TifosiBierTeamquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha daar is de andere helft van t echtpaar
quote:
Haha het geluid staat dan ook ziekelijk hard op Defqon 1. Normaal heb ik een uurtje nodig op een beetje feest om een piep te krijgen in m'n oren. Daar was 1 sec in de hardcore tent genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef JaWi het volgende:
Almere Strand is voor mij gelukkig vlak bij. Gaat mijn eerste Defqon worden waar ik bij ben, normaal kon ik het uit mijn achtertuin goed verstaan.
had ook almere kunnen zeggen dat is ook al zo smerigquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
moet dat nou, zo'n smerig woord in hools
Die bass hoor je gewoon aan de overkant hierquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Haha het geluid staat dan ook ziekelijk hard op Defqon 1. Normaal heb ik een uurtje nodig op een beetje feest om een piep te krijgen in m'n oren. Daar was 1 sec in de hardcore tent genoeg.
* MrDoegewoon krijgt nog kippenvel als ie denkt aan Dj Promo die "Bad Guy" draait en de hele tent die mee schud
promo draait zeker ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
http://events.q-dance.nl/2005-06_18-juni_defqon1/
eigenlijk zijn ze dus helemaal op hun plaats met dat optreden in Almerequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ook almere kunnen zeggen dat is ook al zo smerig![]()
Nope (niet onder de naam Promo iig), draait weinig meer dit jaar op de grotere feestenquote:
Almere strandquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ook almere kunnen zeggen dat is ook al zo smerig![]()
Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope (niet onder de naam Promo iig), draait weinig meer dit jaar op de grotere feesten
Maar op Defqon draait ie onder Rude Awakening dus gaat een techno zet met hardcore invloeden worden ook niet verkeerd
Ja normaal had je 10 bonnen/muntjes voor 10 euro, is nu 11 euro dus loop je met bergen klein geldquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:27 schreef JaWi het volgende:
Om helemaal gek van te worden zijn alleen altijd die drankprijzen op die feesten.
Neem je toch gepast mee? 50 euro en dan haal je 44 bonnetjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja normaal had je 10 bonnen/muntjes voor 10 euro, is nu 11 euro dus loop je met bergen klein geld
Is alleen voor vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef rubbereend het volgende:
k moet wel wennen aan je nieuwe avatar Clauw
of je zorgt dat je zelf een aantal losse euro's bij je hebtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja normaal had je 10 bonnen/muntjes voor 10 euro, is nu 11 euro dus loop je met bergen klein geld
1 muntjequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neem je toch gepast mee? 50 euro en dan haal je 44 bonnetjes.
Hoeveel is bier?
vanwege de dag van t vermiste kind?quote:
Bier 1 euroquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
1 muntje.
Maar nu houd ik er ook rekening mee, op TE was het de eerste keer, stond ik met bergen klein geld te springen maar niks verloren.
Kom ik vanavond op terug, weet de volgorde niet precies. Maar als ik goed gok is het "Menance II Society - Chronic Disorder"quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef pascalheister het volgende:
he Mrd dat 3e nummer in de intro van dominator van wie is dat ( na dat weeega ofzo)
Doe 11 is door 5 delenquote:
als de banner maar 500 bij 90 pixels is, dan kunnen we er een keer 1 banner maken die om de paar sec veranderd. Anders heb je over 3 jaar een hoolstopic nodig voor al die bannersquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Banner vraagje: Zijn 2 dezelfde banners met verschillende koter namen toegestaan, of moet er nu een nieuwe banner komen (qua kleur & logo)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |