Ik miste op mijn werk al een hele pagina omdat ik een half uur aan de telefoon zat met een klantquote:Op maandag 23 mei 2005 18:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een heel topic gemist omdat ik naar school moest
Ik ook, maar dan zonder school.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een heel topic gemist omdat ik naar school moest
Klanten...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik miste op mijn werk al een hele pagina omdat ik een half uur aan de telefoon zat met een klant
Vrienden bellen!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:55 schreef Metro2005 het volgende:
Wel even raar momenteel, ik heb niks om naar uit te kijken en een lege weekagenda
echt zo'n leeg gat waar je even in terecht komt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:49 schreef Metro2005 het volgende:
* Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
Ik kent het!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vrijdag pas weer iets op het programma staan, ik moet heel de week erg vroeg op, dus er zal wel niet veel ondernomen worden.
Ach, als ik niet de hort op kan zuip ik ook minder wat weer goed is voor mijn gezondheid. Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:
Ja daar kan ik dus echt niet tegen... Kan er gewoon niet tegen als ik niet iets heb waar ik naar kan uitkijken. Ik hoop dus dat ik in de tijd naar het weekend iemand ontmoet waar ik wat mee kan gaan drinken. Afentoe is mijn kieskeurigheid wel heel erg trws... Kwas vandaag op mn werk en moest een meisje van 19 begeleiden. Joey altijd blij als zoiets gebeurt... Twee uur met dr bezig geweest, heel cool vrouwtje... En kd8 ook echt van is wel moeite waard om keer mee uit te vragen. Alleen opeens vond ik dr onderarmen iets te groot...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:55 schreef Metro2005 het volgende:
Wel even raar momenteel, ik heb niks om naar uit te kijken en een lege weekagenda
echt zo'n leeg gat waar je even in terecht komt.
Kan ik op zich wel inkomen ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja daar kan ik dus echt niet tegen... Kan er gewoon niet tegen als ik niet iets heb waar ik naar kan uitkijken. Ik hoop dus dat ik in de tijd naar het weekend iemand ontmoet waar ik wat mee kan gaan drinken. Afentoe is mijn kieskeurigheid wel heel erg trws... Kwas vandaag op mn werk en moest een meisje van 19 begeleiden. Joey altijd blij als zoiets gebeurt... Twee uur met dr bezig geweest, heel cool vrouwtje... En kd8 ook echt van is wel moeite waard om keer mee uit te vragen. Alleen opeens vond ik dr onderarmen iets te groot...Kheb altijd van die kleine dingen waarop ik afknap. Nogmaals ik vind me zelf echt geen super lekkere gozer ofzo, maar kheb altijd van die oppervlakkige dingen waar ik op afknap
... Maja wie weet...
Stelling: Ik zou met iemand uitgaan waar ik verder geen toekomst in zie, maar wel een leuke avond of weekend mee kan hebben
Is dat ook een nieuwe singlequote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat is hard gegaan vandaag... vanochtend had Sbarina net een nieuwe geopend, en nu zijn we alweer 2 topics verder
Kan iemand misschien een samenvatting geven van de hoogtepunten van de topics van vandaag?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
Kheb altijd van die kleine dingen waarop ik afknap. Nogmaals ik vind me zelf echt geen super lekkere gozer ofzo, maar kheb altijd van die oppervlakkige dingen waar ik op afknap... Maja wie weet...
Stelling: Ik zou met iemand uitgaan waar ik verder geen toekomst in zie, maar wel een leuke avond of weekend mee kan hebben
JoeyT is weer singlequote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat is hard gegaan vandaag... vanochtend had Sbarina net een nieuwe geopend, en nu zijn we alweer 2 topics verder
Kan iemand misschien een samenvatting geven van de hoogtepunten van de topics van vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |