Je moet ook niet in een SC knuffelen, maar IRL.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
de vorige keer dat we gingen groepsknuffelen, leidde dat tot opheffing van de slowchat![]()
<Wat door>quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:51 schreef het_fokschaap het volgende:
TRU is leuk, alleen slaan sommigen wat door
zelfs als er plausibele verklaringen zijn nog de minst aannemelijke verklaring naar voren schuiven
dat deden we toen ook bijna allemaal, en dat werd niet echt in dank afgenomenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet ook niet in een SC knuffelen, maar IRL.
Mij mag je IRL knuffelen hoor.. En de rest moet gewoon niet zeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat deden we toen ook bijna allemaal, en dat werd niet echt in dank afgenomen
Dat zijn altijd goede bakken ja, ik ken ze.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:04 schreef qu63 het volgende:
afgelopen week een brief gekregen van uwv, moest bellen tussen 10 en 11. ik net gebeld, heeft dat mens een vrije dag genomen!
tyf toch op stelletje k*t-instanties!![]()
![]()
neeeheee, in TRUquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:00 schreef Yosomite het volgende:
MIsschien dat ik een link hier zet als ik hem ergen ge-upload heb.
Uiteraard, uiteraard.quote:
Te laatquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:18 schreef Yosomite het volgende:
Uiteraard, uiteraard.
In de daarvoor bestemde topics die aan de daarvoor bestemde criteria voldoen.
Mijn nederige excuses voor het teweeg brengen van deze schok, die tot hartverzakking leiden kan.![]()
(L)(K)(K) ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_L3Kk@H b3l@nGUh®iJk_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ (K)(K)(L)quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je in breezertaal 'lekker belangrijk' zou schrijven? Ik ben gekomen tot 'l3kk3r b3l4ngrijk'.
Don't ask.
Gooi er eens wat hoofdletters tussen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je in breezertaal 'lekker belangrijk' zou schrijven? Ik ben gekomen tot 'l3kk3r b3l4ngrijk'.
Don't ask.
die van mij is uitgebreiderquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:42 schreef Maethor het volgende:
Ik heb overigens een grote afkeer voor die taalmishandeling.
Je had de nieuwe WFL FAQ al gelezen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij wijze van hoge uitzondering plaats ik even een TVP om dit topic te volgen.
Ik ook uiteraard.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:42 schreef Maethor het volgende:
Ik heb overigens een grote afkeer voor die taalmishandeling.
Gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:33 schreef qu63 het volgende:
(L)(K)(K) ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_L3Kk@H b3l@nGUh®iJk_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ (K)(K)(L)
http://www.dopetown.com/fun/breezah.php , http://msn.tweakzone.nl en wat aanpassingen
Ik ben de beroerdste niet hoor, maar van Haushofer misschien wel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, nee. Krijg ik nu een note?
Slap hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet hoor, maar van Haushofer misschien wel.
Ik heb even gewezen op de nieuwe FAQ, want het staat er pas een paar dagen in.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Maethor het volgende:
[..]
Slap hoor.Nu gaat iedereen weer tvp's plaatsen, want bij Lupa wordt er ook niet ingegrepen.
Iets zinnigs zeggen blijft het beste i.p.v. tvp's.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey, verwijder mijn TVP maar, anders wordt iedereen jaloers. Ik zeg zometeen wel even wat zinnigs.
En wij wachten jaar, na jaar, na jaar....quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zeg zometeen wel even wat zinnigs.
het is een algemene regel die al veel langer bestaatquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb even gewezen op de nieuwe FAQ, want het staat er pas een paar dagen in.Na een tijdje gaan we er wel van uit dat het voor iedereen duidelijk is.
Klopt, er zijn echter 2 dingen die meespelen:quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is een algemene regel die al veel langer bestaat
Op zich een redelijk unieke afwijking, maar algeheel komt het best vaak voor.. Ik ken ook iemand die maar 2 vingers en 2 tenen heeft..quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zich een redelijk unieke afwijking, maar algeheel komt het best vaak voor.. Ik ken ook iemand die maar 2 vingers en 2 tenen heeft..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:59 schreef Yosomite het volgende:
En wij wachten jaar, na jaar, na jaar....![]()
Ik kom ook maar niet, geloof ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Het is jammer dat je niet op de meet komt, anders ging ik je in elkaar slaan!
Wat deed jij toen je zag dat ik geen enkele note had?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet hoor, maar van Haushofer misschien wel.
gaan wij wel een mini queen-meet doenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:22 schreef Haushofer het volgende:
Wat deed jij toen je zag dat ik geen enkele note had?
Dan moet je gewoon ff er een neer zetten
Omarm het. De puurheid van vriendjespolitiek. Zo basic. Om van te houdenquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:54 schreef Maethor het volgende:
Slap hoor.Nu gaat iedereen weer tvp's plaatsen, want bij Lupa wordt er ook niet ingegrepen.
Mja het is een gevoelig onderwerp blijkbaar. Maar het zet mensen hopelijk tot nadenken. Overigens stem ik SP dus ik heb een groot geweten blijkbaarquote:
Jij bent een mod, Lupa is reviewer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Wat deed jij toen je zag dat ik geen enkele note had?
Lupa mag nog wel even een braaf imago houden.quote:Dan moet je gewoon ff er een neer zetten
met de aanname dat SP stemmers een groot geweten hebben ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:36 schreef livEliveD het volgende:
Overigens stem ik SP dus ik heb een groot geweten blijkbaar
Nee, bij geboorte.quote:
Dat las ik ja. MIsschien gaan we ook wel naar 6 tenen toe uiteindelijk.quote:Het komt niet vaak voor dat ze ook nog allemaal volledig volgroeid zijn natuurlijk.. das nu juist t unieke bij dit jochie
Ik heb al aangevuld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet eens in een SC, het is in het topic over waarom ongelovigen naar hun geweten luisteren! Je verpest mijn reputatie!
Geen idee. Ik ben zelf SP-lid.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja het is een gevoelig onderwerp blijkbaar. Maar het zet mensen hopelijk tot nadenken. Overigens stem ik SP dus ik heb een groot geweten blijkbaar
Hence de S van sociaal. Gezien mijn opleiding stem ik mezelf nadelig omdat ik simpelweg meer belasting zou moeten betalen omdat ik bij de hoge verdieners ga horen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
met de aanname dat SP stemmers een groot geweten hebben ?
mja, de S van sociaal kan iedereen in z'n naam zetten. Geen woorden, maar dadenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hence de S van sociaal. Gezien mijn opleiding stem ik mezelf nadelig omdat ik simpelweg meer belasting zou moeten betalen omdat ik bij de hoge verdieners ga horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |