Het is wel waar dat vrouwen in eerste instantie kijken naar hoe je overkomt, heb je kleding van 10 jaar geleden aan met vieze nagels en een ongeschoren kop dan kom je toch heel anders over dan dat je gewoon leuke moderne kleding aanhebt en er netjes verzorgd bijloopt (zoals ik er nu bijzit is dus geen goed voorbeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is een kenmerkend verschil tussen wat vrouwen ZEGGEN en wat ze echt bedoelen.
In beide gevallen snap ik ze niet hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is een kenmerkend verschil tussen wat vrouwen ZEGGEN en wat ze echt bedoelen.
Leg uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Autisme?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
In beide gevallen snap ik ze niet hoor
Nu komt die met een verhaal over wat vrouwen reëel denken, maar dat dat niet spoort met wat ze voelen.quote:
Inderdaad, dat gejank dat je jezelf niet meer bent als je een keer leuke kleren aantrekt vind ik altijd zo suf. Als je je hele persoonlijkheid kwijtraakt daardoor, dan had je die uberhaupt al niet...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef TGT het volgende:
[..]
Onzin. Je bent wel jezelf. Je laat alleen zien dat je jezelf goed verzorgt. Dat vinden vrouwen best belangrijk heb ik me laten vertellen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gejank dat je jezelf niet meer bent als je een keer leuke kleren aantrekt vind ik altijd zo suf. Als je je hele persoonlijkheid kwijtraakt daardoor, dan had je die uberhaupt al niet...
Als ik al die tips op ga volgen ben ik in 1 keer 100 % gay.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
en ineens vind je een toepasselijk topic:
Mannen: Tips voor een aantrekkelijk, succesvol uiterlijk
Dan ben je metrosexueel, geen homoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als ik al die tips op ga volgen ben ik in 1 keer 100 % gay.
Voetenborstels...rot toch op. Tegen de tijd dat een vrouw mijn voeten ziet heb ik toch al succes
Dat topic is voor metromannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Metro2005 het volgende:
en ineens vind je een toepasselijk topic:
Mannen: Tips voor een aantrekkelijk, succesvol uiterlijk
Nee dat is ook niet leuk en het is nog minder leuk als je van niemand advies krijgt en geen idee heb waar je moet beginnen. Die stap zal dus best wel groot zijn als je vastgeroest zit in je patroon van minimale verzorging.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef TGT het volgende:
[..]
Indeed. Maar mensen die zo reageren (ik neem mijn vriend ff als voorbeeld) zijn meestal een klein beetje op de tenen getrapt. Het is natuurlijk nooit leuk om te horen dat je kleding niet mooi is (zo ervaarde hij dat)..
Ja pcies. Ik heb het opgelost door hem de Zara in adam in te loodsen.. (hij houdt van nette kleding). Dat was de perfecte mix tussen net en hip. Nu wil hij niets anders meerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet leuk en het is nog minder leuk als je van niemand advies krijgt en geen idee heb waar je moet beginnen. Die stap zal dus best wel groot zijn als je vastgeroest zit in je patroon van minimale verzorging.
Kerel, check dat topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef TGT het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Er is niets mis met een goede verzorging.
Hoeveel boeken die over sex gaan heb jij wel niet thuis??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:48 schreef Christine het volgende:
In het boek "Sekscodes" van Judi James heb ik gisteren nog gelezen dat vrouwen bij de zoektocht naar een partner rondkijken zoals een potentiële huizenkoper rondkijkt in een appartement: gespitst op de goede kanten, de ogen geopend voor wat er na een eventuele verbouwing allemaal met de woning mogelijk zou kunnen zijn.
Mannen daarentegen, kijken oppervlakkiger naar een vrouw, en denken dat het alleen nog maar slechter kan, als hij haar eenmaal heeft ingepakt, omdat ze dan minder moeite voor zichzelf gaat doen.
Dus mannen, wees niet getreurd over uw uiterlijk
Ben je nou vrouw of homo? Je hebt het telkens over je vriendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja pcies. Ik heb het opgelost door hem de Zara in adam in te loodsen.. (hij houdt van nette kleding). Dat was de perfecte mix tussen net en hip. Nu wil hij niets anders meer
Nee maar een goede verzorging kan je ook in de extreme uitvoeren. Ik denk niet dat jij het eelt van je voeten verwijderd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef TGT het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Er is niets mis met een goede verzorging.
Ik heb t gechecked.. Sorry maar ik vind het echt niet gek. Kijk ik ga ook niet zo snel aan de huidcreme.. Maar een borstel om je stinkende zweetpoten te cleanen.. Wat boeit dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kerel, check dat topic.Dat vrouwen allemaal een metroseksueel willen hebben is ook onzin. Voetborstels
![]()
Een verzorgde man is zeer ok, maar een man die langer dan een uur voor de spiegel staat hoeft voor mij nou ook weer niet hoor....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kerel, check dat topic.Dat vrouwen allemaal een metroseksueel willen hebben is ook onzin. Voetborstels
![]()
weeg je al bijna 50 kilo? Jij had toch een minderwaardigheidscomplex of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hoeveel boeken die over sex gaan heb jij wel niet thuis??
Maar het gaat ook om wat IK vind van mijn uiterlijk en niet zozeer wat de rest vindt... daarom vind ik dat er nog veel heel veel verbeterd moet worden.
Ik heb amper eelt daar. Als ik daar een dikke knobbel zou hebben dan zou ik em er echt wel af halen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee maar een goede verzorging kan je ook in de extreme uitvoeren. Ik denk niet dat jij het eelt van je voeten verwijderd.
Het is een vriend van mij. Mijn vriend dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben je nou vrouw of homo? Je hebt het telkens over je vriend
Nee.quote:Laatste vraag:
Ben je tevreden met je uiterlijk.
Ja, dat is toch wel mede verantwoordelijk ervoor.quote:Nieuwe vraag hierbij:
Denk je dat jouw uiterlijk verantwoordelijk is voor je singlestatus
Dump hem dan in de Sara in Barcaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:53 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja pcies. Ik heb het opgelost door hem de Zara in adam in te loodsen.. (hij houdt van nette kleding). Dat was de perfecte mix tussen net en hip. Nu wil hij niets anders meer
Gozers met wortelbroekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:58 schreef _Boo_ het volgende:
Ik snap echt niet waarom er nog zoveel mannen met van die smal uitlopende en te korte broeken lopen.
Zeg dan: een vriend van mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Het is een vriend van mij. Mijn vriend dus.
? wat? Jij koopt alleen kleding in Barcelona?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dump hem dan in de Sara in Barca![]()
Sara in amsterdam![]()
ai yuck, jawelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nee maar een goede verzorging kan je ook in de extreme uitvoeren. Ik denk niet dat jij het eelt van je voeten verwijderd.
Nee blijf nu hangen rond de 69 - 70 kg en wil er nog zo'n 4 kg af.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
weeg je al bijna 50 kilo? Jij had toch een minderwaardigheidscomplex of iets dergelijks?
Daar kan ik inderdaad ook slecht tegen, maar dat is misschien meer ijdelheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Een verzorgde man is zeer ok, maar een man die langer dan een uur voor de spiegel staat hoeft voor mij nou ook weer niet hoor....
Bedenkt ineens een leuk kadootje voor een bepaalde man![]()
Waarom positief? Kijk, normale verzorging ok...maar steeds meer? Waarom is dat nou zo belangrijk? Is ijdel zijn opeens positief?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het is wel zo, en dat hoor je de laatste tijd ook meer in de media, dat mannen meer aandacht besteden aan hun uiterlijk. Cremes, maskers e.d.. Ik vind dit best een positieve ontwikkeling, alleen denk ik wel dat een bepaald slag van de mannen dit doet.
Teveel woorden. Teveel typen. Alleen het nut is nu weg omdak t moet uitleggen aan jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zeg dan: een vriend van mijanders lijkt het net of het jé vriend is :
![]()
Kan je je samen optuttenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Daar kan ik inderdaad ook slecht tegen, maar dat is misschien meer ijdelheid.
Prima als je op een zondagmiddag niks beters te doen hebt en fijn je voeten van eelt gaat zitten ontdoen, maar niet als we afgesproken hebben om uit te gaan een uur nodig hebben voordat we uiteindelijk weg kunnen.
Heb je haar ook weerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ai yuck, jawel![]()
onverzorgde voeten, zoooooooooo ranzig. Geen eelt en netjes geknipte teennagels svp
en daarom ben jij single en zij nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb je haar ook weerVandaar dat je liever een zwakker mannetje hebt...anders zou die gewoon zeggen: boeie, dat ga ik niet doen.
Zoals ik
Vind je dat niet een beetje boel kort door de bocht?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en daarom ben jij single en zij niet
Jep maar men is hier goed in kort door de bocht gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje boel kort door de boch?
Alsof dat serieus bedoeld wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje boel kort door de bocht?
Alsof verzorgde voeten alles is waar het om draait
Nee ijdel is niet positief, maar sommige mannen gebruiken niet eens wat extra's. Waarom zouden jullie geen creme gebruiken en wij wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom positief? Kijk, normale verzorging ok...maar steeds meer? Waarom is dat nou zo belangrijk? Is ijdel zijn opeens positief?
Vrouwen worden veel meer beoordeeld op looks, ook tussen vrouwen onderling. Mannen doen dat veel minder.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee ijdel is niet positief, maar sommige mannen gebruiken niet eens wat extra's. Waarom zouden jullie geen creme gebruiken en wij wel?
ik denk dat je een bril nodig hebt, ik heb altijd gezegd dat ik een sterkere man nodig had, ik heb die gevondenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:06 schreef WeirdMicky het volgende:
Heb je haar ook weerVandaar dat je liever een zwakker mannetje hebt...anders zou die gewoon zeggen: boeie, dat ga ik niet doen.
Zoals ik
Waarom zou je creme gebruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee ijdel is niet positief, maar sommige mannen gebruiken niet eens wat extra's. Waarom zouden jullie geen creme gebruiken en wij wel?
Sluiter helaas nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat je een bril nodig hebt, ik heb altijd gezegd dat ik een sterkere man nodig had, ik heb die gevonden
en alle belgen hebben vandaag hun match gewonnen![]()
Waarom zou je geen creme gebruiken? Je hoeft het niet, maar het wordt wel verkocht dus er zou wel vraag naar zijn he.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom zou je creme gebruiken![]()
Je kan jezelf ook gewoon verzorgen zonder al die cremetjes en poedertjes.
Ik Ben geen vrouw
Je kan natuurlijk wel gewoon zorgen dat je er fatsoenlijk uitziet: je elke dag scheren, nagels knippen en als je snel zweet gewoon wat meer deo op doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |