heejquote:
Ik besmeer meiden meestal met mijn cremepjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef melismay het volgende:
[..]
En als IK jou nou eens met een cremepje besmeer?
Hhhhm ik sla even over...quote:
DAT weet niemand...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoi.
Wat hebben cremepjes met singles te maken eigenlijk?
Zijn we aan het uitzoeken..quote:
Nou kijk daar is het bewijs.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zijn we aan het uitzoeken..
ik gebruik ze iig niet en ben wel single
Hahah weet niet of het veel uitmaakt als ik het wel zou gebruiken.quote:
Nee het helpt dat ze blijben nadat je ze te pakken hebt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dus die nivea die ik op mijn kop smeer moet mij helpen vrouwen te versieren?
Nou kom maar op!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:07 schreef Thisbe het volgende:
Het gaat over cremes voor mannenik denk toch dat de berekening van het successierecht interessanter is
![]()
Gelukkig is het niet de reden...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:04 schreef _Boo_ het volgende:
Reden voor het single zijn - uiterlijk - verzorging - crempjes.![]()
Ik zou een tampon in je oor doen, dat geeft meer aandacht volgens mij dan zo'n cremequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dus die nivea die ik op mijn kop smeer moet mij helpen vrouwen te versieren?
Zo ben jij ook aan de vrouw gekomen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou een tampon in je oor doen, dat geeft meer aandacht volgens mij dan zo'n creme![]()
Nog een reden waarom het nutteloos is zeg maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja maar die creme zie je toch niet?
Maar idd volgend onderwerp.
nee, maar zo heb je in ieder geval een orginele openingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ben jij ook aan de vrouw gekomen?![]()
Waarom smeer je het dan eropquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja maar die creme zie je toch niet?
Maar idd volgend onderwerp.
En dat terwijl er volgens mij veel meer vrouwen zijn die zich laten verbouwen dan mannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:48 schreef Christine het volgende:
In het boek "Sekscodes" van Judi James heb ik gisteren nog gelezen dat vrouwen bij de zoektocht naar een partner rondkijken zoals een potentiėle huizenkoper rondkijkt in een appartement: gespitst op de goede kanten, de ogen geopend voor wat er na een eventuele verbouwing allemaal met de woning mogelijk zou kunnen zijn.
Mannen daarentegen, kijken oppervlakkiger naar een vrouw, en denken dat het alleen nog maar slechter kan, als hij haar eenmaal heeft ingepakt, omdat ze dan minder moeite voor zichzelf gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |