speciaal voor de mensen met een ijzersterk geheugenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
bjoro, vergeef me mijn geheugen, maar wanneer is je vrouw/vriendin/partner uitgerekend? Eind juni is zo vaag. (Ik was ook eind maart uitgerekend, maar vond het wat te warm en besloot een weekje eerder langs te komen.)
Ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Mag ik een hele domme vraag stellen?
dat heb je al gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Lieve Suijkerbuijkje, er bestaan alleen maar domme antwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Hoe weet je nou precies wanneer een vrouw is 'uitgeteld'? Ik bedoel, je neukt volgens mij wel wat meer dan precies die ene dag. Of kan een dokter dat zien aan de echo of wat?quote:
Ja weet ik veel. Ik was altijd weer weg als mijn vriendinnetjes zwanger werden.quote:
Soms kan je de dag overigens wel raden waarop 'de daad' is verricht. Ik was uitgerekend op 26 maart 1989. 9 maanden daarvoor is dus 26 juni 1988. Rings a bell?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe weet je nou precies wanneer een vrouw is 'uitgeteld'? Ik bedoel, je neukt volgens mij wel wat meer dan precies die ene dag. Of kan een dokter dat zien aan de echo of wat?
Verlos me van deze prangende ontwetendheid!!
als een vrouw 100x de trap op en af rent is ze "uitgeteld" !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Suijk het volgende:
Hoe weet je nou precies wanneer een vrouw is 'uitgeteld'? Ik bedoel, je neukt volgens mij wel wat meer dan precies die ene dag. Of kan een dokter dat zien aan de echo of wat?
Verlos me van deze prangende ontwetendheid!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Soms kan je de dag overigens wel raden waarop 'de daad' is verricht. Ik was uitgerekend op 26 maart 1989. 9 maanden daarvoor is dus 26 juni 1988. Rings a bell?
Ik kon even niet op het woord komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als een vrouw 100x de trap op en af rent is ze "uitgeteld" !
<Maar weanneer ze uitgerekend is bepalen ze aan de hand van laatste menstruatie en lengte van de embryo.
Maar het is een schatting, aangezien toch heel weinig kids zich aan die precieze datum houden !
Juist. Of na Duitsland, kan ook nog.quote:
Daar zal mijn alcohol-aversie wel vanaf komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:13 schreef Bjoro het volgende:
Pappie en Mamma Greenleaf nog dronken en in volle extase een wilde nacht beleeft !!
Maarten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef JaWi het volgende:
Ik heb teruggemaild naar 'Spanje'. Benieuwd op het bericht van morgen.
dat was 21 juni !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Juist. Of na Duitsland, kan ook nog.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik was altijd weer weg als mijn vriendinnetjes zwanger werden.
Cewl Hools... Wereldwijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan altijd in Spanje een paar Hools mascottes op de wereld zetten.
Gelukkig duren ook alle zwangerschappen precies op de dag af 9 maandenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Soms kan je de dag overigens wel raden waarop 'de daad' is verricht. Ik was uitgerekend op 26 maart 1989. 9 maanden daarvoor is dus 26 juni 1988. Rings a bell?
we hadden het over de uitgerekende datum lievquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gelukkig duren ook alle zwangerschappen precies op de dag af 9 maanden![]()
Juistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maarten Spanje of Spanjer of hoe de fuck die gast ook heet... laat maar
Het is je dus geluktquote:
OK schatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we hadden het over de uitgerekende datum liev![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
avond
suijk je wordt vader ik voel het
Moet er morgen weer om 5 uur uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook vroeg voor jou doen
btw waar komt je usernaam vandaan?
Correctquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:48 schreef Suijk het volgende:
Ik bedoel, je komt uit het Gooi, dus een dubbele naam is dan logisch.
Goezo!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:29 schreef just me het volgende:
We kregen het draadloze niet goed aan het werk dus maar even gewoon via de ouderwetse manier want ge-internet moet er worden
en vergeet de brommers nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
Uit seksuele voorlichtzuster is in aantocht om de knaapjes hier te vertellen over de bloemetjes en de bijtjes.
Je hebt je antwoorden al zie ikquote:
Ja, ik kan straks met een gerust hart gaan slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt je antwoorden al zie ik
Maar denk niet dat het psies 9 maandstonden zijn hoor... al mijn vruchtjes zijn daar het bewijs van![]()
Ben je al wat rustiger nu suijkertje?
Klinkt als een zwemverenigingquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:16 schreef pascalheister het volgende:
AZ W
de : was weggezwaaidquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klinkt als een zwemvereniging![]()
Weltrusten lui
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
Alweer Kane bij Bvd, kunnen ze nergens anders terecht
je gaat me toch niet opsluiten hè?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:16 schreef DivineJester het volgende:
* DivineJester werpt nog even een blik om de deur
Leeg....ik zal de boel maar afsluiten dan, bezem erdoor, krukken op de bar, koffiezetapparaat aan de timer, verwarming en lichten uit...
Tot morgen
Voel me niet helemaal 100%quote:
ow nouquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voel me niet helemaal 100%
* lionheaad slecht geslapen heeft en misselijk voelt
En wat gaat er allemaal gebeuren tijdens die afspraak ?? je slaat hem helemaal in elkaar... of gewoon de puntjes op de i zetten?quote:
Puntjes op de i niet echt, er moet nog het een en ander gebeuren. Maar voornamelijk over mijn scriptie en het laatste stuk wat ik nog moet doen. Volgende week dan de laatste afspraak en de week erna inleveren!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En wat gaat er allemaal gebeuren tijdens die afspraak ?? je slaat hem helemaal in elkaar... of gewoon de puntjes op de i zetten?
Spannend... maar wel lekker dat de haven in zicht komt...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Puntjes op de i niet echt, er moet nog het een en ander gebeuren. Maar voornamelijk over mijn scriptie en het laatste stuk wat ik nog moet doen. Volgende week dan de laatste afspraak en de week erna inleveren!
omdat het op vrijdag beter weer isquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Bananenman het volgende:
Mogguh.
Jawi, waarom wil jij altijd op vrijdag de stad in en nooit op zaterdag
Lekker koffiequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad zich alweer stukken beter voelt
iemand koffie?? ik neem zelf effe een bakje thee
Waarschijnlijk iets te veel hapjes op gister....quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker koffie
Was er nog een reden waarom je misselijk was??
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets te veel hapjes op gister....![]()
en dat samen met overvloedige alcahol is blijkbaar niet al te goed gevallen![]()
Hertog Jan is gewoon te lekker om te laten staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik kan me daarbij iets voorstellen
Dus.quote:
Ja, dat is wel lekker.quote:
Wat is er toch met jou aan de hand?? echt heel eng hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:58 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen. Nog net geen tien uur.
Ik ga steeds meer op een normaal mens lijken
Koffie graag, zwart.
Ik maak mijn afspraken tegenwoordig veel te vroeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou aan de hand?? echt heel eng hoor
Sorry eend, je lag ook zo stil in een hoekje te slapen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat me toch niet opsluiten hè?
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
trouwens is hier iemand al eens in Australië geweest ? of daar te werken en te reizen?
ik alleen vakantie 3 en halfe weekquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
trouwens is hier iemand al eens in Australië geweest ? of daar te werken en te reizen?
moggequote:
Jawel hoor ik trek mijn eigen plan een beetje nu, ik werk thuis en als ik moe ben ga ik liggen. Het kan volgens de dokter ook Pfeiffer zijn..ik heb een aantal symptomen maar het kan net zo goed iets met suiker of schildklier zijn. Ik wacht de uitslagen van het bloed gewoon af en hoop dat ik het afstuderen haal. Daarna kan ik desnoods een paar weekjes bijtanken en hoop ik dat het komende jaar wat minder heftig gaat wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey clauw, gaat het alweer een beetje?
Rustig aan doen, sterkte joh!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jawel hoor ik trek mijn eigen plan een beetje nu, ik werk thuis en als ik moe ben ga ik liggen. Het kan volgens de dokter ook Pfeiffer zijn..ik heb een aantal symptomen maar het kan net zo goed iets met suiker of schildklier zijn. Ik wacht de uitslagen van het bloed gewoon af en hoop dat ik het afstuderen haal. Daarna kan ik desnoods een paar weekjes bijtanken en hoop ik dat het komende jaar wat minder heftig gaat worden
Goed nieuwsquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis, de kinderarts was zeer tevreden over de mascotte!
![]()
![]()
![]()
Diksap op mijn kosten!
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Rustig aan doen, sterkte joh!
Kopje thee?
Weer aan het zuipen geweestquote:
quote:
en dat zal niet minder worden met het weer van de komende dagenquote:
aan het weer zal het niet liggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat zal niet minder worden met het weer van de komende dagen
JaWi en jij lijken wel een getrouwd stelquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Bananenman het volgende:
Mogguh.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Sorry eend, je lag ook zo stil in een hoekje te slapen....
en de finale moet nog beginnen, how comequote:
Ik voel me je mee.. maar deze dag komen we wel doorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:22 schreef rubbereend het volgende:
hallotis nu al een klote dag
[..]
JaWi en jij lijken wel een getrouwd stel
[..]heb gewoon een ruitje ingetikt en ben ontsnapt
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
en de finale moet nog beginnen, how come
Daar gaat je percentage.quote:
Na deze week nog 3 schoolweken, maar ik kon het hebbenquote:
kan dr ook thee bij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:hallo hools!
* Blumchen koffie neer zet op de bar
he, stoer, eens even kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
voor de firefox gebruikers onder ons
De Fok!tools
Nog een maand en dan heb ik ook al vakantie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Na deze week nog 3 schoolweken, maar ik kon het hebben
Joh.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nog een maand en dan heb ik ook al vakantie.
Wel matig dat ik weer lekker op tijd ben met m'n tentamens.
Nog 2 weken en dan beginnen ze, en ik moet nog een hele case afmaken.quote:
je krijgt nog een herexamen wiskundequote:
Lekker integreren.quote:
Ik zag gisteren idd een update voorbij komen... wel goede actie trouwensquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
De Fok!tools
Heb ik niet nodig want de rest is allemaal ruim voldoendequote:
Ik maak wiskunde voor domme mensen, A1,2quote:
Ook thee neer zet voor eendjequote:
Leuk hoor, die codes. Het zegt me allemaal niks meer.quote:
statistiek en kansrekenening, meer niet. Het mag de naam wiskunde niet eens dragen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Leuk hoor, die codes. Het zegt me allemaal niks meer.
Het valt niet voluit te schrijvenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Leuk hoor, die codes. Het zegt me allemaal niks meer.
In minder dan 1 maand 126 topicsquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef pfaf het volgende:
Dacht je dat Hools soms snel ging. In SES loopt een stagaire-reeks waar per half uur een topic wordt volgezeurt.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
De Fok!tools
En lineair programmeren en functies! En het is allemaal teveel getalletjes.... De enige plek waar ik getalletjes wil zien is op mijn bankrekeningquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
statistiek en kansrekenening, meer niet. Het mag de naam wiskunde niet eens dragen.
Ik over 3 weken alweer, lekker zandhappen op Almere Strandquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
MrD, k ga zaterdag weer eens naar een feest
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik maak wiskunde voor domme mensen, A1,2
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik over 3 weken alweer, lekker zandhappen op Almere Strand.
Ik moet een 5,1 halen voor een voldoendequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt had uiteindelijk net een voldoende; 5,8 oid maar daarna precies dezelfde stof in het eerste trimester van mijn studie kansloos gefaald![]()
Ah, die moet ik ook nog steeds halen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
statistiek en kansrekenening, meer niet.
Moeilijk he!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog steeds halen.
Gaat ook leuk worden, alleen jammer dat het niet doorging naast die brug was wel mooi geweest denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]k ga zaterdag zand happen op de Berendonk, http://www.emporiumfestival.nl/
Op Universiteitsniveau wel.quote:
Ik ging met een onvoldoende het examen in een 5.2 oid, nooit gedacht dat ik het zou halen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet een 5,1 halen voor een voldoende
Beetje triest wel, zoveel stagiaires die helemaal geen donder uitvoeren.quote:
idd, maar nu hebben dan wel gelukkig wel weer een okatie met bomen, wel fijn aankomende zaterdag. En ze doen goed werk van de matrixx want k lees net dat za 50.000 extra flesjes spa blauw hebben ingekocht, da's beter dan de dance valley waar t water uitverkocht wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gaat ook leuk worden, alleen jammer dat het niet doorging naast die brug was wel mooi geweest denk ik
Ik volg statistiek ook voor de 2e keer dit jaar, maar echt niet omdat het moeilijk is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog steeds halen.
ja idd... slaat nergens op..quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje triest wel, zoveel stagiaires die helemaal geen donder uitvoeren.
als ik thuis ben even kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
De Fok!tools
* JaWi ook wakker isquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Bananenman het volgende:
Mogguh.
Ach op Luna kregen ze het voor elkaar om de fris uitverkocht te krijgen.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, maar nu hebben dan wel gelukkig wel weer een okatie met bomen, wel fijn aankomende zaterdag. En ze doen goed werk van de matrixx want k lees net dat za 50.000 extra flesjes spa blauw hebben ingekocht, da's beter dan de dance valley waar t water uitverkocht was
Niet als je om 06:45 nog wat wakker wil worden en al best veel bier op hebtquote:
ah je gaat naar Kanequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik over 3 weken alweer, lekker zandhappen op Almere Strand.
aha daar is de andere helft van t echtpaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
* JaWi ook wakker is.
Omdat vrijdag leuker is, meer mensen kunnen, het heel de dag happy hour is en het handiger is met OV.
Zaterdags is lastiger regelen, al kunnen we dan ook wel eens gaan hoor.
TifosiBierTeamquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha daar is de andere helft van t echtpaar
quote:
Haha het geluid staat dan ook ziekelijk hard op Defqon 1. Normaal heb ik een uurtje nodig op een beetje feest om een piep te krijgen in m'n oren. Daar was 1 sec in de hardcore tent genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef JaWi het volgende:
Almere Strand is voor mij gelukkig vlak bij. Gaat mijn eerste Defqon worden waar ik bij ben, normaal kon ik het uit mijn achtertuin goed verstaan.
had ook almere kunnen zeggen dat is ook al zo smerigquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
moet dat nou, zo'n smerig woord in hools
Die bass hoor je gewoon aan de overkant hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haha het geluid staat dan ook ziekelijk hard op Defqon 1. Normaal heb ik een uurtje nodig op een beetje feest om een piep te krijgen in m'n oren. Daar was 1 sec in de hardcore tent genoeg.
* MrDoegewoon krijgt nog kippenvel als ie denkt aan Dj Promo die "Bad Guy" draait en de hele tent die mee schud
promo draait zeker ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://events.q-dance.nl/2005-06_18-juni_defqon1/
eigenlijk zijn ze dus helemaal op hun plaats met dat optreden in Almerequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ook almere kunnen zeggen dat is ook al zo smerig![]()
Nope (niet onder de naam Promo iig), draait weinig meer dit jaar op de grotere feestenquote:
Almere strandquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ook almere kunnen zeggen dat is ook al zo smerig![]()
Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope (niet onder de naam Promo iig), draait weinig meer dit jaar op de grotere feesten
Maar op Defqon draait ie onder Rude Awakening dus gaat een techno zet met hardcore invloeden worden ook niet verkeerd
Ja normaal had je 10 bonnen/muntjes voor 10 euro, is nu 11 euro dus loop je met bergen klein geldquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef JaWi het volgende:
Om helemaal gek van te worden zijn alleen altijd die drankprijzen op die feesten.
Neem je toch gepast mee? 50 euro en dan haal je 44 bonnetjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja normaal had je 10 bonnen/muntjes voor 10 euro, is nu 11 euro dus loop je met bergen klein geld
Is alleen voor vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
k moet wel wennen aan je nieuwe avatar Clauw
of je zorgt dat je zelf een aantal losse euro's bij je hebtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja normaal had je 10 bonnen/muntjes voor 10 euro, is nu 11 euro dus loop je met bergen klein geld
1 muntjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neem je toch gepast mee? 50 euro en dan haal je 44 bonnetjes.
Hoeveel is bier?
vanwege de dag van t vermiste kind?quote:
Bier 1 euroquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
1 muntje.
Maar nu houd ik er ook rekening mee, op TE was het de eerste keer, stond ik met bergen klein geld te springen maar niks verloren.
Kom ik vanavond op terug, weet de volgorde niet precies. Maar als ik goed gok is het "Menance II Society - Chronic Disorder"quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef pascalheister het volgende:
he Mrd dat 3e nummer in de intro van dominator van wie is dat ( na dat weeega ofzo)
Doe 11 is door 5 delenquote:
als de banner maar 500 bij 90 pixels is, dan kunnen we er een keer 1 banner maken die om de paar sec veranderd. Anders heb je over 3 jaar een hoolstopic nodig voor al die bannersquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Banner vraagje: Zijn 2 dezelfde banners met verschillende koter namen toegestaan, of moet er nu een nieuwe banner komen (qua kleur & logo)?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanwege de dag van t vermiste kind?
Nieuwe op komst?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Banner vraagje: Zijn 2 dezelfde banners met verschillende koter namen toegestaan, of moet er nu een nieuwe banner komen (qua kleur & logo)?
hele mond vol, is ff kijken danquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kom ik vanavond op terug, weet de volgorde niet precies. Maar als ik goed gok is het "Menance II Society - Chronic Disorder"
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]zie hier: [HOOLS] Het VBL-Café # 707: Woensdag, CL-finaledag!
je had toch altijd ook een vermist kindje in je sig staan, met nooit vergeten erbij ofzoiets?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DankjeJa lekker!!
Trouwens, het is vandaag Internationale Dag van de Vermiste Kinderen. Voor Noca en mij heeft dit betekenis, dus even een:
[afbeelding]
Vergeet me niet je.
Dit is het dochtertje van mijn nicht. Vandaar het vergeet me nietje bij clau.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
je had toch altijd ook een vermist kindje in je sig staan, met nooit vergeten erbij ofzoiets?
Oow ik kan me nog goed herinneren dat dat gebeurde hier in goor Dicht bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Dit is het dochtertje van mijn nicht. Vandaar het vergeet me nietje bij clau.
Kan het verkeerd hebben, maar zit dat sampeltje van slam master jam (ofzo) er tussen??quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hele mond vol, is ff kijken dan
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
daar word je dan even stil vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kan me het inderdaad ook nog wel herinneren, maarja een week later denk jer er al niet meer aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oow ik kan me nog goed herinneren dat dat gebeurde hier in goor Dicht bij
Ja inderdaad. Vanaf die dag in augustus is er zoveel woede maar ook vooral hoop dat ze terug komt. Maar het duurt allemaal zo lang.quote:
Jemig en dat je nicht daarom vermoord isquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Zeg dat wel, maar we hebben nog wel hoop dat ze terugkomt..
jup die zit erin, heb hem gevondenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kan het verkeerd hebben, maar zit dat sampeltje van slam master jam (ofzo) er tussen??
damnquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
[..]
Ik ook wel een beetje...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de Telegraag stond vanmorgen er ook een artikel over met als kop dat het beter is om te weten dat je kind overleden is dan dat het (langdurig) vermist is. Daar kan ik me wel wat in vinden denk ik.
Idd, heel moeilijk te bevatten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemig en dat je nicht daarom vermoord is![]()
Daar heb je geen woorden voor..
Maar is het een bekende of wat dan ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, heel moeilijk te bevatten.
Bliksem: ze is wel vermist, maar ze weten wel dat ze in leven is. Het is allemaal wat stilletjes vanwege stille diplomatie. Ze is meegenomen naar Libië, maar daar is geen enkel verdrag mee en de regels zijn allemaal anders dan hier..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet een 5,1 halen voor een voldoende
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de Fok!block als en hij werkt perfect, nooit meer last van appelsientje
quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar is het een bekende of wat dan ook?
je hebt niet iets verder gelezen in dat topicquote:
[HOOLS] Het VBL-Café # 708: Dag vande vermiste kinderenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef rubbereend het volgende:
de volgende hools moet wel een titel krijgen die wat te maken heeft met de dag van de vermiste kinderen vind k
Ah ok. Wat een gedoe allemaal zegquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Bliksem: ze is wel vermist, maar ze weten wel dat ze in leven is. Het is allemaal wat stilletjes vanwege stille diplomatie. Ze is meegenomen naar Libië, maar daar is geen enkel verdrag mee en de regels zijn allemaal anders dan hier..
jawelquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt niet iets verder gelezen in dat topic
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 708: Dag vande vermiste kinderen
zoiets??
Blij dat jullie nog weten dat ze in leven is..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef Noca het volgende:
[..]
344*0.602 = 207quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef VoreG het volgende:
Neem deze opgave nou
Er zijn 344 jongens en 493 meisjes
..
.. jongens meisjes
Economie 60,2 47,9
en dan moet ik aantonen dat er meer meisjes economie deden!
En het is nog wel een 2 punten vraag!
herexamen 2001-VWO
succes dan maar...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje...
Maar ik ga naar m'n examen, wiskunde.
Goed bezigquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:02 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
344*0.602 = 207
493*0.497 = 245
niet zo moeilijk toch
Inderdaad...maar het maakt wel dat je als (toch al hechte) familie door een diep dal gaat maar er samen sterker van wordt. En daarbij zijn we realistisch gebleven, we weten dat dat gewoon te risicovol is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat jullie nog weten dat ze in leven is..
Volgens mij heb je gewoon de neiging om daar naar toe te gaan en het kind mee terug nemen....
Absoluut. Maar dat gaat niet zo makkelijk in die landen. Er zijn wel wat ontwikkelingen gaande, maar daar horen we niet veel van doordat alles dmv stille diplomatie gaat. We hopen op het beste, we zullen zien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon de neiging om daar naar toe te gaan en het kind mee terug nemen....
Ja daar heb je helemaal gelijk in... Maar toch de frustratie... ik kan me dat gewoon niet voorstellen... maar toch...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad...maar het maakt wel dat je als (toch al hechte) familie door een diep dal gaat maar er samen sterker van wordt. En daarbij zijn we realistisch gebleven, we weten dat dat gewoon te risicovol is.
Dat is volgens mij ook de beste manier, stille diplomatie... Maar tja je hoort er alleen zo weinig van... want volgens mij worden op die manier best nog wat zaken opgelost..quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat gaat niet zo makkelijk in die landen. Er zijn wel wat ontwikkelingen gaande, maar daar horen we niet veel van doordat alles dmv stille diplomatie gaat. We hopen op het beste, we zullen zien.
dat is zoeken naar een speld in een hooiberg lijkt me, of je moet een aanwijzing hebben waar ze kan zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje DD.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeetje sterkte Noca en clauw...
En dan kom ik jubelen dat de dr. tevreden was over Carmen...
Joh, dat mag toch gewoon!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeetje sterkte Noca en clauw...
En dan kom ik jubelen dat de dr. tevreden was over Carmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |