Volgende keer als ik een leuke griet in de kroeg zie zal ik eens vragen of haar opening orgineel isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, maar zo heb je in ieder geval een orginele opening![]()
Of dat er een tampon in zitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgende keer als ik een leuke griet in de kroeg zie zal ik eens vragen of haar opening orgineel is.
Doe ik wel eens, maar dat vind ik nogal irritant door al het gequote.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees dan ook van achter naar voren
Maakt het verhaal ook spannender
Ja daar moeten dan spoiler tags omheenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, maar dat vind ik nogal irritant door al het gequote.
Dan rest de vraag of hij dan ook nog een kans maakt na die vraagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je gelijk weer omdraaien![]()
Volgende week maakt ze were ksn![]()
Hey ik ben goeie zeemanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan rest de vraag of hij dan ook nog een kans maakt na die vraag
Vrouwen moeten eens ophouden met eisen stellen en aan zichzelf werken om wat te bieden te hebben. Er is een zekere mate van hygiene, maar probeer een vent niet verwijfd te maken. Nagels knippen is een ding, maar veilen en zorgen voor cremepjes, rot toch op!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ai yuck, jawel![]()
onverzorgde voeten, zoooooooooo ranzig. Geen eelt en netjes geknipte teennagels svp
En wie zegt dat elke vrouw een manwijf wil ipv een manquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen moeten eens ophouden met eisen stellen en aan zichzelf werken om wat te bieden te hebben. Er is een zekere mate van hygiene, maar probeer een vent niet verwijfd te maken. Nagels knippen is een ding, maar veilen en zorgen voor cremepjes, rot toch op!
Nee geen kansquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het ging ook niet over jou maar over hem
Een MAnnelijke man!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En wie zegt dat elke vrouw een manwijf wil ipv een man![]()
Goede film he.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een MAnnelijke man!!
Dat is simon (voor wie de film kent)
quote:
beter lezen zou ik zeggen, ik heb nooit over cremepjes gesproken, dat gebruik ik zelf niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Vrouwen moeten eens ophouden met eisen stellen en aan zichzelf werken om wat te bieden te hebben. Er is een zekere mate van hygiene, maar probeer een vent niet verwijfd te maken. Nagels knippen is een ding, maar veilen en zorgen voor cremepjes, rot toch op!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is ook zeker een film om vaker te kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Top film![]()
Al stuk of 5 keer gezien
Heeft er iemand nog een stelling ofzo?
Och jee, op naar zijn volgende slachtofferquote:
Bah, mannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Werkt die tekst echt?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Retorische vraag
Een nieuw slachtoffer? Sorry hoor... bedoel het vriendschappelijk![]()
Ik gebruik geen tekst, ik zeg gewoon hoiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Werkt die tekst echt?
Ik krijg dan meestal klap voor men bek![]()
En dan vallen ze gelijk op hun knieeen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik gebruik geen tekst, ik zeg gewoon hoi
fijn dat men zo lekker positief over me is
Meestal krijg ik gewoon geen reactie...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan vallen ze gelijk op hun knieeen?![]()
Ik weet alleen dat jij vaak je benen niet scheerdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:31 schreef petitlapin het volgende:
en heb ik ergens gezegd dat vrouwen niet aan zichzelf moeten werken ?
Hij ziet weer iets vrouwelijks hoorquote:
vrouwen die hun benen niet scherenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat jij vaak je benen niet scheerde
Tranceptor had natuurlijk het msn adres ook aan WeirdMickey kunnen vragen, die heeft dat vast welquote:
Leuk als je ergens van beschuldigd word meteen, zoek alleen maar MSN-maatjes op het moment dus ook heren mogen me toevoegen hoorquote:
Daar vraag je het alleen niet aan!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk als je ergens van beschuldigd word meteen, zoek alleen maar MSN-maatjes op het moment dus ook heren mogen me toevoegen hoor![]()
ik sla even over!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk als je ergens van beschuldigd word meteen, zoek alleen maar MSN-maatjes op het moment dus ook heren mogen me toevoegen hoor![]()
WM is de enige echte undercoverplayer hier, die heeft half vrouwelijk FOK! op zijn lijst. Ow shit verlul ik me nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tranceptor had natuurlijk het msn adres ook aan WeirdMickey kunnen vragen, die heeft dat vast wel
Ben je al zover gezakt ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tranceptor had natuurlijk het msn adres ook aan WeirdMickey kunnen vragen, die heeft dat vast wel
Neej ik heb liever een wat intensiever en diepgaand contact dan alleen maar hete, zweterige,dampende seks. Gatverdammequote:
* WeirdMicky ontwaakt uit zijn stage slaap...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je je msn lijst ff wil sharen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
* WeirdMicky ontwaakt uit zijn stage slaap...
Huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |