quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
Alweer Kane bij Bvd, kunnen ze nergens anders terecht
je gaat me toch niet opsluiten hè?quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:16 schreef DivineJester het volgende:
* DivineJester werpt nog even een blik om de deur
Leeg....ik zal de boel maar afsluiten dan, bezem erdoor, krukken op de bar, koffiezetapparaat aan de timer, verwarming en lichten uit...
Tot morgen
Voel me niet helemaal 100%quote:
ow nouquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voel me niet helemaal 100%
* lionheaad slecht geslapen heeft en misselijk voelt
En wat gaat er allemaal gebeuren tijdens die afspraak ?? je slaat hem helemaal in elkaar... of gewoon de puntjes op de i zetten?quote:
Puntjes op de i niet echt, er moet nog het een en ander gebeuren. Maar voornamelijk over mijn scriptie en het laatste stuk wat ik nog moet doen. Volgende week dan de laatste afspraak en de week erna inleveren!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En wat gaat er allemaal gebeuren tijdens die afspraak ?? je slaat hem helemaal in elkaar... of gewoon de puntjes op de i zetten?
Spannend... maar wel lekker dat de haven in zicht komt...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Puntjes op de i niet echt, er moet nog het een en ander gebeuren. Maar voornamelijk over mijn scriptie en het laatste stuk wat ik nog moet doen. Volgende week dan de laatste afspraak en de week erna inleveren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |