quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
voor de firefox gebruikers onder ons
De Fok!tools
En lineair programmeren en functies! En het is allemaal teveel getalletjes.... De enige plek waar ik getalletjes wil zien is op mijn bankrekeningquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
statistiek en kansrekenening, meer niet. Het mag de naam wiskunde niet eens dragen.
Ik over 3 weken alweer, lekker zandhappen op Almere Strandquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
MrD, k ga zaterdag weer eens naar een feest
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik maak wiskunde voor domme mensen, A1,2
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik over 3 weken alweer, lekker zandhappen op Almere Strand.
Ik moet een 5,1 halen voor een voldoendequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt had uiteindelijk net een voldoende; 5,8 oid maar daarna precies dezelfde stof in het eerste trimester van mijn studie kansloos gefaald![]()
Ah, die moet ik ook nog steeds halen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
statistiek en kansrekenening, meer niet.
Moeilijk he!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog steeds halen.
Gaat ook leuk worden, alleen jammer dat het niet doorging naast die brug was wel mooi geweest denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]k ga zaterdag zand happen op de Berendonk, http://www.emporiumfestival.nl/
Op Universiteitsniveau wel.quote:
Ik ging met een onvoldoende het examen in een 5.2 oid, nooit gedacht dat ik het zou halen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet een 5,1 halen voor een voldoende
Beetje triest wel, zoveel stagiaires die helemaal geen donder uitvoeren.quote:
idd, maar nu hebben dan wel gelukkig wel weer een okatie met bomen, wel fijn aankomende zaterdag. En ze doen goed werk van de matrixx want k lees net dat za 50.000 extra flesjes spa blauw hebben ingekocht, da's beter dan de dance valley waar t water uitverkocht wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gaat ook leuk worden, alleen jammer dat het niet doorging naast die brug was wel mooi geweest denk ik
Ik volg statistiek ook voor de 2e keer dit jaar, maar echt niet omdat het moeilijk is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog steeds halen.
ja idd... slaat nergens op..quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje triest wel, zoveel stagiaires die helemaal geen donder uitvoeren.
als ik thuis ben even kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
voor de firefox gebruikers onder ons
De Fok!tools
* JaWi ook wakker isquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Bananenman het volgende:
Mogguh.
Jawi, waarom wil jij altijd op vrijdag de stad in en nooit op zaterdag
Ach op Luna kregen ze het voor elkaar om de fris uitverkocht te krijgen.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, maar nu hebben dan wel gelukkig wel weer een okatie met bomen, wel fijn aankomende zaterdag. En ze doen goed werk van de matrixx want k lees net dat za 50.000 extra flesjes spa blauw hebben ingekocht, da's beter dan de dance valley waar t water uitverkocht was
Niet als je om 06:45 nog wat wakker wil worden en al best veel bier op hebtquote:
ah je gaat naar Kanequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik over 3 weken alweer, lekker zandhappen op Almere Strand.
aha daar is de andere helft van t echtpaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
* JaWi ook wakker is.
Omdat vrijdag leuker is, meer mensen kunnen, het heel de dag happy hour is en het handiger is met OV.
Zaterdags is lastiger regelen, al kunnen we dan ook wel eens gaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |