abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2005 @ 18:49:08 #1
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27283457
Welkom in het Centrale Singles Slowchat Topic

Gezien de ontwikkelingen in R&P leek het me beter deze topicreeks in General Chat te plaatsen.

Deze reeks is voor Singles die zoeken maar niet vinden, singles die vinden.... maar niet dat wat ze zoeken of singles die het single leven niet willen missen... en alles wat daar tussen zit.

Alhoewel dit voornamelijk als slowchat topic bedoeld is wil ik iedereen toch verzoeken het inhoudelijk te houden zodat dit topic voor iedereen toegankelijk blijft.

Stellingen en discussieonderwerpen uit de laatste paar reeksen:

* Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen

* Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?

* Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?

* Hoe het komt dat je single bent? Heb je er zelf voor gekozen, of kwam het door ruzie oid?

Trouwens, ik vroeg me ook nog af wat mensen hier van vinden. Kan eventueel ook als stelling, dat het nog niet hebben gehad van relaties ook in je voordeel kan werken.

* Nice people finish last

* Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.

* Geluk hangt af van anderen.

* Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om uiterlijk.

* Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk.

* Fotoboeksingles zijn op zoek naar erkenning dat ze er leuk uit zien, in tegenstelling tot niet-fotoboeksingles

* Singles met een fotoboek (incl. foto) zijn zelfverzekerder dan die zonder fotoboek. Ze durven zich immers te laten zien.

* Singles roken meer wiet dan bezette mensen.

* Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie

Nieuwe singles:

- Metro2005
- Tranceptor
- JoeyT

Link naar het laatste deel:

[Centraal] Singles slowchat
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27283537
zijn we weer!
Al een stelling?
pi_27283578
Ik heb een heel topic gemist omdat ik naar school moest
  maandag 23 mei 2005 @ 18:53:31 #4
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27283594
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik miste op mijn werk al een hele pagina omdat ik een half uur aan de telefoon zat met een klant
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 23 mei 2005 @ 18:54:35 #5
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27283630
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ook, maar dan zonder school.
For great justice!
  maandag 23 mei 2005 @ 18:54:53 #6
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27283635
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik miste op mijn werk al een hele pagina omdat ik een half uur aan de telefoon zat met een klant
Klanten...
For great justice!
pi_27283655
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:54 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ook, maar dan zonder school.
Ik ook, maar dan met werk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 23 mei 2005 @ 18:55:43 #8
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27283668
Wel even raar momenteel, ik heb niks om naar uit te kijken en een lege weekagenda
echt zo'n leeg gat waar je even in terecht komt.
pi_27284016
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:55 schreef Metro2005 het volgende:
Wel even raar momenteel, ik heb niks om naar uit te kijken en een lege weekagenda
Vrienden bellen!
mooi weer leuke dingen gaan doen
  maandag 23 mei 2005 @ 19:08:47 #10
42381 CvB
handles your hunger better
pi_27284027
Pfff ik heb deze week echt teveel te doen gewoon. Ook wel leuke dingen gelukkig. Straks ga ik bijvoorbeeld naar de nieuwe star wars film en vrijdag naar een drum 'n bass feest in Utrecht.
Vind ik
pi_27284412
Ik heb ook niks bijzonders staan deze week, zo heel even langs mijn tante, die is jarig.
pi_27284506
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:49 schreef Metro2005 het volgende:

* Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
. Wat een stellingen komen er af en toe voorbij...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27284550
Vrijdag pas weer iets op het programma staan, ik moet heel de week erg vroeg op, dus er zal wel niet veel ondernomen worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27284598
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vrijdag pas weer iets op het programma staan, ik moet heel de week erg vroeg op, dus er zal wel niet veel ondernomen worden.
Ik kent het!
Kut he
pi_27284624
Sja vanaf morgen weer vroeg op, bah
pi_27284756
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik kent het!
Kut he
Ach, als ik niet de hort op kan zuip ik ook minder wat weer goed is voor mijn gezondheid. Elk nadeel heb z'n voordeel.
  maandag 23 mei 2005 @ 19:39:54 #17
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27285076
Hallo mensen Ik heb t andere topic ook niet echt meer gevolgd, waar hebben we het over?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  maandag 23 mei 2005 @ 19:40:19 #18
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27285094
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:55 schreef Metro2005 het volgende:
Ja daar kan ik dus echt niet tegen... Kan er gewoon niet tegen als ik niet iets heb waar ik naar kan uitkijken. Ik hoop dus dat ik in de tijd naar het weekend iemand ontmoet waar ik wat mee kan gaan drinken. Afentoe is mijn kieskeurigheid wel heel erg trws... Kwas vandaag op mn werk en moest een meisje van 19 begeleiden. Joey altijd blij als zoiets gebeurt... Twee uur met dr bezig geweest, heel cool vrouwtje... En kd8 ook echt van is wel moeite waard om keer mee uit te vragen. Alleen opeens vond ik dr onderarmen iets te groot... Kheb altijd van die kleine dingen waarop ik afknap. Nogmaals ik vind me zelf echt geen super lekkere gozer ofzo, maar kheb altijd van die oppervlakkige dingen waar ik op afknap ... Maja wie weet...

Stelling: Ik zou met iemand uitgaan waar ik verder geen toekomst in zie, maar wel een leuke avond of weekend mee kan hebben
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27285114
Niet echt een onderwerp Melis. Er waren wat nieuwe singles bij.
pi_27285119
Ik heb nooit een lege agenda omdat ik single ben hoor. =) Doen jullie toch iets verkeerd =)
Sanity is (not) statistical
  Moderator maandag 23 mei 2005 @ 19:42:27 #21
42184 crew  DaMart
pi_27285195
Zo, dat is hard gegaan vandaag... vanochtend had Sbarina net een nieuwe geopend, en nu zijn we alweer 2 topics verder

Kan iemand misschien een samenvatting geven van de hoogtepunten van de topics van vandaag?
  maandag 23 mei 2005 @ 19:43:21 #22
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27285223
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja daar kan ik dus echt niet tegen... Kan er gewoon niet tegen als ik niet iets heb waar ik naar kan uitkijken. Ik hoop dus dat ik in de tijd naar het weekend iemand ontmoet waar ik wat mee kan gaan drinken. Afentoe is mijn kieskeurigheid wel heel erg trws... Kwas vandaag op mn werk en moest een meisje van 19 begeleiden. Joey altijd blij als zoiets gebeurt... Twee uur met dr bezig geweest, heel cool vrouwtje... En kd8 ook echt van is wel moeite waard om keer mee uit te vragen. Alleen opeens vond ik dr onderarmen iets te groot... Kheb altijd van die kleine dingen waarop ik afknap. Nogmaals ik vind me zelf echt geen super lekkere gozer ofzo, maar kheb altijd van die oppervlakkige dingen waar ik op afknap ... Maja wie weet...

Stelling: Ik zou met iemand uitgaan waar ik verder geen toekomst in zie, maar wel een leuke avond of weekend mee kan hebben
Kan ik op zich wel inkomen ja.
pi_27285232
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat is hard gegaan vandaag... vanochtend had Sbarina net een nieuwe geopend, en nu zijn we alweer 2 topics verder

Kan iemand misschien een samenvatting geven van de hoogtepunten van de topics van vandaag?
Is dat ook een nieuwe single
pi_27285253
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
Kheb altijd van die kleine dingen waarop ik afknap. Nogmaals ik vind me zelf echt geen super lekkere gozer ofzo, maar kheb altijd van die oppervlakkige dingen waar ik op afknap ... Maja wie weet...

Ik heb precies hetzelfde

Ik ben het oneens met de stelling, maar deze kamikaze/alles of niets-instelling is misschien ook niet alles. Misschien moet ik gewoon maar weer verder gaan daten,...
  maandag 23 mei 2005 @ 19:45:26 #25
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27285306
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef DaMart het volgende:

JoeyT is weer single
Tranceptor is weer single
Paar ruzie's tussendoor
en verder een hoop nutteloos geblaat

Niks gemist, dit deel gaan we knallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')