Meestal krijg ik gewoon geen reactie...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan vallen ze gelijk op hun knieeen?![]()
Ik weet alleen dat jij vaak je benen niet scheerdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:31 schreef petitlapin het volgende:
en heb ik ergens gezegd dat vrouwen niet aan zichzelf moeten werken ?
Hij ziet weer iets vrouwelijks hoorquote:
vrouwen die hun benen niet scherenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij vaak je benen niet scheerde
Tranceptor had natuurlijk het msn adres ook aan WeirdMickey kunnen vragen, die heeft dat vast welquote:
Leuk als je ergens van beschuldigd word meteen, zoek alleen maar MSN-maatjes op het moment dus ook heren mogen me toevoegen hoorquote:
Daar vraag je het alleen niet aan!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk als je ergens van beschuldigd word meteen, zoek alleen maar MSN-maatjes op het moment dus ook heren mogen me toevoegen hoor![]()
ik sla even over!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk als je ergens van beschuldigd word meteen, zoek alleen maar MSN-maatjes op het moment dus ook heren mogen me toevoegen hoor![]()
WM is de enige echte undercoverplayer hier, die heeft half vrouwelijk FOK! op zijn lijst. Ow shit verlul ik me nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tranceptor had natuurlijk het msn adres ook aan WeirdMickey kunnen vragen, die heeft dat vast wel
Ben je al zover gezakt ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tranceptor had natuurlijk het msn adres ook aan WeirdMickey kunnen vragen, die heeft dat vast wel
Neej ik heb liever een wat intensiever en diepgaand contact dan alleen maar hete, zweterige,dampende seks. Gatverdammequote:
* WeirdMicky ontwaakt uit zijn stage slaap...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je je msn lijst ff wil sharen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
* WeirdMicky ontwaakt uit zijn stage slaap...
Huh?
Jij wel, maar dat weet je toch lekker dingquote:
Mijn koene, bruine riddertjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij wel, maar dat weet je toch lekker ding
Was er een onderwerp dan?quote:
[Centraal] Singles chitchatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Was er een onderwerp dan?
Singles kunnen het overal over hebben, die krijgen er geen boze blikken mee naast hen
En nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
On-topic: ik kwam net drie dames (waarvan één leuk) tegen tijdens het hond uitlaten. Eerst een paar keer oogcontact, maar toen hun hond de mijne lastig viel kwam het gesprekje dat volgde niet echt van de grond.
Naja, ik was in een niet zo kletserige bui. Verder ben ik verliefd op iemand, dus niet op oorlogspad. En ze waren eerst met z'n tweeën toen de derde aan kwam fietsen en ze gingen toen met elkaar praten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En nu?
Waarom kwam het niet van de grond?
EN mij ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe mij eens unblocken, wat is dit nou weer![]()
Je bent op het verkeerde pad, van het padje af, dikke paddestoel en lekker rondspringen of ben ik de weg kwijt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naja, ik was in een niet zo kletserige bui. Verder ben ik verliefd op iemand, dus niet op oorlogspad. En ze waren eerst met z'n tweeën toen de derde aan kwam fietsen en ze gingen toen met elkaar praten.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naja, ik was in een niet zo kletserige bui. Verder ben ik verliefd op iemand, dus niet op oorlogspad. En ze waren eerst met z'n tweeën toen de derde aan kwam fietsen en ze gingen toen met elkaar praten.
een goed begin!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe mij eens unblocken, wat is dit nou weer![]()
Verliefdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die term vind ik echt fout.. kan beter homoisme/hominisme ofzoquote:
Jochie, ga ff lekker spelen met de andere smurfen. Probleem eens te flamen als grote mensen doen in plaats van dit infantiele niveau. Oefenen, oefenen, oefenen...quote:
Verkeerde pad, vind je? Een dikke paddestoel ben ik niet, rondspringen doe ik alleen als ik hyper ben maar ik sluit ook het laatste zeker niet uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent op het verkeerde pad, van het padje af, dikke paddestoel en lekker rondspringen of ben ik de weg kwijt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |