Als je man puur zn eelt weghaalt voor jou dan is die in ieder geval zwakker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik denk dat je een bril nodig hebt, ik heb altijd gezegd dat ik een sterkere man nodig had, ik heb die gevonden
en alle belgen hebben vandaag hun match gewonnen![]()
Ja niks mis met Barcaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef TGT het volgende:
[..]
? wat? Jij koopt alleen kleding in Barcelona?
Zara in adam is een topzaak. Niet te duur. Doch hip.
tegen safin ... is ook niet nietsquote:
Je kunt er ook heen vliegenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef TGT het volgende:
[..]
Nee niks mis mee.. Alleen een klein stukje rijden he>
hij doet dat uit eigen beweging omdat het gewoon ranzig is, dat vinden we gelukkig allebeiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:19 schreef WeirdMicky het volgende:
Als je man puur zn eelt weghaalt voor jou dan is die in ieder geval zwakker.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij doet dat uit eigen beweging omdat het gewoon ranzig is, dat vinden we gelukkig allebei![]()
Geef mij 1 reden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen creme gebruiken? Je hoeft het niet, maar het wordt wel verkocht dus er zou wel vraag naar zijn he.
mijn vriend is nog tien keer meer gesteld op hygiëne dan mij, soms overdreven, maar mij hoor je niet klagenquote:
Nee maar het is wel een opkikker voor je huid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden.
Wordt ik daar ineens knapper van? Wordt mjjn leven dan beter of mooier? rennen de meiden dan ineens gillend achter me aan?
zoooooooo overrated.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een opkikker voor je huid.
nee, maar als je het niet doet, rennen ze wel voor je wegquote:rennen de meiden dan ineens gillend achter me aan?
Zonde van je tijd, je mist niks.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij mis ik een deel... even teruglezen.
gevalletje gmtaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:39 schreef Christine het volgende:
Zonde van je tijd, je mist niks.
Je mist ook nog een ander deel, daar was het al gestart hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij mis ik een deel... even teruglezen.
Ik ga geen cremepjes smeren, ben geen metromanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:42 schreef MissBliss het volgende:
Een verzorgd uiterlijk is iid wel vereiste 1 voor een man. Voor een vrouw ook natuurlijk
* Ruis is het eens met [bovenstaande user]quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ga geen cremepjes smeren, ben geen metroman
Kom we maken er een metro bashtopic vanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En als IK jou nou eens met een cremepje besmeer?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:45 schreef Ruis het volgende:
[..]
* Ruis] is het eens met [bovenstaande user
quote:
quote:10 JAAR METROMAN OF METROSEKSUEEL
Eigenlijk is het niet metroman, maar metroseksueel, of nog beter, op zijn Engels: metrosexual. De term begint aan zijn tiende jaar: hij werd in 1994 gemunt door de Britse journalist Mark Simpson van de krant The Independent.
Hij bedoelt er een man uit de stad mee, uit een urbane omgeving: vandaar metro - van metropolitan, grootstedelijk. En het achtervoegsel -seksueel is een speelse variant van homoseksueel, om aan te geven dat hij niet homo is, maar heteroseksueel, en toch een verhoogd gevoel voor stijl en schoonheid heeft, die met sommige types homoseksuele mannen geassocieerd wordt. Een metroseksueel is kortom een stadsman met veel gevoel voor stijl en uiterlijk, en die daaraan ook veel tijd en geld spendeert.
Cremepjes zijn geen vereiste voor een verzorgd uiterlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |