JaWi en jij lijken wel een getrouwd stelquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Bananenman het volgende:
Mogguh.
Jawi, waarom wil jij altijd op vrijdag de stad in en nooit op zaterdag
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Sorry eend, je lag ook zo stil in een hoekje te slapen....
en de finale moet nog beginnen, how comequote:
Ik voel me je mee.. maar deze dag komen we wel doorquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:22 schreef rubbereend het volgende:
hallotis nu al een klote dag
[..]
JaWi en jij lijken wel een getrouwd stel
[..]heb gewoon een ruitje ingetikt en ben ontsnapt
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
en de finale moet nog beginnen, how come
Daar gaat je percentage.quote:
Na deze week nog 3 schoolweken, maar ik kon het hebbenquote:
kan dr ook thee bij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:36 schreef Blumchen het volgende:hallo hools!
* Blumchen koffie neer zet op de bar
he, stoer, eens even kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
voor de firefox gebruikers onder ons
De Fok!tools
Nog een maand en dan heb ik ook al vakantie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:36 schreef mitt het volgende:
[..]
Na deze week nog 3 schoolweken, maar ik kon het hebben
Joh.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nog een maand en dan heb ik ook al vakantie.
Wel matig dat ik weer lekker op tijd ben met m'n tentamens.
Nog 2 weken en dan beginnen ze, en ik moet nog een hele case afmaken.quote:
je krijgt nog een herexamen wiskundequote:
Lekker integreren.quote:
Ik zag gisteren idd een update voorbij komen... wel goede actie trouwensquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
De Fok!tools
Heb ik niet nodig want de rest is allemaal ruim voldoendequote:
Ik maak wiskunde voor domme mensen, A1,2quote:
Ook thee neer zet voor eendjequote:
Leuk hoor, die codes. Het zegt me allemaal niks meer.quote:
statistiek en kansrekenening, meer niet. Het mag de naam wiskunde niet eens dragen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Leuk hoor, die codes. Het zegt me allemaal niks meer.
Het valt niet voluit te schrijvenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Leuk hoor, die codes. Het zegt me allemaal niks meer.
In minder dan 1 maand 126 topicsquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef pfaf het volgende:
Dacht je dat Hools soms snel ging. In SES loopt een stagaire-reeks waar per half uur een topic wordt volgezeurt.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
De Fok!tools
En lineair programmeren en functies! En het is allemaal teveel getalletjes.... De enige plek waar ik getalletjes wil zien is op mijn bankrekeningquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
statistiek en kansrekenening, meer niet. Het mag de naam wiskunde niet eens dragen.
Ik over 3 weken alweer, lekker zandhappen op Almere Strandquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
MrD, k ga zaterdag weer eens naar een feest
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik maak wiskunde voor domme mensen, A1,2
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik over 3 weken alweer, lekker zandhappen op Almere Strand.
Ik moet een 5,1 halen voor een voldoendequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt had uiteindelijk net een voldoende; 5,8 oid maar daarna precies dezelfde stof in het eerste trimester van mijn studie kansloos gefaald![]()
Ah, die moet ik ook nog steeds halen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
statistiek en kansrekenening, meer niet.
Moeilijk he!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog steeds halen.
Gaat ook leuk worden, alleen jammer dat het niet doorging naast die brug was wel mooi geweest denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]k ga zaterdag zand happen op de Berendonk, http://www.emporiumfestival.nl/
Op Universiteitsniveau wel.quote:
Ik ging met een onvoldoende het examen in een 5.2 oid, nooit gedacht dat ik het zou halen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet een 5,1 halen voor een voldoende
Beetje triest wel, zoveel stagiaires die helemaal geen donder uitvoeren.quote:
idd, maar nu hebben dan wel gelukkig wel weer een okatie met bomen, wel fijn aankomende zaterdag. En ze doen goed werk van de matrixx want k lees net dat za 50.000 extra flesjes spa blauw hebben ingekocht, da's beter dan de dance valley waar t water uitverkocht wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gaat ook leuk worden, alleen jammer dat het niet doorging naast die brug was wel mooi geweest denk ik
Ik volg statistiek ook voor de 2e keer dit jaar, maar echt niet omdat het moeilijk is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog steeds halen.
ja idd... slaat nergens op..quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje triest wel, zoveel stagiaires die helemaal geen donder uitvoeren.
als ik thuis ben even kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
De Fok!tools
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |