Jawel ik klaag niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:38 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn de singles die hier posten over het algemeen tevreden over hun uiterlijk of niet? (beetje een vraag nav pieterCK)
Het heeft er absoluut mee te maken (naast de eeuwige verlegenheid...)quote:Nieuwe vraag hierbij:
Denk je dat jouw uiterlijk verantwoordelijk is voor je singlestatus
Ik voelde me net zo'n huismus die niks deed.quote:stelling:
* Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?
Ja dit ken ik echt. Gaat het uit en je blijft elkaar zien.. Ga je ineens veel leukere dingen doen. Sex is ook 10 x beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En het gekke is, ik zie hem nu nog steeds elke dag maar nu ineens zitten we niet meer voor de TV.
Dan denk ik achteraf "Waarom kan dat niet toen we iets hadden?"
Hier ook, maar daar ben ik dus mee bezig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:51 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het heeft er absoluut mee te maken (naast de eeuwige verlegenheid...)
Mag ik er zelf ook nog wat over zeggen of is dat al gedaan voor/ over mij hahaquote:
Afgezien van de seks doe ik ook veel meer leuke dingen met mn ex dan tijdens de relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:56 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja dit ken ik echt. Gaat het uit en je blijft elkaar zien.. Ga je ineens veel leukere dingen doen. Sex is ook 10 x beter.
Jawelquote:Laatste vraag:
Ben je tevreden met je uiterlijk.
Nee, het ligt meer aan mezelf.quote:Nieuwe vraag hierbij:
Denk je dat jouw uiterlijk verantwoordelijk is voor je singlestatus
Nee stil!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:58 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mag ik er zelf ook nog wat over zeggen of is dat al gedaan voor/ over mij haha
Hhm kee dan lees ik de roddels over mij wel hier hahaquote:
Aight zelfvertrouwen! Daar scoor je een partner mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:08 schreef Tranceptor het volgende:
Mijn uiterlijk is niet best en mijn singlestatus heeft daar vast mee te maken
[drama-modus off]
Neej ff serieus, ik zie er gewoon goed uit
Ja is zo, maar momenteel gaat dat even niet omdat ik me verrot even voel, maar goed dat komt wel weer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Aight zelfvertrouwen! Daar scoor je een partner mee.
Je moet jezelf ook gewoon presenteren. Dan komt de sweet lovin' vanzelf.
Ok ok maar aandacht van vrouwelijk schoon is toch wel een goed medicijn... Geef toe.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja is zo, maar momenteel gaat dat even niet omdat ik me verrot even voel, maar goed dat komt wel weer.
Ik zou het niet weten, ik ben niet populair bij de vrouwen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:15 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok ok maar aandacht van vrouwelijk schoon is toch wel een goed medicijn... Geef toe.
Why not? Je ziet er toch goed uit? Of ben je een hufter?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben niet populair bij de vrouwen...![]()
Zelfvertrouwen is idd the way 2 go!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Aight zelfvertrouwen! Daar scoor je een partner mee.
Je moet jezelf ook gewoon presenteren. Dan komt de sweet lovin' vanzelf.
Hhhm geen idee.... al zo'n 3,5 jaar niet gehad..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:15 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok ok maar aandacht van vrouwelijk schoon is toch wel een goed medicijn... Geef toe.
Ik zie er niet goed uit en ik ben te weinig een hufter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:17 schreef TGT het volgende:
[..]
Why not? Je ziet er toch goed uit? Of ben je een hufter?
En zelfkennis heb je ook al nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie er niet goed uit en ik ben te weinig een hufter.
Kan ook je uitstraling zijn. En je presentatie. Serious je wil niet weten wat een nieuwe haircut en mooie kleding voor je kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm geen idee.... al zo'n 3,5 jaar niet gehad..
Okay weet het, zegt ook genoeg over mijn looks en zo dan gok ik
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zie er niet goed uit en ik ben te weinig een hufter.
Sommigen van ons zijn dat stadium zelfs voorbijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Kan ook je uitstraling zijn. En je presentatie. Serious je wil niet weten wat een nieuwe haircut en mooie kleding voor je kunnen doen.
Maar met mijn haar en kleding ben ik tevreden en ik weiger om dit aan te passen om beter te scoren..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef TGT het volgende:
[..]
Kan ook je uitstraling zijn. En je presentatie. Serious je wil niet weten wat een nieuwe haircut en mooie kleding voor je kunnen doen.
Nu nog ff de username van degene die je bedoelt erbij en je hebt de uberhufter status bereikt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommigen van ons zijn dat stadium zelfs voorbij![]()
Sportschool kan ook wonderen doen. Niet dat ik daar een goed voorbeeld van benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar met mijn haar en kleding ben ik tevreden en ik weiger om dit aan te passen om beter te scoren..
Ze moeten mij maar nemen zoals ik ben en als dat niet goed is is dat hun probleem niet het mijne
lk wil niet lullig doen, maar blijkbaar werkt jouw nemen zoals je bent niet voor vrouwen. Dan moet je het dus anders gaan doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef PieterCK het volgende:
Ze moeten mij maar nemen zoals ik ben en als dat niet goed is is dat hun probleem niet het mijne
Wie zegt dat ik één iemand bedoel en mezelf uitsluit?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef TGT het volgende:
[..]
Nu nog ff de username van degene die je bedoelt erbij en je hebt de uberhufter status bereikt!
Ach gelul man, wie zegt dat het aan zn kapsel + kleren ligt? Als hij zich er fijn in voelt is dat prima lijkt me. Aan oppervlakkige vrouwen heb ik bijvoorbeeld een broertje doodquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
lk wil niet lullig doen, maar blijkbaar werkt jouw nemen zoals je bent niet voor vrouwen. Dan moet je het dus anders gaan doen![]()
Ja een vriend van mij zegt echt precies het zelfde. Ook al jaren single. Laatst hebben we em in wat hippe kleding geduwd... Hij had meteen meer aandacht van de vrouwen.. Tja en hij klaagde daar niet over.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar met mijn haar en kleding ben ik tevreden en ik weiger om dit aan te passen om beter te scoren..
Kan maar ik ben nog niet zo desperite dat ik mijzelf ga omvormen aanpassen om dan beter in de markt te liggen... Laat mijzelf lekker mezelf zijn en ga door met mijn leven dan maar zonder vrouw..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
lk wil niet lullig doen, maar blijkbaar werkt jouw nemen zoals je bent niet voor vrouwen. Dan moet je het dus anders gaan doen![]()
Ik ben 1 van de weinige die niet loopt te klagen over aandachtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:20 schreef TGT het volgende:
[..]
Juist! Jij bent godlike, welke vrouw wil jou niet in bed hebben toch?
Ik zeg ook niet dat je moet, maar als je nergens voor openstaat en alleen maar zeikt kom je ook niet verder. Je moet het zelf weten, mijn probleem is het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kan maar ik ben nog niet zo desperite dat ik mijzelf ga omvormen aanpassen om dan beter in de markt te liggen... Laat mijzelf lekker mezelf zijn en ga door met mijn leven dan maar zonder vrouw..
Je moet het in perspectief zien, vrouwen krijgen de aandacht, wij niet over het algemeen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige die niet loopt te klagen over aandacht
Whehehehequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik één iemand bedoel en mezelf uitsluit?![]()
De lijst met dingen die niet veranderd hoeven te worden is in mijn geval hoogstwaarschijnlijk kleiner.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Metro2005 het volgende:
Blijkbaar toch een hoop onvrede over het uiterlijk, wat zouden jullie het liefst veranderd zien bij jezelf?
Ik zeik ook niet over vrouwen aandacht ging er meer over mijn eigen lichaam etc....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je moet, maar als je nergens voor openstaat en alleen maar zeikt kom je ook niet verder. Je moet het zelf weten, mijn probleem is het niet![]()
Ik ben in elk geval niet de eeuwige vrijgezel of ontevrden met mezelfquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief zien, vrouwen krijgen de aandacht, wij niet over het algemeen.
Onzin. Je bent wel jezelf. Je laat alleen zien dat je jezelf goed verzorgt. Dat vinden vrouwen best belangrijk heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kan maar ik ben nog niet zo desperite dat ik mijzelf ga omvormen aanpassen om dan beter in de markt te liggen... Laat mijzelf lekker mezelf zijn en ga door met mijn leven dan maar zonder vrouw..
anders heb je wel de PieterCK maar niet in zijn eigen kleding en haar en zo dan ben ik nog mezelf niet.......
Ik zou zo een waslijst op kunnen stellen, maar de wereld doet het maar met dit hoopje waanzinquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De lijst met dingen die niet veranderd hoeven te worden is in mijn geval hoogstwaarschijnlijk kleiner.
Er is een kenmerkend verschil tussen wat vrouwen ZEGGEN en wat ze echt bedoelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef TGT het volgende:
[..]
Onzin. Je bent wel jezelf. Je laat alleen zien dat je jezelf goed verzorgt. Dat vinden vrouwen best belangrijk heb ik me laten vertellen.
Juist, ik ook nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval niet de eeuwige vrijgezel of ontevrden met mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |