Dat heb ik dus helemaal niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:55 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik hou niet van sommige kinderen ;`)
Kun je niet genieten van hun uitspraken? Of hun enthousiasme over zoiets simpels als in een trein zitten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou ook niet van kinderen eigenlijk
Ze rennen, zijn vies en maken lawaai. En bovenal zijn ze irritant. Ik ga echt in een andere coupé zitten als er zo'n horde kinderen binnenkomt.
Kinderen
Kinderen blijven altijd maar zeuren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:53 schreef Crazyivan het volgende:
Kinderen zijn stom
Mijn positieve rijtje in de OP is langer...quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Kinderen blijven altijd maar zeuren.
Kinderen zijn dom.
Kinderen moet je altijd alles 100x herhalen.
Kinderen luisteren nooit.
Kinderen schreeuwen.
Kinderen schijten en pissen alles er altijd onder.
Kinderen hebben veel te veel aandacht nodig.
Etc
Etc
Etc
Kinderen....
Fris? Heb jij nog nooit een kind zijn luier onder zien schijten zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:52 schreef Moonah het volgende:
Gisteren zei iemand dat op de radio en die uitspraak bleef me maar bij.
Hoe kun je kinderen nou niet leuk vinden???
Ik ben werkelijk dol op kinderen!
Waarom? Ze zijn:
-fris
Moet je eens terugglimlachen. Of je tong uitsteken. Of een knipoog geven.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:59 schreef Markster het volgende:
En dat gestaar is ook zo irritant!!
Nee eigenlijk niet nee.. Ik weet niet wat het is, maar alles ergert me gewoon aan ze. Zolang ze stilzitten en hun mond houden of slapen gaat het nog wel. Maar zodra het gaat bewegen en "praten" haak ik af. Het is altijd zo geweest, niet ineens iets wat uit de lucht komt vallen ofzo. Baby'tjes vasthouden is ook not my cup of tea...quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kun je niet genieten van hun uitspraken? Of hun enthousiasme over zoiets simpels als in een trein zitten?
Wat vind je zo irritant aan hen?
idd, mar dan krijg je ook een echte lach terug en iet zo`n lach wat je van een volwassenen krijgt die haastig onderweg is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je eens terugglimlachen. Of je tong uitsteken. Of een knipoog geven.
Contact met ze maken. Da's echt heel leuk hoor! Vind ik dan.
Ik kijk liever direct weg, anders beginnen ze me nog langer aan te staren en laten ze me helemaal niet meer met rustquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je eens terugglimlachen. Of je tong uitsteken. Of een knipoog geven.
Contact met ze maken. Da's echt heel leuk hoor! Vind ik dan.
Jij bent toch ook niet perfect en 'af' geboren? Of is er tegen jou gedaan alsof je tot last was?quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Kinderen blijven altijd maar zeuren.
Kinderen zijn dom.
Kinderen moet je altijd alles 100x herhalen.
Kinderen luisteren nooit.
Kinderen schreeuwen.
Kinderen schijten, pissen en kotsen alles er altijd onder.
Kinderen hebben veel te veel aandacht nodig.
Etc
Etc
Etc
Kinderen....
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik was vroeger net zo vervelend, maar daarom mag ik er op dit moment persoonlijk toch wel een hekel aan hebben? Ik heb er gewoon het geduld niet voor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet perfect en 'af' geboren? Of is er tegen jou gedaan alsof je tot last was?
Och, jij ruikt zelf zeker wél lekker op de WC?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef Markster het volgende:
[..]
Fris? Heb jij nog nooit een kind zijn luier onder zien schijten zeker!
Hier ben ik het dus mee eens, is bij ook zo. Dat lieve kinderlijke trekt mij helemaal niet aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet nee.. Ik weet niet wat het is, maar alles ergert me gewoon aan ze. Zolang ze stilzitten en hun mond houden of slapen gaat het nog wel. Maar zodra het gaat bewegen en "praten" haak ik af. Het is altijd zo geweest, niet ineens iets wat uit de lucht komt vallen ofzo. Baby'tjes vasthouden is ook not my cup of tea...
Dus eigenlijk ben je gewoon een beetje bang, omdat je niet weet hoe je moet reageren?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik kijk liever direct weg, anders beginnen ze me nog langer aan te staren en laten ze me helemaal niet meer met rust
Ook dat, maar dat is meer omdat ik niet lief kan reageren. Tegen kinderen danquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een beetje bang, omdat je niet weet hoe je moet reageren?
Hoe kom je erbij dat je vroeger vervelend was? Hebben je ouders dat tegen je gezegd?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:02 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik was vroeger net zo vervelend, maar daarom mag ik er op dit moment persoonlijk toch wel een hekel aan hebben?
Jij krijgt ook schop-neigingen in drukke winkelcentra met rennende kids?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat is meer omdat ik niet lief kan reageren. Tegen kinderen dan
Neequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben vast ook de enige die OUD uit alle topiclists geblockt heeft?
Nee, dat is gewoon een eigenschap die zo goed als alle kinderen hebben. (En dat zei ik net dus...)quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat je vroeger vervelend was? Hebben je ouders dat tegen je gezegd?
Ik alle kinderen zit van nature goeds. Dat die kinderen verwend zijn, ligt aan de ouders. Vaak, als je dieper kijkt, zie je ook in zo'n kind een mens met dromen en angsten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Aventura het volgende:
TS; jij hebt zeker nog nooit zo'n grachtengordelmonster ontmoet. Ik heb tijdens mijn studie opgepast. Wat ik niet voor gedrochten tegenkwam. Nee sorry, maar niet alle kinderen zijn even leuk.
Blijft het bij jou bij schop neigingen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij krijgt ook schop-neigingen in drukke winkelcentra met rennende kids?![]()
Ik woon ook achter een basisschooltje (what a mistake to make) en ik doe mn ramen en deuren dicht tijdens de (velequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Myriam7 het volgende:
Kinderen zijn leuk. Ik woon in de buurt van een lagere school, en als het speelkwartier is, vind ik het heerlijk om die kinderstemmen te horen. Lachen en kabaal maken.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:57 schreef Markster het volgende:
Ga bij de bart smit werken en binnen no time hou je toch niet zo van kinderen
Dus je vind jezelf ook vervelend? Of in ieder geval vroeger dan? Hmm, dat is een psychologisch interessante theorie...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een eigenschap die zo goed als alle kinderen hebben. (En dat zei ik net dus...)
Gaat lekker plakkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
..... bedankt... de barcardi cola zit nu tegen het beeldscherm.
Zoals ik al eerder schreef, met kinderen die door hun ouders 'misvormd' worden (zo noem ik het maar even) heb ik compassie. Zij kiezen niet voor hun ouders en de opvoeding die ze krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef Aventura het volgende:
TS; jij hebt zeker nog nooit zo'n grachtengordelmonster ontmoet. Ik heb tijdens mijn studie opgepast. Wat ik niet voor gedrochten tegenkwam. Nee sorry, maar niet alle kinderen zijn even leuk.
Kindervriendquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef Markster het volgende:
Ik sta er ook zwaar van te kijken dat ik het al bijna 4 maanden volhou bij de bart smit![]()
Dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen aangezien ik mij daar niet zoveel meer van herinner, maar ik ga er vanuit dat ik vroeger net zo vervelend was. Over mijn hedendaagse karakter heb ik niks gezegd...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dus je vind jezelf ook vervelend? Of in ieder geval vroeger dan? Hmm, dat is een psychologisch interessante theorie...
Ik heb nog nooit zoveel moordneigingen gehadquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef Markster het volgende:
Ik sta er ook zwaar van te kijken dat ik het al bijna 4 maanden volhou bij de bart smit![]()
Vast wel, maar bij sommige van de kinderen waarop ik heb gepast, kon ik niks leuks ontdekken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen kinderhater! Ik kan ze heerlijk vinden, zo puur, soms als je met ze praat kun je die hersentjes bijna zien kraken, leuk is dat. Ouders kunnen een kind goed verpesten, maar ik denk zelf dat er ook gewoon rotkinderen zijn. Iedereen heeft vroeger ongetwijfeld wel in de klas gezeten met zo'n naar geval.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:06 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik alle kinderen zit van nature goeds. Dat die kinderen verwend zijn, ligt aan de ouders. Vaak, als je dieper kijkt, zie je ook in zo'n kind een mens met dromen en angsten.
Kweetnie.. maar misschien heb je de verkeerde baan gekozen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel moordneigingen gehad![]()
![]()
Tijdelijke baanquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kweetnie.. maar misschien heb je de verkeerde baan gekozen?
Ik ga ook echt niet ergens werken waar veel kinderen komen hoor! De bieb was echt het uiterste.
Het leuke was dat ik die ettertjes eruit kon schoppen
En nichtje van mij is ook typisch een 'naar geval'. Altijd haar zusje de schuld geven, klikken, slijmen... Maar het is wel duidelijk waar dat vandaan komt. Toen mijn kleinere nichtje werd geboren, voelde het oudere nichtje zich achtergesteld. Mijn eigen tante heeft het nieteens door, die vind het wel lekker als de oudste af en toe de jongste een standje geeft. Nou, dat vind ik dus écht niet kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vast wel, maar bij sommige van de kinderen waarop ik heb gepast, kon ik niks leuks ontdekken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen kinderhater! Ik kan ze heerlijk vinden, zo puur, soms als je met ze praat kun je die hersentjes bijna zien kraken, leuk is dat. Ouders kunnen een kind goed verpesten, maar ik denk zelf dat er ook gewoon rotkinderen zijn. Iedereen heeft vroeger ongetwijfeld wel in de klas gezeten met zo'n naar geval.
Zet je roze kinderbril eens af!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:10 schreef Moonah het volgende:
Maar ik heb nog niet echt overtuigende redenen gehoord waarom kinderen niet leuk zouden zijn.
Tot nu toe is mijn beeld van verzuurde, mopperende mensen niet ontkracht.
Bitter, bitter, bitter.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef Markster het volgende:
En mensen die kinderen wel leuk zijn, zijn optimistisch, te lief enzo.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:15 schreef Markster het volgende:
"ahhh HAHAHAHA ihihihi is ie niet schattiggg? ahhhhh wat een poepje"
"wil me schatje nog wat lekkers, ahh "![]()
![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:14 schreef Markster het volgende:
Ik denk dat het wel een typisch mannen-ding is. Ik heb nog nooit een meisje horen zeggen "godverdomme wat heb ik een hekel aan kinderen!"
Mannen des te meer
Prima, maar mijn leven is er niet minder door. Ik zit liever in de kroeg dan in de kindercreche.quote:
Het staat zelfs in m'n sig, blinde kipquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het staat zelfs in m'n sig, blinde kip
Dat vind ik ook hartstikke suf.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:15 schreef Markster het volgende:
"ahhh HAHAHAHA ihihihi is ie niet schattiggg? ahhhhh wat een poepje"
"wil me schatje nog wat lekkers, ahh "![]()
![]()
![]()
!
Heb ik ook, kinderen mogen me doorgaans graag. Ik denk omdat ik ze niet als halve debielen behandel. Hoewel ik me natuurlijk ook realiseer dat ze nog niet mijn gelijke zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan trouwens over het algemeen zeer goed opschieten met kinderen en ze mogen me ook graag. Op verjaardagen ben ik meestal de 'kinderentertainer' (al was het maar om aan de saaiheid van een familiefeestje te ontkomen).
Ja toch! Ik probeer ook zo normaal mogelijk te praten. (ietwat stemreductie anders rennen ze meteen wegquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hartstikke suf.
Ik probeer kinderen altjd zoveel mogelijk te bejegenen als mini-volwassenen, niet als speelpoppetjes.
Misschien gewoon een poging om je een jeugdtrauma aan te praten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen aangezien ik mij daar niet zoveel meer van herinner, maar ik ga er vanuit dat ik vroeger net zo vervelend was. Over mijn hedendaagse karakter heb ik niks gezegd...
Waarom vind je dat zo interessant? Het is vrij simpel toch?
Is stil over zijn eigen jeugdquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb ik ook, kinderen mogen me doorgaans graag. Ik denk omdat ik ze niet als halve debielen behandel. Hoewel ik me natuurlijk ook realiseer dat ze nog niet mijn gelijke zijn.
Nog even over onopgevoede kinderen: mijn oom en tante hebben er 4. Ze werken beide fulltime. Ze doen in mijn ogen weinig aan de opvoeding. Dus die kinderen doen maar raak. Laats hadden we een etentje met de familie. De hele tijd rondrennen, janken, gillen, tijdens het eten viel er iets, een oom zei: 'dat gaat niet goed hoor'. Vervolgens krijsten die vier de héle avond in koor: 'dat gaat niet goed hoor'. Het ging zo ver dat een normale converstie niet meer mogelijk was. Er waren ok andere mensen in het restaurant, die zich duidelijk stoorden. Tijdens de maaltijd stonden ze de hele tijd op, om rond te rennen. Na het eten gingen we naar een zitje met open haard. De kinderen gooiden er allerlei spuil in, van servetten tot viltjes tot plastic. De manager moest eraan te pas komen om het ze te verbieden. en de hele tijd maar doorkrijsen. Nee sorry, maar dat vind ik dan geen leuke kinderen.
Gedwee en bang de ouders gehoorzamen is een andere uiterste natuurlijk, maar ouders moeten grenzen stellen.
Ja dat doe ik ook. En op een of andere manier vinden kinderen dat dan vaak vreselijk interessant, terwijl ik zoiets heb van "aargh, ga weg".quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja toch! Ik probeer ook zo normaal mogelijk te praten. (ietwat stemreductie anders rennen ze meteen weg)
Dat wou ik idd even uit haar mond horen, want die kant wou ze op. Dat slaat natuulijk nergens op.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien gewoon een poging om je een jeugdtrauma aan te praten.
wel leuk om deze discussie te lezen
Als ik dat zie denk ik eerder: "Wát een ouders."quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word af en toe echt misselijk van die ouders die hun wurm zo geweldig vinden, terwijl ik alleen maar een irritant, druk, jengelend rotkind zie.
Ik kan ook niet echt uitleggen wat me er nou zo aan irriteert. Ik denk de domheid, de drukte die ze om zich heen hebben en het gezeur en gejengel. En dan heb ik het nog niet over huilende kinderen, die halen helemaal het bloed onder je nagels vandaan...
Nou het is natuurlijk ook wel een interessante vraag, waarom jij denkt dat je vroeger zo vervelend was, zit vast iets heel erg Freudiaans achterquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Dat wou ik idd even uit haar mond horen, want die kant wou ze op. Dat slaat natuulijk nergens op.
In dat soort gevallen zou ik altijd die knuffel oprapen en aan dat kind geven... en geheel perongeloos die moeder een klein schopje gevenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef Toeps het volgende:
Het kind had een knuffel, en die was op de grond gevallen. Het kind zat in een buggy. De moeder was een aso-mevrouw die ondertussen aan het bellen was over koetjes en kalfjes. Het kind probeerde de aandacht van de moeder te krijgen voor die gevallen knuffel.
Het is toch echt heel simpel hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou het is natuurlijk ook wel een interessante vraag, waarom jij denkt dat je vroeger zo vervelend was, zit vast iets heel erg Freudiaans achter![]()
Ja, want je niveau is best triest.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef Markster het volgende:
Dat lijkt me echt een geval van 'geen grenzen kunnen stellen' bij die ouders. Die kinderen gedragen zich zo omdat ze ws zelden gecorrigeerd worden door hun ouders. Als ze van hun ouders duidelijke grenzen zouden krijgen, zouden het ws engeltjes wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb ik ook, kinderen mogen me doorgaans graag. Ik denk omdat ik ze niet als halve debielen behandel. Hoewel ik me natuurlijk ook realiseer dat ze nog niet mijn gelijke zijn.
Nog even over onopgevoede kinderen: mijn oom en tante hebben er 4. Ze werken beide fulltime. Ze doen in mijn ogen weinig aan de opvoeding. Dus die kinderen doen maar raak. Laats hadden we een etentje met de familie. De hele tijd rondrennen, janken, gillen, tijdens het eten viel er iets, een oom zei: 'dat gaat niet goed hoor'. Vervolgens krijsten die vier de héle avond in koor: 'dat gaat niet goed hoor'. Het ging zo ver dat een normale converstie niet meer mogelijk was. Er waren ok andere mensen in het restaurant, die zich duidelijk stoorden. Tijdens de maaltijd stonden ze de hele tijd op, om rond te rennen. Na het eten gingen we naar een zitje met open haard. De kinderen gooiden er allerlei spuil in, van servetten tot viltjes tot plastic. De manager moest eraan te pas komen om het ze te verbieden. en de hele tijd maar doorkrijsen. Nee sorry, maar dat vind ik dan geen leuke kinderen.
Gedwee en bang de ouders gehoorzamen is een andere uiterste natuurlijk, maar ouders moeten grenzen stellen.
Nee jouw niveau is lekker hoogstaand. Beetje naar mijn naam op fok lopen zoeken om weer wat zeielige reacties te kunnen plaatsen, klasse kerel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja, want je niveau is best triest.
Bij de josti-band zouden ze je zelfs ontslaan.
Inderdaad, en dat hoeft dus niet op een 'strenge' manier. Mijn neefje en nichtje luisteren zéér goed en er valt vooral met mijn neefje (die is wat ouder) gewoon goed te praten, óók als hij ergens boos over is. Ze gaan niet gillen en stampen, ze aanvaarden gewoon je gezag. Niet omdat ze anders een mep krijgen, maar omdat ze van hun ouders altijd duidelijkheid krijgen. En dat is bovenal wat een kind wil: duidelijkheid en structuur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef Aventura het volgende:
Typen gaat je ook al slecht af... Bah bah bah...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee jouw niveau is lekker hoogstaand. Beetje naar mijn naam op fok lopen zoeken om weer wat zeielige reacties te kunnen plaatsen, klasse kerel.
Zwak hoor, over mijn typfouten beginnen als je uitgeluld bent.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Typen gaat je ook al slecht af... Bah bah bah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |