volgende topic wordt gewoon "[TRU-LFC #95] bla bla bla "quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:56 schreef Yosomite het volgende:
Boycot van WFL door de servers.
Het wordt een < The Truth is in Here....> topic.
Het zijn vast gewoon hele lieve users die er zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat WFL prima met 2 mods verder kanSES doet het straks als het goed is ook met 2 mods, en dat is toch een stukje groter dan WFL.
Dat komt vast omdat samenwerken met ons zo leuk is.quote:Is de positie van WFL-mod dan zo gewild?
Als iedereen dat nou doet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een juf die lijfstraffen toepast.Ik zal mijn lineaal meenemen naar de meet.
Het staat bij deze vast dat Haus meedoet met de whisky-drinkers, en het tempo van de snelste aanhoudt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, je weet waarschijnlijk al dat ik niet zo gauw persoonlijke dingen vertel op Fok!, dus je zult moeten wachten tot de meet. Gooi wat drank in me en ik vertel je alle doktertjesverhalen
Let wel goed op of die gast geen dingen verzwijgt of anders voorstelt.. Hypotheekadviseurs zijn vaak ratten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, een medestudent komt om 09:00. We moeten aan het werk met een opdracht.
[/qiuote]
Ah, vandaar.Je hebt het echt te pakken.
![]()
[quote]
Maar er is wel iets leuks: vanmiddag om drie uur komt de hypotheekadviseur en gaan we bekijken of ik mijn hypotheek kan omzetten en extra kan bijlenen voor een nieuwe badkamer.
No worries, het gaat hier om een collega van mijn zusje. Lijkt me een prima verzekering.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:46 schreef Alicey het volgende:
Let wel goed op of die gast geen dingen verzwijgt of anders voorstelt.. Hypotheekadviseurs zijn vaak ratten.Heb je iemand aan wie je een second opinion kan vragen?
De kans van een verkeerd advies is dan een stuk minder, hij zal niet bewust een slecht advies geven in ieder geval.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
No worries, het gaat hier om een collega van mijn zusje. Lijkt me een prima verzekering.
Ok, je hebt dus ook iemand voor de second opinion.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn moeder is er trouwens ook bij aanwezig en die heeft er verstand van.
hee.. je hebt de mijne ook nog niet geadd..quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:16 schreef Alicey het volgende:
En nog een MSN-adresje wat ik niet had geadd.
Kolere.. Dan mag ik wel ijsjes gaan halen vanmiddag.. 30 graden buiten betekent over het algemeen 40-45 graden binnen hier.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, het wordt 25 tot 30 graden vandaag.
Die heb ik dan over het hoofd gezien.. Add me anders, dan zie ik het vanzelf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
hee.. je hebt de mijne ook nog niet geadd..
Kan even duren denk ik inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:07 schreef Bensel het volgende:
hehe.. misschien was het niet handig om alle reacties te laten zien in een fotoboek met meer dan 3000 reacties
Heb zelf ook wel es gehad dat je een post invoert en er de correcte verwijzing wordt gegeven, maar dat de post er dan niet neer wordt gezet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:41 schreef Yosomite het volgende:
Heel vreemd.
Verhaaltje over het behandelen van de VWO natuurkunde voor het eindexamen van a.s. vrijdag voor een aantal eindexamenkandidaten.
De vrees weg kunnen nemen.
De hele stof gerepeteerd in zo'n 10 uur. En iedereen met voldoende vertrouwen naar huis.
Zo rond 0:30 neergezet
Voer voor truth.. misschien is het de werk van de reptillians...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel es gehad dat je een post invoert en er de correcte verwijzing wordt gegeven, maar dat de post er dan niet neer wordt gezet.
Raaaaaaarrrrrrrrrrr
Ja maar we moeten #100 halen voor de meetquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:22 schreef Maethor het volgende:Alicey!
Doffy!
Bensel!
zo blijf je bezig natuurlijk
Ohja!quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja maar we moeten #100 halen voor de meet
sterfquote:
Hmm.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Heerlijk topic
Is de maan vanavond echt weg?
Iiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuwwwwwwquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:45 schreef Doffy het volgende:
Ik had me zo verheugd op de meet-groepsknuffel![]()
Lezen is nog leuker kan ik je vertellenquote:
Hee, ik ben spiritueel hoor. Die knuffelen niet met wetenschappers. Dat vonkt teveel en kan brand veroorzakenquote:
Het bevestigt ook helemaal niet mijn beeld van TRUquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:
Heerlijk topic
Is de maan vanavond echt weg?
Ik blus je welquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef ReCreative het volgende:
Hee, ik ben spiritueel hoor. Die knuffelen niet met wetenschappers. Dat vonkt teveel en kan brand veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |