abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:11:35 #51
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27348983
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:01 schreef Doffy het volgende:

[..]

Site is hier ook down. Wat wil je weten?
ik heb net google AdSense erop gedaan en wilde kijken hoe het stond.. maar dat werkt dus niet geloof ik
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:19:58 #52
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27351113
Ik voel constant bonsen in mijn hoofd en val zowat weg als ik me ergens langer dan een paar seconden op concentreer
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:25:54 #53
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27351305
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef STORMSEEKER het volgende:
Zo, vandaag wezen rellen met de M.E. ! Was erg vet.
Vertel
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_27351881
Ik heb net bij de C1000 iets gekocht van ¤ 1,07 (een zak Lay's Sensations Thai Sweet Chili om precies te zijn). Ik moest ¤ 1,10 betalen. Klopt dat nou eigenlijk wel? Ik bedoel, ze ronden af op een veelvoud van ¤ 0,05. Dan zou ik denken dat je afrondt naar de dichtstbijzijnde veelvoud van ¤ 0,05 en dat zou in dit geval ¤ 1,05 zijn. Waarom ronden ze het dan naar boven af?
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:45:11 #55
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27351983
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb net bij de C1000 iets gekocht van ¤ 1,07 (een zak Lay's Sensations Thai Sweet Chili om precies te zijn). Ik moest ¤ 1,10 betalen. Klopt dat nou eigenlijk wel? Ik bedoel, ze ronden af op een veelvoud van ¤ 0,05. Dan zou ik denken dat je afrondt naar de dichtstbijzijnde veelvoud van ¤ 0,05 en dat zou in dit geval ¤ 1,05 zijn. Waarom ronden ze het dan naar boven af?
je bent idd genaaid ipv gematst!

0.0 = 0.0, 0.1, 0.2, 0.3
0.5 = 0.4, 0.5, 0.6, 0.7
1.0 = 0.8, 0.9, 1.0, 1.1, 1.2, 1.3
1.5 = 1.4, 1.5, 1.6, 1.7

etc.
It's Time To Shine
pi_27352641
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:45 schreef qu63 het volgende:
je bent idd genaaid ipv gematst!
Ja Ik ga er eens op letten. Het kan een vergissing van de kassajuf zijn geweest, maar het kan ook een evil conspiracy zijn.
pi_27352687
De chips smaakt er overigens niet minder om.
pi_27352751
quote:
Ik zou de volgende keer een bivakmuts over je hoofd heen trekken. Kun je die chips gratis meekrijgen.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:10:48 #59
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_27352955
quote:
Komt door de Europese Grondwet
'Nuff said
pi_27353307
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Haushofer het volgende:
Ik zou de volgende keer een bivakmuts over je hoofd heen trekken. Kun je die chips gratis meekrijgen.
Dat lijk me nou nog eens een goed idee!
pi_27353374
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Doffy het volgende:
Komt door de Europese Grondwet
Dat zal het zijn.

Maar even serieus, over die Grondwet. Waarom zou ik volgens jou 'ja' moeten stemmen? De voornaamste reden dat ik 'nee' wil stemmen is gelegen in het feit dat er in die Grondwet met niet één woord zal worden gesproken over dierenwelzijn (stierenvechten, lange transporten, dwangvoederen van ganzen etc.).
pi_27353413
Leuk topic met relpotentie: "Ik houd niet zo van kinderen."

Jammer dat het niet in OUD staat.

Waar is Alicey eigenlijk?
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:26:00 #63
27698 Doffy
pi_27353629
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat zal het zijn.
Het verbaast me al niets meer als iemand dat als "argument" zou gebruiken
quote:
Maar even serieus, over die Grondwet. Waarom zou ik volgens jou 'ja' moeten stemmen? De voornaamste reden dat ik 'nee' wil stemmen is gelegen in het feit dat er in die Grondwet met niet één woord zal worden gesproken over dierenwelzijn (stierenvechten, lange transporten, dwangvoederen van ganzen etc.).
Toch wel, voor het eerst in de geschiedenis van de EU:

Artikel III-121
Bij de bepaling en de uitvoering van het beleid van de Unie op het gebied van landbouw, visserij,
vervoer, de interne markt, onderzoek en technologische ontwikkeling en de ruimte houden de Unie
en de lidstaten ten volle rekening met de eisen inzake het welzijn van dieren als wezens met gevoel,
onder eerbiediging van de wettelijke en bestuursrechtelijke bepalingen en de gebruiken van de
lidstaten, met name met betrekking tot godsdienstige riten, culturele tradities en regionaal erfgoed.

Uiteraard is hier discussie over, want voor sommigen is het glas halfvol ('eindelijk erkenning voor dieren in de europees verdrag!'), en voor anderen half leeg ('Ja maar op basis hiervan kunnen ze het stierenvechten niet verbieden').

Beiden hebben gelijk, maar ieder moet voor zich uitmaken wat beter is: een niet-perfect stapje vooruit, of helemaal niks.

Overigens: lange reistijden kunnen met dit artikel wel aangepakt worden, stierenvechten dus niet, en dat van die ganzen zou ik zo niet weten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Doffy op 25-05-2005 21:31:41 ]
'Nuff said
pi_27354003
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:26 schreef Doffy het volgende:
Toch wel, voor het eerste in de geschiedenis van de EU:

Artikel III-121
Bij de bepaling en de uitvoering van het beleid van de Unie op het gebied van landbouw, visserij,
vervoer, de interne markt, onderzoek en technologische ontwikkeling en de ruimte houden de Unie
en de lidstaten ten volle rekening met de eisen inzake het welzijn van dieren als wezens met gevoel,
onder eerbiediging van de wettelijke en bestuursrechtelijke bepalingen en de gebruiken van de
lidstaten, met name met betrekking tot godsdienstige riten, culturele tradities en regionaal erfgoed.

Uiteraard is hier discussie over, want voor sommigen is het glas halfvol ('eindelijk erkenning voor dieren in de europees verdrag!'), en voor anderen half leeg ('Ja maar op basis hiervan kunnen ze het stierenvechten niet verbieden').

Beiden hebben gelijk, maar ieder moet voor zich uitmaken wat beter is: een niet-perfect stapje vooruit, of helemaal niks.

Overigens: lange reistijden kunnen met dit artikel wel aangepakt worden, stierenvechten dus niet, en dat van die ganzen zou ik zo niet weten.
Godsdienstige riten, culturele tradities en ragionaal erfgoed zijn, met andere woorden, belangrijker dan het feit dat dieren wezens met gevoel zijn. Dat betekent dat er niks gedaan kan worden aan stierenvechten, maar ook niet aan ritueel slachten (een nog veel groter en in omvang toenemend probleem imo). Ik vrees toch echt dat het dan een 'nee' wordt... Ik vraag me namelijk af of dit wel een stapje vooruit is. Het lijkt meer op een dode mus...
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:38:52 #65
27698 Doffy
pi_27354212
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Godsdienstige riten, culturele tradities en ragionaal erfgoed zijn, met andere woorden, belangrijker dan het feit dat dieren wezens met gevoel zijn. Dat betekent dat er niks gedaan kan worden aan stierenvechten, maar ook niet aan ritueel slachten (een nog veel groter en in omvang toenemend probleem imo). Ik vrees toch echt dat het dan een 'nee' wordt... Ik vraag me namelijk af of dit wel een stapje vooruit is. Het lijkt meer op een dode mus...
Als jij denkt dat dat iets of iemand helpt, dan zij dat zo
'Nuff said
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:41:05 #66
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27354307
Ik zie eigenlijk ook niet in wat Nederlanders nu te maken hebben met stiergevechten in Spanje...
pi_27354365
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef Doffy het volgende:
Als jij denkt dat dat iets of iemand helpt, dan zij dat zo
Ik weet niet of het iets of iemand helpt, maar ik ben altijd nogal een 'principiële stemmer'. Zo kan ik het voor 99% met een partij eens zijn, maar als er dan één standpunt is over een voor mij cruciaal onderwerp waar ik me hélemaal niet in kan vinden, dan gaat het feest niet door. Er zijn bepaalde onderwerpen waar ik heel veel belang aan hecht en op die onderwerpen moet het kloppen.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:45:27 #68
27698 Doffy
pi_27354474
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of het iets of iemand helpt, maar ik ben altijd nogal een 'principiële stemmer'. Zo kan ik het voor 99% met een partij eens zijn, maar als er dan één standpunt is over een voor mij cruciaal onderwerp waar ik me hélemaal niet in kan vinden, dan gaat het feest niet door. Er zijn bepaalde onderwerpen waar ik heel veel belang aan hecht en op die onderwerpen moet het kloppen.
Maar hier zijn geen partij'en waar je voor of tegen kunt zijn. Dit document is zoals het is: na 4 jaar onderhandelen en 2 keer te zijn teruggestuurd door het EP is dit het document dat door 25 (!) landen is opgesteld. Natuurlijk is het op alle fronten een compromis. Spanje vond een artikel over dierenwelzijn prima, maar dat mocht natuurlijk niet ten koste gaan van hun cultuur (stierengevechten). Vandaar deze bepaling.

Op dezelfde manier zouden wij boos worden als de EU grondwet ons drugsbeleid onderuit zou schoffelen. Dat is van ons, daar heeft de rest van Europa niet aan te zitten. Dat geldt natuurlijk voor de spanjaarden net zo.
'Nuff said
pi_27354477
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:41 schreef Reya het volgende:
Ik zie eigenlijk ook niet in wat Nederlanders nu te maken hebben met stiergevechten in Spanje...
Het gaat hier om een ethische kwestie, wat mij betreft zijn landsgrenzen dan van nul en generlei belang. Anders kunnen we dus ook roepen: "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de genocide in Sudan" of "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de martelingen op Guantanamo Bay". Ik weet het, ik mag dieren en mensen niet vergelijken, maar mijn punt is wel duidelijk denk ik. Als het om wreedheden en onethische zaken gaat, dan gaat dat imo ieder mens aan.
pi_27354536
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Doffy het volgende:
Maar hier zijn geen partij'en waar je voor of tegen kunt zijn. Dit document is zoals het is: na 4 jaar onderhandelen en 2 keer te zijn teruggestuurd door het EP is dit het document dat door 25 (!) landen is opgesteld. Natuurlijk is het op alle fronten een compromis. Spanje vond een artikel over dierenwelzijn prima, maar dat mocht natuurlijk niet ten koste gaan van hun cultuur (stierengevechten). Vandaar deze bepaling.

Op dezelfde manier zouden wij boos worden als de EU grondwet ons drugsbeleid onderuit zou schoffelen. Dat is van ons, daar heeft de rest van Europa niet aan te zitten. Dat geldt natuurlijk voor de spanjaarden net zo.
Het is alleen wat mij betreft een ander verhaal, omdat ons drugsbeleid niemand martelt of doodt.

En als niemand wil dat de EU zich met hun land bemoeit, waarom doeken we die hele poppenkast dan niet op? Ik houd niet van compromissen.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:47:33 #71
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27354551
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het gaat hier om een ethische kwestie, wat mij betreft zijn landsgrenzen dan van nul en generlei belang. Anders kunnen we dus ook roepen: "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de genocide in Sudan" of "Ik zie niet in wat Nederlanders te maken hebben met de martelingen op Guantanamo Bay". Ik weet het, ik mag dieren en mensen niet vergelijken, maar mijn punt is wel duidelijk denk ik. Als het om wreedheden en onethische zaken gaat, dan gaat dat imo ieder mens aan.
Definieer onethisch
pi_27354633
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:47 schreef Reya het volgende:
Definieer onethisch
Daar valt lang over te twisten. Maar het opzettelijk pijnigen van dieren zonder redelijk doel (zo staat het in de NL dierenwelzijnswet) lijkt mij in dit geval een goede richtlijn om handelingen als onethisch te bestempelen.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:49:29 #73
27698 Doffy
pi_27354646
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar stierenvechten zal hierdoor niet verdwijnen, dat zullen de Spanjaarden zelf moeten doen (en in dat land is het ook steeds controversieler, heb ik begrepen).

De bepalingen op zich zijn evenwel WEL goed om de bio-industrie aan te gaan pakken, en het vervoer diervriendelijk te regelen. In Nederland is dat al goeddeels zo afgesproken, maar met name in het voormalige Oostblok valt er op dat terrein nog veel winst te behalen. Dat maakt dit artikel mogelijk. Nee, het is nog niet het land van melk en honing, maar het is wel een stap in de goede richting. Ook voor de dieren.
'Nuff said
pi_27354749
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef Doffy het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar stierenvechten zal hierdoor niet verdwijnen, dat zullen de Spanjaarden zelf moeten doen (en in dat land is het ook steeds controversieler, heb ik begrepen).

De bepalingen op zich zijn evenwel WEL goed om de bio-industrie aan te gaan pakken, en het vervoer diervriendelijk te regelen. In Nederland is dat al goeddeels zo afgesproken, maar met name in het voormalige Oostblok valt er op dat terrein nog veel winst te behalen. Dat maakt dit artikel mogelijk. Nee, het is nog niet het land van melk en honing, maar het is wel een stap in de goede richting. Ook voor de dieren.
Tja, misschien heb je daarin gelijk. En toch zou ik willen dat de EU soms wat meer guts had, juist op dat soort gebieden... Maar het is natuurlijk ook wel zo dat je dat soort dingen misschien niet van bovenaf op kunt leggen...
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:51:45 #75
27698 Doffy
pi_27354750
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is alleen wat mij betreft een ander verhaal, omdat ons drugsbeleid niemand martelt of doodt.
Ook niet helemaal waar
quote:
En als niemand wil dat de EU zich met hun land bemoeit, waarom doeken we die hele poppenkast dan niet op? Ik houd niet van compromissen.
Omdat wij als klein klotelandje niets voorstellen in deze wereld. Wij stellen economisch alleen nog iets voor als europees economisch blok. Daar heeft de EGST/EEG/EG/EU de laatste 50 jaar wel voor gezorgd. Maar zoals dat gaat met economische blokken: die worden vanzelf politiek. In die transitiefase zit de Unie nu. Want met steeds betere economische samenwerking, komt automatisch steeds meer uniforme regelgeving.
'Nuff said
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:52:20 #76
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27354773
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar valt lang over te twisten. Maar het opzettelijk pijnigen van dieren zonder redelijk doel (zo staat het in de NL dierenwelzijnswet) lijkt mij in dit geval een goede richtlijn om handelingen als onethisch te bestempelen.

* Reya is het daarmee eens
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:53:11 #77
66825 Reya
Fier Wallon
pi_27354808
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:51 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ook niet helemaal waar
[..]

Omdat wij als klein klotelandje niets voorstellen in deze wereld. Wij stellen economisch alleen nog iets voor als europees economisch blok. Daar heeft de EGST/EEG/EG/EU de laatste 50 jaar wel voor gezorgd. Maar zoals dat gaat met economische blokken: die worden vanzelf politiek. In die transitiefase zit de Unie nu. Want met steeds betere economische samenwerking, komt automatisch steeds meer uniforme regelgeving.
En de rijke Europese landen die bewust buiten de EU zitten dan?
pi_27354829
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:51 schreef Doffy het volgende:
Ook niet helemaal waar
In landen met een liberaal drugsbeleid wordt doorgaans minder drugs gebruikt dan in landen met een streng drugsbeleid...
quote:
Omdat wij als klein klotelandje niets voorstellen in deze wereld.
Moet dat dan? We redden het op die manier al vele eeuwen.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:54:37 #79
27698 Doffy
pi_27354880
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tja, misschien heb je daarin gelijk. En toch zou ik willen dat de EU soms wat meer guts had, juist op dat soort gebieden...
Ja, dat vind ik ook. Ik ben ook niet lyrisch over dit verdrag, want er kan mi. nog veel meer veel beter geregeld worden. Sterker, wat mij betreft worden we een federaal europa. Maar dat gaat velen veel te hard, en dat is denk ik maar goed ook.
quote:
Maar het is natuurlijk ook wel zo dat je dat soort dingen misschien niet van bovenaf op kunt leggen...
Klopt. De schoen wringt soms. Je zou pas alles kunnen regelen in een volledig democratisch, federaal europa. Maar dat gaat nog wel een jaartje of 30 duren, voordat daar uberhaupt over gepraat gaat worden.
'Nuff said
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:56:26 #80
27698 Doffy
pi_27354950
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In landen met een liberaal drugsbeleid wordt doorgaans minder drugs gebruikt dan in landen met een streng drugsbeleid...
Weet ik! Daarom moeten we ons beleid juist exporteren naar de rest van Europa!
quote:
Moet dat dan? We redden het op die manier al vele eeuwen.
Ja, maar de wereld verandert. We hadden een positie tijdens de Koude Oorlog, omdat de VS ed. ons nodig hadden tegen Rusland. Nu bestaat dat niet meer, en maakt de VS alleen de dienst uit. China is het nieuwe opkomende blok, en daartegen moet de EU ook een blok gaan vormen.
'Nuff said
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:57:35 #81
27698 Doffy
pi_27354997
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:53 schreef Reya het volgende:
En de rijke Europese landen die bewust buiten de EU zitten dan?
Bedoel je Zwitserland? Die bestaan op basis van hun bankgeheim, en meer niet.
Noorwegen? Geen lid van de Unie, maar betalen jaarlijks wel een hoop geld aan de Unie, omdat ze profiteren van de samenwerking. De rest is wel lid
'Nuff said
pi_27355032
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:54 schreef Doffy het volgende:
Ja, dat vind ik ook. Ik ben ook niet lyrisch over dit verdrag, want er kan mi. nog veel meer veel beter geregeld worden. Sterker, wat mij betreft worden we een federaal europa.
Een soort Verenigde Staten van Europa? Ik weet niet of ik dát nou wel zie zitten. Dat we alle culturen uiteindelijk doorelkaar flikkeren en eindigen met net zo'n nonsenscultuur als de VS.
pi_27355055
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Doffy het volgende:

[..]

Bedoel je Zwitserland? Die bestaan op basis van hun bankgeheim, en meer niet.
Noorwegen? Geen lid van de Unie, maar betalen jaarlijks wel een hoop geld aan de Unie, omdat ze profiteren van de samenwerking. De rest is wel lid
Ejo, laat jij je hoofd es zien in kannibalen en je maakt mn dag weer goed
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:59:03 #84
27698 Doffy
pi_27355075
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een soort Verenigde Staten van Europa? Ik weet niet of ik dát nou wel zie zitten. Dat we alle culturen uiteindelijk doorelkaar flikkeren en eindigen met net zo'n nonsenscultuur als de VS.
Ik denk niet dat het zo zou gaan, maar goed, ik loop hevig op de zaken vooruit
'Nuff said
pi_27355152
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:56 schreef Doffy het volgende:
Weet ik! Daarom moeten we ons beleid juist exporteren naar de rest van Europa!
Er was laatst op Radio 1 een docu waarin werd beweerd dat men in de andere landen van Europa ons beleid achter de schermen bejubelt, maar het wegens PR-redenen openlijk afkraakt.
quote:
Ja, maar de wereld verandert. We hadden een positie tijdens de Koude Oorlog, omdat de VS ed. ons nodig hadden tegen Rusland. Nu bestaat dat niet meer, en maakt de VS alleen de dienst uit. China is het nieuwe opkomende blok, en daartegen moet de EU ook een blok gaan vormen.
De VVD had dus gelijk? Het gaat alleen maar om het voorkomen van oorlogen en het hebben van zoveel mogelijk macht?

Macht.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:01:25 #86
27698 Doffy
pi_27355205
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:58 schreef Haushofer het volgende:
Ejo, laat jij je hoofd es zien in kannibalen en je maakt mn dag weer goed
Ja baas

Effe inlezen.
'Nuff said
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:04:39 #87
27698 Doffy
pi_27355375
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er was laatst op Radio 1 een docu waarin werd beweerd dat men in de andere landen van Europa ons beleid achter de schermen bejubelt, maar het wegens PR-redenen openlijk afkraakt.
Verbaast me niks. De cijfers zijn helder wat dat betreft. Maar Nederlanders zijn gewoon een relatief liberaal volkje, dus wij DOEN het, en de anderen DENKEN het. Komt nog wel
quote:
De VVD had dus gelijk? Het gaat alleen maar om het voorkomen van oorlogen en het hebben van zoveel mogelijk macht?
De Europese Unie begon in 1951 als Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal, die als doel had om de industrieen van Duitsland en Frankrijk met elkaar te verstrengelen, zodat ze niet WEER een oorlog zouden beginnen. Dat was het begin van Europese samenwerking, en daaruit is de Unie gegroeid. Inmiddels is het wel iets meer dan het voorkomen van oorlogen, omdat onze economie er zwaar op leunt. Maar zo is het wel begonnen, ja.
quote:
Macht.
Met die macht hangt ook onze welvaart, onze banen en onze toekomst samen. Het is niet altijd even feestelijk, maar helaas wel noodzakelijk.
'Nuff said
pi_27355808
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:04 schreef Doffy het volgende:
Met die macht hangt ook onze welvaart, onze banen en onze toekomst samen. Het is niet altijd even feestelijk, maar helaas wel noodzakelijk.
Als ik over dit soort dingen nadenk, komt er altijd een gedachte op die iets te maken heeft met een hutje en de hei. Mensen zijn uiteindelijk vrij walgelijke wezens.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:16:24 #89
27698 Doffy
pi_27355954
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik over dit soort dingen nadenk, komt er altijd een gedachte op die iets te maken heeft met een hutje en de hei. Mensen zijn uiteindelijk vrij walgelijke wezens.
Hmm ja, dat gevoel ken ik Het begrip "beschaving" is wat dat betreft ook maar relatief.
'Nuff said
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:18:11 #90
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27356039
It's Time To Shine
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:20:58 #91
27698 Doffy
pi_27356154
quote:
Ik dacht dat Haus dat ging doen? Nou ja, ik wil niet iig
'Nuff said
pi_27356163
quote:
Wanneer zoeken ze nou eens een mod voor WFL?
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:27:05 #93
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_27356414
It's Time To Shine
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:31:12 #94
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27356568
Goedenavond nog heel even.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:31:53 #95
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27356601
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:20 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ik dacht dat Haus dat ging doen? Nou ja, ik wil niet iig
Haus doet het afaik interim Zelfs zonder dat hij het zelf wist
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:32:21 #96
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27356624
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wanneer zoeken ze nou eens een mod voor WFL?
Als Haus of ik er mee ophoud, of de WFL'ers zo lastig worden dat er een trio-mod nodig is.
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:33:33 #97
27698 Doffy
pi_27356683
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De VVD had dus gelijk?
Even ten overvloede wellicht, Lupje: ik walg van de manier waarop VVD (en CDA) mensen angst proberen aan te jagen. Historisch klopt 't misschien, maar 't is een vreselijke manier om mensen te bewegen om 'ja' te stemmen.
'Nuff said
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:34:05 #98
27698 Doffy
pi_27356707
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Alicey het volgende:
Goedenavond nog heel even.
'Nuff said
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:35:00 #99
27698 Doffy
pi_27356747
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:31 schreef Alicey het volgende:
Zelfs zonder dat hij het zelf wist
Mushroom management! Keep them in the dark, and cover them with shit!
'Nuff said
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:35:47 #100
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27356782
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:34 schreef Doffy het volgende:

[..]

Doffy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: