quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanwege de dag van t vermiste kind?
Nieuwe op komst?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
Banner vraagje: Zijn 2 dezelfde banners met verschillende koter namen toegestaan, of moet er nu een nieuwe banner komen (qua kleur & logo)?
hele mond vol, is ff kijken danquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kom ik vanavond op terug, weet de volgorde niet precies. Maar als ik goed gok is het "Menance II Society - Chronic Disorder"
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]zie hier: [HOOLS] Het VBL-Café # 707: Woensdag, CL-finaledag!
je had toch altijd ook een vermist kindje in je sig staan, met nooit vergeten erbij ofzoiets?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DankjeJa lekker!!
Trouwens, het is vandaag Internationale Dag van de Vermiste Kinderen. Voor Noca en mij heeft dit betekenis, dus even een:
[afbeelding]
Vergeet me niet je.
Dit is het dochtertje van mijn nicht. Vandaar het vergeet me nietje bij clau.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
je had toch altijd ook een vermist kindje in je sig staan, met nooit vergeten erbij ofzoiets?
Oow ik kan me nog goed herinneren dat dat gebeurde hier in goor Dicht bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Dit is het dochtertje van mijn nicht. Vandaar het vergeet me nietje bij clau.
Kan het verkeerd hebben, maar zit dat sampeltje van slam master jam (ofzo) er tussen??quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hele mond vol, is ff kijken dan
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
daar word je dan even stil vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kan me het inderdaad ook nog wel herinneren, maarja een week later denk jer er al niet meer aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oow ik kan me nog goed herinneren dat dat gebeurde hier in goor Dicht bij
Ja inderdaad. Vanaf die dag in augustus is er zoveel woede maar ook vooral hoop dat ze terug komt. Maar het duurt allemaal zo lang.quote:
Jemig en dat je nicht daarom vermoord isquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Zeg dat wel, maar we hebben nog wel hoop dat ze terugkomt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |