Jij wel, maar dat weet je toch lekker dingquote:
Mijn koene, bruine riddertjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij wel, maar dat weet je toch lekker ding
Was er een onderwerp dan?quote:
[Centraal] Singles chitchatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Was er een onderwerp dan?
Singles kunnen het overal over hebben, die krijgen er geen boze blikken mee naast hen
En nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
On-topic: ik kwam net drie dames (waarvan één leuk) tegen tijdens het hond uitlaten. Eerst een paar keer oogcontact, maar toen hun hond de mijne lastig viel kwam het gesprekje dat volgde niet echt van de grond.
Naja, ik was in een niet zo kletserige bui. Verder ben ik verliefd op iemand, dus niet op oorlogspad. En ze waren eerst met z'n tweeën toen de derde aan kwam fietsen en ze gingen toen met elkaar praten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En nu?
Waarom kwam het niet van de grond?
EN mij ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe mij eens unblocken, wat is dit nou weer![]()
Je bent op het verkeerde pad, van het padje af, dikke paddestoel en lekker rondspringen of ben ik de weg kwijt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naja, ik was in een niet zo kletserige bui. Verder ben ik verliefd op iemand, dus niet op oorlogspad. En ze waren eerst met z'n tweeën toen de derde aan kwam fietsen en ze gingen toen met elkaar praten.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naja, ik was in een niet zo kletserige bui. Verder ben ik verliefd op iemand, dus niet op oorlogspad. En ze waren eerst met z'n tweeën toen de derde aan kwam fietsen en ze gingen toen met elkaar praten.
een goed begin!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe mij eens unblocken, wat is dit nou weer![]()
Verliefdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die term vind ik echt fout.. kan beter homoisme/hominisme ofzoquote:
Jochie, ga ff lekker spelen met de andere smurfen. Probleem eens te flamen als grote mensen doen in plaats van dit infantiele niveau. Oefenen, oefenen, oefenen...quote:
Verkeerde pad, vind je? Een dikke paddestoel ben ik niet, rondspringen doe ik alleen als ik hyper ben maar ik sluit ook het laatste zeker niet uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent op het verkeerde pad, van het padje af, dikke paddestoel en lekker rondspringen of ben ik de weg kwijt?![]()
Misschien moet je op wat meer paarden wedden, een gewoon geinteresseerd gesprekje kan toch wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Verkeerde pad, vind je? Een dikke paddestoel ben ik niet, rondspringen doe ik alleen als ik hyper ben maar ik sluit ook het laatste zeker niet uit.
Moeilijk te zeggen. Het duurt al een tijdje, wel oogcontact enzo, hoewel ik daar ook een beetje terughoudend in ben omdat ik niet zo goed durf.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verliefd![]()
En hoe staat het daarmee dan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jochie, ga ff lekker spelen met de andere smurfen. Probleem eens te flamen als grote mensen doen in plaats van dit infantiele niveau. Oefenen, oefenen, oefenen...
Het zou wellicht beter zijn, maar die behoefte is er amper. Ik vermijd het sowieso (te) veel, alleen als mijn gevoel heel sterk is doe ik er pas wat mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien moet je op wat meer paarden wedden, een gewoon geinteresseerd gesprekje kan toch wel?
Het is hier geen ONZ.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:32 schreef Ruis het volgende:
[..].
.
.
whhahaa, prachtig dit, mij ervan durven te beschuldigen dat ik niet kan flamen, terwijl meneer
steeds met een en hetzelfde (infantiele) "smurfen" geneuzel op de proppen komt.
please, dit is de moeite van het typen niet eens waard.
Waar ken je dr vanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Het duurt al een tijdje, wel oogcontact enzo, hoewel ik daar ook een beetje terughoudend in ben omdat ik niet zo goed durf.![]()
Ik heb nou een paar keer een praatje gemaakt, maar dat gaat me niet gemakkelijk af. Ik maak het veel te belangrijk.
Morgen zie ik haar weer.![]()
En toch doe je het en dat zegt meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:32 schreef Ruis het volgende:
please, dit is de moeite van het typen niet eens waard.
zo, verrassend, niet eens een reply met "smurf" erin?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En toch doe je het en dat zegt meer over jou dan over mij![]()
geheimquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar ken je dr van
Hoe oud?
Vele gesprekken al?
Al msn?
Al telefoonnummer?
Ja eerst maar is dat gesprekje en telefoon nummer!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
geheim
5 of 6 jaar jonger dan ik
2
nee
nee
Ow leuk. Open je nog een leeftijdstopic?quote:
Niet nodig knulliequote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
zo, verrassend, niet eens een reply met "smurf" erin?
Ja, ik twijfel al een tijdje om haar te vragen iets mee te gaan drinken ofzo. Maar de gelegenheid doet zich niet echt voor. Die moet je dan zelf maar creëren natuurlijk, mja, onzeker, en ik maak het te belangrijk voor mezelf. Ik twijfel ook heel erg of ik dan wel even spontaan en leuk kan zijn zoals ik normaal ben.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja eerst maar is dat gesprekje en telefoon nummer!
Lijkt mij dan
Of als je al in het openbaar meet dan drankje ofzo
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Ow leuk. Open je nog een leeftijdstopic?![]()
Ik heb deze zin tien keer gelezen, voor ik 'm snapte.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ja eerst maar is dat gesprekje en telefoon nummer!
Gelegenheden maak je. Het is zo betrekkelijk makkelijk een onderwerp verzinnen waar je iets aan kan knopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel al een tijdje om haar te vragen iets mee te gaan drinken ofzo. Maar de gelegenheid doet zich niet echt voor. Die moet je dan zelf maar creëren natuurlijk, mja, onzeker, en ik maak het te belangrijk voor mezelf. Ik twijfel ook heel erg of ik dan wel even spontaan en leuk kan zijn zoals ik normaal ben.
Of gewoon helemaal gek en 'eens' typenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb deze zin tien keer gelezen, voor ik 'm snapte.
Als je nou ES had getypt ipv IS....
Dat zou te gek zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal gek en 'eens' typen
OF gewoon niet natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal gek en 'eens' typen
Kom laat ze ff lekker rellenquote:
Ik weet het, iig dat het zou moeten. Ik ben gewoon bang om op m'n bek te gaan. En misschien ook wel om niet op m'n bek te gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gelegenheden maak je. Het is zo betrekkelijk makkelijk een onderwerp verzinnen waar je iets aan kan knopen.
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek dus je kunt er maar beter vroeg aan beginnen dan wen je eraan. Het leven is vallen en opstaan en de helft van de keren lig je op de grond en de andere helft denk je dat je weer staat en je niet meer hoeft te liggen. Maar ach je leert ervan ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet het, iig dat het zou moeten. Ik ben gewoon bang om op m'n bek te gaan. En misschien ook wel om niet op m'n bek te gaan.![]()
Hhm dan blijf ik voorlopig liever ff staanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek dus je kunt er maar beter vroeg aan beginnen dan wen je eraan. Het leven is vallen en opstaan en de helft van de keren lig je op de grond en de andere helft denk je dat je weer staat en je niet meer hoeft te liggen. Maar ach je leert ervan ofzo![]()
Bepaalde dingen niet typen? Dat had slim geweest iid.quote:
eenshquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek dus je kunt er maar beter vroeg aan beginnen dan wen je eraan. Het leven is vallen en opstaan en de helft van de keren lig je op de grond en de andere helft denk je dat je weer staat en je niet meer hoeft te liggen. Maar ach je leert ervan ofzo![]()
Absoluut ja, maar ja je kunt het moeilijk terugdraaienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bepaalde dingen niet typen? Dat had slim geweest iid.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof mij, vroeg of laat ga je altijd op je bek
Zitten we nu op eens tussen jullie in?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut ja, maar ja je kunt het moeilijk terugdraaien
Neej hoor, de enige die mij in de weg zit ben ik zelf lolquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zitten we nu op eens tussen jullie in?
Als we even weg moeten moeten jullie het zeggen!![]()
Nee hoor, blijf gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zitten we nu op eens tussen jullie in?
Als we even weg moeten moeten jullie het zeggen!![]()
Neej jij loopt met een grote glimlach weg van een grote hufter als ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf gezelligÍk heb nergens problemen mee
Ik blijf wel weg uit dit topic als je het niet aankan een post van me te zien ok?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej jij loopt met een grote glimlach weg van een grote hufter als ik![]()
![]()
Even lief zijn voor elkaar hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik blijf wel weg uit dit topic als je het niet aankan een post van me te zien ok?
Hoef je ook niet nutteloos te replyen.
Ik kan het wel aanzien hoor, maar het is minder leuk dat je doet alsof ik stront ben in het algemeen. Je kunt een heel klein beetje rekening houden met mijn gevoelens. Dat bevalt me gewoon niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik blijf wel weg uit dit topic als je het niet aankan een post van me te zien ok?
Hoef je ook niet nutteloos te replyen.
Bron, link, url?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan het wel aanzien hoor, maar het is minder leuk dat je doet alsof ik stront ben in het algemeen. Je kunt een heel klein beetje rekening houden met mijn gevoelens. Dat bevalt me gewoon niet zo heel goed.
Maar goed, je bent meer dan welkom hier te posten
Van mij vind je dat ook nooit ergquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:06 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kan het wel aanzien hoor, maar het is minder leuk dat je doet alsof ik stront ben in het algemeen.
IRL, datgene buiten deze pc om.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bron, link, url?
Ik heb alleen posts van jou over mij gezien, heb er zelf geen woord over gezegd op fok en wou dat graag zou houden![]()
Het is een ideequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef Ruis het volgende:
zal ik de TT veranderen in "[Centraal] Tranceptor fanclub"
Zelfs zijn vriendinnetje vind Trancie niet meer leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:12 schreef Ruis het volgende:
zal ik de TT veranderen in "[Centraal] Tranceptor fanclub"
Als je nog wat te zeiken hebt, doe dat dan op msn en niet op fok.quote:
Frenkie, heb jij niet 17-jarige BrEeZaH's te entertainen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:14 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Zelfs zijn vriendinnetje vind Trancie niet meer leuk
Nee, enkel een 22-jarig bloedmooi blondjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:16 schreef Tranceptor het volgende:
Frenkie, heb jij niet 17-jarige BrEeZaH's te entertainen?![]()
waaromquote:
Je maakt me bangquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:19 schreef PieterCK het volgende:
[..]
waaromzo erg dan, is toch 1 groot feest het leven
![]()
![]()
![]()
idd, hij wil het ook allemaal privé houden op fok hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:10 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alleen posts van jou over mij gezien, heb er zelf geen woord over gezegd op fok en wou dat graag zou houden![]()
waarom dat danquote:
geil, beiden in het klooster in die kleine slaapkamertjesquote:
Trancie is al sinds het begin van zijn fok!tijd zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef petitlapin het volgende:
idd, hij wil het ook allemaal privé houden op fok hoor![]()
![]()
da's meer Tranceptor, beetje een apart typje, als ik dat zo lees/hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ex-stelletje maakt me bang. Ik wil geen relatie meer![]()
Is that a no?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je uit elkaar gaat he....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ging tennis kijken!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
geil, beiden in het klooster in die kleine slaapkamertjes![]()
Ik ben niet eng hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
morgen spelen er weer belgenquote:
Ik vind mods wél leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Trancie is al sinds het begin van zijn fok!tijd zo![]()
Heeft moeitje met dingen van zich af zetten..
MissBliss zal ik je een keer mee uit nemen?
Jij toch niet????quote:
Staan jullie nu al op die Boebiedoelijst?quote:
owmaaigodquote:
Die is geen mod.quote:
Lekker samen zoenen en zo zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Samen met MissMSX, was de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |