueelquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
Je bent ook alleen maar spiritueel als het je uitkomt.
Ah wat lief! Je bent dus ook spiritueel tegen wetenschappers.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ben altijd spiritueel. Maar ik heb niks tegen groepsknuffels hoor
.
Waar troll ik nu weer? Ik haat simpelweg mensen met een bekrompen blik richting Tru zeker als ze uit de WFL hoek komen want die zouden beter moeten weten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Wat ben je aan het trollen liv.. Zeg eens tegen tante alicey wat er is?
Dat was in ieder geval duidelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar troll ik nu weer? Ik haat simpelweg mensen met een bekrompen blik richting Tru zeker als ze uit de WFL hoek komen want die zouden beter moeten weten.
Rekening houden met anderen wordt niet verplicht, maar het feit dat het niet verplicht is betekent niet dat je er dan niet naar zou hoeven handelen. Ikzelf zie het als een vorm van makkelijk een derde partij opzadelen met iets wat hun probleem niet zou behoren te zijn. De wetenschap als geloof zien of "geloven in de wetenschap" vind ik teveel suggestie wekken dat de wetenschap iets absoluuts en permanents is. Een topic over je stelling is allicht interessant.quote:En over je stelling dat het asociaal is:
Dit is toch het subforum der rationalisten? Ieder voor zich en Freud legt het wel uit? Van wie moet je sociaal zijn? God? Of is dit het moment waarop een pijnlijke confrontatie volgt tussen het beweren te geloven in de wetenschap maar er stiekem toch niet naar handelen? (Ik doel niet direct op jou heur tis meer in het algemeen). Misschien open ik er een topic over maar wat is jullie mening?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
Tja op inzicht heb ik je zelden kunnen betrappen dus ook mijn beeld ligt gelukkig niet in scherven nu.
Beetje lichtgeraakt, livje?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef livEliveD het volgende:
Waar troll ik nu weer? Ik haat simpelweg mensen met een bekrompen blik richting Tru zeker als ze uit de WFL hoek komen want die zouden beter moeten weten.
Ik wil ook gevraagd wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
WFL
Ik ben toen gevraagd voor SEX. Maar vreemd genoeg kom ik daar toch ook maar weinig.
Mooi zoquote:
Zo wordt wetenschap toch vaak gezien? Als iets dat absoluut is! En doch handelen ze er niet naar. Waarom heb je er problemen mee dat je een derde partij ergens mee opzadelt? Het zijn toch stofjes in je hoofd? Wie ben je verantwoording schuldig? En het argument dat je ook niet zou willen dat de ander het zou doen vind ik klets want anderen doen het niet! Je zegt toch ook niet tegen een Jehova: Wat nou als iedereen bij iedereen ging aanbellen?quote:Rekening houden met anderen wordt niet verplicht, maar het feit dat het niet verplicht is betekent niet dat je er dan niet naar zou hoeven handelen. Ikzelf zie het als een vorm van makkelijk een derde partij opzadelen met iets wat hun probleem niet zou behoren te zijn. De wetenschap als geloof zien of "geloven in de wetenschap" vind ik teveel suggestie wekken dat de wetenschap iets absoluuts en permanents is. Een topic over je stelling is allicht interessant.
Welke WFL'ers maken zich daar volgens jou schuldig aan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef livEliveD het volgende:
Zo wordt wetenschap toch vaak gezien? Als iets dat absoluut is!
Leven en laten leven, een variant van het door jou gewraakte argument. Anderen doen het niet, wellicht om dezelfde reden. Op die manier kan door een interactie iedereen tevreden zijn.quote:En doch handelen ze er niet naar. Waarom heb je er problemen mee dat je een derde partij ergens mee opzadelt? Het zijn toch stofjes in je hoofd? Wie ben je verantwoording schuldig? En het argument dat je ook niet zou willen dat de ander het zou doen vind ik klets want anderen doen het niet!
Het zou wel een goeie zijn.quote:Je zegt toch ook niet tegen een Jehova: Wat nou als iedereen bij iedereen ging aanbellen?
Deze assumptie wordt wel vaker verkeerd gemaakt. Fel uit de hoek komen betekent niet dat ik lichtgeraakt ben, althans dat geldt voor mij. Fel reageren is simpelweg een manier om de andere partij in een zo'n kort mogelijke tijdsduur te vertellen hoe je ergens over denkt. En zoals je aan je vorige post kan zien werkt dat primaquote:
Dat hangt er maar net vanaf wat je doel isquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef livEliveD het volgende:
En zoals je aan je vorige post kan zien werkt dat prima
Ik ga hier geen rijtje namen noemen maar als ik de gemiddelde discussie hier zie tussen geloof en wetenschap dan bekruipt me toch het gevoel dat veel alleen in dingen geloven als deze bewezen zijn. Ergo: Wees zwaar egoistisch want dat is het beste voor je en past prima in je levensvisie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Welke WFL'ers maken zich daar volgens jou schuldig aan?
Een soort balans? Ja blijkbaar. Van buitenaf gezien erg maf. Aan de andere kant zeggen mensen wel meer dingen terwijl ze iets anders denken en uiteindelijk een derde ding echt gaan doen.quote:Leven en laten leven, een variant van het door jou gewraakte argument. Anderen doen het niet, wellicht om dezelfde reden. Op die manier kan door een interactie iedereen tevreden zijn.
Truth afkraken vind ik niet erg. Ik dump hier zelf een topic neer. Doe het dan echter wel onderbouwd! Of niet maar dan krijg je tegengas om je als een soort, hoe zal ik zeggen, ruis van de lijn af te halen. Das meteen me antwoord en doel Doffyquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:23 schreef Bensel het volgende:
Hee, Liv.. je moet toch toegeven.. het is wel leuk om truth een beetje af te kraken
Nee das prima maar ik heb geen 'mening' van jou gelezen over Tru deze ochtend heurquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef Bensel het volgende:
sorry hoor, dat ik niet zweverig ben.. Nu alles weer goed?![]()
Nouja, als je het wetenschappelijk bekijkt is dat ook onjuist. In kleine groepen leven lijkt het meest succesvol te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga hier geen rijtje namen noemen maar als ik de gemiddelde discussie hier zie tussen geloof en wetenschap dan bekruipt me toch het gevoel dat veel alleen in dingen geloven als deze bewezen zijn. Ergo: Wees zwaar egoistisch want dat is het beste voor je en past prima in je levensvisie.
Wat dat betreft ben ik vaak een afwijking in de zin dat ik eerst iets doe, en pas daarna iets zeg of duidelijk maak wat ik denk.quote:Een soort balans? Ja blijkbaar. Van buitenaf gezien erg maf. Aan de andere kant zeggen mensen wel meer dingen terwijl ze iets anders denken en uiteindelijk een derde ding echt gaan doen.
nav een post over verdwijnende posts.. dus ik heb Truth wel bespot.. (hmm.. im my own devils advocate here..)quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:18 schreef Bensel het volgende:
[..]
Voer voor truth.. misschien is het de werk van de reptillians...
TRU heeft niet direct iets met zweverigheid te maken, al zitten er veel zweefkezen..quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef Bensel het volgende:
sorry hoor, dat ik niet zweverig ben.. Nu alles weer goed?![]()
Ik heb er vannacht in gepost.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
TRU heeft niet direct iets met zweverigheid te maken, al zitten er veel zweefkezen..
Ik werk full-time.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hey Alice!Ga je ook nog een beetje genieten van het mooie weer vandaag? Ja toch?
Ik denk het niet, maar het neemt niet weg dat ik vanavond ook nog even van het weer geniet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Vanavond jij even op een terrasje zitten?
de vorige keer dat we gingen groepsknuffelen, leidde dat tot opheffing van de slowchatquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |