abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27353416
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:09 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

Dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen aangezien ik mij daar niet zoveel meer van herinner, maar ik ga er vanuit dat ik vroeger net zo vervelend was. Over mijn hedendaagse karakter heb ik niks gezegd...

Waarom vind je dat zo interessant? Het is vrij simpel toch?
Misschien gewoon een poging om je een jeugdtrauma aan te praten.

wel leuk om deze discussie te lezen
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:23:01 #77
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_27353479
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef Aventura het volgende:

[..]

Heb ik ook, kinderen mogen me doorgaans graag. Ik denk omdat ik ze niet als halve debielen behandel. Hoewel ik me natuurlijk ook realiseer dat ze nog niet mijn gelijke zijn .

Nog even over onopgevoede kinderen: mijn oom en tante hebben er 4. Ze werken beide fulltime. Ze doen in mijn ogen weinig aan de opvoeding. Dus die kinderen doen maar raak. Laats hadden we een etentje met de familie. De hele tijd rondrennen, janken, gillen, tijdens het eten viel er iets, een oom zei: 'dat gaat niet goed hoor'. Vervolgens krijsten die vier de héle avond in koor: 'dat gaat niet goed hoor'. Het ging zo ver dat een normale converstie niet meer mogelijk was. Er waren ok andere mensen in het restaurant, die zich duidelijk stoorden. Tijdens de maaltijd stonden ze de hele tijd op, om rond te rennen. Na het eten gingen we naar een zitje met open haard. De kinderen gooiden er allerlei spuil in, van servetten tot viltjes tot plastic. De manager moest eraan te pas komen om het ze te verbieden. en de hele tijd maar doorkrijsen. Nee sorry, maar dat vind ik dan geen leuke kinderen.
Gedwee en bang de ouders gehoorzamen is een andere uiterste natuurlijk, maar ouders moeten grenzen stellen.
Is stil over zijn eigen jeugd
pi_27353545
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:20 schreef Markster het volgende:

[..]

Ja toch! Ik probeer ook zo normaal mogelijk te praten. (ietwat stemreductie anders rennen ze meteen weg )
Ja dat doe ik ook. En op een of andere manier vinden kinderen dat dan vaak vreselijk interessant, terwijl ik zoiets heb van "aargh, ga weg".

Maar soms zijn kinderen ook wel leuk. Mijn nichtje vond me opeens haar favoriete oom, dus als ik daar binnen kwam was het meteen van " joepie, Wim is er weer". Da's dan wel weer aandoenlijk om te zien.
pi_27353546
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Misschien gewoon een poging om je een jeugdtrauma aan te praten.

wel leuk om deze discussie te lezen
Dat wou ik idd even uit haar mond horen, want die kant wou ze op. Dat slaat natuulijk nergens op.
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
pi_27353561
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik word af en toe echt misselijk van die ouders die hun wurm zo geweldig vinden, terwijl ik alleen maar een irritant, druk, jengelend rotkind zie .

Ik kan ook niet echt uitleggen wat me er nou zo aan irriteert. Ik denk de domheid, de drukte die ze om zich heen hebben en het gezeur en gejengel. En dan heb ik het nog niet over huilende kinderen, die halen helemaal het bloed onder je nagels vandaan...
Als ik dat zie denk ik eerder: "Wát een ouders."

Laatst zat ik in de bus, en een kind begon heel luid te jengelen. Veel mensen begonnen te zuchten van "Tssk, wat een rotkind." Maar ze zagen niet wat er was gebeurd. Het kind had een knuffel, en die was op de grond gevallen. Het kind zat in een buggy. De moeder was een aso-mevrouw die ondertussen aan het bellen was over koetjes en kalfjes. Het kind probeerde de aandacht van de moeder te krijgen voor die gevallen knuffel. De moeder begreep echter niet wat het kind bedoelde. Ze dacht dat het kind niet lekker zat of zo, en tilde het kind onhandig op, en zette het weer terug in de wagen. Het voetje van het kind zat dubbel. Nu had het kind dus én geen knuffel, én een dubbele voet. Het kind probeert de aandacht van mama te krijgen, maar die is weer veel te druk met andere dingen. Gevolg: Kind gaat jammeren. Moeder doet boos, kind gaat harder jammeren. Ik wilde me er bijna mee gaan bemoeien.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:25:17 #81
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27353584
kinderen kosten geld.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_27353594
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef -Jay-20- het volgende:

[..]

Dat wou ik idd even uit haar mond horen, want die kant wou ze op. Dat slaat natuulijk nergens op.
Nou het is natuurlijk ook wel een interessante vraag, waarom jij denkt dat je vroeger zo vervelend was, zit vast iets heel erg Freudiaans achter
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:29:41 #83
112480 Sweet-Me
WOEPIE DE POEPIE!!!
pi_27353796
Das best gemeen zeg!, Komt vaak voor dat ouders zo druk met zichzelf zijn en dat ze het kind niet opmerken, de signalen van het kind niet eens zien/horen of aanvoelen. heel hinderlijk als je van afstand moet toekijken.

Ik vidn kids heerlijk heb er twee naast me wonen en zie ze opgroeien, één vand e twee zelfs leren lopen!

Kan niet wachten tot ik later groot ben en zelf kids heb
Wees gerust jezelf, er zijn anderen genoeg....
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:30:08 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27353814
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef Toeps het volgende:
Het kind had een knuffel, en die was op de grond gevallen. Het kind zat in een buggy. De moeder was een aso-mevrouw die ondertussen aan het bellen was over koetjes en kalfjes. Het kind probeerde de aandacht van de moeder te krijgen voor die gevallen knuffel.
In dat soort gevallen zou ik altijd die knuffel oprapen en aan dat kind geven... en geheel perongeloos die moeder een klein schopje geven . Oeps...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27353817
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:25 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nou het is natuurlijk ook wel een interessante vraag, waarom jij denkt dat je vroeger zo vervelend was, zit vast iets heel erg Freudiaans achter
Het is toch echt heel simpel hoor! Ik refereer hiervoor gewoon naar het feit dat ik 99 van de 100 kinderen vervelend vind en dus zelf zeer waarschijnlijk vroeger als kind net zo vervelend was. Niets meer, niets minder....
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:33:05 #86
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_27353971
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:07 schreef Markster het volgende:
Ik sta er ook zwaar van te kijken dat ik het al bijna 4 maanden volhou bij de bart smit
Ja, want je niveau is best triest.

Bij de josti-band zouden ze je zelfs ontslaan.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_27353994
Op het werk zijn er ook veel gasten die fotos van hun kinderen op het buro hebben staan. Weet niet wat die mensen bezielt eigenlijk. Hang een kalender van lekkere wijfen op ofzo.
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:34:30 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27354033
quote:

[..]

Heb ik ook, kinderen mogen me doorgaans graag. Ik denk omdat ik ze niet als halve debielen behandel. Hoewel ik me natuurlijk ook realiseer dat ze nog niet mijn gelijke zijn .

Nog even over onopgevoede kinderen: mijn oom en tante hebben er 4. Ze werken beide fulltime. Ze doen in mijn ogen weinig aan de opvoeding. Dus die kinderen doen maar raak. Laats hadden we een etentje met de familie. De hele tijd rondrennen, janken, gillen, tijdens het eten viel er iets, een oom zei: 'dat gaat niet goed hoor'. Vervolgens krijsten die vier de héle avond in koor: 'dat gaat niet goed hoor'. Het ging zo ver dat een normale converstie niet meer mogelijk was. Er waren ok andere mensen in het restaurant, die zich duidelijk stoorden. Tijdens de maaltijd stonden ze de hele tijd op, om rond te rennen. Na het eten gingen we naar een zitje met open haard. De kinderen gooiden er allerlei spuil in, van servetten tot viltjes tot plastic. De manager moest eraan te pas komen om het ze te verbieden. en de hele tijd maar doorkrijsen. Nee sorry, maar dat vind ik dan geen leuke kinderen.
Gedwee en bang de ouders gehoorzamen is een andere uiterste natuurlijk, maar ouders moeten grenzen stellen.
Dat lijkt me echt een geval van 'geen grenzen kunnen stellen' bij die ouders. Die kinderen gedragen zich zo omdat ze ws zelden gecorrigeerd worden door hun ouders. Als ze van hun ouders duidelijke grenzen zouden krijgen, zouden het ws engeltjes worden

Ik heb van de kindjes van mijn vriend ook geleerd dat er geen ettertjes bestaan, maar dat vervelend gedrag meestal veroorzaakt wordt door de ouders, die hun kind niet of niet voldoende grenzen stellen. Ik denk dat mensen die kinderen 'haten' zich ook voornl. ergeren aan het grenzeloze gedrag van die kinderen en niet zozeer aan het feit dat ze kinderen zijn

En toch zou ik nog steeds zelf geen kinderen willen. Ik ben gewoon geen gezellig kindermens (ook al ga ik heel goed om met mijn 'stief'kindjes) en wil ook niet zelf die 24/7 zorg over een wezentje dat kwetsbaar is, jou nodig heeft en op je zal gaan lijken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:36:49 #89
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_27354127
Ik vind dat de TS maar eens naar de MC Donald's moet gaan op een zaterdag (het liefst in een school vakantie) tussen 17:00 uur en 19:00 uur. En dan wil ik je mening wel weer opnieuw horen...
pi_27354131
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:33 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ja, want je niveau is best triest.

Bij de josti-band zouden ze je zelfs ontslaan.
Nee jouw niveau is lekker hoogstaand. Beetje naar mijn naam op fok lopen zoeken om weer wat zeielige reacties te kunnen plaatsen, klasse kerel.
pi_27354148
quote:
Inderdaad, en dat hoeft dus niet op een 'strenge' manier. Mijn neefje en nichtje luisteren zéér goed en er valt vooral met mijn neefje (die is wat ouder) gewoon goed te praten, óók als hij ergens boos over is. Ze gaan niet gillen en stampen, ze aanvaarden gewoon je gezag. Niet omdat ze anders een mep krijgen, maar omdat ze van hun ouders altijd duidelijkheid krijgen. En dat is bovenal wat een kind wil: duidelijkheid en structuur.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:38:03 #92
39510 R2cksson
pi_27354174
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:37 schreef Markster het volgende:

[..]

Nee jouw niveau is lekker hoogstaand. Beetje naar mijn naam op fok lopen zoeken om weer wat zeielige reacties te kunnen plaatsen, klasse kerel.
Typen gaat je ook al slecht af... Bah bah bah...
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_27354204
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:38 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Typen gaat je ook al slecht af... Bah bah bah...
Zwak hoor, over mijn typfouten beginnen als je uitgeluld bent.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:39:41 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_27354251
Ontopic, gasten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:40:16 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27354272
Hou eens op!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:40:31 #96
39510 R2cksson
pi_27354284
Ophouden is ophouden!

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 25-05-2005 21:41:03 ]
pi_27354304
En dat geldt dus ook voor jou!

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 25-05-2005 21:41:26 ]
pi_27354472
topic meteen dood
pi_27354589
ik weet het niet.

sommige kinderen kunnen heel leuk zijn, maar kijk naar alle volwassen. Er zitten zoveel niet boeiende exemplaren tussen (eigenlijk gewoon de meerderheid). Gewoon van die kinderen die niet zo bijster origineel zijn enzo, of totaal niet grappig, gewoon kutkindertjes dus. Nou ja...

Ik hoop dat ik later kinderne krijg die een beetje leuk zijn, zo niet, nou ja je houdt toch van ze, ik wil later zowiezo kinderen voor de gezelligheid.

Je moet ook niet 1 kind willen, je kan beter een stuk of 5 kinderen nemen en dan een beetje een ruim huis met een hulp erbij .Dat is heel gezellig en je wordt er niet gek van.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:48:32 #100
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_27354600
Oei, herkenbaar, Moonah. Ik hou ook echt niet van mensen die niet van kinderen houden, vind het vaak onverdraagzame chagrijnen.

Overigens vind ik dit niet hetzelfde als "geen kinderen willen" of "niet zoveel met kinderen hebben", maar mensen die zich echt constant ergeren aan kinderen, dat vind ik ook echt niks.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')