Jawel ik klaag niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:38 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn de singles die hier posten over het algemeen tevreden over hun uiterlijk of niet? (beetje een vraag nav pieterCK)
Het heeft er absoluut mee te maken (naast de eeuwige verlegenheid...)quote:Nieuwe vraag hierbij:
Denk je dat jouw uiterlijk verantwoordelijk is voor je singlestatus
Ik voelde me net zo'n huismus die niks deed.quote:stelling:
* Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
Ja dit ken ik echt. Gaat het uit en je blijft elkaar zien.. Ga je ineens veel leukere dingen doen. Sex is ook 10 x beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En het gekke is, ik zie hem nu nog steeds elke dag maar nu ineens zitten we niet meer voor de TV.
Dan denk ik achteraf "Waarom kan dat niet toen we iets hadden?"
Hier ook, maar daar ben ik dus mee bezig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het heeft er absoluut mee te maken (naast de eeuwige verlegenheid...)
Mag ik er zelf ook nog wat over zeggen of is dat al gedaan voor/ over mij hahaquote:
Afgezien van de seks doe ik ook veel meer leuke dingen met mn ex dan tijdens de relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:56 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja dit ken ik echt. Gaat het uit en je blijft elkaar zien.. Ga je ineens veel leukere dingen doen. Sex is ook 10 x beter.
Jawelquote:Laatste vraag:
Ben je tevreden met je uiterlijk.
Nee, het ligt meer aan mezelf.quote:Nieuwe vraag hierbij:
Nee stil!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mag ik er zelf ook nog wat over zeggen of is dat al gedaan voor/ over mij haha
Hhm kee dan lees ik de roddels over mij wel hier hahaquote:
Aight zelfvertrouwen! Daar scoor je een partner mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:08 schreef Tranceptor het volgende:
Mijn uiterlijk is niet best en mijn singlestatus heeft daar vast mee te maken
[drama-modus off]
Neej ff serieus, ik zie er gewoon goed uit
Ja is zo, maar momenteel gaat dat even niet omdat ik me verrot even voel, maar goed dat komt wel weer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Aight zelfvertrouwen! Daar scoor je een partner mee.
Je moet jezelf ook gewoon presenteren. Dan komt de sweet lovin' vanzelf.
Ok ok maar aandacht van vrouwelijk schoon is toch wel een goed medicijn... Geef toe.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja is zo, maar momenteel gaat dat even niet omdat ik me verrot even voel, maar goed dat komt wel weer.
Ik zou het niet weten, ik ben niet populair bij de vrouwen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:15 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok ok maar aandacht van vrouwelijk schoon is toch wel een goed medicijn... Geef toe.
Why not? Je ziet er toch goed uit? Of ben je een hufter?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben niet populair bij de vrouwen...![]()
Zelfvertrouwen is idd the way 2 go!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Aight zelfvertrouwen! Daar scoor je een partner mee.
Je moet jezelf ook gewoon presenteren. Dan komt de sweet lovin' vanzelf.
Hhhm geen idee.... al zo'n 3,5 jaar niet gehad..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:15 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok ok maar aandacht van vrouwelijk schoon is toch wel een goed medicijn... Geef toe.
Ik zie er niet goed uit en ik ben te weinig een hufter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:17 schreef TGT het volgende:
[..]
Why not? Je ziet er toch goed uit? Of ben je een hufter?
En zelfkennis heb je ook al nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie er niet goed uit en ik ben te weinig een hufter.
Kan ook je uitstraling zijn. En je presentatie. Serious je wil niet weten wat een nieuwe haircut en mooie kleding voor je kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm geen idee.... al zo'n 3,5 jaar niet gehad..
Okay weet het, zegt ook genoeg over mijn looks en zo dan gok ik
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie er niet goed uit en ik ben te weinig een hufter.
Sommigen van ons zijn dat stadium zelfs voorbijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Kan ook je uitstraling zijn. En je presentatie. Serious je wil niet weten wat een nieuwe haircut en mooie kleding voor je kunnen doen.
Maar met mijn haar en kleding ben ik tevreden en ik weiger om dit aan te passen om beter te scoren..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Kan ook je uitstraling zijn. En je presentatie. Serious je wil niet weten wat een nieuwe haircut en mooie kleding voor je kunnen doen.
Nu nog ff de username van degene die je bedoelt erbij en je hebt de uberhufter status bereikt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommigen van ons zijn dat stadium zelfs voorbij![]()
Sportschool kan ook wonderen doen. Niet dat ik daar een goed voorbeeld van benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar met mijn haar en kleding ben ik tevreden en ik weiger om dit aan te passen om beter te scoren..
Ze moeten mij maar nemen zoals ik ben en als dat niet goed is is dat hun probleem niet het mijne
lk wil niet lullig doen, maar blijkbaar werkt jouw nemen zoals je bent niet voor vrouwen. Dan moet je het dus anders gaan doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef PieterCK het volgende:
Ze moeten mij maar nemen zoals ik ben en als dat niet goed is is dat hun probleem niet het mijne
Wie zegt dat ik één iemand bedoel en mezelf uitsluit?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef TGT het volgende:
[..]
Nu nog ff de username van degene die je bedoelt erbij en je hebt de uberhufter status bereikt!
Ach gelul man, wie zegt dat het aan zn kapsel + kleren ligt? Als hij zich er fijn in voelt is dat prima lijkt me. Aan oppervlakkige vrouwen heb ik bijvoorbeeld een broertje doodquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
lk wil niet lullig doen, maar blijkbaar werkt jouw nemen zoals je bent niet voor vrouwen. Dan moet je het dus anders gaan doen![]()
Ja een vriend van mij zegt echt precies het zelfde. Ook al jaren single. Laatst hebben we em in wat hippe kleding geduwd... Hij had meteen meer aandacht van de vrouwen.. Tja en hij klaagde daar niet over.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar met mijn haar en kleding ben ik tevreden en ik weiger om dit aan te passen om beter te scoren..
Kan maar ik ben nog niet zo desperite dat ik mijzelf ga omvormen aanpassen om dan beter in de markt te liggen... Laat mijzelf lekker mezelf zijn en ga door met mijn leven dan maar zonder vrouw..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
lk wil niet lullig doen, maar blijkbaar werkt jouw nemen zoals je bent niet voor vrouwen. Dan moet je het dus anders gaan doen![]()
Ik ben 1 van de weinige die niet loopt te klagen over aandachtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:20 schreef TGT het volgende:
[..]
Juist! Jij bent godlike, welke vrouw wil jou niet in bed hebben toch?
Ik zeg ook niet dat je moet, maar als je nergens voor openstaat en alleen maar zeikt kom je ook niet verder. Je moet het zelf weten, mijn probleem is het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kan maar ik ben nog niet zo desperite dat ik mijzelf ga omvormen aanpassen om dan beter in de markt te liggen... Laat mijzelf lekker mezelf zijn en ga door met mijn leven dan maar zonder vrouw..
Je moet het in perspectief zien, vrouwen krijgen de aandacht, wij niet over het algemeen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige die niet loopt te klagen over aandacht
Whehehehequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik één iemand bedoel en mezelf uitsluit?![]()
De lijst met dingen die niet veranderd hoeven te worden is in mijn geval hoogstwaarschijnlijk kleiner.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Metro2005 het volgende:
Blijkbaar toch een hoop onvrede over het uiterlijk, wat zouden jullie het liefst veranderd zien bij jezelf?
Ik zeik ook niet over vrouwen aandacht ging er meer over mijn eigen lichaam etc....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je moet, maar als je nergens voor openstaat en alleen maar zeikt kom je ook niet verder. Je moet het zelf weten, mijn probleem is het niet![]()
Ik ben in elk geval niet de eeuwige vrijgezel of ontevrden met mezelfquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief zien, vrouwen krijgen de aandacht, wij niet over het algemeen.
Onzin. Je bent wel jezelf. Je laat alleen zien dat je jezelf goed verzorgt. Dat vinden vrouwen best belangrijk heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kan maar ik ben nog niet zo desperite dat ik mijzelf ga omvormen aanpassen om dan beter in de markt te liggen... Laat mijzelf lekker mezelf zijn en ga door met mijn leven dan maar zonder vrouw..
anders heb je wel de PieterCK maar niet in zijn eigen kleding en haar en zo dan ben ik nog mezelf niet.......
Ik zou zo een waslijst op kunnen stellen, maar de wereld doet het maar met dit hoopje waanzinquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De lijst met dingen die niet veranderd hoeven te worden is in mijn geval hoogstwaarschijnlijk kleiner.
Er is een kenmerkend verschil tussen wat vrouwen ZEGGEN en wat ze echt bedoelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef TGT het volgende:
[..]
Onzin. Je bent wel jezelf. Je laat alleen zien dat je jezelf goed verzorgt. Dat vinden vrouwen best belangrijk heb ik me laten vertellen.
Juist, ik ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval niet de eeuwige vrijgezel of ontevrden met mezelf
Het is wel waar dat vrouwen in eerste instantie kijken naar hoe je overkomt, heb je kleding van 10 jaar geleden aan met vieze nagels en een ongeschoren kop dan kom je toch heel anders over dan dat je gewoon leuke moderne kleding aanhebt en er netjes verzorgd bijloopt (zoals ik er nu bijzit is dus geen goed voorbeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is een kenmerkend verschil tussen wat vrouwen ZEGGEN en wat ze echt bedoelen.
In beide gevallen snap ik ze niet hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is een kenmerkend verschil tussen wat vrouwen ZEGGEN en wat ze echt bedoelen.
Leg uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Autisme?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
In beide gevallen snap ik ze niet hoor
Nu komt die met een verhaal over wat vrouwen reëel denken, maar dat dat niet spoort met wat ze voelen.quote:
Inderdaad, dat gejank dat je jezelf niet meer bent als je een keer leuke kleren aantrekt vind ik altijd zo suf. Als je je hele persoonlijkheid kwijtraakt daardoor, dan had je die uberhaupt al niet...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef TGT het volgende:
[..]
Onzin. Je bent wel jezelf. Je laat alleen zien dat je jezelf goed verzorgt. Dat vinden vrouwen best belangrijk heb ik me laten vertellen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gejank dat je jezelf niet meer bent als je een keer leuke kleren aantrekt vind ik altijd zo suf. Als je je hele persoonlijkheid kwijtraakt daardoor, dan had je die uberhaupt al niet...
Als ik al die tips op ga volgen ben ik in 1 keer 100 % gay.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
en ineens vind je een toepasselijk topic:
Mannen: Tips voor een aantrekkelijk, succesvol uiterlijk
Dan ben je metrosexueel, geen homoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als ik al die tips op ga volgen ben ik in 1 keer 100 % gay.
Voetenborstels...rot toch op. Tegen de tijd dat een vrouw mijn voeten ziet heb ik toch al succes
Dat topic is voor metromannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
en ineens vind je een toepasselijk topic:
Mannen: Tips voor een aantrekkelijk, succesvol uiterlijk
Nee dat is ook niet leuk en het is nog minder leuk als je van niemand advies krijgt en geen idee heb waar je moet beginnen. Die stap zal dus best wel groot zijn als je vastgeroest zit in je patroon van minimale verzorging.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef TGT het volgende:
[..]
Indeed. Maar mensen die zo reageren (ik neem mijn vriend ff als voorbeeld) zijn meestal een klein beetje op de tenen getrapt. Het is natuurlijk nooit leuk om te horen dat je kleding niet mooi is (zo ervaarde hij dat)..
Ja pcies. Ik heb het opgelost door hem de Zara in adam in te loodsen.. (hij houdt van nette kleding). Dat was de perfecte mix tussen net en hip. Nu wil hij niets anders meerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet leuk en het is nog minder leuk als je van niemand advies krijgt en geen idee heb waar je moet beginnen. Die stap zal dus best wel groot zijn als je vastgeroest zit in je patroon van minimale verzorging.
Kerel, check dat topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef TGT het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Er is niets mis met een goede verzorging.
Hoeveel boeken die over sex gaan heb jij wel niet thuis??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:48 schreef Christine het volgende:
In het boek "Sekscodes" van Judi James heb ik gisteren nog gelezen dat vrouwen bij de zoektocht naar een partner rondkijken zoals een potentiële huizenkoper rondkijkt in een appartement: gespitst op de goede kanten, de ogen geopend voor wat er na een eventuele verbouwing allemaal met de woning mogelijk zou kunnen zijn.
Mannen daarentegen, kijken oppervlakkiger naar een vrouw, en denken dat het alleen nog maar slechter kan, als hij haar eenmaal heeft ingepakt, omdat ze dan minder moeite voor zichzelf gaat doen.
Dus mannen, wees niet getreurd over uw uiterlijk
Ben je nou vrouw of homo? Je hebt het telkens over je vriendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja pcies. Ik heb het opgelost door hem de Zara in adam in te loodsen.. (hij houdt van nette kleding). Dat was de perfecte mix tussen net en hip. Nu wil hij niets anders meer
Nee maar een goede verzorging kan je ook in de extreme uitvoeren. Ik denk niet dat jij het eelt van je voeten verwijderd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef TGT het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Er is niets mis met een goede verzorging.
Ik heb t gechecked.. Sorry maar ik vind het echt niet gek. Kijk ik ga ook niet zo snel aan de huidcreme.. Maar een borstel om je stinkende zweetpoten te cleanen.. Wat boeit dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kerel, check dat topic.Dat vrouwen allemaal een metroseksueel willen hebben is ook onzin. Voetborstels
![]()
Een verzorgde man is zeer ok, maar een man die langer dan een uur voor de spiegel staat hoeft voor mij nou ook weer niet hoor....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kerel, check dat topic.Dat vrouwen allemaal een metroseksueel willen hebben is ook onzin. Voetborstels
![]()
weeg je al bijna 50 kilo? Jij had toch een minderwaardigheidscomplex of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoeveel boeken die over sex gaan heb jij wel niet thuis??
Maar het gaat ook om wat IK vind van mijn uiterlijk en niet zozeer wat de rest vindt... daarom vind ik dat er nog veel heel veel verbeterd moet worden.
Ik heb amper eelt daar. Als ik daar een dikke knobbel zou hebben dan zou ik em er echt wel af halen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee maar een goede verzorging kan je ook in de extreme uitvoeren. Ik denk niet dat jij het eelt van je voeten verwijderd.
Het is een vriend van mij. Mijn vriend dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben je nou vrouw of homo? Je hebt het telkens over je vriend
Nee.quote:Laatste vraag:
Ben je tevreden met je uiterlijk.
Ja, dat is toch wel mede verantwoordelijk ervoor.quote:Nieuwe vraag hierbij:
Dump hem dan in de Sara in Barcaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja pcies. Ik heb het opgelost door hem de Zara in adam in te loodsen.. (hij houdt van nette kleding). Dat was de perfecte mix tussen net en hip. Nu wil hij niets anders meer
Gozers met wortelbroekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:58 schreef _Boo_ het volgende:
Ik snap echt niet waarom er nog zoveel mannen met van die smal uitlopende en te korte broeken lopen.
Zeg dan: een vriend van mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Het is een vriend van mij. Mijn vriend dus.
? wat? Jij koopt alleen kleding in Barcelona?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dump hem dan in de Sara in Barca![]()
Sara in amsterdam![]()
ai yuck, jawelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nee maar een goede verzorging kan je ook in de extreme uitvoeren. Ik denk niet dat jij het eelt van je voeten verwijderd.
Nee blijf nu hangen rond de 69 - 70 kg en wil er nog zo'n 4 kg af.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
weeg je al bijna 50 kilo? Jij had toch een minderwaardigheidscomplex of iets dergelijks?
Daar kan ik inderdaad ook slecht tegen, maar dat is misschien meer ijdelheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Een verzorgde man is zeer ok, maar een man die langer dan een uur voor de spiegel staat hoeft voor mij nou ook weer niet hoor....
Bedenkt ineens een leuk kadootje voor een bepaalde man![]()
Waarom positief? Kijk, normale verzorging ok...maar steeds meer? Waarom is dat nou zo belangrijk? Is ijdel zijn opeens positief?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het is wel zo, en dat hoor je de laatste tijd ook meer in de media, dat mannen meer aandacht besteden aan hun uiterlijk. Cremes, maskers e.d.. Ik vind dit best een positieve ontwikkeling, alleen denk ik wel dat een bepaald slag van de mannen dit doet.
Teveel woorden. Teveel typen. Alleen het nut is nu weg omdak t moet uitleggen aan jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zeg dan: een vriend van mijanders lijkt het net of het jé vriend is :
![]()
Kan je je samen optuttenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad ook slecht tegen, maar dat is misschien meer ijdelheid.
Prima als je op een zondagmiddag niks beters te doen hebt en fijn je voeten van eelt gaat zitten ontdoen, maar niet als we afgesproken hebben om uit te gaan een uur nodig hebben voordat we uiteindelijk weg kunnen.
Heb je haar ook weerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ai yuck, jawel![]()
onverzorgde voeten, zoooooooooo ranzig. Geen eelt en netjes geknipte teennagels svp
en daarom ben jij single en zij nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb je haar ook weerVandaar dat je liever een zwakker mannetje hebt...anders zou die gewoon zeggen: boeie, dat ga ik niet doen.
Zoals ik
Vind je dat niet een beetje boel kort door de bocht?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en daarom ben jij single en zij niet
Jep maar men is hier goed in kort door de bocht gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje boel kort door de boch?
Alsof dat serieus bedoeld wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje boel kort door de bocht?
Alsof verzorgde voeten alles is waar het om draait
Nee ijdel is niet positief, maar sommige mannen gebruiken niet eens wat extra's. Waarom zouden jullie geen creme gebruiken en wij wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom positief? Kijk, normale verzorging ok...maar steeds meer? Waarom is dat nou zo belangrijk? Is ijdel zijn opeens positief?
Vrouwen worden veel meer beoordeeld op looks, ook tussen vrouwen onderling. Mannen doen dat veel minder.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee ijdel is niet positief, maar sommige mannen gebruiken niet eens wat extra's. Waarom zouden jullie geen creme gebruiken en wij wel?
ik denk dat je een bril nodig hebt, ik heb altijd gezegd dat ik een sterkere man nodig had, ik heb die gevondenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Heb je haar ook weerVandaar dat je liever een zwakker mannetje hebt...anders zou die gewoon zeggen: boeie, dat ga ik niet doen.
Zoals ik
Waarom zou je creme gebruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee ijdel is niet positief, maar sommige mannen gebruiken niet eens wat extra's. Waarom zouden jullie geen creme gebruiken en wij wel?
Sluiter helaas nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat je een bril nodig hebt, ik heb altijd gezegd dat ik een sterkere man nodig had, ik heb die gevonden
en alle belgen hebben vandaag hun match gewonnen![]()
Waarom zou je geen creme gebruiken? Je hoeft het niet, maar het wordt wel verkocht dus er zou wel vraag naar zijn he.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom zou je creme gebruiken![]()
Je kan jezelf ook gewoon verzorgen zonder al die cremetjes en poedertjes.
Ik Ben geen vrouw
Je kan natuurlijk wel gewoon zorgen dat je er fatsoenlijk uitziet: je elke dag scheren, nagels knippen en als je snel zweet gewoon wat meer deo op doen.
Als je man puur zn eelt weghaalt voor jou dan is die in ieder geval zwakker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat je een bril nodig hebt, ik heb altijd gezegd dat ik een sterkere man nodig had, ik heb die gevonden
en alle belgen hebben vandaag hun match gewonnen![]()
Ja niks mis met Barcaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef TGT het volgende:
[..]
? wat? Jij koopt alleen kleding in Barcelona?
Zara in adam is een topzaak. Niet te duur. Doch hip.
tegen safin ... is ook niet nietsquote:
Je kunt er ook heen vliegenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef TGT het volgende:
[..]
Nee niks mis mee.. Alleen een klein stukje rijden he>
hij doet dat uit eigen beweging omdat het gewoon ranzig is, dat vinden we gelukkig allebeiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je man puur zn eelt weghaalt voor jou dan is die in ieder geval zwakker.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij doet dat uit eigen beweging omdat het gewoon ranzig is, dat vinden we gelukkig allebei![]()
Geef mij 1 reden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen creme gebruiken? Je hoeft het niet, maar het wordt wel verkocht dus er zou wel vraag naar zijn he.
mijn vriend is nog tien keer meer gesteld op hygiëne dan mij, soms overdreven, maar mij hoor je niet klagenquote:
Nee maar het is wel een opkikker voor je huid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden.
Wordt ik daar ineens knapper van? Wordt mjjn leven dan beter of mooier? rennen de meiden dan ineens gillend achter me aan?
zoooooooo overrated.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een opkikker voor je huid.
nee, maar als je het niet doet, rennen ze wel voor je wegquote:rennen de meiden dan ineens gillend achter me aan?
Zonde van je tijd, je mist niks.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij mis ik een deel... even teruglezen.
gevalletje gmtaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef Christine het volgende:
Zonde van je tijd, je mist niks.
Je mist ook nog een ander deel, daar was het al gestart hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij mis ik een deel... even teruglezen.
Ik ga geen cremepjes smeren, ben geen metromanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:42 schreef MissBliss het volgende:
Een verzorgd uiterlijk is iid wel vereiste 1 voor een man. Voor een vrouw ook natuurlijk
* Ruis is het eens met [bovenstaande user]quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga geen cremepjes smeren, ben geen metroman
Kom we maken er een metro bashtopic vanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En als IK jou nou eens met een cremepje besmeer?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:45 schreef Ruis het volgende:
[..]
* Ruis] is het eens met [bovenstaande user
quote:
quote:10 JAAR METROMAN OF METROSEKSUEEL
Eigenlijk is het niet metroman, maar metroseksueel, of nog beter, op zijn Engels: metrosexual. De term begint aan zijn tiende jaar: hij werd in 1994 gemunt door de Britse journalist Mark Simpson van de krant The Independent.
Hij bedoelt er een man uit de stad mee, uit een urbane omgeving: vandaar metro - van metropolitan, grootstedelijk. En het achtervoegsel -seksueel is een speelse variant van homoseksueel, om aan te geven dat hij niet homo is, maar heteroseksueel, en toch een verhoogd gevoel voor stijl en schoonheid heeft, die met sommige types homoseksuele mannen geassocieerd wordt. Een metroseksueel is kortom een stadsman met veel gevoel voor stijl en uiterlijk, en die daaraan ook veel tijd en geld spendeert.
Cremepjes zijn geen vereiste voor een verzorgd uiterlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
heejquote:
Ik besmeer meiden meestal met mijn cremepjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef melismay het volgende:
[..]
En als IK jou nou eens met een cremepje besmeer?
Hhhhm ik sla even over...quote:
DAT weet niemand...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi.
Wat hebben cremepjes met singles te maken eigenlijk?
Zijn we aan het uitzoeken..quote:
Nou kijk daar is het bewijs.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zijn we aan het uitzoeken..
ik gebruik ze iig niet en ben wel single
Hahah weet niet of het veel uitmaakt als ik het wel zou gebruiken.quote:
Nee het helpt dat ze blijben nadat je ze te pakken hebt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dus die nivea die ik op mijn kop smeer moet mij helpen vrouwen te versieren?
Nou kom maar op!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:07 schreef Thisbe het volgende:
Het gaat over cremes voor mannenik denk toch dat de berekening van het successierecht interessanter is
![]()
Gelukkig is het niet de reden...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:04 schreef _Boo_ het volgende:
Reden voor het single zijn - uiterlijk - verzorging - crempjes.![]()
Ik zou een tampon in je oor doen, dat geeft meer aandacht volgens mij dan zo'n cremequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dus die nivea die ik op mijn kop smeer moet mij helpen vrouwen te versieren?
Zo ben jij ook aan de vrouw gekomen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou een tampon in je oor doen, dat geeft meer aandacht volgens mij dan zo'n creme![]()
Nog een reden waarom het nutteloos is zeg maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja maar die creme zie je toch niet?
Maar idd volgend onderwerp.
nee, maar zo heb je in ieder geval een orginele openingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ben jij ook aan de vrouw gekomen?![]()
Waarom smeer je het dan eropquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja maar die creme zie je toch niet?
Maar idd volgend onderwerp.
En dat terwijl er volgens mij veel meer vrouwen zijn die zich laten verbouwen dan mannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:48 schreef Christine het volgende:
In het boek "Sekscodes" van Judi James heb ik gisteren nog gelezen dat vrouwen bij de zoektocht naar een partner rondkijken zoals een potentiële huizenkoper rondkijkt in een appartement: gespitst op de goede kanten, de ogen geopend voor wat er na een eventuele verbouwing allemaal met de woning mogelijk zou kunnen zijn.
Mannen daarentegen, kijken oppervlakkiger naar een vrouw, en denken dat het alleen nog maar slechter kan, als hij haar eenmaal heeft ingepakt, omdat ze dan minder moeite voor zichzelf gaat doen.
Volgende keer als ik een leuke griet in de kroeg zie zal ik eens vragen of haar opening orgineel isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar zo heb je in ieder geval een orginele opening![]()
Of dat er een tampon in zitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgende keer als ik een leuke griet in de kroeg zie zal ik eens vragen of haar opening orgineel is.
Doe ik wel eens, maar dat vind ik nogal irritant door al het gequote.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees dan ook van achter naar voren
Maakt het verhaal ook spannender
Ja daar moeten dan spoiler tags omheenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, maar dat vind ik nogal irritant door al het gequote.
Dan rest de vraag of hij dan ook nog een kans maakt na die vraagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je gelijk weer omdraaien![]()
Volgende week maakt ze were ksn![]()
Hey ik ben goeie zeemanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan rest de vraag of hij dan ook nog een kans maakt na die vraag
Vrouwen moeten eens ophouden met eisen stellen en aan zichzelf werken om wat te bieden te hebben. Er is een zekere mate van hygiene, maar probeer een vent niet verwijfd te maken. Nagels knippen is een ding, maar veilen en zorgen voor cremepjes, rot toch op!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ai yuck, jawel![]()
onverzorgde voeten, zoooooooooo ranzig. Geen eelt en netjes geknipte teennagels svp
En wie zegt dat elke vrouw een manwijf wil ipv een manquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen moeten eens ophouden met eisen stellen en aan zichzelf werken om wat te bieden te hebben. Er is een zekere mate van hygiene, maar probeer een vent niet verwijfd te maken. Nagels knippen is een ding, maar veilen en zorgen voor cremepjes, rot toch op!
Nee geen kansquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het ging ook niet over jou maar over hem
Een MAnnelijke man!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En wie zegt dat elke vrouw een manwijf wil ipv een man![]()
Goede film he.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een MAnnelijke man!!
Dat is simon (voor wie de film kent)
quote:
beter lezen zou ik zeggen, ik heb nooit over cremepjes gesproken, dat gebruik ik zelf niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen moeten eens ophouden met eisen stellen en aan zichzelf werken om wat te bieden te hebben. Er is een zekere mate van hygiene, maar probeer een vent niet verwijfd te maken. Nagels knippen is een ding, maar veilen en zorgen voor cremepjes, rot toch op!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is ook zeker een film om vaker te kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Top film![]()
Al stuk of 5 keer gezien
Heeft er iemand nog een stelling ofzo?
Och jee, op naar zijn volgende slachtofferquote:
Bah, mannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Werkt die tekst echt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Retorische vraag
Een nieuw slachtoffer? Sorry hoor... bedoel het vriendschappelijk![]()
Ik gebruik geen tekst, ik zeg gewoon hoiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Werkt die tekst echt?
Ik krijg dan meestal klap voor men bek![]()
En dan vallen ze gelijk op hun knieeen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik gebruik geen tekst, ik zeg gewoon hoi
fijn dat men zo lekker positief over me is
Meestal krijg ik gewoon geen reactie...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan vallen ze gelijk op hun knieeen?![]()
Ik weet alleen dat jij vaak je benen niet scheerdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:31 schreef petitlapin het volgende:
en heb ik ergens gezegd dat vrouwen niet aan zichzelf moeten werken ?
Hij ziet weer iets vrouwelijks hoorquote:
vrouwen die hun benen niet scherenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij vaak je benen niet scheerde
Tranceptor had natuurlijk het msn adres ook aan WeirdMickey kunnen vragen, die heeft dat vast welquote:
Leuk als je ergens van beschuldigd word meteen, zoek alleen maar MSN-maatjes op het moment dus ook heren mogen me toevoegen hoorquote:
Daar vraag je het alleen niet aan!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk als je ergens van beschuldigd word meteen, zoek alleen maar MSN-maatjes op het moment dus ook heren mogen me toevoegen hoor![]()
ik sla even over!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk als je ergens van beschuldigd word meteen, zoek alleen maar MSN-maatjes op het moment dus ook heren mogen me toevoegen hoor![]()
WM is de enige echte undercoverplayer hier, die heeft half vrouwelijk FOK! op zijn lijst. Ow shit verlul ik me nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tranceptor had natuurlijk het msn adres ook aan WeirdMickey kunnen vragen, die heeft dat vast wel
Ben je al zover gezakt ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tranceptor had natuurlijk het msn adres ook aan WeirdMickey kunnen vragen, die heeft dat vast wel
Neej ik heb liever een wat intensiever en diepgaand contact dan alleen maar hete, zweterige,dampende seks. Gatverdammequote:
* WeirdMicky ontwaakt uit zijn stage slaap...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je je msn lijst ff wil sharen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
* WeirdMicky ontwaakt uit zijn stage slaap...
Huh?
Jij wel, maar dat weet je toch lekker dingquote:
Mijn koene, bruine riddertjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij wel, maar dat weet je toch lekker ding
Was er een onderwerp dan?quote:
[Centraal] Singles chitchatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Was er een onderwerp dan?
Singles kunnen het overal over hebben, die krijgen er geen boze blikken mee naast hen
En nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
On-topic: ik kwam net drie dames (waarvan één leuk) tegen tijdens het hond uitlaten. Eerst een paar keer oogcontact, maar toen hun hond de mijne lastig viel kwam het gesprekje dat volgde niet echt van de grond.
Naja, ik was in een niet zo kletserige bui. Verder ben ik verliefd op iemand, dus niet op oorlogspad. En ze waren eerst met z'n tweeën toen de derde aan kwam fietsen en ze gingen toen met elkaar praten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En nu?
Waarom kwam het niet van de grond?
EN mij ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe mij eens unblocken, wat is dit nou weer![]()
Je bent op het verkeerde pad, van het padje af, dikke paddestoel en lekker rondspringen of ben ik de weg kwijt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naja, ik was in een niet zo kletserige bui. Verder ben ik verliefd op iemand, dus niet op oorlogspad. En ze waren eerst met z'n tweeën toen de derde aan kwam fietsen en ze gingen toen met elkaar praten.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naja, ik was in een niet zo kletserige bui. Verder ben ik verliefd op iemand, dus niet op oorlogspad. En ze waren eerst met z'n tweeën toen de derde aan kwam fietsen en ze gingen toen met elkaar praten.
een goed begin!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe mij eens unblocken, wat is dit nou weer![]()
Verliefdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die term vind ik echt fout.. kan beter homoisme/hominisme ofzoquote:
Jochie, ga ff lekker spelen met de andere smurfen. Probleem eens te flamen als grote mensen doen in plaats van dit infantiele niveau. Oefenen, oefenen, oefenen...quote:
Verkeerde pad, vind je? Een dikke paddestoel ben ik niet, rondspringen doe ik alleen als ik hyper ben maar ik sluit ook het laatste zeker niet uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent op het verkeerde pad, van het padje af, dikke paddestoel en lekker rondspringen of ben ik de weg kwijt?![]()
Misschien moet je op wat meer paarden wedden, een gewoon geinteresseerd gesprekje kan toch wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verkeerde pad, vind je? Een dikke paddestoel ben ik niet, rondspringen doe ik alleen als ik hyper ben maar ik sluit ook het laatste zeker niet uit.
Moeilijk te zeggen. Het duurt al een tijdje, wel oogcontact enzo, hoewel ik daar ook een beetje terughoudend in ben omdat ik niet zo goed durf.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verliefd![]()
En hoe staat het daarmee dan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jochie, ga ff lekker spelen met de andere smurfen. Probleem eens te flamen als grote mensen doen in plaats van dit infantiele niveau. Oefenen, oefenen, oefenen...
Het zou wellicht beter zijn, maar die behoefte is er amper. Ik vermijd het sowieso (te) veel, alleen als mijn gevoel heel sterk is doe ik er pas wat mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien moet je op wat meer paarden wedden, een gewoon geinteresseerd gesprekje kan toch wel?
Het is hier geen ONZ.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:32 schreef Ruis het volgende:
[..].
.
.
whhahaa, prachtig dit, mij ervan durven te beschuldigen dat ik niet kan flamen, terwijl meneer
steeds met een en hetzelfde (infantiele) "smurfen" geneuzel op de proppen komt.
please, dit is de moeite van het typen niet eens waard.
Waar ken je dr vanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Het duurt al een tijdje, wel oogcontact enzo, hoewel ik daar ook een beetje terughoudend in ben omdat ik niet zo goed durf.![]()
Ik heb nou een paar keer een praatje gemaakt, maar dat gaat me niet gemakkelijk af. Ik maak het veel te belangrijk.
Morgen zie ik haar weer.![]()
En toch doe je het en dat zegt meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:32 schreef Ruis het volgende:
please, dit is de moeite van het typen niet eens waard.
zo, verrassend, niet eens een reply met "smurf" erin?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En toch doe je het en dat zegt meer over jou dan over mij![]()
geheimquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar ken je dr van
Hoe oud?
Vele gesprekken al?
Al msn?
Al telefoonnummer?
Ja eerst maar is dat gesprekje en telefoon nummer!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
geheim
5 of 6 jaar jonger dan ik
2
nee
nee
Ow leuk. Open je nog een leeftijdstopic?quote:
Niet nodig knulliequote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
zo, verrassend, niet eens een reply met "smurf" erin?
Ja, ik twijfel al een tijdje om haar te vragen iets mee te gaan drinken ofzo. Maar de gelegenheid doet zich niet echt voor. Die moet je dan zelf maar creëren natuurlijk, mja, onzeker, en ik maak het te belangrijk voor mezelf. Ik twijfel ook heel erg of ik dan wel even spontaan en leuk kan zijn zoals ik normaal ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja eerst maar is dat gesprekje en telefoon nummer!
Lijkt mij dan
Of als je al in het openbaar meet dan drankje ofzo
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Ow leuk. Open je nog een leeftijdstopic?![]()
Ik heb deze zin tien keer gelezen, voor ik 'm snapte.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ja eerst maar is dat gesprekje en telefoon nummer!
Gelegenheden maak je. Het is zo betrekkelijk makkelijk een onderwerp verzinnen waar je iets aan kan knopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel al een tijdje om haar te vragen iets mee te gaan drinken ofzo. Maar de gelegenheid doet zich niet echt voor. Die moet je dan zelf maar creëren natuurlijk, mja, onzeker, en ik maak het te belangrijk voor mezelf. Ik twijfel ook heel erg of ik dan wel even spontaan en leuk kan zijn zoals ik normaal ben.
Of gewoon helemaal gek en 'eens' typenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb deze zin tien keer gelezen, voor ik 'm snapte.
Als je nou ES had getypt ipv IS....
Dat zou te gek zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal gek en 'eens' typen
OF gewoon niet natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal gek en 'eens' typen
Kom laat ze ff lekker rellenquote:
Ik weet het, iig dat het zou moeten. Ik ben gewoon bang om op m'n bek te gaan. En misschien ook wel om niet op m'n bek te gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gelegenheden maak je. Het is zo betrekkelijk makkelijk een onderwerp verzinnen waar je iets aan kan knopen.
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek dus je kunt er maar beter vroeg aan beginnen dan wen je eraan. Het leven is vallen en opstaan en de helft van de keren lig je op de grond en de andere helft denk je dat je weer staat en je niet meer hoeft te liggen. Maar ach je leert ervan ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het, iig dat het zou moeten. Ik ben gewoon bang om op m'n bek te gaan. En misschien ook wel om niet op m'n bek te gaan.![]()
Hhm dan blijf ik voorlopig liever ff staanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek dus je kunt er maar beter vroeg aan beginnen dan wen je eraan. Het leven is vallen en opstaan en de helft van de keren lig je op de grond en de andere helft denk je dat je weer staat en je niet meer hoeft te liggen. Maar ach je leert ervan ofzo![]()
Bepaalde dingen niet typen? Dat had slim geweest iid.quote:
eenshquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek dus je kunt er maar beter vroeg aan beginnen dan wen je eraan. Het leven is vallen en opstaan en de helft van de keren lig je op de grond en de andere helft denk je dat je weer staat en je niet meer hoeft te liggen. Maar ach je leert ervan ofzo![]()
Absoluut ja, maar ja je kunt het moeilijk terugdraaienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bepaalde dingen niet typen? Dat had slim geweest iid.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek
Zitten we nu op eens tussen jullie in?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut ja, maar ja je kunt het moeilijk terugdraaien
Neej hoor, de enige die mij in de weg zit ben ik zelf lolquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zitten we nu op eens tussen jullie in?
Als we even weg moeten moeten jullie het zeggen!![]()
Nee hoor, blijf gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zitten we nu op eens tussen jullie in?
Als we even weg moeten moeten jullie het zeggen!![]()
Neej jij loopt met een grote glimlach weg van een grote hufter als ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf gezelligÍk heb nergens problemen mee
Ik blijf wel weg uit dit topic als je het niet aankan een post van me te zien ok?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej jij loopt met een grote glimlach weg van een grote hufter als ik![]()
![]()
Even lief zijn voor elkaar hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik blijf wel weg uit dit topic als je het niet aankan een post van me te zien ok?
Hoef je ook niet nutteloos te replyen.
Ik kan het wel aanzien hoor, maar het is minder leuk dat je doet alsof ik stront ben in het algemeen. Je kunt een heel klein beetje rekening houden met mijn gevoelens. Dat bevalt me gewoon niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik blijf wel weg uit dit topic als je het niet aankan een post van me te zien ok?
Hoef je ook niet nutteloos te replyen.
Bron, link, url?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan het wel aanzien hoor, maar het is minder leuk dat je doet alsof ik stront ben in het algemeen. Je kunt een heel klein beetje rekening houden met mijn gevoelens. Dat bevalt me gewoon niet zo heel goed.
Maar goed, je bent meer dan welkom hier te posten
Van mij vind je dat ook nooit ergquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kan het wel aanzien hoor, maar het is minder leuk dat je doet alsof ik stront ben in het algemeen.
IRL, datgene buiten deze pc om.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bron, link, url?
Ik heb alleen posts van jou over mij gezien, heb er zelf geen woord over gezegd op fok en wou dat graag zou houden![]()
Het is een ideequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef Ruis het volgende:
zal ik de TT veranderen in "[Centraal] Tranceptor fanclub"
Zelfs zijn vriendinnetje vind Trancie niet meer leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef Ruis het volgende:
zal ik de TT veranderen in "[Centraal] Tranceptor fanclub"
Als je nog wat te zeiken hebt, doe dat dan op msn en niet op fok.quote:
Frenkie, heb jij niet 17-jarige BrEeZaH's te entertainen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:14 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Zelfs zijn vriendinnetje vind Trancie niet meer leuk
Nee, enkel een 22-jarig bloedmooi blondjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:16 schreef Tranceptor het volgende:
Frenkie, heb jij niet 17-jarige BrEeZaH's te entertainen?![]()
waaromquote:
Je maakt me bangquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
waaromzo erg dan, is toch 1 groot feest het leven
![]()
![]()
![]()
idd, hij wil het ook allemaal privé houden op fok hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alleen posts van jou over mij gezien, heb er zelf geen woord over gezegd op fok en wou dat graag zou houden![]()
waarom dat danquote:
geil, beiden in het klooster in die kleine slaapkamertjesquote:
Trancie is al sinds het begin van zijn fok!tijd zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef petitlapin het volgende:
idd, hij wil het ook allemaal privé houden op fok hoor![]()
![]()
da's meer Tranceptor, beetje een apart typje, als ik dat zo lees/hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ex-stelletje maakt me bang. Ik wil geen relatie meer![]()
Is that a no?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je uit elkaar gaat he....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ging tennis kijken!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geil, beiden in het klooster in die kleine slaapkamertjes![]()
Ik ben niet eng hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
morgen spelen er weer belgenquote:
Ik vind mods wél leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Trancie is al sinds het begin van zijn fok!tijd zo![]()
Heeft moeitje met dingen van zich af zetten..
MissBliss zal ik je een keer mee uit nemen?
Jij toch niet????quote:
Staan jullie nu al op die Boebiedoelijst?quote:
owmaaigodquote:
Die is geen mod.quote:
Lekker samen zoenen en zo zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Samen met MissMSX, was de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |