* JaWi ook wakker isquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Bananenman het volgende:
Mogguh.
Jawi, waarom wil jij altijd op vrijdag de stad in en nooit op zaterdag
Ach op Luna kregen ze het voor elkaar om de fris uitverkocht te krijgen.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, maar nu hebben dan wel gelukkig wel weer een okatie met bomen, wel fijn aankomende zaterdag. En ze doen goed werk van de matrixx want k lees net dat za 50.000 extra flesjes spa blauw hebben ingekocht, da's beter dan de dance valley waar t water uitverkocht was
Niet als je om 06:45 nog wat wakker wil worden en al best veel bier op hebtquote:
ah je gaat naar Kanequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik over 3 weken alweer, lekker zandhappen op Almere Strand.
aha daar is de andere helft van t echtpaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
* JaWi ook wakker is.
Omdat vrijdag leuker is, meer mensen kunnen, het heel de dag happy hour is en het handiger is met OV.
Zaterdags is lastiger regelen, al kunnen we dan ook wel eens gaan hoor.
TifosiBierTeamquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha daar is de andere helft van t echtpaar
quote:
Haha het geluid staat dan ook ziekelijk hard op Defqon 1. Normaal heb ik een uurtje nodig op een beetje feest om een piep te krijgen in m'n oren. Daar was 1 sec in de hardcore tent genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef JaWi het volgende:
Almere Strand is voor mij gelukkig vlak bij. Gaat mijn eerste Defqon worden waar ik bij ben, normaal kon ik het uit mijn achtertuin goed verstaan.
had ook almere kunnen zeggen dat is ook al zo smerigquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
moet dat nou, zo'n smerig woord in hools
Die bass hoor je gewoon aan de overkant hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haha het geluid staat dan ook ziekelijk hard op Defqon 1. Normaal heb ik een uurtje nodig op een beetje feest om een piep te krijgen in m'n oren. Daar was 1 sec in de hardcore tent genoeg.
* MrDoegewoon krijgt nog kippenvel als ie denkt aan Dj Promo die "Bad Guy" draait en de hele tent die mee schud
promo draait zeker ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://events.q-dance.nl/2005-06_18-juni_defqon1/
eigenlijk zijn ze dus helemaal op hun plaats met dat optreden in Almerequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ook almere kunnen zeggen dat is ook al zo smerig![]()
Nope (niet onder de naam Promo iig), draait weinig meer dit jaar op de grotere feestenquote:
Almere strandquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ook almere kunnen zeggen dat is ook al zo smerig![]()
Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope (niet onder de naam Promo iig), draait weinig meer dit jaar op de grotere feesten
Maar op Defqon draait ie onder Rude Awakening dus gaat een techno zet met hardcore invloeden worden ook niet verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |