Bepaalde dingen niet typen? Dat had slim geweest iid.quote:
eenshquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek dus je kunt er maar beter vroeg aan beginnen dan wen je eraan. Het leven is vallen en opstaan en de helft van de keren lig je op de grond en de andere helft denk je dat je weer staat en je niet meer hoeft te liggen. Maar ach je leert ervan ofzo![]()
Absoluut ja, maar ja je kunt het moeilijk terugdraaienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bepaalde dingen niet typen? Dat had slim geweest iid.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek
Zitten we nu op eens tussen jullie in?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut ja, maar ja je kunt het moeilijk terugdraaien
Neej hoor, de enige die mij in de weg zit ben ik zelf lolquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zitten we nu op eens tussen jullie in?
Als we even weg moeten moeten jullie het zeggen!![]()
Nee hoor, blijf gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zitten we nu op eens tussen jullie in?
Als we even weg moeten moeten jullie het zeggen!![]()
Neej jij loopt met een grote glimlach weg van een grote hufter als ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf gezelligÍk heb nergens problemen mee
Ik blijf wel weg uit dit topic als je het niet aankan een post van me te zien ok?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej jij loopt met een grote glimlach weg van een grote hufter als ik![]()
![]()
Even lief zijn voor elkaar hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik blijf wel weg uit dit topic als je het niet aankan een post van me te zien ok?
Hoef je ook niet nutteloos te replyen.
Ik kan het wel aanzien hoor, maar het is minder leuk dat je doet alsof ik stront ben in het algemeen. Je kunt een heel klein beetje rekening houden met mijn gevoelens. Dat bevalt me gewoon niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik blijf wel weg uit dit topic als je het niet aankan een post van me te zien ok?
Hoef je ook niet nutteloos te replyen.
Bron, link, url?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan het wel aanzien hoor, maar het is minder leuk dat je doet alsof ik stront ben in het algemeen. Je kunt een heel klein beetje rekening houden met mijn gevoelens. Dat bevalt me gewoon niet zo heel goed.
Maar goed, je bent meer dan welkom hier te posten
Van mij vind je dat ook nooit ergquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kan het wel aanzien hoor, maar het is minder leuk dat je doet alsof ik stront ben in het algemeen.
IRL, datgene buiten deze pc om.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bron, link, url?
Ik heb alleen posts van jou over mij gezien, heb er zelf geen woord over gezegd op fok en wou dat graag zou houden![]()
Het is een ideequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef Ruis het volgende:
zal ik de TT veranderen in "[Centraal] Tranceptor fanclub"
Zelfs zijn vriendinnetje vind Trancie niet meer leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef Ruis het volgende:
zal ik de TT veranderen in "[Centraal] Tranceptor fanclub"
Als je nog wat te zeiken hebt, doe dat dan op msn en niet op fok.quote:
Frenkie, heb jij niet 17-jarige BrEeZaH's te entertainen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:14 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Zelfs zijn vriendinnetje vind Trancie niet meer leuk
Nee, enkel een 22-jarig bloedmooi blondjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:16 schreef Tranceptor het volgende:
Frenkie, heb jij niet 17-jarige BrEeZaH's te entertainen?![]()
waaromquote:
Je maakt me bangquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
waaromzo erg dan, is toch 1 groot feest het leven
![]()
![]()
![]()
idd, hij wil het ook allemaal privé houden op fok hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alleen posts van jou over mij gezien, heb er zelf geen woord over gezegd op fok en wou dat graag zou houden![]()
waarom dat danquote:
geil, beiden in het klooster in die kleine slaapkamertjesquote:
Trancie is al sinds het begin van zijn fok!tijd zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef petitlapin het volgende:
idd, hij wil het ook allemaal privé houden op fok hoor![]()
![]()
da's meer Tranceptor, beetje een apart typje, als ik dat zo lees/hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ex-stelletje maakt me bang. Ik wil geen relatie meer![]()
Is that a no?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je uit elkaar gaat he....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ging tennis kijken!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geil, beiden in het klooster in die kleine slaapkamertjes![]()
Ik ben niet eng hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
morgen spelen er weer belgenquote:
Ik vind mods wél leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Trancie is al sinds het begin van zijn fok!tijd zo![]()
Heeft moeitje met dingen van zich af zetten..
MissBliss zal ik je een keer mee uit nemen?
Jij toch niet????quote:
Staan jullie nu al op die Boebiedoelijst?quote:
owmaaigodquote:
Die is geen mod.quote:
Lekker samen zoenen en zo zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Samen met MissMSX, was de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |