speciaal voor de mensen met een ijzersterk geheugenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
bjoro, vergeef me mijn geheugen, maar wanneer is je vrouw/vriendin/partner uitgerekend? Eind juni is zo vaag. (Ik was ook eind maart uitgerekend, maar vond het wat te warm en besloot een weekje eerder langs te komen.)
Ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Mag ik een hele domme vraag stellen?
dat heb je al gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Lieve Suijkerbuijkje, er bestaan alleen maar domme antwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
Hoe weet je nou precies wanneer een vrouw is 'uitgeteld'? Ik bedoel, je neukt volgens mij wel wat meer dan precies die ene dag. Of kan een dokter dat zien aan de echo of wat?quote:
Ja weet ik veel. Ik was altijd weer weg als mijn vriendinnetjes zwanger werden.quote:
Soms kan je de dag overigens wel raden waarop 'de daad' is verricht. Ik was uitgerekend op 26 maart 1989. 9 maanden daarvoor is dus 26 juni 1988. Rings a bell?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe weet je nou precies wanneer een vrouw is 'uitgeteld'? Ik bedoel, je neukt volgens mij wel wat meer dan precies die ene dag. Of kan een dokter dat zien aan de echo of wat?
Verlos me van deze prangende ontwetendheid!!
als een vrouw 100x de trap op en af rent is ze "uitgeteld" !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Suijk het volgende:
Hoe weet je nou precies wanneer een vrouw is 'uitgeteld'? Ik bedoel, je neukt volgens mij wel wat meer dan precies die ene dag. Of kan een dokter dat zien aan de echo of wat?
Verlos me van deze prangende ontwetendheid!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Soms kan je de dag overigens wel raden waarop 'de daad' is verricht. Ik was uitgerekend op 26 maart 1989. 9 maanden daarvoor is dus 26 juni 1988. Rings a bell?
Ik kon even niet op het woord komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als een vrouw 100x de trap op en af rent is ze "uitgeteld" !
<Maar weanneer ze uitgerekend is bepalen ze aan de hand van laatste menstruatie en lengte van de embryo.
Maar het is een schatting, aangezien toch heel weinig kids zich aan die precieze datum houden !
Juist. Of na Duitsland, kan ook nog.quote:
Daar zal mijn alcohol-aversie wel vanaf komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:13 schreef Bjoro het volgende:
Pappie en Mamma Greenleaf nog dronken en in volle extase een wilde nacht beleeft !!
Maarten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef JaWi het volgende:
Ik heb teruggemaild naar 'Spanje'. Benieuwd op het bericht van morgen.
dat was 21 juni !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Juist. Of na Duitsland, kan ook nog.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik was altijd weer weg als mijn vriendinnetjes zwanger werden.
Cewl Hools... Wereldwijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan altijd in Spanje een paar Hools mascottes op de wereld zetten.
Gelukkig duren ook alle zwangerschappen precies op de dag af 9 maandenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Soms kan je de dag overigens wel raden waarop 'de daad' is verricht. Ik was uitgerekend op 26 maart 1989. 9 maanden daarvoor is dus 26 juni 1988. Rings a bell?
we hadden het over de uitgerekende datum lievquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gelukkig duren ook alle zwangerschappen precies op de dag af 9 maanden![]()
Juistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maarten Spanje of Spanjer of hoe de fuck die gast ook heet... laat maar
Het is je dus geluktquote:
OK schatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we hadden het over de uitgerekende datum liev![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
avond
suijk je wordt vader ik voel het
Moet er morgen weer om 5 uur uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook vroeg voor jou doen
btw waar komt je usernaam vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |