Nee, enkel een 22-jarig bloedmooi blondjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:16 schreef Tranceptor het volgende:
Frenkie, heb jij niet 17-jarige BrEeZaH's te entertainen?![]()
waaromquote:
Je maakt me bangquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
waaromzo erg dan, is toch 1 groot feest het leven
![]()
![]()
![]()
idd, hij wil het ook allemaal privé houden op fok hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alleen posts van jou over mij gezien, heb er zelf geen woord over gezegd op fok en wou dat graag zou houden![]()
waarom dat danquote:
geil, beiden in het klooster in die kleine slaapkamertjesquote:
Trancie is al sinds het begin van zijn fok!tijd zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef petitlapin het volgende:
idd, hij wil het ook allemaal privé houden op fok hoor![]()
![]()
da's meer Tranceptor, beetje een apart typje, als ik dat zo lees/hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ex-stelletje maakt me bang. Ik wil geen relatie meer![]()
Is that a no?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je uit elkaar gaat he....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ging tennis kijken!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geil, beiden in het klooster in die kleine slaapkamertjes![]()
Ik ben niet eng hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
morgen spelen er weer belgenquote:
Ik vind mods wél leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Trancie is al sinds het begin van zijn fok!tijd zo![]()
Heeft moeitje met dingen van zich af zetten..
MissBliss zal ik je een keer mee uit nemen?
Jij toch niet????quote:
Staan jullie nu al op die Boebiedoelijst?quote:
owmaaigodquote:
Die is geen mod.quote:
Lekker samen zoenen en zo zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Samen met MissMSX, was de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |