Ja, maar dat was toch dat het meisje het wel wilde, maar haar nieuwe vriendje niet? Dat is toch iets anders dan dit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef Copycat het volgende:
Er loopt al een topic over dit onderwerp, maar aangezien dat het maximale aantal posts nadert, laat ik deze open.
Ik heb zelf ook geen kinderwens (meer). Maar ik stuit daarbij gelukkig niet op onbegrip, ook niet bij vrienden, familie die wel kinderen hebben.
Ik ben een leuke tante voor mijn neefjes, maar wat vind ik het fijn om ze 's avonds weer bij mijn broer of zus af te leveren. En na een logeerpartijtje moet ik een dag bijkomen...
Precies. Het zijn ook de echte moeders en oma's die het je opdringen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef het.ismij het volgende:
Ik heb ook absoluut geen kinderwens. (ben mannetjuh)
Ten eerste heb ik daar helemaal nog geen zin in om over na te denken.
Ik heb zoiets van dat komt allemaal wel, mocht het ooit zo ver komen dan zie ik dat dan wel.
En al dat geleuter van ja je moet blablabla. Ga lekker met je kind spelen ofzo, of ga ze maken. doe wat, maar val mij er niet mee lastig.![]()
Mijn moeder/ouders absoluut niet gelukkig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Precies. Het zijn ook de echte moeders en oma's die het je opdringen.
Ook datquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja, maar dat was toch dat het meisje het wel wilde, maar haar nieuwe vriendje niet? Dat is toch iets anders dan dit.
Euhmquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef Gaja het volgende:
het is geen kwestie om te baren dat kan iedere vrouw
Daar ben ik het wel mee eens. Het komt niet op dat ene momentje persen aan, maar op de levenslange rol die je zult gaan spelen vanaf het moment dat het 'raak' is.quote:maar het zorgen daarvan is moeilijk, en veel mensen vergeten wel eens dat dit niet voor iedere vrouw is weg gelegd.
Feit is dus dat ik de man waarmee ik samen ben (voor mij de liefde van mijn leven) deze visie met mij deelt, en dat eigenlijk alleen maar heel fijn is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef het.ismij het volgende:
Wha ik ken er meer die roepen dat ze wel kinderen willen dan niet.
Maar goed. Dat terzijde.
Ik denk inderdaad niet echt dat je op bv je 18/20 al zeker kan weten of je kinderen wilt of niet.
Je komt "de ware" tegen, en die wil wel kinderen. op zoon moment ga je er toch over nadenken.
Daarom moet je ook gewoon kunnen besluiten dat 't niks voor jou is vind ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:04 schreef het.ismij het volgende:
Het wordt pas treurig als je er achteraf spijt van hebt dat je één (of meerdere) kind(eren) hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |