Dat heb ik dus helemaal niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik hou niet van sommige kinderen ;`)
Kun je niet genieten van hun uitspraken? Of hun enthousiasme over zoiets simpels als in een trein zitten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou ook niet van kinderen eigenlijk
Ze rennen, zijn vies en maken lawaai. En bovenal zijn ze irritant. Ik ga echt in een andere coupé zitten als er zo'n horde kinderen binnenkomt.
Kinderen
Kinderen blijven altijd maar zeuren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:53 schreef Crazyivan het volgende:
Kinderen zijn stom
Mijn positieve rijtje in de OP is langer...quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Kinderen blijven altijd maar zeuren.
Kinderen zijn dom.
Kinderen moet je altijd alles 100x herhalen.
Kinderen luisteren nooit.
Kinderen schreeuwen.
Kinderen schijten en pissen alles er altijd onder.
Kinderen hebben veel te veel aandacht nodig.
Etc
Etc
Etc
Kinderen....
Fris? Heb jij nog nooit een kind zijn luier onder zien schijten zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:52 schreef Moonah het volgende:
Gisteren zei iemand dat op de radio en die uitspraak bleef me maar bij.
Hoe kun je kinderen nou niet leuk vinden???
Ik ben werkelijk dol op kinderen!
Waarom? Ze zijn:
-fris
Moet je eens terugglimlachen. Of je tong uitsteken. Of een knipoog geven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef Markster het volgende:
En dat gestaar is ook zo irritant!!
Nee eigenlijk niet nee.. Ik weet niet wat het is, maar alles ergert me gewoon aan ze. Zolang ze stilzitten en hun mond houden of slapen gaat het nog wel. Maar zodra het gaat bewegen en "praten" haak ik af. Het is altijd zo geweest, niet ineens iets wat uit de lucht komt vallen ofzo. Baby'tjes vasthouden is ook not my cup of tea...quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kun je niet genieten van hun uitspraken? Of hun enthousiasme over zoiets simpels als in een trein zitten?
Wat vind je zo irritant aan hen?
idd, mar dan krijg je ook een echte lach terug en iet zo`n lach wat je van een volwassenen krijgt die haastig onderweg is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je eens terugglimlachen. Of je tong uitsteken. Of een knipoog geven.
Contact met ze maken. Da's echt heel leuk hoor! Vind ik dan.
Ik kijk liever direct weg, anders beginnen ze me nog langer aan te staren en laten ze me helemaal niet meer met rustquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je eens terugglimlachen. Of je tong uitsteken. Of een knipoog geven.
Contact met ze maken. Da's echt heel leuk hoor! Vind ik dan.
Jij bent toch ook niet perfect en 'af' geboren? Of is er tegen jou gedaan alsof je tot last was?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Kinderen blijven altijd maar zeuren.
Kinderen zijn dom.
Kinderen moet je altijd alles 100x herhalen.
Kinderen luisteren nooit.
Kinderen schreeuwen.
Kinderen schijten, pissen en kotsen alles er altijd onder.
Kinderen hebben veel te veel aandacht nodig.
Etc
Etc
Etc
Kinderen....
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik was vroeger net zo vervelend, maar daarom mag ik er op dit moment persoonlijk toch wel een hekel aan hebben? Ik heb er gewoon het geduld niet voor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet perfect en 'af' geboren? Of is er tegen jou gedaan alsof je tot last was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |