omdat het op vrijdag beter weer isquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Bananenman het volgende:
Mogguh.
Jawi, waarom wil jij altijd op vrijdag de stad in en nooit op zaterdag
Lekker koffiequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad zich alweer stukken beter voelt
iemand koffie?? ik neem zelf effe een bakje thee
Waarschijnlijk iets te veel hapjes op gister....quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker koffie
Was er nog een reden waarom je misselijk was??
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets te veel hapjes op gister....![]()
en dat samen met overvloedige alcahol is blijkbaar niet al te goed gevallen![]()
Hertog Jan is gewoon te lekker om te laten staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik kan me daarbij iets voorstellen
Dus.quote:
Ja, dat is wel lekker.quote:
Wat is er toch met jou aan de hand?? echt heel eng hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:58 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen. Nog net geen tien uur.
Ik ga steeds meer op een normaal mens lijken
Koffie graag, zwart.
Ik maak mijn afspraken tegenwoordig veel te vroeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou aan de hand?? echt heel eng hoor
Sorry eend, je lag ook zo stil in een hoekje te slapen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je gaat me toch niet opsluiten hè?
Ik in ieder geval niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
trouwens is hier iemand al eens in Australië geweest ? of daar te werken en te reizen?
ik alleen vakantie 3 en halfe weekquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef appelsientje het volgende:
trouwens is hier iemand al eens in Australië geweest ? of daar te werken en te reizen?
moggequote:
Jawel hoor ik trek mijn eigen plan een beetje nu, ik werk thuis en als ik moe ben ga ik liggen. Het kan volgens de dokter ook Pfeiffer zijn..ik heb een aantal symptomen maar het kan net zo goed iets met suiker of schildklier zijn. Ik wacht de uitslagen van het bloed gewoon af en hoop dat ik het afstuderen haal. Daarna kan ik desnoods een paar weekjes bijtanken en hoop ik dat het komende jaar wat minder heftig gaat wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Hey clauw, gaat het alweer een beetje?
Rustig aan doen, sterkte joh!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jawel hoor ik trek mijn eigen plan een beetje nu, ik werk thuis en als ik moe ben ga ik liggen. Het kan volgens de dokter ook Pfeiffer zijn..ik heb een aantal symptomen maar het kan net zo goed iets met suiker of schildklier zijn. Ik wacht de uitslagen van het bloed gewoon af en hoop dat ik het afstuderen haal. Daarna kan ik desnoods een paar weekjes bijtanken en hoop ik dat het komende jaar wat minder heftig gaat worden
Goed nieuwsquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Net terug uit het ziekenhuis, de kinderarts was zeer tevreden over de mascotte!
![]()
![]()
![]()
Diksap op mijn kosten!
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Rustig aan doen, sterkte joh!
Kopje thee?
Weer aan het zuipen geweestquote:
quote:
en dat zal niet minder worden met het weer van de komende dagenquote:
aan het weer zal het niet liggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat zal niet minder worden met het weer van de komende dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |