quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Dit is het dochtertje van mijn nicht. Vandaar het vergeet me nietje bij clau.
[..]
[..]
daar word je dan even stil vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kan me het inderdaad ook nog wel herinneren, maarja een week later denk jer er al niet meer aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oow ik kan me nog goed herinneren dat dat gebeurde hier in goor Dicht bij
Ja inderdaad. Vanaf die dag in augustus is er zoveel woede maar ook vooral hoop dat ze terug komt. Maar het duurt allemaal zo lang.quote:
Jemig en dat je nicht daarom vermoord isquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Zeg dat wel, maar we hebben nog wel hoop dat ze terugkomt..
jup die zit erin, heb hem gevondenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kan het verkeerd hebben, maar zit dat sampeltje van slam master jam (ofzo) er tussen??
damnquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef Noca het volgende:
[..]
[..]
Ik ook wel een beetje...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de Telegraag stond vanmorgen er ook een artikel over met als kop dat het beter is om te weten dat je kind overleden is dan dat het (langdurig) vermist is. Daar kan ik me wel wat in vinden denk ik.
Idd, heel moeilijk te bevatten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemig en dat je nicht daarom vermoord is![]()
Daar heb je geen woorden voor..
Maar is het een bekende of wat dan ook?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, heel moeilijk te bevatten.
Bliksem: ze is wel vermist, maar ze weten wel dat ze in leven is. Het is allemaal wat stilletjes vanwege stille diplomatie. Ze is meegenomen naar Libië, maar daar is geen enkel verdrag mee en de regels zijn allemaal anders dan hier..
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moet een 5,1 halen voor een voldoende
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de Fok!block als en hij werkt perfect, nooit meer last van appelsientje
quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar is het een bekende of wat dan ook?
je hebt niet iets verder gelezen in dat topicquote:
[HOOLS] Het VBL-Café # 708: Dag vande vermiste kinderenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef rubbereend het volgende:
de volgende hools moet wel een titel krijgen die wat te maken heeft met de dag van de vermiste kinderen vind k
Ah ok. Wat een gedoe allemaal zegquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Bliksem: ze is wel vermist, maar ze weten wel dat ze in leven is. Het is allemaal wat stilletjes vanwege stille diplomatie. Ze is meegenomen naar Libië, maar daar is geen enkel verdrag mee en de regels zijn allemaal anders dan hier..
jawelquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hebt niet iets verder gelezen in dat topic
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-Café # 708: Dag vande vermiste kinderen
zoiets??
Blij dat jullie nog weten dat ze in leven is..quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:57 schreef Noca het volgende:
[..]
344*0.602 = 207quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:57 schreef VoreG het volgende:
Neem deze opgave nou
Er zijn 344 jongens en 493 meisjes
..
.. jongens meisjes
Economie 60,2 47,9
en dan moet ik aantonen dat er meer meisjes economie deden!
En het is nog wel een 2 punten vraag!
herexamen 2001-VWO
succes dan maar...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje...
Maar ik ga naar m'n examen, wiskunde.
Goed bezigquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:02 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
344*0.602 = 207
493*0.497 = 245
niet zo moeilijk toch
Inderdaad...maar het maakt wel dat je als (toch al hechte) familie door een diep dal gaat maar er samen sterker van wordt. En daarbij zijn we realistisch gebleven, we weten dat dat gewoon te risicovol is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat jullie nog weten dat ze in leven is..
Volgens mij heb je gewoon de neiging om daar naar toe te gaan en het kind mee terug nemen....
Absoluut. Maar dat gaat niet zo makkelijk in die landen. Er zijn wel wat ontwikkelingen gaande, maar daar horen we niet veel van doordat alles dmv stille diplomatie gaat. We hopen op het beste, we zullen zien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon de neiging om daar naar toe te gaan en het kind mee terug nemen....
Ja daar heb je helemaal gelijk in... Maar toch de frustratie... ik kan me dat gewoon niet voorstellen... maar toch...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad...maar het maakt wel dat je als (toch al hechte) familie door een diep dal gaat maar er samen sterker van wordt. En daarbij zijn we realistisch gebleven, we weten dat dat gewoon te risicovol is.
Dat is volgens mij ook de beste manier, stille diplomatie... Maar tja je hoort er alleen zo weinig van... want volgens mij worden op die manier best nog wat zaken opgelost..quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef Noca het volgende:
[..]
Absoluut. Maar dat gaat niet zo makkelijk in die landen. Er zijn wel wat ontwikkelingen gaande, maar daar horen we niet veel van doordat alles dmv stille diplomatie gaat. We hopen op het beste, we zullen zien.
dat is zoeken naar een speld in een hooiberg lijkt me, of je moet een aanwijzing hebben waar ze kan zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje DD.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeetje sterkte Noca en clauw...
En dan kom ik jubelen dat de dr. tevreden was over Carmen...
Joh, dat mag toch gewoon!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeetje sterkte Noca en clauw...
En dan kom ik jubelen dat de dr. tevreden was over Carmen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |