Ik miste op mijn werk al een hele pagina omdat ik een half uur aan de telefoon zat met een klantquote:Op maandag 23 mei 2005 18:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een heel topic gemist omdat ik naar school moest
Ik ook, maar dan zonder school.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb een heel topic gemist omdat ik naar school moest
Klanten...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik miste op mijn werk al een hele pagina omdat ik een half uur aan de telefoon zat met een klant
Vrienden bellen!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:55 schreef Metro2005 het volgende:
Wel even raar momenteel, ik heb niks om naar uit te kijken en een lege weekagenda
echt zo'n leeg gat waar je even in terecht komt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:49 schreef Metro2005 het volgende:
* Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
Ik kent het!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vrijdag pas weer iets op het programma staan, ik moet heel de week erg vroeg op, dus er zal wel niet veel ondernomen worden.
Ach, als ik niet de hort op kan zuip ik ook minder wat weer goed is voor mijn gezondheid. Elk nadeel heb z'n voordeel.quote:
Ja daar kan ik dus echt niet tegen... Kan er gewoon niet tegen als ik niet iets heb waar ik naar kan uitkijken. Ik hoop dus dat ik in de tijd naar het weekend iemand ontmoet waar ik wat mee kan gaan drinken. Afentoe is mijn kieskeurigheid wel heel erg trws... Kwas vandaag op mn werk en moest een meisje van 19 begeleiden. Joey altijd blij als zoiets gebeurt... Twee uur met dr bezig geweest, heel cool vrouwtje... En kd8 ook echt van is wel moeite waard om keer mee uit te vragen. Alleen opeens vond ik dr onderarmen iets te groot...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:55 schreef Metro2005 het volgende:
Wel even raar momenteel, ik heb niks om naar uit te kijken en een lege weekagenda
echt zo'n leeg gat waar je even in terecht komt.
Kan ik op zich wel inkomen ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja daar kan ik dus echt niet tegen... Kan er gewoon niet tegen als ik niet iets heb waar ik naar kan uitkijken. Ik hoop dus dat ik in de tijd naar het weekend iemand ontmoet waar ik wat mee kan gaan drinken. Afentoe is mijn kieskeurigheid wel heel erg trws... Kwas vandaag op mn werk en moest een meisje van 19 begeleiden. Joey altijd blij als zoiets gebeurt... Twee uur met dr bezig geweest, heel cool vrouwtje... En kd8 ook echt van is wel moeite waard om keer mee uit te vragen. Alleen opeens vond ik dr onderarmen iets te groot...Kheb altijd van die kleine dingen waarop ik afknap. Nogmaals ik vind me zelf echt geen super lekkere gozer ofzo, maar kheb altijd van die oppervlakkige dingen waar ik op afknap
... Maja wie weet...
Stelling: Ik zou met iemand uitgaan waar ik verder geen toekomst in zie, maar wel een leuke avond of weekend mee kan hebben
Is dat ook een nieuwe singlequote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat is hard gegaan vandaag... vanochtend had Sbarina net een nieuwe geopend, en nu zijn we alweer 2 topics verder
Kan iemand misschien een samenvatting geven van de hoogtepunten van de topics van vandaag?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 23 mei 2005 19:40 schreef JoeyT het volgende:
Kheb altijd van die kleine dingen waarop ik afknap. Nogmaals ik vind me zelf echt geen super lekkere gozer ofzo, maar kheb altijd van die oppervlakkige dingen waar ik op afknap... Maja wie weet...
Stelling: Ik zou met iemand uitgaan waar ik verder geen toekomst in zie, maar wel een leuke avond of weekend mee kan hebben
JoeyT is weer singlequote:Op maandag 23 mei 2005 19:42 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat is hard gegaan vandaag... vanochtend had Sbarina net een nieuwe geopend, en nu zijn we alweer 2 topics verder
Kan iemand misschien een samenvatting geven van de hoogtepunten van de topics van vandaag?
Dit deel wordt de bom....quote:Op maandag 23 mei 2005 19:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
JoeyT is weer single
Tranceptor is weer single
Paar ruzie's tussendoor
en verder een hoop nutteloos geblaat![]()
Niks gemist, dit deel gaan we knallen
Why not? Je kan er toch een leuke avond van maken?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit deel wordt de bom....
Ik heb van de week een date, wat moet ik ermee?![]()
Toch gaan of niet?
holy hellquote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit deel wordt de bom....
Ik heb van de week een date, wat moet ik ermee?![]()
Toch gaan of niet?
Vind het knap dat je het aankan om niet te daten...quote:Op maandag 23 mei 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde![]()
Ik ben het oneens met de stelling, maar deze kamikaze/alles of niets-instelling is misschien ook niet alles. Misschien moet ik gewoon maar weer verder gaan daten,...![]()
Ik weet het niet, ik zit nog in mn hoofd met mijn ex en heb daar gewoon nog gevoel bij al is de verliefdheid er nu af. Het is een beetje een emotionele achtbaan in mn hoofd met pieken en dalen. De afleiding is aan de ene kant wel goed, maar het gaat er in dit geval ook om wie. Ik ben een dik jaar helemaal in de wolken van dat meisje geweest en nu gaan we op vriendschappelijke basis wat drinken om mee te beginnen zei ze erbijquote:Op maandag 23 mei 2005 19:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat doe je snel Tranceptor. Als je niet wilt moet je niet gaan. Heel simpel.
En daar hebben jullie 2 topics over gedaanquote:Op maandag 23 mei 2005 19:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
JoeyT is weer single
Tranceptor is weer single
Paar ruzie's tussendoor
en verder een hoop nutteloos geblaat![]()
Niks gemist, dit deel gaan we knallen
jeetje dat is wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
holy helldude, je bent gewoon nog sneller dan ik
In jou situatie zou ik gewoon gaan. Misschien een goede manier om je verbroken relatie achter je te laten. Echter omdat je helemaal gek van dit meisje bent (geweest) moet je er wel zeker van kunnen zijn dat ze niet met je speelt.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zit nog in mn hoofd met mijn ex en heb daar gewoon nog gevoel bij al is de verliefdheid er nu af. Het is een beetje een emotionele achtbaan in mn hoofd met pieken en dalen. De afleiding is aan de ene kant wel goed, maar het gaat er in dit geval ook om wie. Ik ben een dik jaar helemaal in de wolken van dat meisje geweest en nu gaan we op vriendschappelijke basis wat drinken om mee te beginnen zei ze erbij
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, aan de ene kant wil ik wel gaan misschien wel uit een soort woede/onbegrip en aan de andere kant ...
Ik maak alles nog erger dan het is, ruziemaken met je ex is niet zo bijster slim. Ach vind haar alsnog lief en wens haar het beste, ik wilde gewoon iets weten. Sja en dan word ik er boos om als ze het zegt, beetje flauw. Ik kan het gewoon niet hebben dat ik voor de zoveelste keer iets heb. Krijg er gewoon een laag klotegevoel van dat niemand me ooit echt serieus leuk kan vinden/verliefd kan zijn, alsof ik dan niet goed genoeg ben om verliefd op te zijn. Ik vind gewoon dat ik dat verdien. Er zijn ook al wel meisjes verliefd op me geweest, maar mijn perspectief is op dit moment niet zo groot. Had gewoon graag gewild dat zij dat op me was geweest, maar ja je kunt het niet afdwingen al zou je het wel willen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:49 schreef JoeyT het volgende:
Hoe ga jij om met het verwerken van je break up Tranceptor... Heb je bepaalde dingen die je doet om je gedachten af te leiden???
Aan de ene kant is het wel mooi om je gedachten even te verzetten, aan de andere kant kan het ook enorm veel emoties losbrengen waar je momenteel echt niet op zit te wachten.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zit nog in mn hoofd met mijn ex en heb daar gewoon nog gevoel bij al is de verliefdheid er nu af. Het is een beetje een emotionele achtbaan in mn hoofd met pieken en dalen. De afleiding is aan de ene kant wel goed, maar het gaat er in dit geval ook om wie. Ik ben een dik jaar helemaal in de wolken van dat meisje geweest en nu gaan we op vriendschappelijke basis wat drinken om mee te beginnen zei ze erbij
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, aan de ene kant wil ik wel gaan misschien wel uit een soort woede/onbegrip en aan de andere kant ...
Ik snap je twijfels hoor en is denk ik ook niet meer dan normaal als je relatie net voorbij is.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het gevoel dat ik weer in de zeik genomen ben en daarom ben ik zo boos. Ik stap erin met alle goede bedoelingen en doe goede dingen en dan krijg je die deksel weer op je neus. Ik kan maar ook zo vaak weer opstaan als ik neergerost ben. Waarschijnlijk zie ik dingen niet helder nu, maar zo voelt het. Ik krijg wel een beetje angst me weer te geven...quote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In jou situatie zou ik gewoon gaan. Misschien een goede manier om je verbroken relatie achter je te laten. Echter omdat je helemaal gek van dit meisje bent (geweest) moet je er wel zeker van kunnen zijn dat ze niet met je speelt.
Déjá Vu?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef Tranceptor het volgende:
lijkt wat op een post van een paar maanden geleden
Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is...Dat is ook het risico van alles of niet... 95% van de meisjes met wie ik uit ga voel ik helemaal geen moet voor. Alleen bij die ene 5% is het zo heftig dat ik er echt ziek van word. Ik kan dan ook echt verschrikkelijk kwaad worden als het niet gaat zoals ik wil. Net zoals gister... Was helemaal niet van plan om mn relatie te beeindigen, maar opeens irriteer ik me dan aan mn vriendinnetje ga ik naar dr toe overtuig ik haar ervan dat het beter is om ermee te kappen, probeer ik dr nog ff te kwetsen zodat ik zie hoeveel ze van me houdt en heb ik opeens geen relatie meerquote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet hebben dat ik voor de zoveelste keer iets heb. Krijg er gewoon een laag klotegevoel van dat niemand me ooit echt serieus leuk kan vinden/verliefd kan zijn, alsof ik dan niet goed genoeg ben om verliefd op te zijn. Ik vind gewoon dat ik dat verdien. Er zijn ook al wel meisjes verliefd op me geweest, maar mijn perspectief is op dit moment niet zo groot. Had gewoon graag gewild dat zij dat op me was geweest, maar ja je kunt het niet afdwingen al zou je het wel willen.
In elk geval rustiger aan doen en minder verwachtingen hebben met veel zaken lijkt me.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:58 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat ik gewoon ga, ik kan altijd de boot afhouden als het niet gaat.
Ik herken dat heel ergquote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat erg frustrerend is...Dat is ook het risico van alles of niet... 95% van de meisjes met wie ik uit ga voel ik helemaal geen moet voor. Alleen bij die ene 5% is het zo heftig dat ik er echt ziek van word. Ik kan dan ook echt verschrikkelijk kwaad worden als het niet gaat zoals ik wil. Net zoals gister... Was helemaal niet van plan om mn relatie te beeindigen, maar opeens irriteer ik me dan aan mn vriendinnetje ga ik naar dr toe overtuig ik haar ervan dat het beter is om ermee te kappen, probeer ik dr nog ff te kwetsen zodat ik zie hoeveel ze van me houdt en heb ik opeens geen relatie meer.... Echt te triest voor woorden. Enige wat ik wilde horen van dr was 'Ik hou van jou' ... Beetje lullig dat je dat dan te horen krijgt als je het hebt afgekapt...
![]()
Dat kan ik dus niet als ik verliefd ben en wel als ik iemand gewoon leuk vind. Als ik iemand leuk vind heb ik controle, maar het blijft de next best thing. Als ik verliefd ben dan bestaat rustig aan doen amper en vliegen de verwachtingen op mijn oren. Bovendien had ik hierin niet meer verwachtingen dan gewoon deze maanden lekker leuke dingen doen met elkaar, helemaal niet serieus/serieus...omdat ik zelf ook het vertrouwen er niet voor kan geven wat daar nodig voor is. Helaas werden die bedoelingen overschaduwt naar dezelfde hang naar een soort basisbevestiging die ik bij JoeyT lees. En dan ga je iemand niet de emotionele ruimte geven die diegene nodig heeft en dat WEET ik wel, maar handelde ik er maar eens na.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
In elk geval rustiger aan doen en minder verwachtingen hebben met veel zaken lijkt me.
Dat ben je je in elk geval bewust (de vorige ronde ook al geloof ik). Wat je er aan moet doen is idd moeilijker. Op het moment dat je weer verliefd bent in je kop blijven rammen dat je rustig moet doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet als ik verliefd ben en wel als ik iemand gewoon leuk vind. Het is uiteindelijk een controle-iets.
Je kan het niet beter verwoorden. Alleen is verliefd worden zo oncontroleerbare emotie. Je kunt het heel lang ontkennen, maar als je echt verliefd bent, zal dat echt niet helpen. Bij mij niet tenminste...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:17 schreef nozem het volgende:
Daarom ben ik zo huiverig om verliefd te worden. Ik ben dan een speelbal van mijn eigen gevoelens, alle rationaliteit is verdwenen en helder nadenken lukt niet meer.
Ik geef me niet meer zo makkelijk aan iemand, ik moet eerst echt het gevoel hebben dat het goed zit, helaas is die garantie er nooit en word je juist op die momenten dat je denkt dat alles 'kat in het bakkie' is wreed met je neus op de feiten gedrukt.
Je voelt je morgen vast beter... Ik had dat gisteren zo'n kutdag... Gelukkig heb ik hele lieve mensen om me heen die het beste met me voor hebben en die me steunen de goede beslissingen te nemen. Ondanks dat ik daar op dit moment zelf het nu nog niet van inzag... Nou ja, lang verhaal kort, het wordt echt wel beter!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Metro2005 het volgende:
pfff vanavond lijkt het wel of alle emoties van de laatste tijd er in 1 keer uitkomen![]()
voel me echt zwaar klote vanavond.
Echt een beetje het gevoel dat mijn leven mislukt is ofzoPa ziek, relatie(s) weg
Koppijn tot en met en ontzettend moe.
ik weet het ff niet meer vandaag![]()
Hoop dat ik me morgen weer beter voel
Nee, je doet er niks tegen, het óverkomt je, het is bijna eng. Ik ben eigenlijk nog maar een paar keer echt verliefd geweest trouwens, vooral toen ik jonger was. In die periodes kreeg ik ook echt geen hap door mijn keel en deed ik 'snachts geen oog dicht. Ik vraag me soms af of zo'n verlammende verliefdheid wel een goede basis voor een relatie is, volgens mij kun je beter wat minder 'ver heen' zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Je kan het niet beter verwoorden. Alleen is verliefd worden zo oncontroleerbare emotie. Je kunt het heel lang ontkennen, maar als je echt verliefd bent, zal dat echt niet helpen. Bij mij niet tenminste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |